Ik vond de tweede helft wel leuk om te zien. Goed was het niet maar het was zeker vermakelijk.quote:
Sinkgraven eerste helft.quote:Op zondag 8 november 2015 19:17 schreef Caland het volgende:
Nog geen uitgespeelde kans van Ajax in deze samenvatting
Raar
Jij hebt wel scherpe eisen voor een uitgespeelde kans, zeg. We hebben het al zo zwaar.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, die bal die Klaassen verkeerd aannam.
Ik vind nog steeds dat jij een waardeloze UI hebt, banwaardig zelfs.quote:
Precies. 200% kans, zoals jij zou zeggen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, die bal die Klaassen verkeerd aannam.
Wie ben jij om daar iets van te vinden? Met je Kramer.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jij een waardeloze UI hebt, banwaardig zelfs.
Met deze (slecht gekozen) username kan ik moeilijk een andere UI nemen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar iets van te vinden? Met je Kramer.
Ik heb 40 minuten Ajax - Fenerbahce en nu 90 minuten de klassieker gezien deze week. Vind het wel weer even genoeg, wat een zaaddodend voetbal laat Drank de Boer zijn team spelen zeg.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt wel scherpe eisen voor een uitgespeelde kans, zeg. We hebben het al zo zwaar.
Neem een UI van een marktkraampje.quote:Op zondag 8 november 2015 19:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met deze (slecht gekozen) username kan ik moeilijk een andere UI nemen.
Die speelde nog best aardig voor zijn doen.quote:
Ach, Europees een farce en in Nederland kent Ajax buiten wedstrijden tegen PSV en Feyenoord geen enorme hordes. Dat is inmiddels de vaste lijdensweg geworden. Over twee weken weer zorgeloos met 4-0 winnen van Cambuur en dan weer billenknijpen tegen Celtic.quote:Op zondag 8 november 2015 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb 40 minuten Ajax - Fenerbahce en nu 90 minuten de klassieker gezien deze week. Vind het wel weer even genoeg, wat een zaaddodend voetbal laat Drank de Boer zijn team spelen zeg.
Als Ajax zich in de winterstop niet versterkt gaan ze echt gigantisch door het ijs zakken.quote:Op zondag 8 november 2015 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
Echt hilarisch dat we bovenaan staan met zulk matig voetbal![]()
Moet toch frustrerend zijn voor achtervolgende teams als Feyenoord, die uiteraard de sterren van de hemel spelen.
Eigenlijk is de UI van Caland nog veel erger dan die van ons, dus ik vind 't prima zo.quote:Op zondag 8 november 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem een UI van een marktkraampje.
Wij zijn niet bang want Bruma is erbij.quote:Op zondag 8 november 2015 19:26 schreef Kopsterk het volgende:
Gelukkig heeft PSV een behoorlijke aidsverdediging bij vlagen. Enige reden dat we kans maken op de titel.
Heel veel kansen van PSV zaten er niet in.quote:Op zondag 8 november 2015 19:29 schreef Makamba_ het volgende:
Raar dat Pereiro zijn schot op de lat niet in de samenvatting zit.
Volgens mij riep jij vorig seizoen na PSV-Feyenoord (4-3) ook dat PSV toch echt geen kampioen zou worden. Aangezien veel verder ernaast zitten eigenlijk niet mogelijk was, zou ik jou niet echt een visionair willen noemen, maar in dit geval kun je best gelijk hebben. De geschiedenis leert mij vooral dat het vrij moeilijk te voorspellen is hoe Ajax presteert in de tweede helft van het seizoen, kijkend naar de eerste helft.quote:Op zondag 8 november 2015 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Ajax zich in de winterstop niet versterkt gaan ze echt gigantisch door het ijs zakken.
quote:Op zondag 8 november 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Nakamba rood gaat pakken.
Die gaat gewoon op tijd gewisseld worden.
Het schijnt dat Janssen de uitslag al weet.quote:Op zondag 8 november 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Rood!?!?!?!?
Ik wacht op spreekkoren.
Vincent Janssen? Heeft hij afgesproken met Vitessespelers dat hij zo gaat scoren?quote:Op zondag 8 november 2015 19:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het schijnt dat Janssen de uitslag al weet.
Ik vind de samenvattingen van een matige kwaliteit.quote:Op zondag 8 november 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vliegen deze samenvattingen als een speer voorbij zeg.
Edquote:Op zondag 8 november 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vincent Janssen? Heeft hij afgesproken met Vitessespelers dat hij zo gaat scoren?
We missen Talpaquote:Op zondag 8 november 2015 19:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik vind de samenvattingen van een matige kwaliteit.
Doet me denken aan SBS zes.quote:Op zondag 8 november 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vliegen deze samenvattingen als een speer voorbij zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |