abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157443671
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:22 schreef Divje het volgende:
Ik word al moe als ik 'justice4germans.com' zie. :{
Wellicht staat daar de waarheid wel he? Maar goed, zolang je niet kijkt zal je het nooit weten.
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:28:58 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157443694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat is niet gedaan. En als het wel zo was, dan zou je dat makkelijk even uiteen moeten kunnen zetten hier.

[..]

Dit klopt dus niet wat je zegt. Nadat Hitler in 1933 aan de macht kwam, haalde hij de bankiers en andere mensen die op invloedrijke posities zaten in Duitsland uit hun functie. Tevens stapte Duitsland over op een eigen, rente-vrije munt. De economie explodeerde hierdoor en ondanks dat de rest van de wereld nog in recessie was, werd Duitsland in slechts 6 jaar tijd een superpower.

[..]

Echt zo'n onzin gewoon dit. Het was gewoon bekend in Duitsland wie de Joden waren, en dacht je dat men nou echt zo gemotiveerd zou zijn om aan de frontlinies te liggen met de Duitsers terwijl ze zo gehaat zouden worden..? Of dacht je dan dat de andere Duitse soldaten dit wel een goed idee hadden gevonden om samen met de Joden tegen het communisme te strijden?

[..]

Kristallnacht was ook een grote fout. Gaarne wel even onthouden dat Duitsland van 1918 - 1933 in zware armoede en ellende zat en mensen hierdoor nogal narrig waren. Toen een Duitse ambassadeur in Frankrijk door een Joodse jongen werd doodgeschoten, werd men erg boos. Het jammerlijk is alleen dat het een totaal zinloze actie was, want de Joden die hiermee getroffen werden konden ook niks doen aan die idioot die de ambassadeur had doodgeschoten..

[..]

Expansie-oorlog? Hitler maakte duidelijk bij zijn aantreden in 1933 dat hij vrede wou:
[ afbeelding ]

Echter werd vlak nadat hij in functie was wereldwijd de oorlog verklaard tegen Duitsland. Dit kunnen we zien op de voorpagina van de Daily Express, waarop staat: "Judea declares war on Germany - Jews of all the world unite in action

[ afbeelding ]

Wellicht dat dat ook de Kristallnacht wat beter verklaard voor je, daar ALL the jews in the world united waren in action tegen Duitsland he? Zie je het nu een beetje?

[..]

Sommige documentaires op internet vertellen nou eenmaal meer waarheid dan wat er allemaal uit Hollywood komt rollen. Kan je wel weer een ad hominem eruit gooien wat een beetje jammerlijk is...

[..]

Je hebt 'm niet eens gekeken en bent de feiten niet eens nagegaan. Je loopt maar te schreeuwen, beschuldigen en achter mijn rug topics tegen mij op te starten zonder te kijken naar het materiaal om daarna inhoudelijk de discussie aan te gaan. Beetje jammer ook.
...ze kijken echt niet verder dan hun mavo geschiedenisboekje en politiek gecensureerde Wikipedia. Een Disney wereldbeeld dus.

Nieuwe confronterende feiten kunnen ze met hun beperkte tunnelvisie niet aan.

Ik heb er een hard hoofd in of paradigma shift bereikt kan worden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157443709
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee gaat helemaal niet goed. Er gaan meer mensen naar voedselbank.

En kinderen gaan ondervoed naar school en dat is echt erger dan paar jaar terug. De bejaarden en gehandicapten kunnen al helemaal verrekenen.

En de groep wanbetalers zorg neemt steeds ergere vormen aan.

Nee we staan al op de loopplank boven afgrond.
Maar goed dan dat jij elke dag voedsel meeneemt en uitdeelt daar waar nodig?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:30:05 #104
52357 Lambiekje
pi_157443713
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wellicht staat daar de waarheid wel he? Maar goed, zolang je niet kijkt zal je het nooit weten.
ze snappen het concept platform niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:30:32 #105
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157443720
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O ik heb gekeken :) Dat is geen bron die je wil gebruiken in dit topic als het je om communisme te doen is :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:34:12 #106
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157443768
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:24 schreef Lichtkogel het volgende:
Hahaha, jaja..
Ik hecht weinig waarde aan de bijbel ;) Laat ik het zo zeggen, als ik morgen de bijbel zou schrijven, dan zou er ook instaan dat sicsicsics en zijn afstammelingen de bom zijn! :7

Om nog even terug te komen op jouw artikel:
Judea Declares War on Germany!

Dit is één bericht, uit één krant en gaat over de anti-nazi boycot in 1933. Niet over een 'oorlog' van Joodse bankiers. Dat is er achteraf zelf fijn bij bedacht. De reden voor de boycot waren de reeds aanwezige anti-Joodse sentimenten. Men was overigens al antisemitisch vóór het fascisme, het fascisme heeft dit alleen heel handig verder uitgebuit.

De boycot, en de last die de nazis hier van hadden, was trouwens één van de redenen waarom The Transfer Agreement (waar in jouw kringen zo vrolijk naar wordt verwezen) er is gekomen. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:34:35 #107
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157443779
Edit: nu is het wel weer even klaar.

[ Bericht 91% gewijzigd door jogy op 10-11-2015 10:41:34 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157443826
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:27 schreef Divje het volgende:
Lichtkogel, om even in te gaan op je terugkerende Daily Expres plaatje, met die titel wordt dus bedoeld dat er een wereldwijde BOYCOT op Duitse producten kwam. Niet letterlijk 'oorlog'.

Maar goed, dat weet je natuurlijk zelf ook wel. Maar dat past niet zo goed in je straatje :)
Kijk... hehe... eindelijk zie ik je inhoudelijk reageren. Keep it going.

Je moet wel weten dat de wereld in die tijd in een zware recessie zat: "The great depression"

Een wereldwijde boycot van de Joden naar Duitsland was catastrofaal geweest en had miljoenen doden onder de Duitse bevolking kunnen veroorzaken, daar het land al gigantisch getroffen was door de recessie en het verdrag van Versailles.

Om deze wereldwijde boycot te omzeilen, gingen de Duitsers in overleg met de Zionisten.
Uit dit overleg kwam de "Havaara-overeenkomst" tot stand, wat omhelsde dat Duitsland de Joden zou transporteren naar Palestina, met hun bezittingen en banktegoeden erbij. Dit ging allemaal probleemloos van 1933 - 1939, tot de oorlog uitbrak en Duitsland niet verder kon gaan met het overbrengen naar Palestina, daar ze al hun krachten nodig hadden voor de oorlog.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ha'avara-Abkommen

Zo is Israël in feite dus ontstaan. You see?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lichtkogel op 10-11-2015 10:46:29 ]
-
pi_157443829
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...ze kijken echt niet verder dan hun mavo geschiedenisboekje en politiek gecensureerde Wikipedia. Een Disney wereldbeeld dus.

Even een vraagje Lambiekje, waarom neem jij het op voor een nazi sympathisant als Lichtkogel? Gezien je eerdere uitspraken over fascisme en nazisme ben je namelijk een groot tegenstander van Lichtkogel.
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:40:01 #110
52357 Lambiekje
pi_157443869
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:29 schreef I-care het volgende:

[..]

.. Zomaar eten geven is strafbaar als je geen vergunning hebt.

In VS wordt je kind kapot geschoten of dat je moet brommen als ouder omdat ze limonadekraampje hebben.

In VS is het inmiddels ook zo als je daklozen helpt ben je crimineel.

Je moet begrijpen dat het een setup is dat we als middenklasse amper rond kunnen komen.
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:40:17 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157443871
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ok. Heb je zelf trouwens de documentaires TGSNT en NWO - communism by the backdoor al gezien?
Ik was een beetje druk met het open houden van dit topic, sorry :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157443897
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. Zomaar eten geven is strafbaar als je geen vergunning hebt.

In VS wordt je kind kapot geschoten of dat je moet brommen als ouder omdat ze limonadekraampje hebben.

In VS is het inmiddels ook zo als je daklozen helpt ben je crimineel.

Je moet begrijpen dat het een setup is dat we als middenklasse amper rond kunnen komen.
Kom op lambiekje.. Een beetje crusader gaat daar gewoon staan natuurlijk en gebruikt de media in zijn voordeel door gelijk het onder de aandacht te brengen:P
pi_157443906
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik weet het. Het is ook moeilijk om mensen die heel hun leven voorgelogen zijn en slachtoffer zijn van zeer intense propaganda vanuit onze media, anders te doen inzien.

Velen kunnen het letterlijk niet aan, daar de psychische drempel te groot is voor hen om eroverheen te stappen en zodoende kickt de cognitieve dissonantie in bij hen.
-
pi_157443914
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:30 schreef Divje het volgende:

[..]

O ik heb gekeken :) Dat is geen bron die je wil gebruiken in dit topic als het je om communisme te doen is :)
Dat heeft er alles mee van doen, daar de Duitsers het communisme bestreden.
-
pi_157443946
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik was een beetje druk met het open houden van dit topic, sorry :{.
Haha, ja ok... dat begrijp ik.

Ik stel voor dat als je de tijd hebt dat je ze dan ook in die volgorde bekijkt... eerst TGSNT, daarna NWO CBTB. Uiteraard is het aan jou om uiteindelijk om de conclusie te trekken. De maker van de documentaire zegt ook 'you watch.. you decide'.
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:46:53 #116
52357 Lambiekje
pi_157443963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Even een vraagje Lambiekje, waarom neem jij het op voor een nazi sympathisant als Lichtkogel?

Gezien je eerdere uitspraken over fascisme en nazisme ben je namelijk een groot tegenstander van Lichtkogel.
1 omdat ons huidige leiders ultrafascisten zijn. En gros van de bevolking ziet het niet. Nazi's van toen was kinderspel

2. Wat ons geleerd is op school faliekant onjuist is.

3. Wat Lichtkogel probeert duidelijk maken is nog maar een klein beginnetje. Het bedrog en manipulatie van wo2 gaat zo veel verder.

4. Het jodendom zit geheel anders in elkaar.
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:47:17 #117
116015 SicSicSics
pi_157443967
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:42 schreef Lichtkogel het volgende:
Ik weet het. Het is ook moeilijk om mensen die heel hun leven voorgelogen zijn en slachtoffer zijn van zeer intense propaganda vanuit onze media, anders te doen inzien.

Velen kunnen het letterlijk niet aan, daar de psychische drempel te groot is voor hen om eroverheen te stappen en zodoende kickt de cognitieve dissonantie in bij hen.
Zo kun je altijd je gelijk goed lullen! :') Terwijl de kans groot is dat het een spiegel zou moeten zijn.

quote:
Jij bent/ wordt voorgelogen, je trapt in een combinatie van Hitlers eigen verhalen en moderne pro nazi propaganda, vanuit de alternatieve media. Maar het is moeilijk om je dat te doen inzien.

Je zou het letterlijk niet aankunnen, daar de psychische drempel te groot is voor jou om eroverheen te stappen en zodoende kickt de cognitieve dissonantie bij je in. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_157443968
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat is niet gedaan. En als het wel zo was, dan zou je dat makkelijk even uiteen moeten kunnen zetten hier.
Het is inmiddels wel duidelijk dat jij kritiek niet wil lezen, dat bewijs je in elk topic wat je start. Het blijft een groot herhaal circus.

[..]

quote:
Dit klopt dus niet wat je zegt. Nadat Hitler in 1933 aan de macht kwam, haalde hij de bankiers en andere mensen die op invloedrijke posities zaten in Duitsland uit hun functie. Tevens stapte Duitsland over op een eigen, rente-vrije munt. De economie explodeerde hierdoor en ondanks dat de rest van de wereld nog in recessie was, werd Duitsland in slechts 6 jaar tijd een superpower.
Nee wat jij hier roept is onzinnige nazi propaganda zoals SicSicSics in dit topic wederom laat zien.

[..]

quote:
Echt zo'n onzin gewoon dit. Het was gewoon bekend in Duitsland wie de Joden waren, en dacht je dat men nou echt zo gemotiveerd zou zijn om aan de frontlinies te liggen met de Duitsers terwijl ze zo gehaat zouden worden..? Of dacht je dan dat de andere Duitse soldaten dit wel een goed idee hadden gevonden om samen met de Joden tegen het communisme te strijden?
Stel dat je een punt hebt, hoe maakt dit Hitler en de nazi's opeens de goed?

[..]

quote:
Kristallnacht was ook een grote fout. Gaarne wel even onthouden dat Duitsland van 1918 - 1933 in zware armoede en ellende zat en mensen hierdoor nogal narrig waren. Toen een Duitse ambassadeur in Frankrijk door een Joodse jongen werd doodgeschoten, werd men erg boos. Het jammerlijk is alleen dat het een totaal zinloze actie was, want de Joden die hiermee getroffen werden konden ook niks doen aan die idioot die de ambassadeur had doodgeschoten..
:') Dit is echt gewoon te dom voor woorden, Hitler wou vrede, dus viel hij Polen maar binnen (na het verdeeld te hebben met de grote vijand de heidens communisten) omdat Judea in 1933 Duitsland de oorlog verklaard

quote:
Echter werd vlak nadat hij in functie was wereldwijd de oorlog verklaard tegen Duitsland. Dit kunnen we zien op de voorpagina van de Daily Express, waarop staat: "Judea declares war on Germany - Jews of all the world unite in action
Hoe zie je dit in godesnaam als oorlogsverklaring en hoe is dit een rechtvaardiging van het binnenvallen van Polen.

Je spoort echt voor geen meter.

quote:
[ afbeelding ]

Wellicht dat dat ook de Kristallnacht wat beter verklaard voor je, daar ALL the jews in the world united waren in action tegen Duitsland he? Zie je het nu een beetje?
Ach ja daar komt de antisemiet weer uit de mouw. Het is natuurlijk de schuld van de Joden, dat jij hier word toegelaten is echt schandalig, want een discussie over je walgelijke denkbeelden wil je al helemaal niet

[..]

quote:
Sommige documentaires op internet vertellen nou eenmaal meer waarheid dan wat er allemaal uit Hollywood komt rollen. Kan je wel weer een ad hominem eruit gooien wat een beetje jammerlijk is...
Je hebt je een paar regels hierboven alweer laten kennen, dus geeft gewoon toe dat je een nazi bent en antisemiet.

[..]

quote:
Je hebt 'm niet eens gekeken en bent de feiten niet eens nagegaan. Je loopt maar te schreeuwen, beschuldigen en achter mijn rug topics tegen mij op te starten zonder te kijken naar het materiaal om daarna inhoudelijk de discussie aan te gaan. Beetje jammer ook.
Aannames nazi, en ik open geen topics achter je rug en ik heb al helemaal geen toestemming nodig om een topic over een ranzige nazi zoals jij te openen.
pi_157443971
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:29 schreef I-care het volgende:

[..]

Dat gaat niet helpen. Het probleem moet bij de kern aangepakt worden, en die ligt bij het bankwezen.
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:49:00 #120
52357 Lambiekje
pi_157443988
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

eenmaal door de drempel.. Dan is al het kolder en bedrog met allerlei zaken zo kristalhelder
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:49:41 #121
52357 Lambiekje
pi_157443998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:47 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat gaat niet helpen. Het probleem moet bij de kern aangepakt worden, en die ligt bij het bankwezen.
in combinatie met militair complex
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:49:59 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157444002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:47 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dus geen bank?
Al het geld maar in een matras stoppen.

Of heb je een andere oplossing?

Ben erg benieuwd wat voor oplossing je wel hebt hiervoor?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157444029
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in combinatie met militair complex
Ik pak alvast mijn pollepel dan, hoe laat gaan we?
pi_157444032
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Even een vraagje Lambiekje, waarom neem jij het op voor een nazi sympathisant als Lichtkogel? Gezien je eerdere uitspraken over fascisme en nazisme ben je namelijk een groot tegenstander van Lichtkogel.
Waar is het jou nou om te doen? Wil je de waarheid wel weten of reageer je altijd zo hysterisch als het woord Jood voorbij komt?

Ik zie je overigens zeer tactisch een post van mij ontwijken, dus plaats ik het nog maar een keer.

Wat vind jij ervan dat Israël witte fosfor afvuurt op burgerdoelen?

Want je doet net alsof de Joden allemaal zo zielig en allemaal lieverdjes zijn, echter is dat niet zo. De goede Joden aldaar worden gekaapt en met propaganda gebombardeerd door hun eigen politici.

Graag even reactie hierop.
-
pi_157444084
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:51 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Waar is het jou nou om te doen? Wil je de waarheid wel weten of reageer je altijd zo hysterisch als het woord Jood voorbij komt?
Het is meer jij die de waarheid niet wil weten, het gaat mij niet om het woord jood maar om hoe jij die gebruikt, al vervang je het soms door zionist om je nog een beetje in te dekken.

quote:
Ik zie je overigens zeer tactisch een post van mij ontwijken, dus plaats ik het nog maar een keer.

Wat heeft dit met het topic te maken?

quote:
Want je doet net alsof de Joden allemaal zo zielig en allemaal lieverdjes zijn, echter is dat niet zo. De goede Joden aldaar worden gekaapt en met propaganda gebombardeerd door hun eigen politici.

Graag even reactie hierop.
Gezien je walgelijke opmerkingen over de kristallnacht is het wel duidelijk dat er in jouw belevingswereld maar erg weinig goede joden zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2015 10:56:36 ]
pi_157444091
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat heb ik je uitgelegd, maar daar ga je niet op in! :D

[..]

Dat heb ik je ook al uitgelegd, maar ook daar ga je niet inhoudelijk op in.

Hmm... was dat dat berichtje wat je had geplaatst dat Duitsland zo rijk is geworden door het afpakken van de Joodse eigendommen en banktegoeden.. klopt dat?
quote:
Wist je trouwens dat het communisme antisemitisme verboden heeft. :) Ook in Rusland was mem redelijk fanatiek anti-Joods; één van de redenen waarom de Duitser in sommige gevallen als helden werden onthaald, maar dit leidde de aandacht af van het, door de staat goedgekeurde, kwaad het kapitalisme.
Tja... ook Putin hoort bij de Zionistische club:

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 10-11-2015 11:58:27 ]
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:59:04 #127
116015 SicSicSics
pi_157444122
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:51 schreef Lichtkogel het volgende:
Jouw waarheid is niet de waarheid. :) Je ben gehersenspoeld. Je trapt in propaganda. In leugens.

In dezelfde leugens die vroeger al gebruikt werden om Joden te onderdrukken.

quote:
Dat heeft niets te maken met deze discussie. Dat heeft niets te maken met de documentaires die je wil laten zien. Wat is jouw doel achter het delen van dit stukje informatie.

Voorop gesteld:
Natuurlijk is het verachtelijk, iedereen die burgerdoelen bestookt, op wat voor manier dan ook. :{w
quote:
Je doet hier al alsof er 'goede' en 'kwade' Joden zijn. :{w Mensen.

Je praat op het randje en het commentaar wat je krijgt is terecht. Jouw denkbeelden verschillen niet met wat er vroeger aan propaganda en leugens werd verspreid.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:01:27 #128
52357 Lambiekje
pi_157444160
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus geen bank?
Al het geld maar in een matras stoppen.

Of heb je een andere oplossing?

Ben erg benieuwd wat voor oplossing je wel hebt hiervoor?
1 ze hebben geldcreatie in handen.

Van iedere euro of dollar mag 100 keer uitgeleend worden.

Gokken als malloten. En als misgaat moet het met belastinggeld en spaargeld opgelost worden.

Geldcreatie en gokken zou afgepakt moeten worden. En weer een service leveren aan de klant
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:01:48 #129
116015 SicSicSics
pi_157444167
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef Lichtkogel het volgende:
Hmm... was dat dat berichtje wat je had geplaatst dat Duitsland zo rijk is geworden door het afpakken van de Joodse eigendommen en banktegoeden.. klopt dat?
Als dat alles is wat je er van meegekregen hebt, dan snap ik dat je een wat eenzijdig wereldbeeld hebt.
quote:
Het grote kwaad?

Wat wil je hiermee zeggen, anders dan: De Joden!
Fine, fuck you then!
pi_157444187
Blijkbaar is vuil over Joden verspreiden tegenwoordig goed. Als er maar gepost wordt. Wat gebeurt er met FOK!?
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:04:57 #131
52357 Lambiekje
pi_157444205
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Jouw waarheid is niet de waarheid. :) Je ben gehersenspoeld. Je trapt in propaganda. In leugens.

[..]

Dat heeft niets te maken met deze discussie. Dat heeft niets te maken met de documentaires die je wil laten zien. Wat is jouw doel achter het delen van dit stukje informatie.

Voorop gesteld:
Natuurlijk is het verachtelijk, iedereen die burgerdoelen bestookt, op wat voor manier dan ook. :{w

[..]

Je praat op het randje en het commentaar wat je krijgt is terecht. Jouw denkbeelden verschillen niet met wat er vroeger aan propaganda en leugens werd verspreid.
Snap je nu werkelijk waar niet wat je al heel je leven is voorgeschoteld is een grove leugen is.
pi_157444240
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Snap je nu werkelijk waar niet wat je al heel je leven is voorgeschoteld is een grove leugen is.
Dan zou je dat toch eerst een keer goed moeten onderbouwen en bewijzen Lambiekje.

De kant kiezen van een nazi, waar je zelf in al je topics zo over loopt af te geven, lijkt me dan niet de juiste manier om mensen te overtuigen van je gelijk.
pi_157444242
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is meer jij die de waarheid niet wil weten, het gaat mij niet om het woord jood maar om hoe jij die gebruikt, al vervang je het soms door zionist om je nog een beetje in te dekken.
Als ik het woord Chinees, Japanner, Amerikaan, Belg, of Rus noem is het allemaal geen probleem, maar bij het woord Jood springen de tranen al in je ogen... hoe kan dat toch?
quote:
[..]

Wat heeft dit met het topic te maken?
Het heeft ermee te maken dat je hier maar antisemtisme en nazi loopt te schreeuwen, maar als ik je even de andere kant van de medaille voor wat betreft Israël laat zien en je mening erom vraag, dan ben je ineens niet thuis. HEEL apart. Ik had ook niet voor niets je mening om deze video gevraagd... want lees maar even verder.
quote:
[..]

Gezien je walgelijke opmerkingen over de kristallnacht is het wel duidelijk dat er in jouw belevingswereld maar erg weinig goede joden zijn.
Ik heb aangetoond wat de oorzaken zijn ervan en praat het daarmee absoluut niet goed, want de Joden zelf konden er ook niks aan doen dat de Duitse ambassadeur door 1 van hun werd doodgeschoten en dat het wereldwijde Zionistische bankwezen alle Joden in de wereld betrok bij de oorlog op Duitsland.

Echter, gezien je extreem felle houding tegen, en het zwartmaken van mensen die zich ook maar wat kritisch uitlaten over Israël/Joden doet me denken dat je wellicht een Hasbara-troll bent.

Laten we eens even kijken wat dit is:

========================================
Hasbara Trolls are generally quite polite at first. They pop up when someone is critical of Israel and it’s policies or interests. They target, write, engage, educate and insult. From my research it seems that there is some kind of hierarchy of trolls, they have leaders who tell them targets and guide them with their spin. Most work voluntarily but some are paid for by wealthy sponsors. They track topical keywords and persons using public websites such as topsy.com. Problems arise if one rejects the explanations being offered by the trolls, then their troll nature becomes apparent very quickly as they resort to smears and abuse.

Hasbara Troll attributes

1. Supreme point of view
2. The Hasbara troll knows best
3 Condescending & Patronising
4 Socialist (Smart and ‘caring’)
5 Do not have to be Jewish but Pro-Israel
6 Internet experts
7 Narcissistic
8 Provocative
9 Dis-ruptive
10 Like to ask the questions, not answer questions
11 Control freaks
12 Inflamed by anyone being critical of Israel
13 ‘Moral’ Guardians
14 Classic insults: Anti-semite, Neo- Nazi, White Supremacist, Holocaust denier
15 Adept with social networks well trained on IT
https://whitewraithe.wordpress.com/a-guide-to-hasbara-trolls/
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:07:50 #134
52357 Lambiekje
pi_157444245
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
Blijkbaar is vuil over Joden verspreiden tegenwoordig goed. Als er maar gepost wordt. Wat gebeurt er met FOK!?
het gaat niet om de jood.
Jullie doen zo spastisch.

Dat is ook zo gepropageerd dat we getriggerd worden door het woord jood.Dat iemand vast moet slaan.
pi_157444291
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is ook zo gepropageerd dat we getriggerd worden door het woord jood.Dat iemand vast moet slaan.
Het gaat jou misschien niet om "de jood" maar bij TS toch echt wel en dat geeft hij zelf in zijn reacties ook wel aan.
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:10:48 #136
52357 Lambiekje
pi_157444299
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan zou je dat toch eerst een keer goed moeten onderbouwen en bewijzen Lambiekje.

De kant kiezen van een nazi, waar je zelf in al je topics zo over loopt af te geven, lijkt me dan niet de juiste manier om mensen te overtuigen van je gelijk.
nazis waren fout maar de geallieerden zouden de bokaal verdienen met grif
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:11:04 #137
116015 SicSicSics
pi_157444301
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:04 schreef Lambiekje het volgende:
Snap je nu werkelijk waar niet, dat wat jij als 'nieuws' en 'waarheid' slikt een grove leugen is :D
Fine, fuck you then!
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:13:44 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157444342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja, en Iran ook dan. Of, niet iedereen die met een joodse delegatie om de tafel gaat zitten is meteen een zionistische handpop. Helemaal als de extreem zionistische splinterbeweging maar een klein onderdeel is van het geheel. Wat is de context van die foto's?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157444356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Als ik het woord Chinees, Japanner, Amerikaan, Belg, of Rus noem is het allemaal geen probleem, maar bij het woord Jood springen de tranen al in je ogen... hoe kan dat toch?
Waarom denk je dat ik er emotioneel van word? dat ik je reacties walgelijk vind is gewoon een observatie meer niet.

Dat ik het beestje (jij dus) bij zijn naam (nazi) noem heeft ook niks met emotie te maken maar met observatie van je reacties waarin je nu niet echt onder stoel of banken steekt er 1 te zijn.

[..]

quote:
Het heeft ermee te maken dat je hier maar antisemtisme en nazi loopt te schreeuwen, maar als ik je even de andere kant van de medaille voor wat betreft Israël laat zien en je mening erom vraag, dan ben je ineens niet thuis. HEEL apart. Ik had ook niet voor niets je mening om deze video gevraagd... want lees maar even verder.
Nogmaals dat hele filmpje heeft helemaal niks met dit topic te maken

[..]

quote:
Ik heb aangetoond wat de oorzaken zijn ervan en praat het daarmee absoluut niet goed, want de Joden zelf konden er ook niks aan doen dat de Duitse ambassadeur door 1 van hun werd doodgeschoten en dat het wereldwijde Zionistische bankwezen alle Joden in de wereld betrok bij de oorlog op Duitsland.
:') Hou toch eens op man met "ik heb aangetoond" je bewijst helemaal niks, je toont niks aan en je blaat kritiekloos een nazipropaganda "docu" na.

De joden hebben de nazi's de oorlog niet verklaard , de nazi's waren de agressor zo simpel is het.

quote:
Echter, gezien je extreem felle houding tegen, en het zwartmaken van mensen die zich ook maar wat kritisch uitlaten over Israël/Joden doet me denken dat je wellicht een Hasbara-troll bent.
Ah de nazistische mafklapper ziet overal weer een complot achter om de "waarheid" te verhullen, hoe verrassend :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2015 11:16:03 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:14:55 #140
116015 SicSicSics
pi_157444359
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:07 schreef Lichtkogel het volgende:
Als jij alle chinezen alle kwaad van de wereld toewijst, dan zou ik daar ook tegenin gaan.

Gek genoeg zijn het altijd de joden die het hebben gedaan? Hoe kan dat toch?

(Het begon allemaal met het nieuwe testament, de paus en de deicide. Verdiep je eens in wat geschiedenis, dan zul je ook zien dat de leugens die je herkauwd niet nieuw zijn; je kunt zelfs (vaak) terughalen waar ze vandaan komen. Open je ogen!)
Fine, fuck you then!
pi_157444414
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Jouw waarheid is niet de waarheid. De winnaars van WWII die onze media volledig in handen hebben, hebben jou vanaf geboorte af aan gebombardeerd met propaganda dat de Duitsers allemaal kwade beesten waren en de Joden niks/nooit wat fout doen.
quote:
[..]

Het heeft wel te maken met deze discussie. Want het Zionisme is bezig een wereldwijde communistische dictatuur op te zetten. Het Zionisme is opgezet door de Joden. Echter, zodra je over deze mensen begint te praten, schieten bij sommigen de tranen op voorhand al in de ogen. En dit filmpje is relevant om aan te tonen dat wat ze in Israël tegen de Palestijnen doen dus absoluut niet fris is. En dan merk ik dat de mensen daar dan tactisch omheen proberen te komen en maar verder op de persoon spelen. Kortom, wel relevant dus.
quote:
Voorop gesteld:
Mwah.. zo erg vind je het niet he? Zolang het maar moslims zijn die bestookt worden toch?
quote:
[..]

Ik weet dat ik op het randje praat en dat het een gevoelig onderwerp is. Maar het is wel de problematiek waar we vandaag de dag in de wereld mee te maken hebben. Juist dit moet besproken worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 10-11-2015 11:57:01 ]
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:18:43 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157444426
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
:) NWF!
New World FOK!

Het gaat niet meer om kwaliteit maar kwantiteit!
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:19:31 #143
52357 Lambiekje
pi_157444439
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:11 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Snap je nu werkelijk waar niet, dat wat jij als 'nieuws' en 'waarheid' slikt een grove leugen is :D
helaas. You're wrong big time
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:20:49 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157444465
TS kan er gewoon niet tegen dat een Jood slimmer is dan hij..
Simpel zijn rekening is leeg en hij moet er iemand voor op de flikker geven van zijn eigen onkunde!
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:21:29 #145
52357 Lambiekje
pi_157444484
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als jij alle chinezen alle kwaad van de wereld toewijst, dan zou ik daar ook tegenin gaan.

(Het begon allemaal met het nieuwe testament, de paus en de deicide. Verdiep je eens in wat geschiedenis, dan zul je ook zien dat de leugens die je herkauwd niet nieuw zijn; je kunt zelfs (vaak) terughalen waar ze vandaan komen. Open je ogen!)
het is terug te voeren met de ophanging van de fictieve Jezus.
pi_157444505
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bij mij triggert het woord jood niets, illuminatie ook niet, en ga zo maar door.

De werkelijke vraag wordt steeds ontweken met weer een nieuwe vraag..

Zodra het ook maar ergens heen gaat dan komt er weer een complot, cognitief dissonant repliek of anderszins iets wat weer terugvoert naar de originele stellingen..

Ik vraag mij altijd af wat er zou gebeuren als wij allemaal eens zouden zijn over alle leugens cq waarheden tegelijk? Ineens zien we na al die jaren van propaganda het licht, wat dan? Geen argumenten meer nodig, geen verdediging of overtuigingen meer nodig ergens van.. Gewoon allemaal eens over alles.

Picture that.. Dan weet ik zeker dat het heel snel over is en niemand meer weet wat nu dan.
pi_157444515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jouw waarheid is niet de waarheid. De winnaars van WWII die onze media volledig in handen hebben, hebben jou vanaf geboorte af aan gebombardeerd met propaganda dat de Duitsers allemaal kwade beesten waren en de Joden niks/nooit wat fout doen. Als je zelf ook maar even de moeite neemt om eea na te gaan, dan zal je dit zelf ook inzien. Gebruik je eigen hamer anders eens om je eigen cranial content te crushen zou ik zeggen.

[..]

Het heeft wel te maken met deze discussie. Want het Zionisme is bezig een wereldwijde communistische dictatuur op te zetten. Het Zionisme is opgezet door de Joden. Echter, zodra je over deze mensen begint te praten, schieten bij sommigen de tranen op voorhand al in de ogen. En dit filmpje is relevant om aan te tonen dat wat ze in Israël tegen de Palestijnen doen dus absoluut niet fris is. En dan merk ik dat de mensen daar dan tactisch omheen proberen te komen en maar verder op de persoon spelen. Kortom, wel relevant dus.

[..]

Mwah.. zo erg vind je het niet he? Zolang het maar moslims zijn die bestookt worden toch?

[..]

Ik weet dat ik op het randje praat en dat het een gevoelig onderwerp is. Maar het is wel de problematiek waar we vandaag de dag in de wereld mee te maken hebben. Juist dit moet besproken worden.
Hiermee ga je wel zó ver over de schreef.
:r
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:23:23 #148
52357 Lambiekje
pi_157444534
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:20 schreef theguyver het volgende:
TS kan er gewoon niet tegen dat een Jood slimmer is dan hij..
Simpel zijn rekening is leeg en hij moet er iemand voor op de flikker geven van zijn eigen onkunde!
gast dat is de issue niet
pi_157444541
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:13 schreef jogy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja, en Iran ook dan. Of, niet iedereen die met een joodse delegatie om de tafel gaat zitten is meteen een zionistische handpop. Helemaal als de extreem zionistische splinterbeweging maar een klein onderdeel is van het geheel. Wat is de context van die foto's?
Mja... moeilijk-moeilijk... ik weet het.

Het kan er 1 van deze zijn natuurlijk:

You see?
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:24:41 #150
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157444550
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Vreemd, dit gebeurt tegenwoordig wel bij de moslims, die krijgen van alles naar hun hoofd vanwege wat vermeende aanslagen worden ze massaal met de nek aangekeken al jaar en dag. Daar hoor je niemand over.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')