Jij hebt daar geen account?quote:Op woensdag 11 november 2015 19:25 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Vandaar die verwijzingen naar Fetlife
Jawelquote:Op woensdag 11 november 2015 19:28 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen account?
Ik kijk daar nooit, maar 'life' zou meer kunnen impliceren dan sex.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:25 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Vandaar die verwijzingen naar Fetlife
quote:Op woensdag 11 november 2015 17:32 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Dankjewel voor de moeite! Ga straks even kijken. Maar ik blijf me afvragen of dit onder fetisj of kinky stuff valt. Bijna iedereen is zo lust of sex gericht daarzo. But. Worth a try
Eveneens zijn in dit topic verwijzingen naar subs van Reddit te vinden die niet om seks draaien. De lifestyles zoals Taken in Hand en Stepford wives zijn ook niet louter seksgerelateerd. Veel reacties hier in dit topic zijn niet seks-gerelateerd. Fetlife draait inderdaad meer om seks, maar er is ook veel genuanceerd leesvoer te vinden over ervaringen en visies van mensen over relaties e.d. Persoonlijk vind ik vaak zelfs te diepgaand of theoretisch worden voor op de vrije avond of in het weekend.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:18 schreef Teydelyk het volgende:
Iedereen reageert wel alsof jij op zoekt bent naar een man die jou enkel seksueel wil "domineren".
Je snapt me precies...quote:Op woensdag 11 november 2015 19:30 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Jawel, website voor fetisjisten - niet voor mannen/vrouwen die op zoek zijn naar partners met specifieke normen en waarden. Houden van een dominante man is geen fetisj, maar was tot een tijd geleden de regel.
Ik heb zelf geen vaderfiguur gehad en fantaseer vanaf mijn 12e non-stop over vaderfiguren. Heb wel een vader, maar die zag ik bijna nooit en is nooit een vaderfiguur geweest.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:42 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Precies ja. Je omschrijft het goed.. Heb ooit eens bij Oprah gezien dat vrouwen die zonder vader zijn opgegroeid vaker behoefte hebben aan een dominante man.. Heb echt weleens gedacht om naar de psycholoog te gaan hiermee. Het frustreert me enorm.
Daddy issues :pquote:Op donderdag 12 november 2015 13:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen vaderfiguur gehad en fantaseer vanaf mijn 12e non-stop over vaderfiguren. Heb wel een vader, maar die zag ik bijna nooit en is nooit een vaderfiguur geweest.
Heb je al geprobeerd om in een religie te duiken?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:31 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Ja en dat is dus het probleem.. Als je daar gaat kijken gaat het allemaal om sex of een playmate of wat dan ook. Er is weinig tot niks te vinden over mensen die bv wel een dominante vriend willen, maar vervolgens geen tepelklemmen willen of vastgebonden willen worden. Wat voor anderemmensen vanzelfsprekend is, is het voor mij gewoon niet
Die gevoelens ansich is ook niks mis mee, ik denk dat het alleen een extra uitdaging is om een man te vinden die niet over jouw grenzen heen gaat stappen.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:46 schreef Amethyste het volgende:
Hmja snake, ik begrijp precies wat je bedoelt, en inderdaad, dat is niet leuk om zoiets te moeten opgeven. Weet je, het is ook zo lastig voor te stellen. Het enige wat ik weet is dat ik al zo lang met deze gevoelens loop. Word er gewoon gek van. Maar er zullen ook echt wel goede dominante mannen zijn. Er is een verschil tussen onzeker en daardoor gewelddadig en/of claiming, en dominant omdat je het beste met iemand voorhebt en daardoor bepaalde dingen niet laat gebeuren..
Ach, wat weet ik ervan verder. Lol. Zijn gewoon mijn gedachten.
Dankjewel!quote:Op donderdag 12 november 2015 21:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die gevoelens ansich is ook niks mis mee, ik denk dat het alleen een extra uitdaging is om een man te vinden die niet over jouw grenzen heen gaat stappen.
Maar ik hoop voor je dat je dat gaan lukken!
Neehoor ben je zeker nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 05:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik moet ook absoluut niet denken aan vastgebonden worden en tepelklemmen en dat soort dingen, bij mij is het echt dat ik het jonge meisje wil zijn.![]()
Bij mij zijn het gewoon echt daddy issues.
Edit: Het is alleen niet iets waar je zeg maar openlijk voor uitkomt, moet ik me er nu voor schamen of niet?
Sorry wil absoluut geen topic kaper worden ofzo.![]()
Allebei denk ik, gewoon als een vader maar dan inclusief die kriebels in m'n buik die ik daar van krijg net als van mijn 'fantasie-mannen' om dat zo maar even te benoemen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:10 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Neehoor ben je zeker nietvind het juist wel interessant! Er is volgens mij best veel te vinden over daddy dom. Maar wil je ook echt het bazige? Of meer het verwennen en veilig voelen?
Jaa ik begrijp het. Heb je zoiets weleens tegen je (ex) partner gezegd? Het is inderdaad een beetje taboe, maar who cares. Er zijn genoeg mensen die er ook zo over denken, alleen vinden kan een probleem zijn. Gewoon niet opgeven, verhalen lezen van anderen, en schijt hebben aan de rest. Alleen wel oppassen dat je niet eindigt met zo'n engerd die er misbruik van maakt.. Same in my case.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Allebei denk ik, gewoon als een vader maar dan inclusief die kriebels in m'n buik die ik daar van krijg net als van mijn 'fantasie-mannen' om dat zo maar even te benoemen.
Tuurlijk niet. Ik schaamde me ook altijd voor mijn fetisj maar tegenwoordig gaat het allemaal een stuk makkelijker en ik heb ondertussen wel geleerd dat de meeste er helemaal geen probleem mee hebben als ik vertel dat ik een bepaalde fetisj heb.quote:Op vrijdag 13 november 2015 05:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
moet ik me er nu voor schamen of niet?
Dus jij vertelt op de werkvloer dat je met touwtjes in de weer gaat? Echt een afknapper, alsof je vrouwen niet op een andere manier de baas kan zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik schaamde me ook altijd voor mijn fetisj maar tegenwoordig gaat het allemaal een stuk makkelijker en ik heb ondertussen wel geleerd dat de meeste er helemaal geen probleem mee hebben als ik vertel dat ik een bepaalde fetisj heb.
Werk en privé kan ik prima gescheiden houden, dus nee, op het werk heb ik het er niet over en dat is ook niet waar dit over gaat. Jij bespreekt toch ook niet met je collega's welke standjes je die nacht allemaal uit hebt geprobeerd, of wel? Ik bedoel dat ik er makkelijker over praat met mensen die ook geïnteresseerd zijn of tegen iemand die ik bijvoorbeeld heb leren kennen via een datingsite/app.quote:Op zondag 15 november 2015 10:22 schreef Cresapk het volgende:
[..]
Dus jij vertelt op de werkvloer dat je met touwtjes in de weer gaat? Echt een afknapper, alsof je vrouwen niet op een andere manier de baas kan zijn.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik schaamde me ook altijd voor mijn fetisj maar tegenwoordig gaat het allemaal een stuk makkelijker en ik heb ondertussen wel geleerd dat de meeste er helemaal geen probleem mee hebben als ik vertel dat ik een bepaalde fetisj heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff lokkenquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Jaa ik begrijp het. Heb je zoiets weleens tegen je (ex) partner gezegd? Het is inderdaad een beetje taboe, maar who cares. Er zijn genoeg mensen die er ook zo over denken, alleen vinden kan een probleem zijn. Gewoon niet opgeven, verhalen lezen van anderen, en schijt hebben aan de rest. Alleen wel oppassen dat je niet eindigt met zo'n engerd die er misbruik van maakt.. Same in my case.
Ik geloof best dat die perverselingen op Fetlife geen problemen hebben met jouw spelletjes. Maarja, leven en laten leven dan maar hè?quote:Op zondag 15 november 2015 11:40 schreef bondage het volgende:
Ik bedoel dat ik er makkelijker over praat met mensen die ook geïnteresseerd zijn of tegen iemand die ik bijvoorbeeld heb leren kennen via een datingsite/app.
quote:Op zondag 15 november 2015 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]Gaat uw gang :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff lokken
[..]
Waar in mijn reactie heb ik Fetlife genoemd? Je bent nogal van de aannames, derhalve heb ik geen zin om met je in discussie te gaan hierover.quote:Op zondag 15 november 2015 12:34 schreef Cresapk het volgende:
[..]
Ik geloof best dat die perverselingen op Fetlife geen problemen hebben met jouw spelletjes. Maarja, leven en laten leven dan maar hè?
Ow? Je geeft de voorkeur om jouw persoonlijke vertiertjes wetenschappelijk te gaan onderbouwen? Nou, ga je gang.quote:Op zondag 15 november 2015 13:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Waar in mijn reactie heb ik Fetlife genoemd? Je bent nogal van de aannames, derhalve heb ik geen zin om met je in discussie te gaan hierover.
Ik reageerde op een post waarin iemand vroeg of ze zich ervoor zou moeten schamen, welke fetisj het in dit geval over gaat boeit niet. Tevens heb ik nergens een bepaalde fetisj genoemd, weer een aanname van je.quote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef Cresapk het volgende:
[..]
Ow? Je geeft de voorkeur om jouw persoonlijke vertiertjes wetenschappelijk te gaan onderbouwen? Nou, ga je gang.
Misschien moet je het topic eens doorlezen waarin duidelijk wordt dat deze juffrouw op zoek is naar een relatie, niet naar een fetisj waarmee jij binnen komt kakken hier.
quote:Op zondag 15 november 2015 15:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post waarin iemand vroeg of ze zich ervoor zou moeten schamen, welke fetisj het in dit geval over gaat boeit niet. Tevens heb ik nergens een bepaalde fetisj genoemd, weer een aanname van je.
Lees even Roosjes reacties terug waar jij op reageerde. Dat meisje zegt een bepaald soort relatie te willen (mannen die veel ouder zijn dan zijzelf). Indirect zegt ze dat het geen fetisj is, maar dat ze daddy issues heeft en dat het een taboe is. Daarnaast zegt TS zelfs expliciet niet op zoek te zijn naar een fetisj. Dus waarom kom jij daar dan mee op de proppen?quote:
Ik noemde inderdaad fetisj maar dat maakt imo niets uit in dit geval. Ik probeer gewoon te zeggen dat het niet iets is waarvoor ze zich hoeft te schamen en nam mezelf als voorbeeld, in de zin van dat ik me ook altijd schaamde voor dit soort 'vreemde' dingen maar dat ik erachter ben gekomen dat de meeste mensen er wel begrip voor hebben.quote:Op zondag 15 november 2015 15:25 schreef Cresapk het volgende:
Lees even Roosjes reacties terug waar jij op reageerde. Dat meisje zegt een bepaald soort relatie te willen (mannen die veel ouder zijn dan zijzelf). Indirect zegt ze dat het geen fetisj is, maar dat ze daddy issues heeft en dat het een taboe is. Daarnaast zegt TS zelfs expliciet niet op zoek te zijn naar een fetisj. Dus waarom kom jij daar dan mee op de proppen?
Gaat niet werken ben ik bang voor, dit omdat je al aangaf dat je niets met vastbinden hebtquote:
Haha nou.. In mijn optiek heeft een man geen touwtjes nodig om te straffen of om de controle te houdenquote:Op zondag 15 november 2015 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat niet werken ben ik bang voor, dit omdat je al aangaf dat je niets met vastbinden hebtHoe moet ik je dan straffen als je een keer stout bent? Ik kan best dominant zijn maar voor mij gaat het iets verder, daar hoort in mijn geval vastbinden ook bij.
Touwtjes zijn ook niet per se nodig om dominant te kunnen zijn en controle te houden, voor mij voegt het echter wel wat toe. Maar dat is wat je ook al aangaf in een eerdere reactie, dat de meeste mensen die een onderdanig iemand zoeken dat graag willen combineren met bondage en/of andere spelletjes.quote:Op maandag 16 november 2015 16:25 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Haha nou.. In mijn optiek heeft een man geen touwtjes nodig om te straffen of om de controle te houden
quote:Op maandag 16 november 2015 16:25 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Haha nou.. In mijn optiek heeft een man geen touwtjes nodig om te straffen of om de controle te houden
Het lijkt mij sowieso wel lastig om hier gericht op te zoeken. Misschien heb ik wat dit betreft wel geluk gehad en heb 't één en ander kunnen "uitproberen", maar het is niet iets waar ik gericht naar gezocht heb.quote:Op maandag 16 november 2015 16:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Touwtjes zijn ook niet per se nodig om dominant te kunnen zijn en controle te houden, voor mij voegt het echter wel wat toe. Maar dat is wat je ook al aangaf in een eerdere reactie, dat de meeste mensen die een onderdanig iemand zoeken dat graag willen combineren met bondage en/of andere spelletjes.
Ik ben sowieso iemand die zo nu en dan zelf ook onderdanig wil zijn en vastgebonden wil worden, dat maakt het voor mij juist lastig om een geschikte partner te vinden. Vaak is het wel het één maar niet het ander.
In jouw geval zou je iemand moeten vinden via een reguliere site die niets met vastbinden heeft maar wel de dominante rol kan, en vooral wil, aannemen.
Jazeker, het keldertje. Is inderdaad besloten en moet je toegang voor aanvragen.quote:Op maandag 16 november 2015 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Edit: Ik bedenk me nu, was er niet een speciaal subforum voor dit soort onderwerpen? (Ik weet alleen dat het besloten was).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |