Drama queen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
De totale verkrachting van mijn jeugd, zomaar op je tv.
Nee je zal nog even moeten doorzetten, WK Darts komt eraan.quote:
De pieten helpen Sinterklaas maar het zijn geen knechten.quote:Op maandag 9 november 2015 23:46 schreef monkyyy het volgende:
En hoe ga ik dit uitleggen aan mijn 5 jarige neefje? Sinterklaas die zelf heel Nederland voorziet van cadeautjes zonder knechten?
Mijn rechterarm begint stijf te worden.quote:Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij leest de redactie van Pauw mee in dit topic. Keihard boze fokkertjes trollen.
Flexwerkers.quote:Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef BobW het volgende:
[..]
De pieten helpen Sinterklaas maar het zijn geen knechten.
Jaquote:Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is iedereen hier snel op z'n pik getrapt
en dat tie zwart is terwijl tie altijd blank is geweest.quote:Op maandag 9 november 2015 23:46 schreef monkyyy het volgende:
En hoe ga ik dit uitleggen aan mijn 5 jarige neefje? Sinterklaas die zelf heel Nederland voorziet van cadeautjes zonder knechten?
Gelukkig.quote:Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee je zal nog even moeten doorzetten, WK Darts komt eraan.
Ach flikker op. Sint is wit.quote:Op maandag 9 november 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit GEWELDIG
Vrijheid blijheid voor alle bevolkingsgroepen
Oh jij gelooft nogquote:Op maandag 9 november 2015 23:48 schreef Fylax het volgende:
Echt een teringmongool. Sinterklaas IS wit.
Geen blitse bril.quote:
Dat schijnt inderdaad één van de consequenties van overmatig masturberen te zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn rechterarm begint stijf te worden.
Deze Sinterklaas is ZWARTquote:Op maandag 9 november 2015 23:48 schreef Fylax het volgende:
Echt een teringmongool. Sinterklaas IS wit.
Ik ben links hoor.quote:Op maandag 9 november 2015 23:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad één van de consequenties van overmatig masturberen te zijn.
Sint hoort wit te zijn. Zo hoort het. Zo is het feest. Zo is onze cultuur, zo is de traditie.quote:
Autistquote:Op maandag 9 november 2015 23:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sint hoort wit te zijn. Zo hoort het. Zo is het feest. Zo is onze cultuur, zo is de traditie.
Flikker op met je zwarte sint.
Poster van Ariana Grande kapotgescheurd.quote:Op maandag 9 november 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Fylax gaat nu tekeer op zijn kamer.
Mooi hequote:Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is iedereen hier snel op z'n pik getrapt
Snap die poster niet zo goed, wat heeft het zwarte schaapje misdaan?quote:Op maandag 9 november 2015 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zal ik in NL een lokale branch van het SVP/UDC maken?
[ afbeelding ]
Zwart zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 23:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Snap die poster niet zo goed, wat heeft het zwarte schaapje misdaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |