quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:46 schreef minthy het volgende:
Ik hoor een kitten door de plaat heen. Schrok me wild...
Bij Frank in het programma zei Giel net.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe laat bekendmaking van de DJ's voor SR15?
Aaahquote:
Nou dan lees ik het wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij Frank in het programma zei Giel net.
Ik sta al op 3quote:
Is vanmiddag wel overquote:
Klopt! beste logboek ever!quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Als SC ooit na de fax dokter moet en zijn fax gedrag moet doorgeven, print hij dit topic uit.
Ik zet op Giel, Frank en Domien in.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Zal wel Giel, Michiel en Paul zijn ofzo
Ik vind Domien tegenwoordig prima te pruimen in de avondquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zet op Giel, Frank en Domien in.
En dan dit...quote:
Ik weet het niet, ik luister het eigenlijk nooit. Als je zijn twitter bekijkt is het wel echt zo'n figuur voor de pubertjes e.d. geworden. Met z'n djskils in het weekend, het gaan vloggen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind Domien tegenwoordig prima te pruimen in de avond. Leuk programma
Veen mensen die huiswerk maken inderdaad die hem bellen, maar ach, hij gaat er leuk mee om en het luistert lekker weg.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik luister het eigenlijk nooit. Als je zijn twitter bekijkt is het wel echt zo'n figuur voor de pubertjes e.d. geworden. Met z'n djskils in het weekend, het gaan vloggen.
Mij boeit tie iedergeval niet meer.
Jij digt wel op die hitsige meisjes?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Veen mensen die huiswerk maken inderdaad die hem bellen, maar ach, hij gaat er leuk mee om en het luistert lekker weg.
Want elk 15 oud meisje is gelijk hitsigquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij digt wel op die hitsige meisjes?
jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want elk 15 oud meisje is gelijk hitsig
Dan heb ik toch iets gemist in mijn jeugd.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want elk 15 oud meisje is gelijk hitsig
quote:
Hitsigheidquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb ik toch iets gemist in mijn jeugd.
Evaquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
roos annemieke en eva in het huis
no rematch
Over schijtnummers gesproken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |