Waarom beperken tot canada? WATCH ALL THE COUNTRIES.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:53 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Check de Canadese eens...:)
Amerika heeft veel, maar daar is kwantiteit boven kwaliteit gekozen.
Canada heeft een verrassend goed divers aanbod.
Engelstalige landen hebben optionele Engelse ondertiteling.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:12 schreef Hexxenbiest het volgende:
Hebben ze allemaal tenminste een Engelse ondertiteling? Want ik versta niet altijd wat ze zeggen.
Releasedatum voor de Hobbit extended edition was november in NL.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef Impressme het volgende:
[..]
*mee eens.
Juist door Netflix zie ik series die ik normaal niet zou zien en er staan al wat series op mijn verlanglijstje om te kopen. LOTR en The Hobbit heb ik al maar er zijn nog veel meer series die ik als box ofzo wil hebben. Dus kwaliteit betaald zichzelf terug, voor bagger series ga ik niet de volle mep betalen.
Ben ik erin geluist, so what.
Ja. Shameless plug: Jessica Jones: de volgende niet-superheld uit de Marvel-stalquote:
Dacht dat het er al wasquote:Op woensdag 18 november 2015 09:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat gaan we vanaf vrijdag zien he.
Dat lijkt goed, ja! Die komt in mijn lijst.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. Shameless plug: Jessica Jones: de volgende niet-superheld uit de Marvel-stal
wat een boeiende vraag zegquote:Op woensdag 18 november 2015 09:55 schreef KingRadler het volgende:
hoe gaan jullie Jessica Jones kijken:
* Met NL Subs
* Met Engelse Subs
* Geen Subs
omdat ik me mateloos aan het ergeren ben de laatste tijd dat NL subs niet kloppen.quote:
Ik ook, maar heb ook twee katten die veel om aandacht vragen. Met EN subs dus, zodat ik ook afgeleid kan worden zonder iets te missen.quote:
Terminologie leer je kennen door de context, dialecten (ik neem aan dat je accenten bedoelt) leer je verstaan door jezelf te dwingen ernaar te luisteren.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:23 schreef Aether het volgende:
Ik kijk vrijwel alles met Engelse subs doordat je soms iets mist door dialecten of terminologie.
Terminologie hangt erg van de film/serie af. In bijvoorbeeld Sci-Fi of Sherlock-achtige series kan er behoorlijk met (verzonnen) termen gestrooid worden.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Terminologie leer je kennen door de context, dialecten (ik neem aan dat je accenten bedoelt) leer je verstaan door jezelf te dwingen ernaar te luisteren.
mwa soms is het ook niet te doen, dat heb ik zelfs met Nederlandse films wel eens dat ik dingen niet helemaal versta omdat woorden half ingeslikt wordenquote:Op woensdag 18 november 2015 11:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Terminologie leer je kennen door de context, dialecten (ik neem aan dat je accenten bedoelt) leer je verstaan door jezelf te dwingen ernaar te luisteren.
Zo waar dit. Vandaar dat ik ook liever met subs kijk. Nederlands of Engels maakt niet uit. Ik sla films over die geen subs hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa soms is het ook niet te doen, dat heb ik zelfs met Nederlandse films wel eens dat ik dingen niet helemaal versta omdat woorden half ingeslikt worden
Sure, maar zeker als ze verzonnen zijn is het te volgen wat er wordt bedoeld door naar de context te kijken. Een gemiddelde Amerikaanse/Engelse kijker heeft immers ook geen ondertiteling om uit te leggen wat er wordt gezegd.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Terminologie hangt erg van de film/serie af. In bijvoorbeeld Sci-Fi of Sherlock-achtige series kan er behoorlijk met (verzonnen) termen gestrooid worden.
True, maar again: context.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa soms is het ook niet te doen, dat heb ik zelfs met Nederlandse films wel eens dat ik dingen niet helemaal versta omdat woorden half ingeslikt worden
En dan ben je zo gedwongen er naar aan het luisteren dat je de helft van wat er in beeld gebeurt mist...quote:Op woensdag 18 november 2015 11:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat verdwijnt met wat oefening vanzelf.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
En dan ben je zo gedwongen er naar aan het luisteren dat je de helft van wat er in beeld gebeurt mist...
Dat denk je maar.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat verdwijnt met wat oefening vanzelf.
Ik speel Netflix via mijn PS3 en heb dat probleem ook soms. Maar ik wijt het aan de PlayStation omdat dat al aan vervanging toe is. Dus ik weet niet of dit antwoord je helpt..quote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef cva het volgende:
ik kijk netflix via mijn wd tv mediaplayer , daar heb ik de laatste tijd al wel meer problemen gehad met de netflix app die niet opstartte en gewone files die niet meer afspeelde
nu zijn de meeste problemen achter de rug ,maar nadat ik een twee tal weken niet meer naar netflix heb gekeken ben ik nu the manhattan project beginnen volgen maar de nl ondertiteling komt telkens 2 sec te laat , nu weet ik niet of het probleem bij mij is al dan ja of nee want ik vind er voor de rest verder niks over op het internet , zijn er hier nog mensen die er problemen mee hebben ?
als ze de subs op orde hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Wanneer komt friends op netflix?
Staat allang op USA etcquote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
nou dat valt ook wel meequote:Op donderdag 19 november 2015 20:55 schreef Evertjan het volgende:
Groundhog Day blijft een leuke film lijkt wel of die iedere keer beter wordt
Metagrapquote:Op donderdag 19 november 2015 20:55 schreef Evertjan het volgende:
Groundhog Day blijft een leuke film lijkt wel of die iedere keer beter wordt
Of Dr Quin Medicine womanquote:Op donderdag 19 november 2015 23:10 schreef summer2bird het volgende:
Ik zou best wel The little house on the Prairie willen zien
Dat keek ik altijd met mijn moeder op tvquote:Op donderdag 19 november 2015 23:10 schreef summer2bird het volgende:
Ik zou best wel The little house on the Prairie willen zien
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Oh echt waar? Dat wist ik niet. Gaat meteen op mijn sinterklaas verlanglijstjequote:Op vrijdag 20 november 2015 04:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]Zit je nog steeds klaar te komen op die aloude serie? Je kan het tegenwoordig ook gewoon op DVD of Blu-ray kopen hoor...
zoals altijd bij nieuwe series 9u of 12u zekerquote:Op vrijdag 20 november 2015 06:07 schreef KingRadler het volgende:
nog steeds geen Jessica Jones op Netflix
Of CC langer dan 2 uur kijken dan komt er gegarendeerd wel een aflevering van Friends voorbijquote:Op vrijdag 20 november 2015 04:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]Zit je nog steeds klaar te komen op die aloude serie? Je kan het tegenwoordig ook gewoon op DVD of Blu-ray kopen hoor...
Is dat nu geen schatting hoe Netflix het voor jou inschat?quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:03 schreef KingRadler het volgende:
JJ heeft al bijna 5 sterren op Netflix dan moet het wel goed zijn
neem die cijfers totaal niet serieus.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Is dat nu geen schatting hoe Netflix het voor jou inschat?
ben benieuwd. Morgen maar eens een dagje weggooien hieraanquote:
en is het wat?quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:19 schreef SunChaser het volgende:
DD vond ik geen reet aan, misschien dat JJ me wel kan bekoren
omgwtfbbqquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:34 schreef KingRadler het volgende:
iemand al een korte recensie over Jessica Jones?
ik kan hem pas vanavond zien
Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:19 schreef SunChaser het volgende:
DD vond ik geen reet aan, misschien dat JJ me wel kan bekoren
Ik moet echt al maanden de laatste 2 afleveringen zien, heb al meerdere keren aflevering 8 aangezet maar verloor al heel snel mijn interesse.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongelooflijk.
Hoeveel eps heb je gezien dan?
DD is echt strak geschreven man. Lekker grimmig.
Na Drie eps volledig klaar mee, daarna laatste Ep gezien en doorgespoeld naar toen ie eindelijk dat pak ging aantrekken. Vond er geen moer aan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongelooflijk.
Hoeveel eps heb je gezien dan?
DD is echt strak geschreven man. Lekker grimmig.
De Daredevil serie vond ik persoonlijk alles behalve cliché, in tegenstelling tot The Flash bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:26 schreef Mystikvm het volgende:
Het superheldengenre moet je ook liggen. Heb een paar keer zo'n film geprobeerd te kijken, heb DD ook gecheckt, maar ik vind er ook geen moer aan. Te cliché. Kan de comics wel heel goed hebben, maar zodra echte mensen in malle pakjes worden gehesen om misdaad te bestrijden kan ik het niet meer serieus nemen.
Gewoon niet mijn smaak.
Si.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:12 schreef Aventura het volgende:
Die jessica, dat is die chick van breaking bad die dood gaat aan een overdosis?
De Marvelfilms vind ik top, DC matig, maar de series zijn saai en langdradig . Ben ook afgehaakt bij agents of Shield , gotham, etc. Uitgesponnen drama zonder veel actie.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:26 schreef Mystikvm het volgende:
Het superheldengenre moet je ook liggen. Heb een paar keer zo'n film geprobeerd te kijken, heb DD ook gecheckt, maar ik vind er ook geen moer aan. Te cliché. Kan de comics wel heel goed hebben, maar zodra echte mensen in malle pakjes worden gehesen om misdaad te bestrijden kan ik het niet meer serieus nemen.
Gewoon niet mijn smaak.
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2015 05:10 schreef OMG het volgende:
Dan nog, alsof er iets mis is met het streamen van "aloude series"op Netflix. Ik kijk net zo graag nog een keer Twin Peaks, the X-Files, of The Twilight Zone. Ook allemaal wel ergens te koop, maar het streamt zo makkelijk.
heb ik een girlcrush opquote:
En terecht.quote:
Ff verwijderen en opnieuw installeren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:45 schreef CherryLips het volgende:
De app op de iPad is een beetje overleden, hij blijft hangen op het scherm met de profielen en kan niets aantikkenop de telefoon doet ie het gelukkig nog wel.
Mongoolse keelzangers!quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
heb ik een girlcrush op![]()
Oja, net Marco Polo helemaal gekeken. Ik trek me lekker niks aan van de kritiek. Ik begrijp het, maar wat mij betreft heeft de serie gewoon een hoog entertainmentgehalte. Meer dan voldoende spannend, wel hier en daar wat voorspelbaar, maar oke. En wát een waanzinnige decors en kostuums. En de cast is goed uitgekozen. Beautiful people
Thanks!quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ff verwijderen en opnieuw installeren.
Opnieuw installeren?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:45 schreef CherryLips het volgende:
De app op de iPad is een beetje overleden, hij blijft hangen op het scherm met de profielen en kan niets aantikkenop de telefoon doet ie het gelukkig nog wel.
Grimm!quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mongoolse keelzangers!![]()
![]()
Ik ben ook fan. Volgende maand nieuwe afleveringen.
De drie seizoenen van Grimm in één maand weggekeken.
Ik hoor het niet hoor, en doorgaans valt dat me erg snel op.quote:Op zondag 22 november 2015 07:47 schreef KingRadler het volgende:
bij Jessica Jones stoor ik me enorm aan de actrice Rachael Taylor ze speelt Trish Walker.
Ze is van Australische afkomst en dat hoor je heel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |