abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157466482
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:24 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Tsja. Erg lastig te vinden. Hoor soms verhalen van anderen maar voor mij noppes. Vind dat ook een beetje lastig te peilen. Hoe vraag je op date nr 1 of iemand dominant is :(
moslims zijn redelijk dominant.

Succes!
pi_157466501
De gemiddelde Nederlandse man is meer wijf dan man dus ben bang dat dat moeilijk wordt.
pi_157466725
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:14 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

En die RedPillWomen sub, vind je dat ook te negatief?
Daar heb ik nog niet gekeken, ga ik straks doen :)
pi_157466749
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:20 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

moslims zijn redelijk dominant.

Succes!
Lol. Maar ik ben geen moslim. Heb niks tegen Marokkaanse of Arabische mannen, maar 5 keer bidden en doen alsof ik ergens in geloof, nehh.
pi_157466813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, dan begrijp ik de referentie. Heb de film(s) wel gezien.

[..]

Het is vrijwillige onderwerping, maar daarom niet minder slaafs naar mijn mening. Ook dat moeten zulke vrouwen helemaal zelf weten. Ik vind het echter weinig te maken hebben met vrouwelijkheid door het laatste woord aan de man over te laten. Vrijwillig je eigen wil ondergeschikt maken aan dat van de man vind ik zelfs duiden op een gebrek aan eigenwaarde, anders zou je meer kunnen en willen vertrouwen op jezelf.

Ik snap de aantrekkingskracht van een simpel, overzichtelijk leven. Het is prettig om volledig te kunnen vertrouwen op iemand en de verantwoordelijkheid voor je leven deels uit handen te geven. Andersom zal de man genieten van de controle en een gewillig vrouwtje die alles voor hem doet. Win/win in dat opzicht.

Je hebt zeker gelijk hoor. Nogmaals, heb zelf ook geen idee waar het vandaan komt. Zo vond ik op 14 jarige leeftijd ook al de zogenaamde bad guy van titanic leuker en aantrekkelijk dan meneer dicaprio. Vaag..
pi_157467367
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:39 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Je hebt zeker gelijk hoor. Nogmaals, heb zelf ook geen idee waar het vandaan komt. Zo vond ik op 14 jarige leeftijd ook al de zogenaamde bad guy van titanic leuker en aantrekkelijk dan meneer dicaprio. Vaag..
Als dat ook het type man is waar je IRL op valt, lijkt dat me toch wel een probleem. Misschien onbewust toch het gemis van een (strenge) vaderfiguur, ja. Ik vraag me alleen af in hoeverre je daar wat aan kunt doen, maar je kunt het altijd voorleggen aan een psycholoog.
pi_157467495
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:54 schreef Amethyste het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ik een stukje van mezelf vind erin. In relaties waarin alles gelijk is ben ik gewoon niet gelukkig. Op de een of andere manier heb ik het nodig dat iemand boven mij staat en me op mijn kop geeft als ik niet luister. Zucht
gefeliciteerd, je bent een vrouw.
pi_157467609
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:24 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Kijkt in broek voor de zekerheid..... Toch echt een vrouw hoor en ik hou daar helemaal niet van.
Hou van een dominante man omdat ik zelf anders over iemand heen wals, me er erg snel aan irriteer. Heb een sterk karakter en wil iets vergelijkbaars naast me. Ik hou van een dominantie man in bed, daar gelden andere regels dan in het verdere gewone leven. In dat gewone verdere leven wil ik gewoon naast mijn partner staan, niet onder hem of hij onder mij.

We hebben wel een zekere "rolverdeling" in huis, ik ben thuis en zorg dus voor het huishouden e.d., hij werkt, dus hij hoeft het werk aan het huishouden niet ook er nog eens bij te doen.
Maar dat is in samenspraak, niet omdat het zo hoort/moet of wat dan ook en al zeer zeker niet omdat hij dat beslist.
Als ik een partner zou hebben bij wie ik toestemming moet vragen voor vanalles, die me "op mijn kop geeft" als ik niet luister zou ik zeer gestressed worden, denk dat ik vrij snel een stevige boosheids-aanval krijg ;)
Ben al eventjes geen 4 meer namelijk, ben een vrouw, geen klein meisje.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157467694
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Kijkt in broek voor de zekerheid..... Toch echt een vrouw hoor en ik hou daar helemaal niet van.
Hou van een dominante man omdat ik zelf anders over iemand heen wals, me er erg snel aan irriteer. Heb een sterk karakter en wil iets vergelijkbaars naast me. Ik hou van een dominantie man in bed, daar gelden andere regels dan in het verdere gewone leven. In dat gewone verdere leven wil ik gewoon naast mijn partner staan, niet onder hem of hij onder mij.

We hebben wel een zekere "rolverdeling" in huis, ik ben thuis en zorg dus voor het huishouden e.d., hij werkt, dus hij hoeft het werk aan het huishouden niet ook er nog eens bij te doen.
Maar dat is in samenspraak, niet omdat het zo hoort/moet of wat dan ook en al zeer zeker niet omdat hij dat beslist.
Als ik een partner zou hebben bij wie ik toestemming moet vragen voor vanalles, die me "op mijn kop geeft" als ik niet luister zou ik zeer gestressed worden, denk dat ik vrij snel een stevige boosheids-aanval krijg ;)
Ben al eventjes geen 4 meer namelijk, ben een vrouw, geen klein meisje.
Klopt, je hebt gelijk. Dat van dat op de kop geven had ik even over het hoofd gezien.

Maar gelijk zijn in relaties is wat anders dan duidelijke rollen zoals jij jou situatie beschrijft.
pi_157468099
quote:

[..]

Lol. Mijn vriendinnen denken daar anders over hoor. Over het feit dat het zo hoort.
pi_157468304
Heb je al een oproepje op Fetlife geplaatst?
pi_157468357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:18 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Heb je al een oproepje op Fetlife geplaatst?
Yup, tijdje terug al. Wel reacties maar allemaal van Amerikaanse mannen die ver buiten mijn leeftijdsgrens vallen.. :(
pi_157468657
-doe eens niet-

[ Bericht 97% gewijzigd door motorbloempje op 11-11-2015 14:35:30 ]
pi_157469715
Houd het eens serieus, zeg.
Ja doei.
pi_157469881
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:22 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Yup, tijdje terug al. Wel reacties maar allemaal van Amerikaanse mannen die ver buiten mijn leeftijdsgrens vallen.. :(
Er zijn toch Nederlanse oproep-hoekjes?
  woensdag 11 november 2015 @ 14:58:14 #91
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_157470090
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Het probleem met jou is dat je de wereld tussen de baas spelen en geen ruggengraat hebben niet ziet. Verreweg de meeste vrouwen willen beiden niet namelijk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_157470474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:45 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Er zijn toch Nederlanse oproep-hoekjes?
Okay. Ik heb mijn best gedaan op die sit. Zal wel aan mij liggen maar ik vind hem soms een beetje ingewikkeld. Misschien later nog eens proberen dan :)
pi_157470585
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:20 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Okay. Ik heb mijn best gedaan op die sit. Zal wel aan mij liggen maar ik vind hem soms een beetje ingewikkeld. Misschien later nog eens proberen dan :)
NL/BE contactadvertenties - NL/BE personal ads
Contacten BDSM Nederland & België
Contacten en oproepen Nederland

Misschien ben je ze al tegengekomen, maar dit zijn drie groepen met veel leden op Fetlife.
pi_157472944
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:28 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

NL/BE contactadvertenties - NL/BE personal ads
Contacten BDSM Nederland & België
Contacten en oproepen Nederland

Misschien ben je ze al tegengekomen, maar dit zijn drie groepen met veel leden op Fetlife.
Dankjewel voor de moeite! Ga straks even kijken. Maar ik blijf me afvragen of dit onder fetisj of kinky stuff valt. Bijna iedereen is zo lust of sex gericht daarzo. But. Worth a try :)
pi_157473091
quote:

[..]

:') Nee, gewoon nee.
pi_157473338
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:32 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Dankjewel voor de moeite! Ga straks even kijken. Maar ik blijf me afvragen of dit onder fetisj of kinky stuff valt. Bijna iedereen is zo lust of sex gericht daarzo. But. Worth a try :)
Ik vind dat reuze meevallen hoor!
  woensdag 11 november 2015 @ 18:18:59 #97
431144 Teydelyk
pi_157473940
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:32 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Iedereen reageert wel alsof jij op zoekt bent naar een man die jou enkel seksueel wil "domineren".
pi_157475120
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:38 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Klopt, je hebt gelijk. Dat van dat op de kop geven had ik even over het hoofd gezien.

Maar gelijk zijn in relaties is wat anders dan duidelijke rollen zoals jij jou situatie beschrijft.
Hoe is dat anders dan?

Want de taken verdelen naar wat handig en logisch is naar gelang de situatie zie ik niet als ongelijkheid. Hij en ik hebben evenveel in te brengen in de relatie, geen van ons beiden is de "baas". Als de situatie zou veranderen en ik bv zou gaan werken zou de takenverdeling ook herzien worden, het is niet dat hij zegt ik ben een man dus ik doe het huishouden niet, of dat ik zeg ik ben een vrouw dus ik doe de zorgtaken. We zijn hiertoe gekomen omdat dat in onze situatie het handigste is, in samenspraak.

Als we beide hadden gewerkt hadden we ook de taken verdeeld, jij doet dit, ik doe dat en dan zorgen we samen dat het geheel gedaan wordt. Ik zie het verschil niet echt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157475587
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:18 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Iedereen reageert wel alsof jij op zoekt bent naar een man die jou enkel seksueel wil "domineren".
Hier in dit topic niet?
  woensdag 11 november 2015 @ 19:25:35 #100
431144 Teydelyk
pi_157475613
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hier in dit topic niet?
Vandaar die verwijzingen naar Fetlife
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')