Oh en bij vlagen laat hij toffe dingen zien, maar ik zie Vergne niet als minder en die rijdt nu rondjes in een golfkarretje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Kvyat is zo slecht nog niet, komt behoorlijk mee met Ricciardo terwijl hij ook pas in zn tweede jaar zit.
Als dat alles was wat je wilde zeggen was dat een ware eyeopener zeg.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het punt was, dat als je niet goed genoeg presteert je eruit gegooid wordt, wat bij deze coureurs is gebeurd. Jij beweerde van niet.
Zelf vond ik dat Alguersuari nog wel een kans verdiende. Leuke, aanvallende rijder.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Die hebben toch hun kansen gehad, of vind je van niet? Waarschijnlijk allemaal Coulthards en Webbers, die zoeken ze niet meer bij Redbull. Hooguit Kvyat - Vergne vond ik discutabel. Die waren gelijkwaardig, maar waarschijnlijk dachten ze meer blikjes te verkopen in Rusland, dan in Frankrijk.
Weet je niet, ze hebben zo veel sport eventsquote:Op woensdag 18 november 2015 14:59 schreef Beach het volgende:
http://www.bbc.co.uk/mediacentre/latestnews/2015/bbc-savings
dag F1 bij de bbc
Tot en met 2019 hebben ze nog een deal toch?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:46 schreef JimmyManna het volgende:
Het wordt wel gefluisterd...
http://www.telegraph.co.u(...)&utm_campaign=buffer
Volgens mij wordt Abiteboul een beetje ongeduldig, zolang Goshn geen keuzes kan maken.quote:“There is no obligation [to take Illien], and there is nothing that is coming from us top down, from Red Bull. There is just a clear willingness to find a solution as quickly as possible.
“Mario has access to a pool of resources that we don't have access to right now. So in that respect, we are a bit handicapped by the lack of medium to long term visibility of our F1 programme, because when I want to talk to someone, if I want to take someone from Andy Cowell's [Mercedes] group, what do I tell the guy?
“He is part of one of the most successful ventures in F1 history from a power perspective, and what do I say? What type of project do I have? What type of dream do I have? There is nothing to say. It is a handicap.
“So I think it is better to use some facilities that already exist. But I also say that it is a short term fix. I am not saying it is long term plan.”
Ze hebben ook een voormalig hoofd van de Mercedes engine department in huis gehaald. Axel Wendorff.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:46 schreef Fer het volgende:
http://www.motorsport.com(...)t-track-f1-progress/
Dus de amateurs in Viry gaan toch hulp inschakelen van Mario Illien, na de schandalige prestaties van Riciardo in Brazilie.
[..]
Volgens mij wordt Abiteboul een beetje ongeduldig, zolang Goshn geen keuzes kan maken.
Nee, dat hebben ze laten vallen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Toch diskwalificatie voor Massa.
Ben benieuwd of dat beroep iets uitmaakt.
http://www.skysports.com/(...)rom-the-brazilian-gp
Bijbehorende thread op Reddit, met een handige samenvatting van de situatie op dit moment:twitter:tgruener twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 13:28:02Mario Illien confirmed: Ilmor has applied for the 2017 #F1 alternative engine tender. AMuS exclusive (in German): https://t.co/rbZRhEQipZ reageer retweet
quote:• Illien confirmed to AMuS that Illmor have applied for the alternative engine tender
• Competitors will probably be Cosworth and AER
--------------------------------
• FIA will make a decision on December 2nd, before that the proposal has to go through the Strategy Group and F1 Commission on November 24th
• The FIA defined the requirements intentionally broad and not based on IndyCar engine regulations (2.2L V6) to get as many applications as possible
• AER, for example, have a 2.5L engine in their program
• Illmor seems most promising applicant, because they could modify their existing IndyCar engine to meet the FIA's requirements relatively easily conversion from ethanol to petrol not too difficult; charge air coolers, which are not allowed in IndyCar, makes the conversion easier.
Lowering the crankshaft by 10 mm is a bigger challenge, because it requires modification to block, sump, and cylinder heads increasing the power output to around 900 hp (almost 200 more than in IndyCar) is manageable; the engines are used to stress and have no problems running at full power for 3h during the 500 mile races
--------------------------------
• Before a decision has been made Illien does not want to comment on a possible collaboration with Renault on their V6 hybrid engine
• According to Cyril Abiteboul Renault have started to reconsider Illmor's cylinder head solution, after their own disappointed in Brazil
• The collaboration would affect all Renault-powered teams, the regulations do not allow Red Bull to have their own version of the engine
Ilmor as allang weer afgesplitst van Mercedes Benz HPE. Ze bouwen Indycar motoren voor Honda.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:36 schreef nils7 het volgende:
Om 21:00 uur Eurosport, kijken kijken kijken
Maar Ilmor (het originele) is overgenomen voor Mercedes dus die motor wordt een spin-off of...?
Chevy toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:39 schreef Fer het volgende:
[..]
Ilmor as allang weer afgesplitst van Mercedes Benz HPE. Ze bouwen Indycar motoren voor Honda.
Ja, ik zie het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |