Ik vond de tweede helft wel leuk om te zien. Goed was het niet maar het was zeker vermakelijk.quote:
Sinkgraven eerste helft.quote:Op zondag 8 november 2015 19:17 schreef Caland het volgende:
Nog geen uitgespeelde kans van Ajax in deze samenvatting
Raar
Jij hebt wel scherpe eisen voor een uitgespeelde kans, zeg. We hebben het al zo zwaar.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, die bal die Klaassen verkeerd aannam.
Ik vind nog steeds dat jij een waardeloze UI hebt, banwaardig zelfs.quote:
Precies. 200% kans, zoals jij zou zeggen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, die bal die Klaassen verkeerd aannam.
Wie ben jij om daar iets van te vinden? Met je Kramer.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jij een waardeloze UI hebt, banwaardig zelfs.
Met deze (slecht gekozen) username kan ik moeilijk een andere UI nemen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar iets van te vinden? Met je Kramer.
Ik heb 40 minuten Ajax - Fenerbahce en nu 90 minuten de klassieker gezien deze week. Vind het wel weer even genoeg, wat een zaaddodend voetbal laat Drank de Boer zijn team spelen zeg.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt wel scherpe eisen voor een uitgespeelde kans, zeg. We hebben het al zo zwaar.
Neem een UI van een marktkraampje.quote:Op zondag 8 november 2015 19:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met deze (slecht gekozen) username kan ik moeilijk een andere UI nemen.
Die speelde nog best aardig voor zijn doen.quote:
Ach, Europees een farce en in Nederland kent Ajax buiten wedstrijden tegen PSV en Feyenoord geen enorme hordes. Dat is inmiddels de vaste lijdensweg geworden. Over twee weken weer zorgeloos met 4-0 winnen van Cambuur en dan weer billenknijpen tegen Celtic.quote:Op zondag 8 november 2015 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb 40 minuten Ajax - Fenerbahce en nu 90 minuten de klassieker gezien deze week. Vind het wel weer even genoeg, wat een zaaddodend voetbal laat Drank de Boer zijn team spelen zeg.
Als Ajax zich in de winterstop niet versterkt gaan ze echt gigantisch door het ijs zakken.quote:Op zondag 8 november 2015 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
Echt hilarisch dat we bovenaan staan met zulk matig voetbal![]()
Moet toch frustrerend zijn voor achtervolgende teams als Feyenoord, die uiteraard de sterren van de hemel spelen.
Eigenlijk is de UI van Caland nog veel erger dan die van ons, dus ik vind 't prima zo.quote:Op zondag 8 november 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem een UI van een marktkraampje.
Wij zijn niet bang want Bruma is erbij.quote:Op zondag 8 november 2015 19:26 schreef Kopsterk het volgende:
Gelukkig heeft PSV een behoorlijke aidsverdediging bij vlagen. Enige reden dat we kans maken op de titel.
Heel veel kansen van PSV zaten er niet in.quote:Op zondag 8 november 2015 19:29 schreef Makamba_ het volgende:
Raar dat Pereiro zijn schot op de lat niet in de samenvatting zit.
Volgens mij riep jij vorig seizoen na PSV-Feyenoord (4-3) ook dat PSV toch echt geen kampioen zou worden. Aangezien veel verder ernaast zitten eigenlijk niet mogelijk was, zou ik jou niet echt een visionair willen noemen, maar in dit geval kun je best gelijk hebben. De geschiedenis leert mij vooral dat het vrij moeilijk te voorspellen is hoe Ajax presteert in de tweede helft van het seizoen, kijkend naar de eerste helft.quote:Op zondag 8 november 2015 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Ajax zich in de winterstop niet versterkt gaan ze echt gigantisch door het ijs zakken.
quote:Op zondag 8 november 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Nakamba rood gaat pakken.
Die gaat gewoon op tijd gewisseld worden.
Het schijnt dat Janssen de uitslag al weet.quote:Op zondag 8 november 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Rood!?!?!?!?
Ik wacht op spreekkoren.
Vincent Janssen? Heeft hij afgesproken met Vitessespelers dat hij zo gaat scoren?quote:Op zondag 8 november 2015 19:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het schijnt dat Janssen de uitslag al weet.
Ik vind de samenvattingen van een matige kwaliteit.quote:Op zondag 8 november 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vliegen deze samenvattingen als een speer voorbij zeg.
Edquote:Op zondag 8 november 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vincent Janssen? Heeft hij afgesproken met Vitessespelers dat hij zo gaat scoren?
We missen Talpaquote:Op zondag 8 november 2015 19:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik vind de samenvattingen van een matige kwaliteit.
Doet me denken aan SBS zes.quote:Op zondag 8 november 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vliegen deze samenvattingen als een speer voorbij zeg.
Ja lachwekkendquote:Op zondag 8 november 2015 19:44 schreef Zorro het volgende:
Wacht even....
Scheid puntjespuntjes geeft geel voor protesteren, maar geeft hem uiteindelijk wel gelijk?
Wat jammer hequote:Op zondag 8 november 2015 19:45 schreef Coco98 het volgende:
Groningen wat doe je! 100% winst was dat
quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:39 schreef Rickertman96 het volgende:
bump eens dat studio sport eredivisie topic jongens
Goed excuusquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
gelukkig gaat het in de eredivisie om de punten en niet om bezettingsgraad
Ik raak een gevoelige snaar merk ik.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
gelukkig gaat het in de eredivisie om de punten en niet om bezettingsgraad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]Interessante wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schuld van Cambuur? HEEFT HIJ HET GEZEGD?quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer de ander de schuld geven van matig spel
De tegenstander graaft zich in en dat is moeilijkquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schuld van Cambuur? HEEFT HIJ HET GEZEGD?
ja uhhh Cambuur speelde compact uhhhh en dat is uhhh moeilijk.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schuld van Cambuur? HEEFT HIJ HET GEZEGD?
Kap nu eens met je act.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit wint PSV makkelijk. Willem II is kansloos. Jullie zien toch geen aanval van hun ofwel?
Cavaliers
quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ja uhhh Cambuur speelde compact uhhhh en dat is uhhh moeilijk.
Een van de meest aanvallend ingestelde ploegen die zich ingraaft. Aha.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De tegenstander graaft zich in en dat is moeilijk
Fijn he ? z'on halve zool als trainer
Gedraag je eens niet zo als een kleuter johquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit wint PSV makkelijk. Willem II is kansloos. Jullie zien toch geen aanval van hun ofwel?
Cavaliers
Je kan zeggen van hem wat je wil, maar hij blijft maar scoren of het nu bij NAC, Go Ahead of Willem II is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Erik Falkenburg is een absolute killer
Aad300 gooit je nu door het raamquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan zeggen van hem wat je wil, maar hij blijft maar scoren of het nu bij NAC, Go Ahead of Willem II is.
Als hij vorig seizoen nog bij GAE zat, waren ze erin gebleven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aad300 gooit je nu door het raam
Gelukkig zijn ze eruitquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij vorig seizoen nog bij GAE zat, waren ze erin gebleven.
Nee Demmers moet blijvenquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren verloren van Oss, lol. Hopelijk rot Demmers snel op.
Ik juich voor Sparta.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk komt die hoogwerker ook een keer naar beneden
Nu al?quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
MOTD begint, als eerst City tegen Klopp
Kijk ik morgenochtend welquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Genotquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:26 schreef Pascalus het volgende:
Ajacied422 en ik vinden Jans een sympathieke man.
Omdat Groningen tegen de Graafschap speelt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:29 schreef Paxcon het volgende:
Waarom doen ze AZ - Heerenveen eerst eigenlijk. Groningen staat hoger.
Prachtig affiche lijkt mequote:Op zaterdag 21 november 2015 23:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Omdat Groningen tegen de Graafschap speelt.
Ik weet het niet hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie Twente wel verrassen vandaag.
Niet in de Kuip, misschien in de Grolsch Vestequote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
Wel beetje gelijk verdelen dan.quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Pascalus het volgende:
Dit zou wel eens een doelpuntrijke wedstrijd kunnen worden.
2 vingers in de neus Opper.quote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef Caland het volgende:
Ik ben een beetje geschrokken van Twente vandaag.
Zelden een team zo inspiratieloos zien ballen in de Kuip.quote:
Brachten weinig vuurwerk mee vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |