"Bezoekers kunnen daar tegen vergoeding twee uur lang met katten spelen en kroelen en ondertussen een kopje koffie drinken en een stukje taart eten."quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Bezoekers kunnen daar tegen vergoeding twee uur lang met katten spelen en kroelen en ondertussen een kopje koffie drinken en een stukje taart eten."
nou dat moet je vast lukkenquote:Op zondag 8 november 2015 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik niets gehosseld heb moeten we daarheen. Moet wel slaapplaats fixen
Ik vind het stom want je betaalt toch ook voor drankjes enzoquote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Die Amsterdam is 3 euro voor 2 uur. Hmm naja zal best doen voor een keer.
Sowieso niet echt aan mij besteed eigenlijk. Na 2 minuten met de honden van mijn ouders knuffelen en ik ben er wel klaar meequote:
Triotje regelenquote:Op zondag 8 november 2015 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb twee tindermatches die uit hetzelfde dorp komen. Ze kennen elkaar 😄
Wat is dan het hele punt geweest om te vragen of ze elkaar kennenquote:
Ze komen uit zelfde gehuchtquote:Op zondag 8 november 2015 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is dan het hele punt geweest om te vragen of ze elkaar kennen
Had laatst nog een kwartet, uiteindelijk toch nog het kaartspelletje verloren.quote:
Je snapt mijn kwartet bedoeling.quote:Op zondag 8 november 2015 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had laatst nog een kwartet, uiteindelijk toch nog het kaartspelletje verloren.
Maar liever niet met Motraxx, voor andere voorstellen kun je altijd een DM sturenquote:Op zondag 8 november 2015 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je snapt mijn kwartet bedoeling.![]()
Subtielquote:Op zondag 8 november 2015 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar liever niet met Motraxx, voor andere voorstellen kun je altijd een DM sturen
Zodra de aanvraag is goedgekeurd door de gemeente is het mijn tweede naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |