Beetje de bekende namen had het leuker gevonden als ze bijv Sander hadden gekozen ipv Paul.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:11 schreef MarijeH het volgende:
Wat vinden jullie van de bewoners van het glazen huis?\
Trouwens, leuk dat Michiel weer heeft besloten om muziek van Ed Struijlaart te draaien. Dankzij hem heb ik Ed Struijlaart ontdekt. Ben afgelopen jaar naar een concert van Ed geweest. Ik vond het een erg leuk concert.
Fylax is het niet met je eensquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze is raar met haar vage corset achtige dingen en dat onmenselijke lange haar.
werken in dat ene pand alleen smeerkezen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
En alweer klaar met werk.
Bij het ene pand werk ik mij kapot om alles af te krijgen, bij dit pand zit gewoon uit mijn neus te vreten en ben ik nog te vroeg klaar
Dat. En moet ook meer doen qua taken en oppervlakte.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
werken in dat ene pand alleen smeerkezen?
lekkere kleine billetjes he eefquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik voel mij eigen altijd als de vieze man als ik naar haar clipjes kijk op YT
Ja heb jij al vaak een klein rukje aan jouw slurfje gegeven hij het kijken naar Ariana, F(yl)ax?quote:
yessssquote:Op woensdag 11 november 2015 07:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Enof Rolf. Week doormidden, zaagmans jeweet.
quote:Op woensdag 11 november 2015 07:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
yessss
Ik werk vandaag in een belastingdienstkantoor
Goeie koffie daar, van mijn centen !!!1111
Cappuccino 2quote:Op woensdag 11 november 2015 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Secundaire arbeidsvoorwaarden
Doorzuipen dus!
Wat?quote:Op woensdag 11 november 2015 10:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
https://www.tivolivredenb(...)/3795/Monster_Magnet
Tivoli Utrecht
VRIJDAG 25 MAART 2016
Monster Magnet
Verdomme.quote:
Niet haten op Edjequote:
Wat een bagger, Ed.quote:
Dat kan.quote:
WTF, Wolfie!quote:
Lion!quote:
Dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Heeft Roel het toch voor elkaar... Wilbert gaat weg.
Ik hou me op de vlakte tot z'n vervanger bekend is.quote:
Stenders.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hou me op de vlakte tot z'n vervanger bekend is.
Het heeft nog lang geduurd...quote:Op woensdag 11 november 2015 11:49 schreef Sersjee het volgende:
quote:
Zeker waar, maar toch...quote:Op woensdag 11 november 2015 12:01 schreef Sersjee het volgende:
Nou, het is niet bepaald nieuws dat in de muziekbusiness in meer of mindere mate iedereen elkaar nodig heeft.
Je gaat trots op me zijn, komende zaterdag ga ik eraan geloven.quote:
JEUJ! In het Wamelse?quote:Op woensdag 11 november 2015 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Je gaat trots op me zijn, komende zaterdag ga ik eraan geloven.
Bier.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen de mensen die carnaval vieren daarna ook netjes vasten?
Of zijn het schijn Katholieken? Die alleen maar de lusten willen en niet de lasten?
exit frank hoitjesquote:Op woensdag 11 november 2015 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Ja! En in februari een avond en ochtend meemaken in de zaal. Mocht ik het echt he-le-maal niets vinden dan kan ik volgend jaar oprecht ertegenaan schoppenquote:
Nietusquote:
Ik ben een meeloper, maar ook niet-gelover in hart en nieren.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen de mensen die carnaval vieren daarna ook netjes vasten?
Of zijn het schijn Katholieken? Die alleen maar de lusten willen en niet de lasten?
Toetertjes!!!!quote:Op woensdag 11 november 2015 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Doe mij die linker maarquote:
Ze heeft een raar kuiltje bovenaan haar tetten. Zou je als asbak kunnen gebruiken, of een plek om kleingeld te bewaren.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! En in februari een avond en ochtend meemaken in de zaal. Mocht ik het echt he-le-maal niets vinden dan kan ik volgend jaar oprecht ertegenaan schoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |