quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:46 schreef minthy het volgende:
Ik hoor een kitten door de plaat heen. Schrok me wild...
Bij Frank in het programma zei Giel net.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe laat bekendmaking van de DJ's voor SR15?
Aaahquote:
Nou dan lees ik het wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij Frank in het programma zei Giel net.
Ik sta al op 3quote:
Is vanmiddag wel overquote:
Klopt! beste logboek ever!quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Als SC ooit na de fax dokter moet en zijn fax gedrag moet doorgeven, print hij dit topic uit.
Ik zet op Giel, Frank en Domien in.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Zal wel Giel, Michiel en Paul zijn ofzo
Ik vind Domien tegenwoordig prima te pruimen in de avondquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zet op Giel, Frank en Domien in.
En dan dit...quote:
Ik weet het niet, ik luister het eigenlijk nooit. Als je zijn twitter bekijkt is het wel echt zo'n figuur voor de pubertjes e.d. geworden. Met z'n djskils in het weekend, het gaan vloggen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind Domien tegenwoordig prima te pruimen in de avond. Leuk programma
Veen mensen die huiswerk maken inderdaad die hem bellen, maar ach, hij gaat er leuk mee om en het luistert lekker weg.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik luister het eigenlijk nooit. Als je zijn twitter bekijkt is het wel echt zo'n figuur voor de pubertjes e.d. geworden. Met z'n djskils in het weekend, het gaan vloggen.
Mij boeit tie iedergeval niet meer.
Jij digt wel op die hitsige meisjes?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Veen mensen die huiswerk maken inderdaad die hem bellen, maar ach, hij gaat er leuk mee om en het luistert lekker weg.
Want elk 15 oud meisje is gelijk hitsigquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij digt wel op die hitsige meisjes?
jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want elk 15 oud meisje is gelijk hitsig
Dan heb ik toch iets gemist in mijn jeugd.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want elk 15 oud meisje is gelijk hitsig
quote:
Hitsigheidquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb ik toch iets gemist in mijn jeugd.
Evaquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
roos annemieke en eva in het huis
no rematch
Over schijtnummers gesproken.quote:
Gemompel in de ruimte telkens. Schijtirritant. Nummer gaat nergens heen, mompelt gewoon een beetje voort. Vandaar dus schijtnummer.quote:
albert.nlquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja boodschappen doen![]()
Geen zin.
Ik had direct eten nodig. Toch maar even gegaan.quote:
Ik moest lachenquote:
Liedje van Ariana Grande ontleed:quote:
Nou, ik weet er nog wel een te vinden hier in het pandquote:
Is het weer zo verquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, ik weet er nog wel een te vinden hier in het pand
Verdomme nou... nu wel 1 met gedroogde inkt i.i.g.quote:
FTFYquote:
De bus gemistquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:44 schreef minthy het volgende:
Lief dagboek.
Ik ben strontverkouden, hondsberoerd, sta op een verlaten station, de bus reed net voor m'n neus weg.
Kusje!
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:44 schreef minthy het volgende:
Lief dagboek.
Ik ben strontverkouden, hondsberoerd, sta op een verlaten station, de bus reed net voor m'n neus weg.
Kusje!
Och schatje tochquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:44 schreef minthy het volgende:
Lief dagboek.
Kusje!
Liedje dat gebruikt is als intro voor tv serie Dr House.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit vind ik ook wel een sjiek nummer.
Doet me aan andere nummers denken, maar ik kom er even niet op.
Net naar de garage gebracht, personeel te weinig, reparatie uitgesteld naar later vandaagquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Och schatje toch![]()
Waarom ben je niet met je autootje?
Sterkte met wachten op station.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Net naar de garage gebracht, personeel te weinig, reparatie uitgesteld naar later vandaag
Ik heb het steenkoud, joepie!!quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
* ChatGirl geeft Minthy een warm kopje chocomelk voor tijdens het wachten.
massive attackquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit vind ik ook wel een sjiek nummer.
Doet me aan andere nummers denken, maar ik kom er even niet op.
Vind je? Dat had ik er niet bij bedacht.quote:
Weet niet welke van de 2 je bedoelt, maar ze zijn beiden kut.quote:
Tame Impala - I'm A Manquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet welke van de 2 je bedoelt, maar ze zijn beiden kut.
MotorMuisquote:
Donker opgemaakte ogen, wallen, motor, tattoo's. Je kent het wel.quote:
Fuck je maakt me nat. Mag ik je nummer?quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Donker opgemaakte ogen, wallen, motor, tattoo's. Je kent het wel.
06- MotorMuizzquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Fuck je maakt me nat. Mag ik je nummer?
Niks mis meequote:Op dinsdag 10 november 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ed ook al![]()
Ik ben de 3fm sloerie
Past wel bij mijn nieuwe imagoquote:
Jij kl-Ed-dert muis helemaal onderquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Met een kloppende roede [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
BIER EN TIETEN, LALALALALA
BIER EN TIETEN, LALALALALALALA
Ze heeft wel gelijk w.b. de tamme impalaquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wel opwindend als ze zo tegen me praat
Ik heb altijd gelijk. Altijd. Echt altijd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk w.b. de tamme impala
Dat is beter voor iedereen.quote:
nee, die wil nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:24 schreef isax het volgende:
de 3 djs komen nog
dus frankie is het zelf niet?
twitter:coen twitterde op dinsdag 10-11-2015 om 16:25:40Shit. Niet in het glazen huis dit jaar. #SR15 reageer retweet
dit was vooraf toch wel vrij voorspelbaarquote:
Je wilde er een striptease bij?quote:
domien ook, vorig geslaagd en van de dagprogrammering was er weinig keuze. Alleen Veenstra was eventueel een optiequote:Op dinsdag 10 november 2015 16:28 schreef DeLuna het volgende:
Giel wel volgens de verwachtingen.
Paul
Extra ruimte waar een dj 24 uur zit en extra opdrachten e.d. doet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe precies? (ik kan niet luisteren nu)
Frank ook niet? Niet dat ik dat wil, maar tochquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
domien ook, vorig geslaagd en van de dagprogrammering was er weinig keuze. Alleen Veenstra was eventueel een optie
er komt, als ik het goed begrijp, een extra ruimte waar een vierde DJ een dag lang een opdracht moet vervullen, inclusief brievenbus enzoquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe precies? (ik kan niet luisteren nu)
'FRANK VAN DER LENDE WIL NIET IN GLAZEN HUIS 2015'quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Frank ook niet? Niet dat ik dat wil, maar toch
Ah vandaarquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
'FRANK VAN DER LENDE WIL NIET IN GLAZEN HUIS 2015'
Oh. Zoiets zal wel moeten in Heerlen ja, anders haal je het bedrag nooit.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er komt, als ik het goed begrijp, een extra ruimte waar een vierde DJ een dag lang een opdracht moet vervullen, inclusief brievenbus enzo
Het moet ook geen wedstrijd worden elk jaar maar meer op te halen..... maarja dat hebben ze er zelf van gemaaktquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh. Zoiets zal wel moeten in Heerlen ja, anders haal je het bedrag nooit.
Dus de keuze was vrij beperkt aangezien Timur er ook niet meer in wil. Of ze hadden een verrassende keuze met bijvoorbeeld Hoogie willen doen. Daar had ik wel voor geweest trouwens.quote:
En het moet ook geen adoratie van dj's worden als ze het huis verlaten. Dat Wilbert niet. Nou, ook dat hebben ze er zelf van gemaakt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het moet ook geen wedstrijd worden elk jaar maar meer op te halen..... maarja dat hebben ze er zelf van gemaakt
Omg. Is dit een sneer?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:26 schreef Pino112 het volgende:
twitter:coen twitterde op dinsdag 10-11-2015 om 16:25:40Shit. Niet in het glazen huis dit jaar. #SR15 reageer retweet
nee, een grapquote:
Ja en toch ga jij er waarschijnlijk wel weer naar luisteren al is het alleen maar om er een zooiquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het moet ook geen adoratie van dj's worden als ze het huis verlaten. Dat Wilbert niet. Nou, ook dat hebben ze er zelf van gemaakt.
Nogmaals: heel dat serious request-gezeik is al een jaar 10 over het hoogtepunt heen.
dat vind ik het wel verpeste eigenlijk. het is een publiciteit feestje en niet een moment om stil te staan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het moet ook geen wedstrijd worden elk jaar maar meer op te halen..... maarja dat hebben ze er zelf van gemaakt
Die ziet er uit alsof ie al een jaar in een glazen huis zit.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Frank ook niet? Niet dat ik dat wil, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste vooralquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en toch ga jij er waarschijnlijk wel weer naar luisteren al is het alleen maar om er een zooi's voor te geven. Maakt ook niet uit, integendeel, iedereen zal je missen hier want dat hoort nou eenmaal bij deze topicreeks.
![]()
Anders: knop radio.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ziet er uit alsof ie al een jaar in een glazen huis zit.liep een keer tegen hem aan in de supermarkt en het was alsof ik tikkertje met een skelet speelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMFG JIJ HEBT FRANK VD LENDE AANGERAAKT!!!!!!11!!111quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:38 schreef isax het volgende:
[..]
liep een keer tegen hem aan in de supermarkt en het was alsof ik tikkertje met een skelet speelde.
dat isquote:
JA EN WAREN PRAKTISCH GEZIEN BUURTJES.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OMFG JIJ HEBT FRANK VD LENDE AANGERAAKT!!!!!!11!!111
quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ziet er uit alsof ie al een jaar in een glazen huis zit.Niet te harden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen dat ik er naar jaren ook wel een beetje op uitgekeken ben. Maar ik zal toch wel weer kijken, maar vast niet zo intensief als anders.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Overrated ook vooral. Lekker klagen dan #160 veel te hoog staat!!1!!1!!1!!quote:
hoi <3 gezellig dat je postquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Overrated ook vooral. Lekker klagen dan #160 veel te hoog staat!!1!!1!!1!!
Sorry, ik ga al naar een andere coupéquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik reis ook eens een keer met de trein
Insert dakloze met gitaar die knocking on heavens door speelt
Godverdomme
zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, ik ga al naar een andere coupé
Dan is ie dus door de eerste deur toegelaten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:43 schreef wolfrolf het volgende:
Jezus godver
Die kerel gaat een etage omhoog
EN SPEELT NOG EEN KEER KNOCKING ON HEAVENS DOOR
nee want hij is dakloosquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan is ie dus door de eerste deur toegelaten.
lekker ouwelullenlijstje luisteren aangevuld met sky-hitsquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Overrated ook vooral. Lekker klagen dan #160 veel te hoog staat!!1!!1!!1!!
Knop radio.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker ouwelullenlijstje luisteren aangevuld met sky-hits
knop tvquote:
niet op classic fmquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
knop tv
knop krant
de top2000 is overal
en wat vindt saskiaquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:45 schreef Sersjee het volgende:
Kijk, Giel moet er wel in. Hij is, zeker na het vertrek van Gerard, de bekendste van het stel. Zelfs m'n moeder kent Giel en geloof me, dat zegt heel wat. Domien is logisch, want hij trekt het jongere grut aan. En Paul? Tja. Weet niet. Timur wil niet, Frank wil niet, Michiel? Blijft niet veel keuze meer over.
Wat mij betreft hadden het ook Hoogie, Herman en Mark van der Molen mogen zijn. Ben toch wel klaar met het fenomeen SR en dit was dan wel een aardig radio-experiment geweest.
oke boriszquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:47 schreef borisz het volgende:
Heb totaal geen zin in SR. Lees ik laat het voor wat het is dit jaar. De vorige editie was nog leuk ivm Haarlem en ben toen ook diverse dagen gaan kijken, maar nu kan het me niets meer schelen.
ze is wel lief en schattigquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Liedje van Ariana Grande ontleed:
-blazers
-rapper
- ze zingt de titel van het liedje duizend keer
- ze doet adlips.
Is vorig jaar niet eens gedaan, vanwege Gary Fomdeckquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:16 schreef jcdragon het volgende:
Zal Ekdom langskomen als Living Doll weer het meest aangevraagde plaat wordt ?
Ze is raar met haar vage corset achtige dingen en dat onmenselijke lange haar.quote:
Beetje de bekende namen had het leuker gevonden als ze bijv Sander hadden gekozen ipv Paul.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:11 schreef MarijeH het volgende:
Wat vinden jullie van de bewoners van het glazen huis?\
Trouwens, leuk dat Michiel weer heeft besloten om muziek van Ed Struijlaart te draaien. Dankzij hem heb ik Ed Struijlaart ontdekt. Ben afgelopen jaar naar een concert van Ed geweest. Ik vond het een erg leuk concert.
Fylax is het niet met je eensquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze is raar met haar vage corset achtige dingen en dat onmenselijke lange haar.
werken in dat ene pand alleen smeerkezen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
En alweer klaar met werk.
Bij het ene pand werk ik mij kapot om alles af te krijgen, bij dit pand zit gewoon uit mijn neus te vreten en ben ik nog te vroeg klaar
Dat. En moet ook meer doen qua taken en oppervlakte.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
werken in dat ene pand alleen smeerkezen?
lekkere kleine billetjes he eefquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik voel mij eigen altijd als de vieze man als ik naar haar clipjes kijk op YT
Ja heb jij al vaak een klein rukje aan jouw slurfje gegeven hij het kijken naar Ariana, F(yl)ax?quote:
yessssquote:Op woensdag 11 november 2015 07:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Enof Rolf. Week doormidden, zaagmans jeweet.
quote:Op woensdag 11 november 2015 07:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
yessss
Ik werk vandaag in een belastingdienstkantoor
Goeie koffie daar, van mijn centen !!!1111
Cappuccino 2quote:Op woensdag 11 november 2015 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Secundaire arbeidsvoorwaarden
Doorzuipen dus!
Wat?quote:Op woensdag 11 november 2015 10:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
https://www.tivolivredenb(...)/3795/Monster_Magnet
Tivoli Utrecht
VRIJDAG 25 MAART 2016
Monster Magnet
Verdomme.quote:
Niet haten op Edjequote:
Wat een bagger, Ed.quote:
Dat kan.quote:
WTF, Wolfie!quote:
Lion!quote:
Dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Heeft Roel het toch voor elkaar... Wilbert gaat weg.
Ik hou me op de vlakte tot z'n vervanger bekend is.quote:
Stenders.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hou me op de vlakte tot z'n vervanger bekend is.
Het heeft nog lang geduurd...quote:Op woensdag 11 november 2015 11:49 schreef Sersjee het volgende:
quote:
Zeker waar, maar toch...quote:Op woensdag 11 november 2015 12:01 schreef Sersjee het volgende:
Nou, het is niet bepaald nieuws dat in de muziekbusiness in meer of mindere mate iedereen elkaar nodig heeft.
Je gaat trots op me zijn, komende zaterdag ga ik eraan geloven.quote:
JEUJ! In het Wamelse?quote:Op woensdag 11 november 2015 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Je gaat trots op me zijn, komende zaterdag ga ik eraan geloven.
Bier.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen de mensen die carnaval vieren daarna ook netjes vasten?
Of zijn het schijn Katholieken? Die alleen maar de lusten willen en niet de lasten?
exit frank hoitjesquote:Op woensdag 11 november 2015 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Ja! En in februari een avond en ochtend meemaken in de zaal. Mocht ik het echt he-le-maal niets vinden dan kan ik volgend jaar oprecht ertegenaan schoppenquote:
Nietusquote:
Ik ben een meeloper, maar ook niet-gelover in hart en nieren.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen de mensen die carnaval vieren daarna ook netjes vasten?
Of zijn het schijn Katholieken? Die alleen maar de lusten willen en niet de lasten?
Toetertjes!!!!quote:Op woensdag 11 november 2015 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Doe mij die linker maarquote:
Ze heeft een raar kuiltje bovenaan haar tetten. Zou je als asbak kunnen gebruiken, of een plek om kleingeld te bewaren.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! En in februari een avond en ochtend meemaken in de zaal. Mocht ik het echt he-le-maal niets vinden dan kan ik volgend jaar oprecht ertegenaan schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |