''Steun de PVV''quote:Op maandag 9 november 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga even naar de GEERT WILDERS IS ONZE HELD TRALALALA Facebook pagina om mijn ongenoegen te uiten.
Wat boeit het of er zwarte sinten zijnquote:Op maandag 9 november 2015 23:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sint hoort wit te zijn. Zo hoort het. Zo is het feest. Zo is onze cultuur, zo is de traditie.
Flikker op met je zwarte sint.
99% van de mensen interesseert het geen reet en de overige 1% loopt schuimbekkend alle polls op internet af.quote:Op maandag 9 november 2015 23:52 schreef Fylax het volgende:
De samenleving veranderd?80% van de mensen willen dat Zwarte Piet zwart blijft. Hoe duidelijk moet het nog worden?
quote:Op maandag 9 november 2015 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat boeit het of er zwarte sinten zijn
Je doet er een hoop mensen veel plezier mee
Talibanpieten met handgranatenquote:
Tijden veranderen. Vroeger hoorde er heel veel dingen en waren er tradities die nu allang niet meer gelden.quote:
Dit dus. Dit gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 9 november 2015 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die extreem tegen of voor zwarte piet zijn kan ik niet serieus nemen.
Integere journalistiek bestaat alleen nog in de gedachte van de redactie.quote:Op maandag 9 november 2015 23:54 schreef bechirti het volgende:
Pauw. Stop met deze kansloze onzin. Gewoon teveel kroegfiguren aan tafel de laatste tijd. Waar blijft het ijzersterke journalistieke progamma
quote:Op maandag 9 november 2015 23:54 schreef Coco98 het volgende:
Je zou bijna gaan terug verlangen naar Jinek
Het is gewoon gejank van een groep mensen met een structureel minderwaardigheidscomplex die overal racisme in zien.quote:Op maandag 9 november 2015 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die extreem tegen of voor zwarte piet zijn kan ik niet serieus nemen.
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op maandag 9 november 2015 23:54 schreef Coco98 het volgende:
Je zou bijna gaan terug verlangen naar Jinek
Mij niks maar om er dan zo'n heel ding van te maken op tv is gewoon kansloos.quote:Op maandag 9 november 2015 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat boeit het of er zwarte sinten zijn
Je doet er een hoop mensen veel plezier mee
Dat hoeft nu ook weer niet.quote:Op maandag 9 november 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ah, een neger zonder geld, verbaasd me niks.
Net als te gaan ragen dat sint wit moet zijn en piet per se zwartquote:Op maandag 9 november 2015 23:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mij niks maar om er dan zo'n heel ding van te maken op tv is gewoon kansloos.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Stijn ik heb een verrassing voor je achter gelaten in het darts topic.
Haha. Want het zwarte piet fenomeen in Nederland heeft ook helemaal niets met racisme te maken nee.quote:Op maandag 9 november 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is gewoon gejank van een groep mensen met een structureel minderwaardigheidscomplex die overal racisme in zien.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je welke opmerking in de "discussie" mij nog het meest de strot uitkomt? - "Voor kinderen maakt het niks uit". Alsof dat een vrijbrief is om een traditie om zeep te helpen.
Het is echt bizar dat de media - de VARA voorop - niet alleen gretig meewerken aan de vernietiging van het Sinterklaasfeest, maar zelfs de boel orchestreren.
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 november 2015 23:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haha. Want het zwarte piet fenomeen in Nederland heeft ook helemaal niets met racisme te maken nee.
Het geluid is kutquote:Op maandag 9 november 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Stijn ik heb een verrassing voor je achter gelaten in het darts topic.
Inderdaad niet.quote:Op maandag 9 november 2015 23:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haha. Want het zwarte piet fenomeen in Nederland heeft ook helemaal niets met racisme te maken nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |