abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157440875
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:29 schreef jogy het volgende:
Allright, opgeschoond. Graag het benoemen en daarna goedpraten van de joodse uitzettingen door de eeuwen achter wegen laten. Het topic is nog steeds communism by the back door, ga daar maar weer naar terug, het is een hele dunne lijn tussen anti-extremistisch zionisme en antisemitisme en Lichtkogel; je kruipt te vaak over die lijn heen.

Ik heb het voor het gemak dus even over extremistisch-zionisme want in principe is er niets mis met de normale betekenis van zionist, dat is niet meer of minder 'voor de staat israel' en daar is ook niets mis mee. Extremistisch-zionisme is hetgeen waar hier over gepraat wordt en alles wat extremistisch is gaat te ver.

Nogmaals; moeilijk onderwerp om kalm over te blijven, heel begrijpelijk maar doe toch een poging. Het gaat hier dus enkel om een heel klein percentage machtige mensen binnen een groep, niet over de groep in zijn geheel en daar wordt ook streng op gelet.

Dus terug on topic, hou je zelf in de perken.
Ok Mod. Het had ook al lang weer on-topic kunnen zijn als deadprez niet continu nogal wat insinuaties maakte die ik steeds weer moest ontkrachten, alvorens verder te kunnen. Ik begrijp dat de scheidslijn dun is en er moet opgepast worden om er niet overheen te stappen. Zo delicaat is het onderwerp nou eenmaal..

In ieder geval, het Zionisme is eind 19e eeuw opgericht door Theodor Herzl. En het streven van deze politieke beweging is werelddominantie. In feite bestaat deze groep uit Joodse supremisten en niet-Joodse onderdanen. Het Zionisme moet niet verward worden met Judaïsme, daar dit 2 verschillende dingen zijn. Zionisme = politiek Judaïsme = geloof

Het beangstigende vind ik dat de Zionisten de 'blanken' getarget hebben om uit te schakelen, daar zij ons zien als hun grootste tegenstander, alvorens ze de NWO kunnen volbrengen.

Vandaar ook dat de hekken naar de VS en EU wagenwijd opengezet zijn voor de massa-immigratie van mensen die onze cultuur eigenlijk helemaal niet zijn. In principe heb ik geen probleem met nieuwkomers, maar de manier waarop het nu gaat is er het straatbeeld en de cultuur van de Europese lidstaden permanent veranderd. Dit vind ik geen goede ontwikkeling, daar het doodzonde zou zijn als onze culturen voorgoed verdwijnen... tevens wordt het voor de nieuwkomers die zich hier gevestigd hebben dan ook geen feest, want deze zullen zwaar gedomineerd gaan worden door de Zionisten. Kortom, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, zowel autochtoon als allochtoon.

Punt is dat we eigenlijk als mensheid samen moeten werken om dit tegen te gaan, echter onze verkochte politiek veroorzaakt continu tweespalt tussen de bevolkingsgroepen.
-
pi_157440932
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:38 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Als dit jouw volle overtuiging is zijn we uitgepraat, ik raad je aan de links, dots en pijltjes in die chart nog even goed te volgen, dat gaat zover, die worden niet door 'n groep zionisten geleid, no way.
Ik heb begrepen uit een eerdere post van jou dat je zelf ook een complot-theoreticus bent. Echter als je post #36 van Ali_boo leest, dan zie je dat de elite altijd wordt omschreven met diverse onduidelijke benamingen.

Wat wij willen aantonen is dat het duidelijk is dat er 1 groep is die echt de power hebben, en DAT zijn de Zionisten. Dat zijn de mensen die verscholen gaan achter de naam 'illuminati'.

De Bilderberggroep, CFR, Skull&Bones, Trilateral commission, Freemasons... allemaal 'zusterondernemingen' van de Zionism.
-
pi_157440995
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Goed, ik vind de vraag of 'het zionisme', of 'extremistisch zionisme' van mijn part, uit is op werelddominantie op zich wel interessant. Extremistische zionisten - is het waar dat de grote olifant in de kamer in feite de zionisten betreft? Dat al die vage termen, zoals 'de elite', 'Illuminati' eigenlijk een verhulling zijn van die ene groep? En wat is precies de relatie tot de Vrijmetselarij en het Zionisme? En het communisme..... (waar ik wel sterke twijfels over heb trouwens; communisme, hier??? :? )
Nice, goede vragen!

Al die benamingen zijn inderdaad in het leven geroepen om de echte dominators te verhullen. Het blijkt gewoon dat zij nu degene zijn die echt de touwtjes in handen hebben en zo het reilen en zeilen in de wereld bepalen.

Wat betreft het verband Freemasons en het Zionisme, check deze video en geeft PERFECT het verband aan:
quote:
Het zijn op zich natuurlijk wel interessante vragen die prima los kunnen staan van Jodenhaat.

En ook niet onbelangrijk: als deze groep al uit is op een soort imperialisme of dominantie, hoezo zou dit ideaal per definitie zo kwaadaardig zijn als de TO beweert? Dat wordt ook altijd zomaar beweerd, maar ik zou zeggen kruip ook eens in de rol van de zionist dan, ipv alleen maar als tegenstander er naar kijken. Naar mijn mening zijn er namelijk zeer goede redenen geweest voor de oprichting van het zionisme, gezien alle Jodenhaat ook al ver voor het Zionisme.
Het is kwaadaardig omdat zij Lucifer als god aanbidden. Dit zal je ook zien in bovenstaande video.
-
pi_157441148
Misschien is Lucifer best een toffe god?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 10 november 2015 @ 01:18:10 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157441205
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 01:12 schreef oompaloompa het volgende:
Misschien is Lucifer best een toffe god?
Eerlijk is eerlijk, 'de lichtbrenger' klinkt niet onaardig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157441206
Lucifer heeft het beste voor met de mensheid.
pi_157441232
Mja de morningstar klinkt nou niet meteen slechter dan een god die een goedaardig persoon het leven zuur maakt, zijn kinderen vrouw huis baan afpakt, gewoon om te laten zien dat ie het kan.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 10 november 2015 @ 01:33:34 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157441338
Oké /offtopic. Maar misschien is de demonisering van Lucifer wel een tof BNW topic. ff googlen.
Vrijheid
  dinsdag 10 november 2015 @ 02:12:22 #59
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157441553
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:58 schreef Lichtkogel het volgende:

Het is kwaadaardig omdat zij Lucifer als god aanbidden. Dit zal je ook zien in bovenstaande video.
Jij gaf zelf aan niet gelovig te zijn. Wat zegt een naam als 'Lucifer' jou dan eigenlijk precies?

Enne... naar mijn weten is het in het Jodendom gewoon Jahweh die wordt aanbeden, of God/Allah, zoals in het gehele Abrahamisme.

Verder: http://www.elsevier.nl/Bu(...)isemitisme-1701266W/

[ Bericht 4% gewijzigd door Villas__Rubin op 10-11-2015 02:27:02 ]
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 10 november 2015 @ 02:13:35 #60
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157441556
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 01:33 schreef jogy het volgende:
Oké /offtopic. Maar misschien is de demonisering van Lucifer wel een tof BNW topic. ff googlen.
Is heel ontopic in principe. Want op dat principe draait de vermeende slechtheid van de Vrijmetselarij nogal sterk.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157441662
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 01:21 schreef oompaloompa het volgende:
Mja de morningstar klinkt nou niet meteen slechter dan een god die een goedaardig persoon het leven zuur maakt, zijn kinderen vrouw huis baan afpakt, gewoon om te laten zien dat ie het kan.
En het verhaal gaat dat toen die Jahweh aan Abraham beval zijn zoon te doden, Lucifer toen ook even langs kwam om Abraham erop te wijzen dat dat toch wel een beetje ver gaat.
pi_157442235
Ik snap nog steeds niet wat het nou uitmaakt in welk fabeltje een groep gelooft... precies wat hierboven al gezegd wordt, alsof de christelijke god (uit het oude testament) zo'n lieverdje is?:?
pi_157442240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 02:12 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Jij gaf zelf aan niet gelovig te zijn. Wat zegt een naam als 'Lucifer' jou dan eigenlijk precies?

Lichtkogel spreekt zichzelf wel eens vaker tegen, kom je snel genoeg achter als je zijn topics snel door scant.

Als hij niet religieus zou zijn dan slaan zijn opmerkingen omtrent de nazi's die een heilige oorlog voerden tegen de heidense communisten helemaal nergens meer op (als ze dat al deden).

Verder gebruikt lichtkogel op een walgelijke manier de term zionisten, terwijl het duidelijk is (en dat blijkt ook wel uit zijn door de mods aangepaste reacties) dat het hem om de joden gaat.
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:56:06 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157442463
Gut gut gut, het zaniken, oor aan naaien hopende op een ban voor de nieuwe gast gaat ook vandaag weer opnieuw door. De één is een homofoob, de ander een antisemiet, en de volgende een moordenaar. Dan is het Biek, Tingo, Jaap of ondergetekende en dan nu onze nieuwe aanwinst, al die mensen moeten weg, hun mond houden want dan kan er weer fijn gekeuveld worden over de dagelijkse nieuwtjes :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157442502
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Gut gut gut, het zaniken, oor aan naaien hopende op een ban voor de nieuwe gast gaat ook vandaag weer opnieuw door. De één is een homofoob, de ander een antisemiet, en de volgende een moordenaar. Dan is het Biek, Tingo, Jaap of ondergetekende en dan nu onze nieuwe aanwinst, al die mensen moeten weg, hun mond houden want dan kan er weer fijn gekeuveld worden over de dagelijkse nieuwtjes :{w
Als je dit soort onzin uit je toetsenbord kan krijgen dan ben je domweg een antisemiet en misbruik je alleen maar de term zionist

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:46 schreef Lichtkogel het volgende:
De Joden waren absoluut niet onschuldig in het geheel en hadden na 1918 tot 1933 Duitsland aan de rand van de afgrond gebracht door het verdrag van Versailles en door het bankwezen.
En zo zijn er nog wel meer dubieuze uitspraken te vinden van lichtkogel
pi_157442537
Inmiddels weten we zo zachtjes aan wel wat we vooral niet willen, wie zoal verantwoordelijk is.., maar wat willen wij nu eigenlijk als het gaat om verbeteringen of anders gezegd, wat zijn de werkelijke wensen buiten al de beschuldigingen om?

Heeft iemand daar een antwoord op?

Dus niet in de zin van weg met banken, immigranten, haarp, zionisme et..
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:18:53 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157442795
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:02 schreef I-care het volgende:
Inmiddels weten we zo zachtjes aan wel wat we vooral niet willen, wie zoal verantwoordelijk is.., maar wat willen wij nu eigenlijk als het gaat om verbeteringen of anders gezegd, wat zijn de werkelijke wensen buiten al de beschuldigingen om?

Heeft iemand daar een antwoord op?

Het is allememaal de schuld van Luxemburg, ze doen of ze onschuldig zijn daar in hun kleine rotlandje omringt door al die grote landen..
Maar niemand beseft dat hun de spil zijn van al het geweld en onrust in de afgelopen 1,5 eeuw.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157442811
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:59 schreef Chewie het volgende:

En zo zijn er nog wel meer dubieuze uitspraken te vinden van lichtkogel
Bewijs het tegendeel maar eens zou ik zeggen.

Hoe kon het economisch mirakel van Duitsland anders plaatsvinden, zonder dat men de topbankiers van het land uit hun posities hadden gehaald en men overgestapt was op een door de staat uitgegeven, rente-vrije munt? De Duitse economie explodeerde.. dat geeft dus aan dat er daadwerkelijk een probleem zat in het bankwezen van het land, zowel als het internationale bankwezen.

Heel veel in Duitsland woonachtige Joden waren zelf ook slachtoffer door het toedoen van hun eigen bankiers en de economische crashes die plaatsvonden. Hoe dacht je anders dat het kwam dat +- 150.000 Joden meevochten met de Duitsers tegen het verderfelijke communisme?

Graag even inhoudelijk reageren, indien je daartoe in staat bent.
-
pi_157442833
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:02 schreef I-care het volgende:

Lol! Daar noem je nu juist net exact de problemen waar we mee te maken hebben.

Hoe kunnen we de problemen nou oplossen zonder daar wat aan te doen?
-
pi_157442843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het is allememaal de schuld van Luxemburg, ze doen of ze onschuldig zijn daar in hun kleine rotlandje omringt door al die grote landen..
Maar niemand beseft dat hun de spil zijn van al het geweld en onrust in de afgelopen 1,5 eeuw.
[ afbeelding ]
:N
pi_157442905
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Lol! Daar noem je nu juist net exact de problemen waar we mee te maken hebben.

Hoe kunnen we de problemen nou oplossen zonder daar wat aan te doen?
Problemen, fictief, abstract of van welke aard dan ook. Vragen om een alternatief, iets wat het oplost, en wat dan ook nog eens substantie heeft, praktisch uitvoerbaar is en geen gebakken lucht is maar tastbaar.

Als Rutte zegt dat de minima er 2% op vooruit gaan, en vervolgens geen euro extra op de rekening verschijnt die uitgeefbaar is dan noem ik het gebakken lucht, verschuivingen die je niet waarneemt of voelt. In de trant gedacht zeg maar..
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:26:24 #72
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157442907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:19 schreef Lichtkogel het volgende:

Hoe kon het economisch mirakel van Duitsland anders plaatsvinden, zonder dat men de topbankiers van het land uit hun posities hadden gehaald en men overgestapt was op een door de staat uitgegeven, rente-vrije munt? De Duitse economie explodeerde.. dat geeft dus aan dat er daadwerkelijk een probleem zat in het bankwezen van het land, zowel als het internationale bankwezen.
Dat heb ik je uitgelegd, maar daar ga je niet op in! :D
quote:
Heel veel in Duitsland woonachtige Joden waren zelf ook slachtoffer door het toedoen van hun eigen bankiers en de economische crashes die plaatsvonden. Hoe dacht je anders dat het kwam dat +- 150.000 Joden meevochten met de Duitsers tegen het verderfelijke communisme?

Dat heb ik je ook al uitgelegd, maar ook daar ga je niet inhoudelijk op in.

Wist je trouwens dat het communisme antisemitisme verboden heeft. :) Ook in Rusland was mem redelijk fanatiek anti-Joods; één van de redenen waarom de Duitser in sommige gevallen als helden werden onthaald, maar dit leidde de aandacht af van het, door de staat goedgekeurde, kwaad het kapitalisme.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:26:57 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157442916
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:22 schreef I-care het volgende:

[..]

:N
De meest onwaarschijnlijke personen zitten vaak achter al het kwaad in de wereld!
De perfecte cover ;)
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:29:23 #74
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157442937
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Denk eens na voordat je weer zulke pulp uit je toetsenbord perst. Calimero much omdat je niet tegen tegenspraak kan? Zielig hoor.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_157442969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

De meest onwaarschijnlijke personen zitten vaak achter al het kwaad in de wereld!
De perfecte cover ;)
Of die mensen er nu wel of niet zijn doet er weinig toe op zich, het gaat er meer om wat de mensen allemaal doen in real life?

Of er nu ergens in cognac gedoopte sigaren worden gerookt onder het genot van een spelletje stratego verander niet onze directe wereld..

Dus is het makkelijker om al je energie ergens in te steken waar je je directe invloed kunt uitoefenen en een positieve verandering kunt realiseren.

Dit soort kennis delen, uitzoeken of aandragen veranderd 0,0.. Behalve dan dat je er een hobby bij hebt, en als dat de bedoeling is dan is goed :P
pi_157442983
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 01:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, 'de lichtbrenger' klinkt niet onaardig.
Inderdaad, klinkt niet onaardig nee. Maar daar zit dus meteen de deceptie al in denk ik.

Als we even de bijbel erop naslaan is Lucifer/Satan degene die voor al het omgekeerde staat t.o.v. waar Jezus/God voor stonden. Het is het goed tegen het kwaad.

Vraag me overigens af wie de bijbel geschreven heeft en of het geen 'forgery' is of nou daadwerkelijk het heilige boek zoals voorgesteld. Echter, gezien het aanbidden en rituelen uitvoeren ten behoeve van Lucifer waar o.a. de Freemasons mee bezig zijn, zou je haast niet anders kunnen constateren dat het echt zou moeten zijn.
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:35:03 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157443001
Let iedereen trouwens even op: FB / Nazi propaganda op Fok!

Topic kan gewoon open blijven. Dat blijft het dan ook. En uit de sluitpost van dat topic "Ik stel voor dat we in het desbetreffende topic verder gaan op de inhoudelijke, dus niet persoonlijke, toer."

Bedankt.
Vrijheid
pi_157443008
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Drijven ze in Luxemburg ook een minderheidsgroepering in eigen land steeds verder weg en vuren ze ook witte fosfor af op burgerdoelen van deze minderheden dan?

-
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:37:23 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157443028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 02:13 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Is heel ontopic in principe. Want op dat principe draait de vermeende slechtheid van de Vrijmetselarij nogal sterk.
Het is wel een heel eigen topic waard dunkt me.
Vrijheid
pi_157443039
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Inderdaad, klinkt niet onaardig nee. Maar daar zit dus meteen de deceptie al in denk ik.

Als we even de bijbel erop naslaan is Lucifer/Satan degene die voor al het omgekeerde staat t.o.v. waar Jezus/God voor stonden. Het is het goed tegen het kwaad.

Vraag me overigens af wie de bijbel geschreven heeft en of het geen 'forgery' is of nou daadwerkelijk het heilige boek zoals voorgesteld. Echter, gezien het aanbidden en rituelen uitvoeren ten behoeve van Lucifer waar o.a. de Freemasons mee bezig zijn, zou je haast niet anders kunnen constateren dat het echt zou moeten zijn.
Waarom die tegenstellingen gebruiken?

Goed tegen kwaad is een strijdt die je zelf zou moeten voeren binnen jezelf in plaats van een stelling nemen in een van de twee kampen. En zodra je dat gaat doen dan maakt het in jouw ook de andere kant los doordat je de ander wilt uitroeien :P

Elke energie voedt de andere en wordt zo op een gegeven moment een en hetzelfde als je niet oppast.
pi_157443060
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is wel een heel eigen topic waard dunkt me.
Moet ik 'm openen?
-
pi_157443073
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:19 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat is allang gedaan.

quote:
Dat de Duitse economie groei liet zien heeft niks te maken met topbankiers die uit hun positie waren gezet maar alles met het inrichten van de economie voor de oorlog en ja dat werkt voor een korte tijd.

quote:
Daar ben je ook allang op gewezen, maar negeer je ook continue. De veiligste plek voor een jood was het leger en nee joden in Duitsland waren ook niet de slachtoffer van de bankiers net zoals de Duitsers dat niet waren.

En als het de nazi's niet ging om de joden maar om een kleine groep zionisten dan was een kristalnacht niet nodig en het in kampen opsluiten en afmaken van miljoenen Joden niet nodig, dat jij dit in elk topic bagatelliseert zegt dan ook alles over jou en je walgelijke ideologie.

En als het nazi Duitsland te doen was om zichzelf te bevrijden van de bankiers dan was een expansie oorlog niet de meest logische stap en als het nazi Duitsland te doen was om "ons" te beschermen tegen de atheïstische communisten (waarom je zo de nadruk legt op religie terwijl je later durft te beweren niet religieus te zijn ontgaat me) dan is het verdelen van Polen met de grootste vijand ook niet een logische stap.

Dat jij je zo makkelijk laat beïnvloeden door een slecht gemaakte documentaires die gewoon beeldmateriaal jatten van echte documentaires zegt mij genoeg over jou en daarom blijf ik bij mijn standpunt dat je een vuile nazi bent, ook best laf dat je er zelf niet voor uit durft te komen.

quote:
Hou jij een keer op met het herkauwen van je inmiddels allang onderuit gehaalde "argumenten". Die hele docu waar jij je "waarheid" op baseert is domweg nazi propaganda en heeft helemaal niks met de waarheid te maken.
pi_157443077
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:35 schreef jogy het volgende:
Let iedereen trouwens even op: FB / Nazi propaganda op Fok!

Topic kan gewoon open blijven. Dat blijft het dan ook. En uit de sluitpost van dat topic "Ik stel voor dat we in het desbetreffende topic verder gaan op de inhoudelijke, dus niet persoonlijke, toer."

Bedankt.
Wow! How nice. :)

Bedankt Fok!
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:42:28 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157443095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:33 schreef Lichtkogel het volgende:
Echter, gezien het aanbidden en rituelen uitvoeren ten behoeve van Lucifer waar o.a. de Freemasons mee bezig zijn, zou je haast niet anders kunnen constateren dat het echt zou moeten zijn.
Huh? Hoe dat zo? Als de Bijbel trouwens zo'n immens gevaar is voor het occulte zionisme en ze hebben de wereld in een ijzeren greep, waarom bestaat het (de bijbel) dan überhaupt nog?
Vrijheid
pi_157443107
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:26 schreef I-care het volgende:

[..]

Problemen, fictief, abstract of van welke aard dan ook. Vragen om een alternatief, iets wat het oplost, en wat dan ook nog eens substantie heeft, praktisch uitvoerbaar is en geen gebakken lucht is maar tastbaar.

Als Rutte zegt dat de minima er 2% op vooruit gaan, en vervolgens geen euro extra op de rekening verschijnt die uitgeefbaar is dan noem ik het gebakken lucht, verschuivingen die je niet waarneemt of voelt. In de trant gedacht zeg maar..
En dat komt allemaal hierdoor:

Als daar niks aan gedaan wordt, dan zal er niks veranderen.
Sterker nog, alles zal alleen maar achteruit blijven gaan.

Momenteel hebben we het nog relatief goed, maar gezien de koers die er gevaren wordt zijn de vooruitzichten niet best.
-
pi_157443121
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Huh? Hoe dat zo? Als de Bijbel trouwens zo'n immens gevaar is voor het occulte zionisme en ze hebben de wereld in een ijzeren greep, waarom bestaat het (de bijbel) dan überhaupt nog?
Knappe quote, maar hij is niet van mij :P
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:45:29 #87
116015 SicSicSics
pi_157443133
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:43 schreef Lichtkogel het volgende:
Momenteel hebben we het nog relatief goed, maar gezien de koers die er gevaren wordt zijn de vooruitzichten niet best.
Weer een onheilsprofeet. :D
Ik vind de keus van je username en ondertitel trouwens wel verdacht.

Lucifer, morgenster, lichtbrenger, lichtkogel, licht na duisternis... :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:45:38 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157443135
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:44 schreef I-care het volgende:

[..]

Knappe quote, maar hij is niet van mij :P
Thefuck? Ik heb er niets mee gedaan verder. gekkigheid :{.

Aangepast, excuus!
Vrijheid
pi_157443142
quote:

[..]

Aangenomen dat het waar is dat banken en hun systeem een obstructie zijn voor menselijke vooruitgang. Wat is een haalbaar en uitvoerbaar alternatief?

Dat is de grote vraag. Niet het aantijgen ervan.
pi_157443149
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Thefuck? Ik heb er niets mee gedaan verder. gekkigheid :{.
Shit happens zeg maar..
pi_157443207
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe dat allemaal zit wat betreft de bijbel, echter, het is opvallend dat in de bijbel vermeld staat dat de Joden het 'gekozen' volk zijn. En aan de andere kant staat er in Revelations vermeld:

=========================
"I know the blasphemy of them which say they are Jews, and are not, but are the Synagogue of Satan." - Revelation 2:9

Ofwel, in het Nederlands:
"Ik weet uw werken, en verdrukking, en armoede (doch gij zijt rijk), en de lastering dergenen, die zeggen, dat zij Joden zijn, en zijn het niet, maar zijn een synagoge des satans." - Openbaringen 2:9
=========================

Ook al gelooft men wel of niet in de bijbel, het gaat erom waar zij (Freemasons/Zionisten) in geloven.
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:18:06 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157443549
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:31 schreef I-care het volgende:

[..]

Of die mensen er nu wel of niet zijn doet er weinig toe op zich, het gaat er meer om wat de mensen allemaal doen in real life?

Of er nu ergens in cognac gedoopte sigaren worden gerookt onder het genot van een spelletje stratego verander niet onze directe wereld..

Dus is het makkelijker om al je energie ergens in te steken waar je je directe invloed kunt uitoefenen en een positieve verandering kunt realiseren.

Dit soort kennis delen, uitzoeken of aandragen veranderd 0,0.. Behalve dan dat je er een hobby bij hebt, en als dat de bedoeling is dan is goed :P
Gevalletje Belgisch Congo.
In de tijd dat koning leopold de baas er was hebben miljoenen Congolezen zich dood gewerkt.
Maar in plaats de koning hier van op de flikker te geven, geef je de rest van Europa op de kop, omdat Belgie van hun het land had gekregen,
pi_157443556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is allang gedaan.

Dat is niet gedaan. En als het wel zo was, dan zou je dat makkelijk even uiteen moeten kunnen zetten hier.
quote:
[..]

Dat de Duitse economie groei liet zien heeft niks te maken met topbankiers die uit hun positie waren gezet maar alles met het inrichten van de economie voor de oorlog en ja dat werkt voor een korte tijd.
Dit klopt dus niet wat je zegt. Nadat Hitler in 1933 aan de macht kwam, haalde hij de bankiers en andere mensen die op invloedrijke posities zaten in Duitsland uit hun functie. Tevens stapte Duitsland over op een eigen, rente-vrije munt. De economie explodeerde hierdoor en ondanks dat de rest van de wereld nog in recessie was, werd Duitsland in slechts 6 jaar tijd een superpower.
quote:
[..]

Daar ben je ook allang op gewezen, maar negeer je ook continue. De veiligste plek voor een jood was het leger en nee joden in Duitsland waren ook niet de slachtoffer van de bankiers net zoals de Duitsers dat niet waren.
Echt zo'n onzin gewoon dit. Het was gewoon bekend in Duitsland wie de Joden waren, en dacht je dat men nou echt zo gemotiveerd zou zijn om aan de frontlinies te liggen met de Duitsers terwijl ze zo gehaat zouden worden..? Of dacht je dan dat de andere Duitse soldaten dit wel een goed idee hadden gevonden om samen met de Joden tegen het communisme te strijden?
quote:
En als het de nazi's niet ging om de joden maar om een kleine groep zionisten dan was een kristalnacht niet nodig en het in kampen opsluiten en afmaken van miljoenen Joden niet nodig, dat jij dit in elk topic bagatelliseert zegt dan ook alles over jou en je walgelijke ideologie.
Kristallnacht was ook een grote fout. Gaarne wel even onthouden dat Duitsland van 1918 - 1933 in zware armoede en ellende zat en mensen hierdoor nogal narrig waren. Toen een Duitse ambassadeur in Frankrijk door een Joodse jongen werd doodgeschoten, werd men erg boos. Het jammerlijk is alleen dat het een totaal zinloze actie was, want de Joden die hiermee getroffen werden konden ook niks doen aan die idioot die de ambassadeur had doodgeschoten..
quote:
En als het nazi Duitsland te doen was om zichzelf te bevrijden van de bankiers dan was een expansie oorlog niet de meest logische stap en als het nazi Duitsland te doen was om "ons" te beschermen tegen de atheïstische communisten (waarom je zo de nadruk legt op religie terwijl je later durft te beweren niet religieus te zijn ontgaat me) dan is het verdelen van Polen met de grootste vijand ook niet een logische stap.
Expansie-oorlog? Hitler maakte duidelijk bij zijn aantreden in 1933 dat hij vrede wou:

Echter werd vlak nadat hij in functie was wereldwijd de oorlog verklaard tegen Duitsland. Dit kunnen we zien op de voorpagina van de Daily Express, waarop staat: "Judea declares war on Germany - Jews of all the world unite in action

Wellicht dat dat ook de Kristallnacht wat beter verklaard voor je, daar ALL the jews in the world united waren in action tegen Duitsland he? Zie je het nu een beetje?
quote:
Dat jij je zo makkelijk laat beïnvloeden door een slecht gemaakte documentaires die gewoon beeldmateriaal jatten van echte documentaires zegt mij genoeg over jou en daarom blijf ik bij mijn standpunt dat je een vuile nazi bent, ook best laf dat je er zelf niet voor uit durft te komen.
Sommige documentaires op internet vertellen nou eenmaal meer waarheid dan wat er allemaal uit Hollywood komt rollen. Kan je wel weer een ad hominem eruit gooien wat een beetje jammerlijk is...
quote:
[..]

Hou jij een keer op met het herkauwen van je inmiddels allang onderuit gehaalde "argumenten". Die hele docu waar jij je "waarheid" op baseert is domweg nazi propaganda en heeft helemaal niks met de waarheid te maken.
Je hebt 'm niet eens gekeken en bent de feiten niet eens nagegaan. Je loopt maar te schreeuwen, beschuldigen en achter mijn rug topics tegen mij op te starten zonder te kijken naar het materiaal om daarna inhoudelijk de discussie aan te gaan. Beetje jammer ook.
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:22:39 #94
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157443599
Ik word al moe als ik 'justice4germans.com' zie. :{
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:22:46 #95
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157443602
quote:

[..]

nee gaat helemaal niet goed. Er gaan meer mensen naar voedselbank.

En kinderen gaan ondervoed naar school en dat is echt erger dan paar jaar terug. De bejaarden en gehandicapten kunnen al helemaal verrekenen.

En de groep wanbetalers zorg neemt steeds ergere vormen aan.

Nee we staan al op de loopplank boven afgrond.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:24:08 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157443619
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:52 schreef Lichtkogel het volgende:
Ook al gelooft men wel of niet in de bijbel, het gaat erom waar zij (Freemasons/Zionisten) in geloven.
Daar ben ik het wel mee eens hoor, ik vind het occulte/esoterisme machtig interessant overigens. Occult betekend volgens mij ook niet meer dan 'verborgen', dus het hoeft niet eens kwaadaardig te zijn. Maar (zwaar) ritualisme zorgt ook voor verbintenis in de groep, dan hoeft het nog niet eens perse een aanbidding van één of andere Godheid te zijn.
Vrijheid
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:24:35 #97
116015 SicSicSics
pi_157443623
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:18 schreef Lichtkogel het volgende:
Dat is niet gedaan. En als het wel zo was, dan zou je dat makkelijk even uiteen moeten kunnen zetten hier.
quote:
6s.gif Op maandag 9 november 2015 13:20 schreef SicSicSics het volgende:
Hier trap je dus mooi in de mooie verhaaltjes van Hitler en consorten. Je schrijft een miraculeus 'herstel' toe aan de maatregelen van de NSDAP, terwijl dit niet het (hele) verhaal is. (één maatregel ook nog eens...)

De vier speerpunten van het Reinhartprogramma waren:
- Stoppen van herstelbetalingen.
- Onteigenen van Joodse bezittingen
- Confiscatie van buitenlandse valuta in Duitse banken
- En de werkverschaffing (zonder hier écht te betalen; zie MEFO)
Fine, fuck you then!
pi_157443627
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:45 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Weer een onheilsprofeet. :D
Ik vind de keus van je username en ondertitel trouwens wel verdacht.

Lucifer, morgenster, lichtbrenger, lichtkogel, licht na duisternis... :o
Hahaha, jaja..

Heb voor jou maar ff een ander bijbelvers erbij gepakt dan:

For God, who said, "Light shall shine out of darkness," is the One who has shone in our hearts to give the Light of the knowledge of the glory of God in the face of Christ. - 2 Corinthians 4:6

Klinkt wat positiever denk ik.
-
pi_157443665
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens hoor, ik vind het occulte/esoterisme machtig interessant overigens. Occult betekend volgens mij ook niet meer dan 'verborgen', dus het hoeft niet eens kwaadaardig te zijn. Maar (zwaar) ritualisme zorgt ook voor verbintenis in de groep, dan hoeft het nog niet eens perse een aanbidding van één of andere Godheid te zijn.
Ok. Heb je zelf trouwens de documentaires TGSNT en NWO - communism by the backdoor al gezien?
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:27:01 #100
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157443667
Lichtkogel, om even in te gaan op je terugkerende Daily Expres plaatje, met die titel wordt dus bedoeld dat er een wereldwijde BOYCOT op Duitse producten kwam. Niet letterlijk 'oorlog'.

Maar goed, dat weet je natuurlijk zelf ook wel. Maar dat past niet zo goed in je straatje :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Nazi_boycott_of_1933

[ Bericht 26% gewijzigd door Divje op 10-11-2015 10:32:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')