Wat moet je ook met werk als je Fok! hebt?quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand in het Feijenoord topic wil Vincent Janssen terughalen.
Ik moest HEEL hard lachen
Goed hoor. Ik heb gezellig met mn ouders en vriendin gegeten toen mn zusje in bed lag.quote:
Ninedart vandaag.quote:Op maandag 9 november 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb gezellig met mn ouders en vriendin gegeten toen mn zusje in bed lag.
Daarna heb ik een film gekeken, en nu lig ik in bed.
Niet voor niets nooit doorgebroken bij Feyenoord ondanks dat ie veel scoorde.quote:Op maandag 9 november 2015 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik zie nog steeds niet wat er nou zo bijzonder aan hem is.
FYSIEK STERK. Leeft een beetje van wat er in zijn beperkte draaicirkel gebeurt.quote:Op maandag 9 november 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet voor niets nooit doorgebroken bij Feyenoord ondanks dat ie veel scoorde.
Gewoon beperkte speler. Erg matig.
Doe je mee danquote:Op maandag 9 november 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mortaxx misschien moet je een horeca zaak in azie starten
Vorige grand slam zag ik mijn enige 9 darter die ik live zag ooitquote:Op maandag 9 november 2015 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chisnall
Verder heeft Adams opnieuw gewonnen.
Toch weer mooi dat de 9-dart is gevallen. Is al een aantal maanden niet gebeurd, telkens mis op d12quote:Op maandag 9 november 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorige grand slam zag ik mijn enige 9 darter die ik live zag ooit
Anderhalf maandquote:Op maandag 9 november 2015 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch weer mooi dat de 9-dart is gevallen. Is al een aantal maanden niet gebeurd, telkens mis op d12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |