Oh. Zoiets zal wel moeten in Heerlen ja, anders haal je het bedrag nooit.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er komt, als ik het goed begrijp, een extra ruimte waar een vierde DJ een dag lang een opdracht moet vervullen, inclusief brievenbus enzo
Het moet ook geen wedstrijd worden elk jaar maar meer op te halen..... maarja dat hebben ze er zelf van gemaaktquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh. Zoiets zal wel moeten in Heerlen ja, anders haal je het bedrag nooit.
Dus de keuze was vrij beperkt aangezien Timur er ook niet meer in wil. Of ze hadden een verrassende keuze met bijvoorbeeld Hoogie willen doen. Daar had ik wel voor geweest trouwens.quote:
En het moet ook geen adoratie van dj's worden als ze het huis verlaten. Dat Wilbert niet. Nou, ook dat hebben ze er zelf van gemaakt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het moet ook geen wedstrijd worden elk jaar maar meer op te halen..... maarja dat hebben ze er zelf van gemaakt
Omg. Is dit een sneer?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:26 schreef Pino112 het volgende:
twitter:coen twitterde op dinsdag 10-11-2015 om 16:25:40Shit. Niet in het glazen huis dit jaar. #SR15 reageer retweet
nee, een grapquote:
Ja en toch ga jij er waarschijnlijk wel weer naar luisteren al is het alleen maar om er een zooiquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het moet ook geen adoratie van dj's worden als ze het huis verlaten. Dat Wilbert niet. Nou, ook dat hebben ze er zelf van gemaakt.
Nogmaals: heel dat serious request-gezeik is al een jaar 10 over het hoogtepunt heen.
dat vind ik het wel verpeste eigenlijk. het is een publiciteit feestje en niet een moment om stil te staan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het moet ook geen wedstrijd worden elk jaar maar meer op te halen..... maarja dat hebben ze er zelf van gemaakt
Die ziet er uit alsof ie al een jaar in een glazen huis zit.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Frank ook niet? Niet dat ik dat wil, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste vooralquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en toch ga jij er waarschijnlijk wel weer naar luisteren al is het alleen maar om er een zooi's voor te geven. Maakt ook niet uit, integendeel, iedereen zal je missen hier want dat hoort nou eenmaal bij deze topicreeks.
![]()
Anders: knop radio.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ziet er uit alsof ie al een jaar in een glazen huis zit.liep een keer tegen hem aan in de supermarkt en het was alsof ik tikkertje met een skelet speelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMFG JIJ HEBT FRANK VD LENDE AANGERAAKT!!!!!!11!!111quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:38 schreef isax het volgende:
[..]
liep een keer tegen hem aan in de supermarkt en het was alsof ik tikkertje met een skelet speelde.
dat isquote:
JA EN WAREN PRAKTISCH GEZIEN BUURTJES.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OMFG JIJ HEBT FRANK VD LENDE AANGERAAKT!!!!!!11!!111
quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ziet er uit alsof ie al een jaar in een glazen huis zit.Niet te harden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen dat ik er naar jaren ook wel een beetje op uitgekeken ben. Maar ik zal toch wel weer kijken, maar vast niet zo intensief als anders.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Overrated ook vooral. Lekker klagen dan #160 veel te hoog staat!!1!!1!!1!!quote:
hoi <3 gezellig dat je postquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Overrated ook vooral. Lekker klagen dan #160 veel te hoog staat!!1!!1!!1!!
Sorry, ik ga al naar een andere coupéquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik reis ook eens een keer met de trein
Insert dakloze met gitaar die knocking on heavens door speelt
Godverdomme
zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, ik ga al naar een andere coupé
Dan is ie dus door de eerste deur toegelaten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:43 schreef wolfrolf het volgende:
Jezus godver
Die kerel gaat een etage omhoog
EN SPEELT NOG EEN KEER KNOCKING ON HEAVENS DOOR
nee want hij is dakloosquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan is ie dus door de eerste deur toegelaten.
lekker ouwelullenlijstje luisteren aangevuld met sky-hitsquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Overrated ook vooral. Lekker klagen dan #160 veel te hoog staat!!1!!1!!1!!
Knop radio.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker ouwelullenlijstje luisteren aangevuld met sky-hits
knop tvquote:
niet op classic fmquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
knop tv
knop krant
de top2000 is overal
en wat vindt saskiaquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:45 schreef Sersjee het volgende:
Kijk, Giel moet er wel in. Hij is, zeker na het vertrek van Gerard, de bekendste van het stel. Zelfs m'n moeder kent Giel en geloof me, dat zegt heel wat. Domien is logisch, want hij trekt het jongere grut aan. En Paul? Tja. Weet niet. Timur wil niet, Frank wil niet, Michiel? Blijft niet veel keuze meer over.
Wat mij betreft hadden het ook Hoogie, Herman en Mark van der Molen mogen zijn. Ben toch wel klaar met het fenomeen SR en dit was dan wel een aardig radio-experiment geweest.
oke boriszquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:47 schreef borisz het volgende:
Heb totaal geen zin in SR. Lees ik laat het voor wat het is dit jaar. De vorige editie was nog leuk ivm Haarlem en ben toen ook diverse dagen gaan kijken, maar nu kan het me niets meer schelen.
ze is wel lief en schattigquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Liedje van Ariana Grande ontleed:
-blazers
-rapper
- ze zingt de titel van het liedje duizend keer
- ze doet adlips.
Is vorig jaar niet eens gedaan, vanwege Gary Fomdeckquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:16 schreef jcdragon het volgende:
Zal Ekdom langskomen als Living Doll weer het meest aangevraagde plaat wordt ?
Ze is raar met haar vage corset achtige dingen en dat onmenselijke lange haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |