abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157448474
Iemand hier weleens van gehoord? Heb sinds kort interesse in dit fenomeen..het wordt door sommigen onder het kopje bdsm gezet, maar ik vraag me af of dit wel klopt. Als mensen ervaring hebben of mensen kennen die iets soortgelijks zoeken of meegemaakt hebben hoor ik het graag.. :)
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:46:16 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157448586
Geef ons wat meer informatie. Wat is het precies?
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:52:21 #3
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157448685
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:46 schreef NoXia het volgende:
Geef ons wat meer informatie. Wat is het precies?
Dit.

En valt dit niet onder SEX misschien?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_157448732
http://www.christiandomesticdiscipline.com/ ?

Christian Domestic Discipline?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_157448750
Nee het heeft volgens mij weinig met sex te make. HHet staat voor domestic discipline. Met de c ervoor wordt het Christian domestic discipline. Moet overigens volgens insiders niet verward worden met domestic abuse.
Deze dd-ers gaan uit van 1 leider in huis die als het ware discipline mag afdwingen van zijn partner, wel met respect dus en met oog voor de ander of het gezin.
pi_157448770
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:54 schreef RM-rf het volgende:
http://www.christiandomesticdiscipline.com/ ?

Christian Domestic Discipline?
Dat inderdaad ja hoewel het niet perse christelijk hoeft te zijn. Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit aanspreekt of er überhaupt niet negatief tegenover staan. Lol
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:04:11 #7
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_157448890
Je bedoelt dat de man de baas is? Zoals in praktisch elke cultuur behalve de moderne westerse?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_157449104
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:04 schreef Teydelyk het volgende:
Je bedoelt dat de man de baas is? Zoals in praktisch elke cultuur behalve de moderne westerse?
Eigenlijk wel ja. I guess ill get flamed for it but.. Ik vind dat stiekem een beetje fijn. Niemand in mijn omgeving begrijpt dat.. Laat staan dat ze tips voor me hebben of wat dan ook. Begin me aardig gek te voelen ondertussen. :(
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:16:14 #9
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157449137
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:14 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. I guess ill get flamed for it but.. Ik vind dat stiekem een beetje fijn. Niemand in mijn omgeving begrijpt dat.. Laat staan dat ze tips voor me hebben of wat dan ook. Begin me aardig gek te voelen ondertussen. :(
Zoek een dominante man, dan gaat het redelijk vanzelf.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_157449358
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Zoek een dominante man, dan gaat het redelijk vanzelf.
Tsja. Erg lastig te vinden. Hoor soms verhalen van anderen maar voor mij noppes. Vind dat ook een beetje lastig te peilen. Hoe vraag je op date nr 1 of iemand dominant is :(
pi_157449402
Je richten op BDSM datingsites?
Ja doei.
pi_157449533
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
Je richten op BDSM datingsites?
Ja en dat is dus het probleem.. Als je daar gaat kijken gaat het allemaal om sex of een playmate of wat dan ook. Er is weinig tot niks te vinden over mensen die bv wel een dominante vriend willen, maar vervolgens geen tepelklemmen willen of vastgebonden willen worden. Wat voor anderemmensen vanzelfsprekend is, is het voor mij gewoon niet :(
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:33:33 #13
431144 Teydelyk
pi_157449570
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:24 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Tsja. Erg lastig te vinden. Hoor soms verhalen van anderen maar voor mij noppes. Vind dat ook een beetje lastig te peilen. Hoe vraag je op date nr 1 of iemand dominant is :(
Je bent niet de enige vrouw die er zo over denkt hoor. Veel vrouwen denken graag de baas te willen spelen thuis maar toch willen ze geen onderdanige man met rubberen ruggegraat.

Ik ben wel "traditioneel" opgevoed. Zo ook mijn ouders. Mijn moeder bepaalt in de praktijk meer dan mijn (stief)pa maar hij heeft wel het laatste woord.

Vroeger toen je een klein meisje was vond je het ook fijn om iemand te hebben die je leiding geeft. Dat geeft gemoedsrust. Geen zorgen, want geen verantwoordelijkheden. Veel vrouwen durven het niet toe te geven maar vinden dit nog steeds fijn nu ze volwassen zijn.

Ik zou op zoek gaan naar een man met een hoog testosterongehalte. Dus geen yoga-ende thee drinkende bakfietspapa.
pi_157449575
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:31 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Ja en dat is dus het probleem.. Als je daar gaat kijken gaat het allemaal om sex of een playmate of wat dan ook. Er is weinig tot niks te vinden over mensen die bv wel een dominante vriend willen, maar vervolgens geen tepelklemmen willen of vastgebonden willen worden. Wat voor anderemmensen vanzelfsprekend is, is het voor mij gewoon niet :(
Er zijn daar ook vele gradaties te vinden op zich hoor. Zo zijn er mensen die allerlei vormen van 24/7 relaties zoeken, met en zonder de pijn-factor :)
Ja doei.
pi_157449668
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er zijn daar ook vele gradaties te vinden op zich hoor. Zo zijn er mensen die allerlei vormen van 24/7 relaties zoeken, met en zonder de pijn-factor :)
Ik weet het.. Heb ook al een beetje gezocht. Maar vaak zijn het zulke aparte types die ook bepaalde fetishen hebben die mij totaal niet aanstaan.. But thnx for the input!
pi_157449702
Maar zie je zoiets ook voor de rest van je leven zitten of is het een fase?
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:41:21 #17
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157449720
En hoe zie je dat dan precies voor je? Een dominante man. Moet hij vertellen at je moet doen en wat je niet mag enzo? Of alleen tijdens de seks?

Hoe breed moet je dat zien?
pi_157449733
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:33 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Je bent niet de enige vrouw die er zo over denkt hoor. Veel vrouwen denken graag de baas te willen spelen thuis maar toch willen ze geen onderdanige man met rubberen ruggegraat.

Ik ben wel "traditioneel" opgevoed. Zo ook mijn ouders. Mijn moeder bepaalt in de praktijk meer dan mijn (stief)pa maar hij heeft wel het laatste woord.

Vroeger toen je een klein meisje was vond je het ook fijn om iemand te hebben die je leiding geeft. Dat geeft gemoedsrust. Geen zorgen, want geen verantwoordelijkheden. Veel vrouwen durven het niet toe te geven maar vinden dit nog steeds fijn nu ze volwassen zijn.

Ik zou op zoek gaan naar een man met een hoog testosterongehalte. Dus geen yoga-ende thee drinkende bakfietspapa.
Precies ja. Je omschrijft het goed.. Heb ooit eens bij Oprah gezien dat vrouwen die zonder vader zijn opgegroeid vaker behoefte hebben aan een dominante man.. Heb echt weleens gedacht om naar de psycholoog te gaan hiermee. Het frustreert me enorm.
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:44:28 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157449781
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:14 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Nou ja ik kan me indenken dat het voor veel mensen voelt alsof je terug wilt naar de jaren 50 qua rechten voor de vrouwen. Aan de andere kant kan ik mij indenken dat het je een bepaald gevoel van veiligheid geeft. Wat intereseerd jou hier zo aan?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_157449782
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:40 schreef Myrr het volgende:
Maar zie je zoiets ook voor de rest van je leven zitten of is het een fase?
Nee echt de rest van mijn leven. Ik heb dit gevoel al sinds ik een kind ben..baal er af en toe wel van hoor.
pi_157449807
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:41 schreef NoXia het volgende:
En hoe zie je dat dan precies voor je? Een dominante man. Moet hij vertellen at je moet doen en wat je niet mag enzo? Of alleen tijdens de seks?

Hoe breed moet je dat zien?
Breed. In alle aspecten zeg maar.. Op een soort van ouderwetse manier dus.
pi_157449833
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:44 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Nee echt de rest van mijn leven. Ik heb dit gevoel al sinds ik een kind ben..baal er af en toe wel van hoor.
Okay. Ja dan is het zaak om daarin iemand te vinden die jou daarin aansluiting kan bieden. Kan me er wel wat bij voorstellen trouwens. Gewoon een sterke besluitvaste kerel.
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:48:34 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157449841
quote:

[..]

Ben je niet bang dat je dan een deel van jezelf kwijtraakt en meer in de schaduw van de ander gaat leven? Dan moet je niet alleen een dominante partner hebben maar ook een die in staat is jouw belangen voor jou naar vorne te laten komen lijkt mij
pi_157449847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:44 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou ja ik kan me indenken dat het voor veel mensen voelt alsof je terug wilt naar de jaren 50 qua rechten voor de vrouwen. Aan de andere kant kan ik mij indenken dat het je een bepaald gevoel van veiligheid geeft. Wat intereseerd jou hier zo aan?
Geen idee. Het idee van veiligheid. Ik vind het ook gewoon aantrekkelijk. Ik wil me op de een of andere manier zo voelen dat ik niet over alles de controle heb. Als ik het in een film zie bv, dan krijg ik bepaalde kriebels in mijn buik. En dat is dus niet seksueel. Heb deze gevoelens al vanaf een jaar of 8..
pi_157449864
-gaat heen-

[ Bericht 93% gewijzigd door motorbloempje op 10-11-2015 15:50:18 ]
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_157449906
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:42 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Precies ja. Je omschrijft het goed.. Heb ooit eens bij Oprah gezien dat vrouwen die zonder vader zijn opgegroeid vaker behoefte hebben aan een dominante man.. Heb echt weleens gedacht om naar de psycholoog te gaan hiermee. Het frustreert me enorm.
Laat je niet aanpraten dat er iets mis is met je. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:51:55 #27
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157449917
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:48 schreef Myrr het volgende:

[..]

Okay. Ja dan is het zaak om daarin iemand te vinden die jou daarin aansluiting kan bieden. Kan me er wel wat bij voorstellen trouwens. Gewoon een sterke besluitvaste kerel.
Wel gevaarlijk, besluitvast is fijn. Maar de grens tussen dat en nooit zelf een beslissing meer maken wordt dan wel heel dun in zo een situatie.
Als iemand zich daar goed bij voelt is er natuurlijk niets mis mee :)

Ik zou het zelf niet kunnen als man, ik ben graag de leider maar ik zou bang zijn dat ik het gevoel krijg iemand te moeten opvoeden in zo een situatie en alles voorkauwen. Maar wellicht zie ik het gewoon helemaal verkeerd.
pi_157449938
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:51 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wel gevaarlijk, besluitvast is fijn. Maar de grens tussen dat en nooit zelf een beslissing meer maken wordt dan wel heel dun in zo een situatie.
ALs iemand zich daar goed bij voelt is er natuurlijk niets mis mee :)
Precies, en TS voelt zich er goed bij. Ben zelf wat meer democratisch aangelegd. :P Maar vind het wel fijn en sterk dat mijn vriend niet makkelijk over te halen is, ook als daarbij niet mijn zin krijg. Wat dat betreft kan ik mij er dus wel in vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2015 15:53:19 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:53:04 #29
431144 Teydelyk
pi_157449941
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Laat je niet aanpraten dat er iets mis is met je. :)
pi_157449979
Ik denk eerlijk gezegd dat ik een stukje van mezelf vind erin. In relaties waarin alles gelijk is ben ik gewoon niet gelukkig. Op de een of andere manier heb ik het nodig dat iemand boven mij staat en me op mijn kop geeft als ik niet luister. Zucht
pi_157449990
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:54 schreef Amethyste het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ik een stukje van mezelf vind erin. In relaties waarin alles gelijk is ben ik gewoon niet gelukkig. Op de een of andere manier heb ik het nodig dat iemand boven mij staat en me op mijn kop geeft als ik niet luister. Zucht
Echt niets mis mee hoor. De een heeft dat gewoon meer dan de ander.
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:55:53 #32
431144 Teydelyk
pi_157450000
quote:
Gewoon vragen wat ie van modern feminisme vind op de eerste date, dan weet je genoeg.
pi_157450050
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:55 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Gewoon vragen wat ie van modern feminisme vind op de eerste date, dan weet je genoeg.
Haha dat vind ik een goede! En bedankt voor de reacties allemaal!
pi_157450171
Oh en nog wat. Heb inderdaad weleens aan het begin van een date gevraagd of meneer dominant is. Ik krijg helaas altijd ja te horen, wanneer er dan een date nummer 2 komt, valt het altijd vies tegen. Krijg het gevoel dat de meeste gewoon Ja knikken,in de hoop om te scoren of wat dan ook. Maakt het ook niet makkelijker..
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:09:36 #35
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157450259
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:05 schreef Amethyste het volgende:
Oh en nog wat. Heb inderdaad weleens aan het begin van een date gevraagd of meneer dominant is. Ik krijg helaas altijd ja te horen, wanneer er dan een date nummer 2 komt, valt het altijd vies tegen. Krijg het gevoel dat de meeste gewoon Ja knikken,in de hoop om te scoren of wat dan ook. Maakt het ook niet makkelijker..
Je moet ook niet luisteren naar wat ze zeggen, maar kijken maar wat ze doen. Gedrag zegt meer dan woorden. :)
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:10:15 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157450275
quote:
Zou het ook niet op de eerste date vragen.

Iedereen heeft een net wat andere invulling van dominant zijn, dus dat moet gewoon z'n weg vinden.

Dus gewoon daten en dan zie je vanzelf wel of ie het is of niet, of dat hij het genoeg is of niet.
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:11:25 #37
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157450299
quote:
Apart. Je zou juist zeggen dat een man niet snel "ja" zou zeggen op een eerste date, om het meisje niet af te laten schrikken.
pi_157450325
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:55 schreef Myrr het volgende:

[..]

Echt niets mis mee hoor. De een heeft dat gewoon meer dan de ander.
Zolang het je in je verdere dagelijkse leven niet hindert, is het prima inderdaad. Er zijn echter ook afhankelijke mensen die vastlopen als ze zelfstandiger (moeten) zijn. De hele tijd in je comfortzone zitten is fijn, maar kom je er dan nog wel uit als het nodig is?
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:12:57 #39
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157450327
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:11 schreef NoXia het volgende:

[..]

Apart. Je zou juist zeggen dat een man niet snel "ja" zou zeggen op een eerste date, om het meisje niet af te laten schrikken.
Ik vind het juist niet gek. Heeft te maken met trots denk ik.
pi_157450329
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Je moet ook niet luisteren naar wat ze zeggen, maar kijken maar wat ze doen. Gedrag zegt meer dan woorden. :)
_O_

Ik heb ditzelfde advies heel lang geleden eens van iemand gekregen, veel aan gehad. ^O^ ^O^ ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_157450333
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou het ook niet op de eerste date vragen.

Iedereen heeft een net wat andere invulling van dominant zijn, dus dat moet gewoon z'n weg vinden.

Dus gewoon daten en dan zie je vanzelf wel of ie het is of niet, of dat hij het genoeg is of niet.
Ja maar als ik het niet meteen vraag dan is het helemaal zowat om iemand te vinden. Dan kan ik aardig wat gaan daten want volgens mij is nog geen 10 procent dominant :p
pi_157450354
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:13 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Ja maar als ik het niet meteen vraag dan is het helemaal zowat om iemand te vinden. Dan kan ik aardig wat gaan daten want volgens mij is nog geen 10 procent dominant :p
Als je het bij een Westerling zoekt minder inderdaad.
pi_157450361
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zolang het je in je verdere dagelijkse leven niet hindert, is het prima inderdaad. Er zijn echter ook afhankelijke mensen die vastlopen als ze zelfstandiger (moeten) zijn. De hele tijd in je comfortzone zitten is fijn, maar kom je er dan nog wel uit als het nodig is?
Goede wel. Het kan ook uit de hand lopen.
pi_157450387
Op reddit is een subforum dat TheRedPill heet, waar mannen gedachten en ervaringen uitwisselen over een man-vrouw hiërarchie en duidelijk gescheiden taken tussen beiden. Vrouwen die dit onderschrijven en zich ook niet in het feministische gedachtegoed kunnen vinden, is er RedPillWomen. Mogelijk komt het overeen met jouw wensen.

https://www.reddit.com/r/TheRedPill/
https://www.reddit.com/r/RedPillWomen/

[ Bericht 3% gewijzigd door ScaleoPax op 10-11-2015 16:23:47 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:16:19 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157450394
quote:

Het gaat er vooral om dat iemand je een veilig gevoel geeft zo te horen, daarvoor hoeft iemand niet perse heel dominant te zijn. Daarbij weten sommige mannen het niet eens van zichzelf, terwijl ze het wel zijn.

Stel ik wil een lieve man. Tja zoveel mannen vinden zichzelf lief als ik daarna vraag. Maar of ik dat lief vind ik is een tweede.
Zonde om iemand links te laten liggen omdat hij zichzelf niet lief vindt, terwijl ik het een toppertje zou kunnen vinden.
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:17:47 #46
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157450432
quote:

[..]

Twee van mijn exen waren vrij dominant. In mijn geval was het een nadeel. Niets mis met tegengas, graag zelfs, maar ze waren net te overheersend voor mij. Ik vond het niet prettig om in zijn schaduw te leven. En één dacht te bepalen hoe ik mij moest voelen.

Zulke eigenschappen uiten zich inderdaad niet meteen. Maar eigenlijk geldt in alle relaties dat je iemand eerst moet leren kennen. Dominantie is ook maar één kant van een persoon.
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:42:09 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157450955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:16 schreef ScaleoPax het volgende:
Op reddit is een subforum dat TheRedPill heet, waar mannen gedachten en ervaringen uitwisselen over een man-vrouw hiërarchie en duidelijk gescheiden taken tussen beiden. Vrouwen die dit onderschrijven en zich ook niet in het feministische gedachtegoed kunnen vinden, is er RedPillWomen. Mogelijk komt het overeen met jouw wensen.

Mijn god.

Leuk dat die mensen een plekje hebben gevonden, maar mijn god :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157451062
quote:

Niet dat reddit toonaangevend is en het zijn vooral Noord-Amerikanen daar, maar die dd lifestyle kent daar slechts 83 leden. De populariteit lijkt mij dus niet hoog, plus dat het vooral Christelijk en BDSM georiënteerd is. TheRedPill daarentegen kent 137.000 leden en RPW kent 13.700 leden, dus iets bekender en the US heb je theoretisch gezien een vrouw-man ratio van 1:10. ;)

Taken In Hand relationships is ook een stroming waar een male-led relationship centraal staat en lijkt mij ook overeenkomsten te hebben met de The Red Pill en (C)DD lifestyle.
pi_157451096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:47 schreef ScaleoPax het volgende:
Taken In Hand relationships is ook een stroming waar een male-led relationship centraal staat en lijkt mij ook overeenkomsten te hebben met de The Red Pill en (C)DD lifestyle.
Dat bedoelde ik ja! :Y
Ja doei.
pi_157451408
Dankjewel! Ik ga die eens even googlen!
pi_157451447
Ken je Fetlife? Maak daar eens een account aan, kun je ook oproepjes plaatsen. Er zijn best veel Nederlanders actief daar.
pi_157453239
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:08 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ken je Fetlife? Maak daar eens een account aan, kun je ook oproepjes plaatsen. Er zijn best veel Nederlanders actief daar.
Heb ik al gedaan.. Heb idd 1 group gevonden tot nu toe die zich hierop richt. Maar geen Nederlanders in mijn leeftijdsklasse. 50 + :p
  dinsdag 10 november 2015 @ 18:52:00 #53
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157453423
Wauw ik had je jonger geschat :) ik hoop voor je dat je het toch nog kan vinden! :D
pi_157454703
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 18:43 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan.. Heb idd 1 group gevonden tot nu toe die zich hierop richt. Maar geen Nederlanders in mijn leeftijdsklasse. 50 + :p
maar gewoon een oproepje in een algemene contacten-groep? Daar komen meer mensen dan een speciale groep die zich daar op richt
pi_157454817
Haha nee ben 26. Beetje verkeerd neergezet :D
En inderdaad tomaatje. Daar heb je gelijkin. Zal morgen maar weer eens kijken.. Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd. Heeft een van jullie nog nooit iets gehad van.. Ik zou willen dat mijn vriend/in beter luistert?
  dinsdag 10 november 2015 @ 19:57:08 #56
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157454993
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 19:50 schreef Amethyste het volgende:
En inderdaad tomaatje. Daar heb je gelijkin. Zal morgen maar weer eens kijken.. Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd. Heeft een van jullie nog nooit iets gehad van.. Ik zou willen dat mijn vriend/in beter luistert?
ja dat heb ik wel eens gehad :) maar ik vind het ook heel leuk als ze zelf met voorstellen of ideeen komt, of me verbaast door keihard tegen mij in te gaan
pi_157455156
quote:
Luistert naar wat? :D Commando's?
  dinsdag 10 november 2015 @ 20:52:39 #58
431144 Teydelyk
pi_157456343
quote:
Wie wil er nou geen vriendin die een echte pleaser is?
pi_157456524
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:56 schreef Amethyste het volgende:
Nee het heeft volgens mij weinig met sex te make. HHet staat voor domestic discipline. Met de c ervoor wordt het Christian domestic discipline. Moet overigens volgens insiders niet verward worden met domestic abuse.
Deze dd-ers gaan uit van 1 leider in huis die als het ware discipline mag afdwingen van zijn partner, wel met respect dus en met oog voor de ander of het gezin.
Klinkt een beetje als 24/7 of tpe(total power exchange). Dus snap dat het met (stevige vormen van) bdsm vergeleken wordt.

Aanvulling achter af:

Ben je wel voorzichtig hiermee? Het risico aan dit soort constructies is dat je jezelf kan verliezen, een 'niets' wordt. Daar kan je vergaande geestelijke schade van oplopen.
Als je iemand treft waarmee je dit wil doen, zorg dan wel dat je echt goed uitspreekt naar elkaar toe wat de visie is en vooral wat de grenzen zijn. Zo nu en dan even met elkaar om de tafel als gelijkwaardigen om te checken of het goed zit is dan ook verstandig.

[ Bericht 21% gewijzigd door erodome op 10-11-2015 21:08:56 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157456579
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:33 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Het probleem met jou is dat je de wereld tussen de baas spelen en geen ruggengraat hebben niet ziet. Verreweg de meeste vrouwen willen beiden niet namelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157456966
quote:
Hoe vraag je op date nr 1 of iemand dominant is :(
Dat merk je vanzelf wel.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_157457808
Nou, nee, ik vind het niet te vergelijken met tpe. Dat is en blijft veel meer een soort permanente roleplay.
Het type mannen wat ik bedoel zou niet eens weten wat tpe is. Die zien het meer als iets normaals, zeg maar. Die geven er geen naam aan.
  Moderator dinsdag 10 november 2015 @ 23:00:05 #63
441859 crew  Lenny77
pi_157460103
Ik wens je veel succes..
Misschien bij een Afrikaanse man zoeken of een andere patriarchale bevolkingsgroep?
Ik kan alleen zeggen dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt om jouw 'keuze' te willen maken.
Ik wil best een sterke partner en hij mag zelfs af en toe de leiding nemen ;-).
Maar echt gehoorzamen en op mijn kop krijgen? Nee dankje...

Heb je zelf geen vaderfiguur gehad?
Als je toch ergens ook maar denkt dat het een psychische oorsprong heeft door een gemis, trauma of wat dan ook, zoek dan eerst hulp bij een psychiater voor je je stort in zo een relatie. Want de man zoals jij hem wil is ook het type man dat je niet zomaar laat gaan als je er vanaf wil. En denk eraan dat er waarschijnlijk ook een grotere kans is op geweld in de relatie.
Brrr ik mag er niet aan denken..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_157463811
Nee Lenny.. Ik begrijp dat dit niet voor elke vrouw werkt zo. Zeker voor vrouwen in westen. Maar voor mij.. Tsja. Geloof me, als je deze gevoelens sinds jong al hebt wil je er een keer aan toegeven. Waarom zou er meer kans op geweld zijn? Dominant betekent toch niet meteensdat het een botte lul is die om alles agressief wordt :D

Nouja. Misschien zie ik dingen wel te rooskleurig. Maar zolang ik niet zo'n partner heb, zal ik het ook niet weten, en blijf ik er dus mee bezig. Helaas.
  woensdag 11 november 2015 @ 07:54:46 #65
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157463817
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 07:53 schreef Amethyste het volgende:
Nee Lenny.. Ik begrijp dat dit niet voor elke vrouw werkt zo. Zeker voor vrouwen in westen. Maar voor mij.. Tsja. Geloof me, als je deze gevoelens sinds jong al hebt wil je er een keer aan toegeven. Waarom zou er meer kans op geweld zijn? Dominant betekent toch niet meteensdat het een botte lul is die om alles agressief wordt :D

Nouja. Misschien zie ik dingen wel te rooskleurig. Maar zolang ik niet zo'n partner heb, zal ik het ook niet weten, en blijf ik er dus mee bezig. Helaas.
Nou ik denk wel dat het afgezien van het feit dat het al lastig zal zijn een partner te vinden die hier aan voldoet het nog erger wordt omdat je binnen die groep er een moet zoeken die verder wel lief is. Het lijken mij vrij dunne lijntjes.
  woensdag 11 november 2015 @ 08:43:14 #66
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_157464245
Zoals de naam al doet vermoeden zul je in de (voormalig) Christelijke hoek ook wel succes hebben. Daar zijn de man-vrouw verhoudingen in sommige gevallen nog behoorlijk traditioneel.

En ook binnen de andere monotheïstische religies liggen de gezagsverhoudingen niet anders. Dus een leuke Arabier of Israëlier?

Krijg je in vrijwel alle gevallen god er wel gratis bij.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_157464297
quote:

Oh, daar heeft the fokuser zijn naam dus aan ontleend. :{

Het zou niets voor mij zijn, maar als er vrouwen zijn die zich graag degraderen tot een soort slaafje, moeten ze dat zelf weten. Leven en laten leven en zo. Het wordt wel een ander verhaal als ze de wens hebben om het op grotere schaal weer terug te laten komen.
pi_157464323
quote:

[..]

Het is toch verder niet erg? Zo lang je maar geen man treft die misbruik van je maakt en niet werkelijk om je geeft.
pi_157464970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 08:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh, daar heeft the fokuser zijn naam dus aan ontleend. :{

Het zou niets voor mij zijn, maar als er vrouwen zijn die zich graag degraderen tot een soort slaafje, moeten ze dat zelf weten. Leven en laten leven en zo. Het wordt wel een ander verhaal als ze de wens hebben om het op grotere schaal weer terug te laten komen.
Zelf heb ik de Matrix nooit gekeken (houd niet van science-fiction), maar het schijnt daar oorspronkelijk geïntroduceerd te zijn. Een redpiller is iemand die de leiding neemt over zijn leven, een bluepiller is een passief iemand. Zo heeft die community op Reddit de naam overgenomen.

De vrouwen spreken niet over degradatie of slaafje zijn. Over het algemeen vinden zij dat een vrouw tegenwoordig niet meer vrouwelijk kan zijn, iets dat zij als tegennatuurlijk beschouwen. Sommigen geven hun carrière op en worden huisvrouw waarbij ze aangeven hier meer voldoening, persoonlijke groei en rust in te vinden. Een ander gedeelde noemer is de gescheiden taakverdeling waardoor er duidelijkheid voor hun ontstaat. Vrijwel iedereen daar streeft na of heeft een monogame relatie, en velen keuren fb, ons, poly etc. af.

Ikzelf onderschrijf niets wat daar geschreven wordt en ik denk dat de scheidslijn tussen toegewijde partner aan je man en slaaf zijn aan je man, dun is.

[ Bericht 0% gewijzigd door ScaleoPax op 11-11-2015 09:53:06 ]
pi_157465680
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:59 schreef erodome het volgende:
Klinkt een beetje als 24/7 of tpe(total power exchange). Dus snap dat het met (stevige vormen van) bdsm vergeleken wordt.

Ben je wel voorzichtig hiermee? Het risico aan dit soort constructies is dat je jezelf kan verliezen, een 'niets' wordt. Daar kan je vergaande geestelijke schade van oplopen.
TPE zit toch meer in de kink, fetish en BDSM sfeer en kan zowel rollenspel als LTR zijn. Zij lijkt toch meer richting RedPill, Taken in hand relationships of zelfs Stepford wives style te gaan. Een mogelijke keerzijde is wel dat dit vanuit een mannen perspectief gebaseerd is op de MGTOW / anti-feminisme / PUA / Men's Right Movement / Manoshere etc. wat weer vaak als misogynist wordt gezien. Dat zit inderdaad een risico in zoals jij aangeeft.
pi_157465806
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:41 schreef Amethyste het volgende:
Nou, nee, ik vind het niet te vergelijken met tpe. Dat is en blijft veel meer een soort permanente roleplay.
Het type mannen wat ik bedoel zou niet eens weten wat tpe is. Die zien het meer als iets normaals, zeg maar. Die geven er geen naam aan.
Dat is inderdaad het tragisch-komische aan die twee stromingen op Reddit: enerzijds de mannen in TheRedPill en anderzijds de vrouwen als RedPillWomen die deze mannen snappen, maar tegelijkertijd geven veel RedPillWomen aan dat een alpha male pas een echte alpha male is als hij zich daar zelf niet bewust van is. Iemand die het dus als normaal beschouwt, geen naam aan geeft of over discussieert op internet hoe ze meer alpha kunnen worden.
pi_157466219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:42 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het tragisch-komische aan die twee stromingen op Reddit: enerzijds de mannen in TheRedPill en anderzijds de vrouwen als RedPillWomen die deze mannen snappen, maar tegelijkertijd geven veel RedPillWomen aan dat een alpha male pas een echte alpha male is als hij zich daar zelf niet bewust van is. Iemand die het dus als normaal beschouwt, geen naam aan geeft of over discussieert op internet hoe ze meer alpha kunnen worden.
Dus dat ja..
pi_157466285
Die red pill site even doorgelezen, en het valt me vooral op hoe negatief het daar is.. Respect is toch wel een key element. Dan is die taken by hand wel een mooier voorbeeld ja. En een leuke arabier zeg ik ook geen nee tegen, maar dat zou wel lastig worden ivm geloof. Lol
pi_157466394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:08 schreef Amethyste het volgende:
Die red pill site even doorgelezen, en het valt me vooral op hoe negatief het daar is.. Respect is toch wel een key element. Dan is die taken by hand wel een mooier voorbeeld ja. En een leuke arabier zeg ik ook geen nee tegen, maar dat zou wel lastig worden ivm geloof. Lol
En die RedPillWomen sub, vind je dat ook te negatief?
pi_157466428
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:46 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

Zelf heb ik de Matrix nooit gekeken (houd niet van science-fiction), maar het schijnt daar oorspronkelijk geïntroduceerd te zijn. Een redpiller is iemand die de leiding neemt over zijn leven, een bluepiller is een passief iemand. Zo heeft die community op Reddit de naam overgenomen.
Ah, dan begrijp ik de referentie. Heb de film(s) wel gezien.
quote:
De vrouwen spreken niet over degradatie of slaafje zijn. Over het algemeen vinden zij dat een vrouw tegenwoordig niet meer vrouwelijk kan zijn, iets dat zij als tegennatuurlijk beschouwen. Sommigen geven hun carrière op en worden huisvrouw waarbij ze aangeven hier meer voldoening, persoonlijke groei en rust in te vinden. Een ander gedeelde noemer is de gescheiden taakverdeling waardoor er duidelijkheid voor hun ontstaat. Vrijwel iedereen daar streeft na of heeft een monogame relatie, en velen keuren fb, ons, poly etc. af.
Het is vrijwillige onderwerping, maar daarom niet minder slaafs naar mijn mening. Ook dat moeten zulke vrouwen helemaal zelf weten. Ik vind het echter weinig te maken hebben met vrouwelijkheid door het laatste woord aan de man over te laten. Vrijwillig je eigen wil ondergeschikt maken aan dat van de man vind ik zelfs duiden op een gebrek aan eigenwaarde, anders zou je meer kunnen en willen vertrouwen op jezelf.

Ik snap de aantrekkingskracht van een simpel, overzichtelijk leven. Het is prettig om volledig te kunnen vertrouwen op iemand en de verantwoordelijkheid voor je leven deels uit handen te geven. Andersom zal de man genieten van de controle en een gewillig vrouwtje die alles voor hem doet. Win/win in dat opzicht.

Het probleem van zo'n leven is dat het ook heel lastig is om er weer uit te komen, mocht je dat willen. Een huisvrouw heeft na jaren van dienst een stuk minder opties om weer zelfstandig te worden. Door gebrek aan recente werkervaring is het alleen al enorm lastig om een baan te vinden. Dat is waar emancipatie juist belangrijk is geweest: je hebt opties als vrouw. Je hoeft niet meer in een slecht huwelijk te blijven hangen omdat de man de kostwinner is. Bovendien moet je ook maar het geluk hebben met een man die je nog wel ziet en respecteert voor de persoon die je bent, in plaats van een man die gewoon zo'n slaafs vrouwtje wel prettig vindt, maar stiekem neerkijkt op vrouwen. Want laten we eerlijk zijn, het is ook een levensstijl die wat minder vriendelijke mannen zal aantrekken. Zit je dan, als zijn ware aard pas later boven komt.

quote:
Ikzelf onderschrijf niets wat daar geschreven wordt en ik denk dat de scheidslijn tussen toegewijde partner aan je man en slaaf zijn aan je man, dun is.
Toegewijd zijn uit liefde zonder daarbij je eigen mening en wensen uit het oog te verliezen is mijns inziens wat anders dan slaafs je man dienen waarbij er geen ruimte is voor je eigen inbreng. Maar misschien zie ik het te zwart/wit en hebben vrouwen meer te zeggen in zulke relaties dan ik me nu voorstel.

Het doet mij vooral denken aan hoe er met vrouwen wordt omgegaan in de serie Mad Men. Een vrouw is er vooral om mooi te zijn en te dienen, verder moet ze vooral geen eigen mening hebben. Ik zou niet graag terug willen naar die tijd.
pi_157466482
quote:

[..]

moslims zijn redelijk dominant.

Succes!
pi_157466501
De gemiddelde Nederlandse man is meer wijf dan man dus ben bang dat dat moeilijk wordt.
pi_157466725
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:14 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

En die RedPillWomen sub, vind je dat ook te negatief?
Daar heb ik nog niet gekeken, ga ik straks doen :)
pi_157466749
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:20 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

moslims zijn redelijk dominant.

Succes!
Lol. Maar ik ben geen moslim. Heb niks tegen Marokkaanse of Arabische mannen, maar 5 keer bidden en doen alsof ik ergens in geloof, nehh.
pi_157466813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, dan begrijp ik de referentie. Heb de film(s) wel gezien.

[..]

Het is vrijwillige onderwerping, maar daarom niet minder slaafs naar mijn mening. Ook dat moeten zulke vrouwen helemaal zelf weten. Ik vind het echter weinig te maken hebben met vrouwelijkheid door het laatste woord aan de man over te laten. Vrijwillig je eigen wil ondergeschikt maken aan dat van de man vind ik zelfs duiden op een gebrek aan eigenwaarde, anders zou je meer kunnen en willen vertrouwen op jezelf.

Ik snap de aantrekkingskracht van een simpel, overzichtelijk leven. Het is prettig om volledig te kunnen vertrouwen op iemand en de verantwoordelijkheid voor je leven deels uit handen te geven. Andersom zal de man genieten van de controle en een gewillig vrouwtje die alles voor hem doet. Win/win in dat opzicht.

Je hebt zeker gelijk hoor. Nogmaals, heb zelf ook geen idee waar het vandaan komt. Zo vond ik op 14 jarige leeftijd ook al de zogenaamde bad guy van titanic leuker en aantrekkelijk dan meneer dicaprio. Vaag..
pi_157467367
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:39 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Je hebt zeker gelijk hoor. Nogmaals, heb zelf ook geen idee waar het vandaan komt. Zo vond ik op 14 jarige leeftijd ook al de zogenaamde bad guy van titanic leuker en aantrekkelijk dan meneer dicaprio. Vaag..
Als dat ook het type man is waar je IRL op valt, lijkt dat me toch wel een probleem. Misschien onbewust toch het gemis van een (strenge) vaderfiguur, ja. Ik vraag me alleen af in hoeverre je daar wat aan kunt doen, maar je kunt het altijd voorleggen aan een psycholoog.
pi_157467495
quote:
gefeliciteerd, je bent een vrouw.
pi_157467609
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:24 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Kijkt in broek voor de zekerheid..... Toch echt een vrouw hoor en ik hou daar helemaal niet van.
Hou van een dominante man omdat ik zelf anders over iemand heen wals, me er erg snel aan irriteer. Heb een sterk karakter en wil iets vergelijkbaars naast me. Ik hou van een dominantie man in bed, daar gelden andere regels dan in het verdere gewone leven. In dat gewone verdere leven wil ik gewoon naast mijn partner staan, niet onder hem of hij onder mij.

We hebben wel een zekere "rolverdeling" in huis, ik ben thuis en zorg dus voor het huishouden e.d., hij werkt, dus hij hoeft het werk aan het huishouden niet ook er nog eens bij te doen.
Maar dat is in samenspraak, niet omdat het zo hoort/moet of wat dan ook en al zeer zeker niet omdat hij dat beslist.
Als ik een partner zou hebben bij wie ik toestemming moet vragen voor vanalles, die me "op mijn kop geeft" als ik niet luister zou ik zeer gestressed worden, denk dat ik vrij snel een stevige boosheids-aanval krijg ;)
Ben al eventjes geen 4 meer namelijk, ben een vrouw, geen klein meisje.
pi_157467694
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Kijkt in broek voor de zekerheid..... Toch echt een vrouw hoor en ik hou daar helemaal niet van.
Hou van een dominante man omdat ik zelf anders over iemand heen wals, me er erg snel aan irriteer. Heb een sterk karakter en wil iets vergelijkbaars naast me. Ik hou van een dominantie man in bed, daar gelden andere regels dan in het verdere gewone leven. In dat gewone verdere leven wil ik gewoon naast mijn partner staan, niet onder hem of hij onder mij.

We hebben wel een zekere "rolverdeling" in huis, ik ben thuis en zorg dus voor het huishouden e.d., hij werkt, dus hij hoeft het werk aan het huishouden niet ook er nog eens bij te doen.
Maar dat is in samenspraak, niet omdat het zo hoort/moet of wat dan ook en al zeer zeker niet omdat hij dat beslist.
Als ik een partner zou hebben bij wie ik toestemming moet vragen voor vanalles, die me "op mijn kop geeft" als ik niet luister zou ik zeer gestressed worden, denk dat ik vrij snel een stevige boosheids-aanval krijg ;)
Ben al eventjes geen 4 meer namelijk, ben een vrouw, geen klein meisje.
Klopt, je hebt gelijk. Dat van dat op de kop geven had ik even over het hoofd gezien.

Maar gelijk zijn in relaties is wat anders dan duidelijke rollen zoals jij jou situatie beschrijft.
pi_157468099
quote:

[..]

Lol. Mijn vriendinnen denken daar anders over hoor. Over het feit dat het zo hoort.
pi_157468304
Heb je al een oproepje op Fetlife geplaatst?
pi_157468357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:18 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Heb je al een oproepje op Fetlife geplaatst?
Yup, tijdje terug al. Wel reacties maar allemaal van Amerikaanse mannen die ver buiten mijn leeftijdsgrens vallen.. :(
pi_157468657
-doe eens niet-

[ Bericht 97% gewijzigd door motorbloempje op 11-11-2015 14:35:30 ]
pi_157469715
Houd het eens serieus, zeg.
Ja doei.
pi_157469881
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:22 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Yup, tijdje terug al. Wel reacties maar allemaal van Amerikaanse mannen die ver buiten mijn leeftijdsgrens vallen.. :(
Er zijn toch Nederlanse oproep-hoekjes?
  woensdag 11 november 2015 @ 14:58:14 #91
431144 Teydelyk
pi_157470090
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Het probleem met jou is dat je de wereld tussen de baas spelen en geen ruggengraat hebben niet ziet. Verreweg de meeste vrouwen willen beiden niet namelijk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
pi_157470474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:45 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Er zijn toch Nederlanse oproep-hoekjes?
Okay. Ik heb mijn best gedaan op die sit. Zal wel aan mij liggen maar ik vind hem soms een beetje ingewikkeld. Misschien later nog eens proberen dan :)
pi_157470585
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:20 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Okay. Ik heb mijn best gedaan op die sit. Zal wel aan mij liggen maar ik vind hem soms een beetje ingewikkeld. Misschien later nog eens proberen dan :)
NL/BE contactadvertenties - NL/BE personal ads
Contacten BDSM Nederland & België
Contacten en oproepen Nederland

Misschien ben je ze al tegengekomen, maar dit zijn drie groepen met veel leden op Fetlife.
pi_157472944
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:28 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

NL/BE contactadvertenties - NL/BE personal ads
Contacten BDSM Nederland & België
Contacten en oproepen Nederland

Misschien ben je ze al tegengekomen, maar dit zijn drie groepen met veel leden op Fetlife.
Dankjewel voor de moeite! Ga straks even kijken. Maar ik blijf me afvragen of dit onder fetisj of kinky stuff valt. Bijna iedereen is zo lust of sex gericht daarzo. But. Worth a try :)
pi_157473091
quote:

[..]

:') Nee, gewoon nee.
pi_157473338
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:32 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Dankjewel voor de moeite! Ga straks even kijken. Maar ik blijf me afvragen of dit onder fetisj of kinky stuff valt. Bijna iedereen is zo lust of sex gericht daarzo. But. Worth a try :)
Ik vind dat reuze meevallen hoor!
  woensdag 11 november 2015 @ 18:18:59 #97
431144 Teydelyk
pi_157473940
quote:

[..]

Iedereen reageert wel alsof jij op zoekt bent naar een man die jou enkel seksueel wil "domineren".
pi_157475120
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:38 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Klopt, je hebt gelijk. Dat van dat op de kop geven had ik even over het hoofd gezien.

Maar gelijk zijn in relaties is wat anders dan duidelijke rollen zoals jij jou situatie beschrijft.
Hoe is dat anders dan?

Want de taken verdelen naar wat handig en logisch is naar gelang de situatie zie ik niet als ongelijkheid. Hij en ik hebben evenveel in te brengen in de relatie, geen van ons beiden is de "baas". Als de situatie zou veranderen en ik bv zou gaan werken zou de takenverdeling ook herzien worden, het is niet dat hij zegt ik ben een man dus ik doe het huishouden niet, of dat ik zeg ik ben een vrouw dus ik doe de zorgtaken. We zijn hiertoe gekomen omdat dat in onze situatie het handigste is, in samenspraak.

Als we beide hadden gewerkt hadden we ook de taken verdeeld, jij doet dit, ik doe dat en dan zorgen we samen dat het geheel gedaan wordt. Ik zie het verschil niet echt.
pi_157475587
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:18 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Iedereen reageert wel alsof jij op zoekt bent naar een man die jou enkel seksueel wil "domineren".
Hier in dit topic niet?
  woensdag 11 november 2015 @ 19:25:35 #100
431144 Teydelyk
pi_157475613
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hier in dit topic niet?
Vandaar die verwijzingen naar Fetlife
pi_157475686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:25 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Jij hebt daar geen account?
  woensdag 11 november 2015 @ 19:30:18 #102
431144 Teydelyk
pi_157475744
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:28 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Jij hebt daar geen account?
Jawel ;), website voor fetisjisten - niet voor mannen/vrouwen die op zoek zijn naar partners met specifieke normen en waarden. Houden van een dominante man is geen fetisj, maar was tot een tijd geleden de regel.
pi_157475779
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:25 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Ik kijk daar nooit, maar 'life' zou meer kunnen impliceren dan sex.
In onze maatschappij moet je het wel zoeken in niches lijkt me als je echt zo erin staat.
pi_157476890
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:18 schreef Teydelyk het volgende:
Eveneens zijn in dit topic verwijzingen naar subs van Reddit te vinden die niet om seks draaien. De lifestyles zoals Taken in Hand en Stepford wives zijn ook niet louter seksgerelateerd. Veel reacties hier in dit topic zijn niet seks-gerelateerd. Fetlife draait inderdaad meer om seks, maar er is ook veel genuanceerd leesvoer te vinden over ervaringen en visies van mensen over relaties e.d. Persoonlijk vind ik vaak zelfs te diepgaand of theoretisch worden voor op de vrije avond of in het weekend.

Geen Nederlandse contactgroepen, maar misschien ook interessant:
- Taken in Hand: Male-led Hetero Relationships (ook over DD)
- 1950's Household Relationships
- Power Exchange Relationships
- Masters and slaves ("This group is not for role-play or bedroom only relationships and is primarily meant for live-together, full time M/s households.")

Dus het draait niet alleen om seks daar op Fetlife.

[ Bericht 2% gewijzigd door ScaleoPax op 11-11-2015 20:17:49 ]
pi_157477607
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:30 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Jawel ;), website voor fetisjisten - niet voor mannen/vrouwen die op zoek zijn naar partners met specifieke normen en waarden. Houden van een dominante man is geen fetisj, maar was tot een tijd geleden de regel.
Je snapt me precies...
  donderdag 12 november 2015 @ 13:29:57 #106
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_157490616
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:42 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen vaderfiguur gehad en fantaseer vanaf mijn 12e non-stop over vaderfiguren. Heb wel een vader, maar die zag ik bijna nooit en is nooit een vaderfiguur geweest.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:12:14 #107
431144 Teydelyk
pi_157491410
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen vaderfiguur gehad en fantaseer vanaf mijn 12e non-stop over vaderfiguren. Heb wel een vader, maar die zag ik bijna nooit en is nooit een vaderfiguur geweest.
Daddy issues :p

Veel meisjes/vrouwen die op foute mannen vallen hebben ook daddy issues. Foute mannen zijn vaak namelijk niet bang om zich dominant of mannelijk te gedragen.
  donderdag 12 november 2015 @ 15:19:25 #108
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157492572
Mijn ex vond het prettig dat hij ''de baas'' was, hij is erg dominant, op zich vond ik dat geen probleem, zeker niet toen ik nog jong was maar toen ik ouder werd kreeg ik steeds meer een eigen mening en wist ik steeds meer wat ik zelf wilde.
Dat vond hij niet prettig en toen gingen wij enorm botsen, ik moest stoppen met een goedlopende eigen onderneming, dat nam ik hem heel erg kwalijk. Ook mocht ik steeds minder, ik leefde als het ware in een gouden kooitje, zelfs met mijn moeder of een vriendin naar een concert was een heel groot probleem en ik begon contact te verliezen met de mensen om mij heen.

Dus wees voorzichtig, het kan ook erg mis gaan en je moet echt een man hebben dan die wel dominant is maar niet de grens over gaat zodat jij jezelf gaat verliezen als persoon en de enige die je nog over hebt in je leven die man is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157495374
Hmja snake, ik begrijp precies wat je bedoelt, en inderdaad, dat is niet leuk om zoiets te moeten opgeven. Weet je, het is ook zo lastig voor te stellen. Het enige wat ik weet is dat ik al zo lang met deze gevoelens loop. Word er gewoon gek van. Maar er zullen ook echt wel goede dominante mannen zijn. Er is een verschil tussen onzeker en daardoor gewelddadig en/of claiming, en dominant omdat je het beste met iemand voorhebt en daardoor bepaalde dingen niet laat gebeuren..
Ach, wat weet ik ervan verder. Lol. Zijn gewoon mijn gedachten.
pi_157500993
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:31 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Heb je al geprobeerd om in een religie te duiken?
Twiddel
  donderdag 12 november 2015 @ 21:59:13 #111
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157501455
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:46 schreef Amethyste het volgende:
Hmja snake, ik begrijp precies wat je bedoelt, en inderdaad, dat is niet leuk om zoiets te moeten opgeven. Weet je, het is ook zo lastig voor te stellen. Het enige wat ik weet is dat ik al zo lang met deze gevoelens loop. Word er gewoon gek van. Maar er zullen ook echt wel goede dominante mannen zijn. Er is een verschil tussen onzeker en daardoor gewelddadig en/of claiming, en dominant omdat je het beste met iemand voorhebt en daardoor bepaalde dingen niet laat gebeuren..
Ach, wat weet ik ervan verder. Lol. Zijn gewoon mijn gedachten.
Die gevoelens ansich is ook niks mis mee, ik denk dat het alleen een extra uitdaging is om een man te vinden die niet over jouw grenzen heen gaat stappen.
Maar ik hoop voor je dat je dat gaan lukken! ^O^
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157501666
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Die gevoelens ansich is ook niks mis mee, ik denk dat het alleen een extra uitdaging is om een man te vinden die niet over jouw grenzen heen gaat stappen.
Maar ik hoop voor je dat je dat gaan lukken! ^O^
Dankjewel!
  vrijdag 13 november 2015 @ 05:37:04 #113
157031 roosjeroosje1988
pi_157506080
Ik moet ook absoluut niet denken aan vastgebonden worden en tepelklemmen en dat soort dingen, bij mij is het echt dat ik het jonge meisje wil zijn. :@ :@ Bij mij zijn het gewoon echt daddy issues. :@

Edit: Het is alleen niet iets waar je zeg maar openlijk voor uitkomt, moet ik me er nu voor schamen of niet?

Sorry wil absoluut geen topic kaper worden ofzo. :P
pi_157508592
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 05:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik moet ook absoluut niet denken aan vastgebonden worden en tepelklemmen en dat soort dingen, bij mij is het echt dat ik het jonge meisje wil zijn. :@ :@ Bij mij zijn het gewoon echt daddy issues. :@

Edit: Het is alleen niet iets waar je zeg maar openlijk voor uitkomt, moet ik me er nu voor schamen of niet?

Sorry wil absoluut geen topic kaper worden ofzo. :P
Neehoor ben je zeker niet :) vind het juist wel interessant! Er is volgens mij best veel te vinden over daddy dom. Maar wil je ook echt het bazige? Of meer het verwennen en veilig voelen?
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:30:23 #115
157031 roosjeroosje1988
pi_157508960
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:10 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Neehoor ben je zeker niet :) vind het juist wel interessant! Er is volgens mij best veel te vinden over daddy dom. Maar wil je ook echt het bazige? Of meer het verwennen en veilig voelen?
Allebei denk ik, gewoon als een vader maar dan inclusief die kriebels in m'n buik die ik daar van krijg net als van mijn 'fantasie-mannen' om dat zo maar even te benoemen. :P
pi_157509115
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Allebei denk ik, gewoon als een vader maar dan inclusief die kriebels in m'n buik die ik daar van krijg net als van mijn 'fantasie-mannen' om dat zo maar even te benoemen. :P
Jaa ik begrijp het. Heb je zoiets weleens tegen je (ex) partner gezegd? Het is inderdaad een beetje taboe, maar who cares. Er zijn genoeg mensen die er ook zo over denken, alleen vinden kan een probleem zijn. Gewoon niet opgeven, verhalen lezen van anderen, en schijt hebben aan de rest. Alleen wel oppassen dat je niet eindigt met zo'n engerd die er misbruik van maakt.. Same in my case.
pi_157543066
dis weird as fuck maar mijn moeder is er zo'n eentje.
  FOK!mycroftheld zaterdag 14 november 2015 @ 13:35:17 #118
128465 bondage
pi_157544048
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 05:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
moet ik me er nu voor schamen of niet?
Tuurlijk niet. Ik schaamde me ook altijd voor mijn fetisj maar tegenwoordig gaat het allemaal een stuk makkelijker en ik heb ondertussen wel geleerd dat de meeste er helemaal geen probleem mee hebben als ik vertel dat ik een bepaalde fetisj heb.
pi_157562701
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef bondage het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Ik schaamde me ook altijd voor mijn fetisj maar tegenwoordig gaat het allemaal een stuk makkelijker en ik heb ondertussen wel geleerd dat de meeste er helemaal geen probleem mee hebben als ik vertel dat ik een bepaalde fetisj heb.
Dus jij vertelt op de werkvloer dat je met touwtjes in de weer gaat? Echt een afknapper, alsof je vrouwen niet op een andere manier de baas kan zijn.
  FOK!mycroftheld zondag 15 november 2015 @ 11:40:38 #120
128465 bondage
pi_157563929
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:22 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Dus jij vertelt op de werkvloer dat je met touwtjes in de weer gaat? Echt een afknapper, alsof je vrouwen niet op een andere manier de baas kan zijn.
Werk en privé kan ik prima gescheiden houden, dus nee, op het werk heb ik het er niet over en dat is ook niet waar dit over gaat. Jij bespreekt toch ook niet met je collega's welke standjes je die nacht allemaal uit hebt geprobeerd, of wel? Ik bedoel dat ik er makkelijker over praat met mensen die ook geïnteresseerd zijn of tegen iemand die ik bijvoorbeeld heb leren kennen via een datingsite/app.

En waarom een afknapper? Het heeft helemaal niets met de baas zijn te maken. Het is een spel wat je speelt en een rol die je aanneemt op dat moment. Sommige mensen vinden het nou eenmaal fijn om zo nu en dan de touwtjes uit handen te geven.
pi_157564081
quote:

[..]

^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff lokken :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Jaa ik begrijp het. Heb je zoiets weleens tegen je (ex) partner gezegd? Het is inderdaad een beetje taboe, maar who cares. Er zijn genoeg mensen die er ook zo over denken, alleen vinden kan een probleem zijn. Gewoon niet opgeven, verhalen lezen van anderen, en schijt hebben aan de rest. Alleen wel oppassen dat je niet eindigt met zo'n engerd die er misbruik van maakt.. Same in my case.
pi_157564945
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 11:40 schreef bondage het volgende:
Ik bedoel dat ik er makkelijker over praat met mensen die ook geïnteresseerd zijn of tegen iemand die ik bijvoorbeeld heb leren kennen via een datingsite/app.
Ik geloof best dat die perverselingen op Fetlife geen problemen hebben met jouw spelletjes. Maarja, leven en laten leven dan maar hè?
pi_157565314
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2015 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff lokken :P

[..]

Gaat uw gang :p
  FOK!mycroftheld zondag 15 november 2015 @ 13:33:57 #124
128465 bondage
pi_157565686
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:34 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Ik geloof best dat die perverselingen op Fetlife geen problemen hebben met jouw spelletjes. Maarja, leven en laten leven dan maar hè?
Waar in mijn reactie heb ik Fetlife genoemd? Je bent nogal van de aannames, derhalve heb ik geen zin om met je in discussie te gaan hierover.
pi_157565856
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 13:33 schreef bondage het volgende:

[..]

Waar in mijn reactie heb ik Fetlife genoemd? Je bent nogal van de aannames, derhalve heb ik geen zin om met je in discussie te gaan hierover.
Ow? Je geeft de voorkeur om jouw persoonlijke vertiertjes wetenschappelijk te gaan onderbouwen? Nou, ga je gang.
Misschien moet je het topic eens doorlezen waarin duidelijk wordt dat deze juffrouw op zoek is naar een relatie, niet naar een fetisj waarmee jij binnen komt kakken hier.
pi_157567367
-weg en note-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 15-11-2015 14:54:39 ]
  FOK!mycroftheld zondag 15 november 2015 @ 15:02:31 #127
128465 bondage
pi_157567659
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Ow? Je geeft de voorkeur om jouw persoonlijke vertiertjes wetenschappelijk te gaan onderbouwen? Nou, ga je gang.
Misschien moet je het topic eens doorlezen waarin duidelijk wordt dat deze juffrouw op zoek is naar een relatie, niet naar een fetisj waarmee jij binnen komt kakken hier.
Ik reageerde op een post waarin iemand vroeg of ze zich ervoor zou moeten schamen, welke fetisj het in dit geval over gaat boeit niet. Tevens heb ik nergens een bepaalde fetisj genoemd, weer een aanname van je.
pi_157568352
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 15:02 schreef bondage het volgende:

[..]

Ik reageerde op een post waarin iemand vroeg of ze zich ervoor zou moeten schamen, welke fetisj het in dit geval over gaat boeit niet. Tevens heb ik nergens een bepaalde fetisj genoemd, weer een aanname van je.
quote:
dat ik een bepaalde fetisj heb.
Lees even Roosjes reacties terug waar jij op reageerde. Dat meisje zegt een bepaald soort relatie te willen (mannen die veel ouder zijn dan zijzelf). Indirect zegt ze dat het geen fetisj is, maar dat ze daddy issues heeft en dat het een taboe is. Daarnaast zegt TS zelfs expliciet niet op zoek te zijn naar een fetisj. Dus waarom kom jij daar dan mee op de proppen?
  FOK!mycroftheld zondag 15 november 2015 @ 15:53:37 #129
128465 bondage
pi_157569116
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 15:25 schreef Cresapk het volgende:

Lees even Roosjes reacties terug waar jij op reageerde. Dat meisje zegt een bepaald soort relatie te willen (mannen die veel ouder zijn dan zijzelf). Indirect zegt ze dat het geen fetisj is, maar dat ze daddy issues heeft en dat het een taboe is. Daarnaast zegt TS zelfs expliciet niet op zoek te zijn naar een fetisj. Dus waarom kom jij daar dan mee op de proppen?
Ik noemde inderdaad fetisj maar dat maakt imo niets uit in dit geval. Ik probeer gewoon te zeggen dat het niet iets is waarvoor ze zich hoeft te schamen en nam mezelf als voorbeeld, in de zin van dat ik me ook altijd schaamde voor dit soort 'vreemde' dingen maar dat ik erachter ben gekomen dat de meeste mensen er wel begrip voor hebben.

Ik doelde met datingsites in dit geval niet op Fetlife of specifieke fetisj sites, dat is iets wat jij ervan hebt gemaakt. Ik doelde juist op de standaard sites, waar het vaak moeilijker is om dit soort dingen ter sprake te brengen.
  FOK!mycroftheld zondag 15 november 2015 @ 16:04:18 #130
128465 bondage
pi_157569421
quote:
10s.gif Op zondag 15 november 2015 12:58 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Gaat uw gang :p
Gaat niet werken ben ik bang voor, dit omdat je al aangaf dat je niets met vastbinden hebt ;) Hoe moet ik je dan straffen als je een keer stout bent? Ik kan best dominant zijn maar voor mij gaat het iets verder, daar hoort in mijn geval vastbinden ook bij.
pi_157601514
quote:
11s.gif Op zondag 15 november 2015 16:04 schreef bondage het volgende:

[..]

Gaat niet werken ben ik bang voor, dit omdat je al aangaf dat je niets met vastbinden hebt ;) Hoe moet ik je dan straffen als je een keer stout bent? Ik kan best dominant zijn maar voor mij gaat het iets verder, daar hoort in mijn geval vastbinden ook bij.
Haha nou.. In mijn optiek heeft een man geen touwtjes nodig om te straffen of om de controle te houden ;)
  FOK!mycroftheld maandag 16 november 2015 @ 16:55:22 #132
128465 bondage
pi_157602477
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:25 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Haha nou.. In mijn optiek heeft een man geen touwtjes nodig om te straffen of om de controle te houden ;)
Touwtjes zijn ook niet per se nodig om dominant te kunnen zijn en controle te houden, voor mij voegt het echter wel wat toe. Maar dat is wat je ook al aangaf in een eerdere reactie, dat de meeste mensen die een onderdanig iemand zoeken dat graag willen combineren met bondage en/of andere spelletjes.

Ik ben sowieso iemand die zo nu en dan zelf ook onderdanig wil zijn en vastgebonden wil worden, dat maakt het voor mij juist lastig om een geschikte partner te vinden. Vaak is het wel het één maar niet het ander.

In jouw geval zou je iemand moeten vinden via een reguliere site die niets met vastbinden heeft maar wel de dominante rol kan, en vooral wil, aannemen.
pi_157603862
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:25 schreef Amethyste het volgende:

[..]

quote:
11s.gif Op maandag 16 november 2015 16:55 schreef bondage het volgende:

[..]

Touwtjes zijn ook niet per se nodig om dominant te kunnen zijn en controle te houden, voor mij voegt het echter wel wat toe. Maar dat is wat je ook al aangaf in een eerdere reactie, dat de meeste mensen die een onderdanig iemand zoeken dat graag willen combineren met bondage en/of andere spelletjes.

Ik ben sowieso iemand die zo nu en dan zelf ook onderdanig wil zijn en vastgebonden wil worden, dat maakt het voor mij juist lastig om een geschikte partner te vinden. Vaak is het wel het één maar niet het ander.

In jouw geval zou je iemand moeten vinden via een reguliere site die niets met vastbinden heeft maar wel de dominante rol kan, en vooral wil, aannemen.
Het lijkt mij sowieso wel lastig om hier gericht op te zoeken. Misschien heb ik wat dit betreft wel geluk gehad en heb 't één en ander kunnen "uitproberen", maar het is niet iets waar ik gericht naar gezocht heb.

Edit: Ik bedenk me nu, was er niet een speciaal subforum voor dit soort onderwerpen? (Ik weet alleen dat het besloten was).
  FOK!mycroftheld maandag 16 november 2015 @ 18:33:07 #134
128465 bondage
pi_157604731
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Edit: Ik bedenk me nu, was er niet een speciaal subforum voor dit soort onderwerpen? (Ik weet alleen dat het besloten was).
Jazeker, het keldertje. Is inderdaad besloten en moet je toegang voor aanvragen.

http://forum.fok.nl/topic/520297
pi_157709164
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 21-11-2015 12:42:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')