Na Drie eps volledig klaar mee, daarna laatste Ep gezien en doorgespoeld naar toen ie eindelijk dat pak ging aantrekken. Vond er geen moer aan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongelooflijk.
Hoeveel eps heb je gezien dan?
DD is echt strak geschreven man. Lekker grimmig.
De Daredevil serie vond ik persoonlijk alles behalve cliché, in tegenstelling tot The Flash bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:26 schreef Mystikvm het volgende:
Het superheldengenre moet je ook liggen. Heb een paar keer zo'n film geprobeerd te kijken, heb DD ook gecheckt, maar ik vind er ook geen moer aan. Te cliché. Kan de comics wel heel goed hebben, maar zodra echte mensen in malle pakjes worden gehesen om misdaad te bestrijden kan ik het niet meer serieus nemen.
Gewoon niet mijn smaak.
Si.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:12 schreef Aventura het volgende:
Die jessica, dat is die chick van breaking bad die dood gaat aan een overdosis?
De Marvelfilms vind ik top, DC matig, maar de series zijn saai en langdradig . Ben ook afgehaakt bij agents of Shield , gotham, etc. Uitgesponnen drama zonder veel actie.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:26 schreef Mystikvm het volgende:
Het superheldengenre moet je ook liggen. Heb een paar keer zo'n film geprobeerd te kijken, heb DD ook gecheckt, maar ik vind er ook geen moer aan. Te cliché. Kan de comics wel heel goed hebben, maar zodra echte mensen in malle pakjes worden gehesen om misdaad te bestrijden kan ik het niet meer serieus nemen.
Gewoon niet mijn smaak.
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2015 05:10 schreef OMG het volgende:
Dan nog, alsof er iets mis is met het streamen van "aloude series"op Netflix. Ik kijk net zo graag nog een keer Twin Peaks, the X-Files, of The Twilight Zone. Ook allemaal wel ergens te koop, maar het streamt zo makkelijk.
heb ik een girlcrush opquote:
En terecht.quote:
Ff verwijderen en opnieuw installeren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:45 schreef CherryLips het volgende:
De app op de iPad is een beetje overleden, hij blijft hangen op het scherm met de profielen en kan niets aantikkenop de telefoon doet ie het gelukkig nog wel.
Mongoolse keelzangers!quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
heb ik een girlcrush op![]()
Oja, net Marco Polo helemaal gekeken. Ik trek me lekker niks aan van de kritiek. Ik begrijp het, maar wat mij betreft heeft de serie gewoon een hoog entertainmentgehalte. Meer dan voldoende spannend, wel hier en daar wat voorspelbaar, maar oke. En wát een waanzinnige decors en kostuums. En de cast is goed uitgekozen. Beautiful people
Thanks!quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ff verwijderen en opnieuw installeren.
Opnieuw installeren?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:45 schreef CherryLips het volgende:
De app op de iPad is een beetje overleden, hij blijft hangen op het scherm met de profielen en kan niets aantikkenop de telefoon doet ie het gelukkig nog wel.
Grimm!quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mongoolse keelzangers!![]()
![]()
Ik ben ook fan. Volgende maand nieuwe afleveringen.
De drie seizoenen van Grimm in één maand weggekeken.
Ik hoor het niet hoor, en doorgaans valt dat me erg snel op.quote:Op zondag 22 november 2015 07:47 schreef KingRadler het volgende:
bij Jessica Jones stoor ik me enorm aan de actrice Rachael Taylor ze speelt Trish Walker.
Ze is van Australische afkomst en dat hoor je heel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |