abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157417013
Gezellig.
Ура для россии
pi_157417343
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tot de bezetting stopt.
Tot de ingepompte haat tegen joden stopt.
pi_157417466
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:08 schreef beantherio het volgende:
Mensen denken nog steeds dat Israëlische bombardementen op burgerdoelen zo clean zijn zeker. Ik zou zeggen: Google er maar eens op en kom er achter dat dat niet zo is.
Heel veel geweld in het Midden-Oosten is niet clean. Toch is er buitenproportioneel veel aandacht voor geweld in Palestina onder 'westerse' moslims, terwijl er op zoveel plekken (Irak, Jemen, Syrië en Afghanistan) op veel grotere schaal geweld plaatsvindt. Je hoort niemand over de bombardementen in Jemen of de bezetting van de Westelijke Sahara. Waar zijn de massale protesten als Islamitische Staat genocide pleegt op Yezidi's? Waar is de #boycottSA als er 2500 burgerdoden vallen in Jemen? Waarom gaat men bij de dodenherdenking op 4 mei demonstratief Palestijnen staan herdenken, terwijl onder Talibanbewind veel meer doden zijn gevallen in Afghanistan?
  zondag 8 november 2015 @ 23:50:40 #54
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_157417563
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:45 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Heel veel geweld in het Midden-Oosten is niet clean. Toch is er buitenproportioneel veel aandacht voor geweld in Palestina onder 'westerse' moslims, terwijl er op zoveel plekken (Irak, Jemen, Syrië en Afghanistan) op veel grotere schaal geweld plaatsvindt. Je hoort niemand over de bombardementen in Jemen of de bezetting van de Westelijke Sahara. Waar zijn de massale protesten als Islamitische Staat genocide pleegt op Yezidi's? Waar is de #boycottSA als er 2500 burgerdoden vallen in Jemen? Waarom gaat men bij de dodenherdenking op 4 mei demonstratief Palestijnen staan herdenken, terwijl onder Talibanbewind veel meer doden zijn gevallen in Afghanistan?
Ik verbaas me er ook over. Maar nog meer verbaas ik me er over dat een paar onbetekenende steekpartijen zoveel aandacht krijgen. Afgezet tegen het geweld in de regio is het te futiel voor woorden.
pi_157417626
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:50 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik verbaas me er ook over. Maar nog meer verbaas ik me er over dat een paar onbetekenende steekpartijen zoveel aandacht krijgen. Afgezet tegen het geweld in de regio is het te futiel voor woorden.
Zoveel aandacht krijgt het nou ook weer niet. En terrorisme gepleegd in rijke landen is nu eenmaal meer nieuwswaardig dan terrorisme gepleegd in faalstaten.
pi_157417850
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 20:56 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Ik hoop dat Israël binnenkort weer begint met bombardementen in Gazastrook om dat tuig aan te pakken.
israel moet eens gauw optieven, gaza is hier niet de vijand, israel wel.
  maandag 9 november 2015 @ 00:11:25 #57
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157417913
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dus daarom is het een goed idee om een bom op onschuldige Gaza-bewoners te gooien?
Als je altijd maar rekening houdt met dat soort futiliteiten, bereik je nooit wat. Soms moeten er ook even offers gebracht worden voor een groter doel.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157418093
Gewoon zomaar onschuldige burgers aanvallen dan spoor je niet. Het zal de aangeleerde jodenhaat wel zijn.
pi_157418130
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 00:06 schreef Honeymoon het volgende:

[..]

israel moet eens gauw optieven, gaza is hier niet de vijand, israel wel.
Niet de mijne.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_157419252
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Wintar het volgende:

[..]

Trol? Dit is toch feitelijk vast te stellen? Of vind jij de illegale bezetting niet in het nauw drijven? Ik vind dat zelfs nog zacht uitgedrukt.

Deze dame is nog lang geen 67 jaar oud. Ze is dus geboren èn getogen in de West bank (grenzend aan Jordanië). Wanneer is daar voor het laatst een woonwijk gebombardeerd?
quote:
Verdiep je eens in het conflict, er vallen veel meer onschuldige Palestijnse doden, dan onschuldige Israëlische doden.
Ah ok, in dat geval is het natuurlijk gerechtvaardigd voor elke islamitische burger om joodse burgers overal ter wereld te vermoorden om die getallen weer een beetje recht te trekken. 8)7
Racist
pi_157419280
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dus daarom is het een goed idee om een bom op onschuldige Gaza-bewoners te gooien?
Oog om oog, tand om stad. Werkt zalig.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_157419362
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 00:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gewoon zomaar onschuldige burgers aanvallen dan spoor je niet. Het zal de aangeleerde jodenhaat wel zijn.
Tuurlijk. Alleen moet je dat zo snel mogelijk downplayen en goedpraten met 'eigen schuld dikke bult want Gaza'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_157419418
quote:
Mensen die dit goedpraten zijn niet goed in hun hoofd, pure waanzin.
  maandag 9 november 2015 @ 09:21:33 #64
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157419595
En straks gillen wanneer Israël weer een muur uit de grond stampt zeker.
Graag op anoniem
pi_157419726
quote:
Gewoon zomaar onschuldige burgers aanvallen dan spoor je niet.
De kans dat het een onschuldige burger betreft is vrij klein, en 'zomaar' lijkt me ook niet van toepassing.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157419781
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De kans dat het een onschuldige burger betreft is vrij klein, en 'zomaar' lijkt me ook niet van toepassing.
Waarom is die kans vrij klein?
pi_157419882
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waarom is die kans vrij klein?
Dik kans dat het iemand is die ervoor heeft gekozen deel uit te maken van de bezetter en zelfs de bezettingsmacht.
  maandag 9 november 2015 @ 09:49:50 #68
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157419886
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jeetje mina :')
Bij een bushalte staan vaak louter moordenaars te wachten inderdaad.
Debiel.
Graag op anoniem
pi_157420517
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dik kans dat het iemand is die ervoor heeft gekozen deel uit te maken van de bezetter en zelfs de bezettingsmacht.
Tsja, dat gevoel heb ik nou ook wanneer ze Gaza bombarderen, iedereen daar is Hamas aanhanger en dus hebben ze voor geweld gekozen. Kortom, er bestaan geen onschuldige Palestijnen, ze verdienen het gebombardeerd te worden. Zoiets dus?
  maandag 9 november 2015 @ 10:38:03 #70
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157420608
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, dat gevoel heb ik nou ook wanneer ze Gaza bombarderen, iedereen daar is Hamas aanhanger en dus hebben ze voor geweld gekozen. Kortom, er bestaan geen onschuldige Palestijnen, ze verdienen het gebombardeerd te worden. Zoiets dus?
Nee nee, de Palestijnen kunnen alleen slachtoffer zijn, altijd.
Graag op anoniem
pi_157420653
quote:

[..]

Om schuldig te zijn moet natuurlijk wel een andere keuze hebben gehad. Als je in Gaza woont heb je nou niet echt een keuze gehad.
pi_157420666
quote:

[..]

Dus in feite ben je geen haar beter dan WS?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_157420689
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Om schuldig te zijn moet natuurlijk wel een andere keuze hebben gehad. Als je in Gaza woont heb je nou niet echt een keuze gehad.
Als je als jood geboren bent in Jeruzalem heb je die keuze wel wil je zeggen?
pi_157420693
De Palestijnen maken het zichzelf weer erg makkelijk.

Ondertussen worden ze beroofd door eigen leiders. Een minder succesvolle strategie van een volk is nagenoeg ondenkbaar.
Naturheilmittel
pi_157420699
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus in feite ben je geen haar beter dan WS?
Ik gebruikte zijn logica even, en wie is WS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')