Ik vond de tweede helft wel leuk om te zien. Goed was het niet maar het was zeker vermakelijk.quote:
Sinkgraven eerste helft.quote:Op zondag 8 november 2015 19:17 schreef Caland het volgende:
Nog geen uitgespeelde kans van Ajax in deze samenvatting
Raar
Jij hebt wel scherpe eisen voor een uitgespeelde kans, zeg. We hebben het al zo zwaar.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, die bal die Klaassen verkeerd aannam.
Ik vind nog steeds dat jij een waardeloze UI hebt, banwaardig zelfs.quote:
Precies. 200% kans, zoals jij zou zeggen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, die bal die Klaassen verkeerd aannam.
Wie ben jij om daar iets van te vinden? Met je Kramer.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jij een waardeloze UI hebt, banwaardig zelfs.
Met deze (slecht gekozen) username kan ik moeilijk een andere UI nemen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar iets van te vinden? Met je Kramer.
Ik heb 40 minuten Ajax - Fenerbahce en nu 90 minuten de klassieker gezien deze week. Vind het wel weer even genoeg, wat een zaaddodend voetbal laat Drank de Boer zijn team spelen zeg.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt wel scherpe eisen voor een uitgespeelde kans, zeg. We hebben het al zo zwaar.
Neem een UI van een marktkraampje.quote:Op zondag 8 november 2015 19:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met deze (slecht gekozen) username kan ik moeilijk een andere UI nemen.
Die speelde nog best aardig voor zijn doen.quote:
Ach, Europees een farce en in Nederland kent Ajax buiten wedstrijden tegen PSV en Feyenoord geen enorme hordes. Dat is inmiddels de vaste lijdensweg geworden. Over twee weken weer zorgeloos met 4-0 winnen van Cambuur en dan weer billenknijpen tegen Celtic.quote:Op zondag 8 november 2015 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb 40 minuten Ajax - Fenerbahce en nu 90 minuten de klassieker gezien deze week. Vind het wel weer even genoeg, wat een zaaddodend voetbal laat Drank de Boer zijn team spelen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |