Ik heb geen zin om door te bladeren. Waar ging het over?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax. Zie post twee van het vorige topic.
Jij krijgt helemaal niet steeds gelijk, je bent alleen de enige hier die steeds op behoorlijk overdreven en drammerige wijze zijn gelijk denkt te moeten halen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is best leuk om steeds weer gelijk te krijgen, alleen niet bij PSV
Ergens is het ook weer jammer wat betreft Ajax. Dan denken ze straks dat ze heel goed bezig zijn en dat er vooral geen kritiek geleverd mag worden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat geen kampioen worden. Jammer.
Terwijl hij helemaal geen inhoudelijke posts levert.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal niet steeds gelijk, je bent alleen de enige hier die steeds op behoorlijk overdreven en drammerige wijze zijn gelijk denkt te moeten halen.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om door te bladeren. Waar ging het over?
twitter:martenvisser1 twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 20:58:16Vak 410 zingt "Kankerbestuur, kankerbestuur!" en zingt direct daarna Cruijff toe. Zeldzaam dom dit. #ajacam reageer retweet
Ook dat nog eens inderdaadquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl hij helemaal geen inhoudelijke posts levert.
Is goedquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal niet steeds gelijk
en als feyenoord fluked met het grote deel mazzel wat ze hebben is dat ook jammer, kunnen we ze niet uitlachenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ergens is het ook weer jammer wat betreft Ajax. Dan denken ze straks dat ze heel goed bezig zijn en dat er vooral geen kritiek geleverd mag worden.
nee totaal geen zin meer om te kijken na dit puntverliesquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:39 schreef Rickertman96 het volgende:
bump eens dat studio sport eredivisie topic jongens
Feyenoord heeft geen mazzel maar een kwaliteitsprobleem wat ze op de lange termijn op gaat breken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en als feyenoord fluked met het grote deel mazzel wat ze hebben is dat ook jammer, kunnen we ze niet uitlachen
Aaaaaaaahaha.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die keeper van Groningen vind ik een dikke padt.
kopf hochquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee totaal geen zin meer om te kijken na dit puntverlies
alweer
23:20 motd je weeeeeeeeeetquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leicester bovenaan, mooi man.
Wil jij dit nooit meer doen? Dank je.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die keeper van Groningen vind ik een dikke padt.
minstens 9 puntenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema PSV in de ED
AZ thuis
Vitesse uit
PEC thuis
Roda thuis
Zo zo.
0 punten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema PSV in de ED
AZ thuis
Vitesse uit
PEC thuis
Roda thuis
Zo zo.
Vardy?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week Leicester - Man United. Genot.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
0 punten.
Maar als we winnen, sta ik vooraan het hardst te juichen.
Gaat Vardy scoren denk je?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week Leicester - Man United. Genot.
Cruciale periode, maar de motor door draait.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema PSV in de ED
AZ thuis
Vitesse uit
PEC thuis
Roda thuis
Zo zo.
"kanjer" mag ook al niet meer. Man man man man man man man man man.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom wordt er steeds gesjoemeld met mijn TT's? Er staat, of stond inmiddels, helemaal geen denigrerend of beledigend woord in. Ik vind dat het bestuur van Ajax bestaat uit kanjers.
kanjerbeleidquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"kanjer" mag ook al niet meer. Man man man man man man man man man.
Ik vind jou een kanjer.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"kanjer" mag ook al niet meer. Man man man man man man man man man.
Cocu vond Koch beter dan Bazoer, zijn selectiebeleid is niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Met zo'n selectie zo lopen te kutten. Conclusie Cocu kan er niks van en de spelers hebben een kut mentaliteit
kanjermentaliteit.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Met zo'n selectie zo lopen te kutten. Conclusie Cocu kan er niks van en de spelers hebben een kut mentaliteit
Bedanktquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Punten verloren tegen ADO, Heracles, Heerenveen, Excelsior en nu Willem II. Jezelf compleet belachelijk gemaakt tegen de Graafschap en met de hakken over de sloot tegen NEC. Pijnlijke feiten. #CocuOut.
Dat gezegd hebbende, ga ik er vandoor. Een fijn weekend toegewenst.
Doei kanjer.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Punten verloren tegen ADO, Heracles, Heerenveen, Excelsior en nu Willem II. Jezelf compleet belachelijk gemaakt tegen de Graafschap en met de hakken over de sloot tegen NEC. Pijnlijke feiten. #CocuOut.
Hetzelfde pik. En sterkte.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Maar waarom dan toch zo'n hekel aan de inhoud van de posts van Davy? Ja, het is een irritante zuiger, maar PSV kan toch ook gewoon niet op de 0 spelen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Omdat PSV op papier een honderd keer betere selectie dan Willem II heeft.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom dan toch zo'n hekel aan de inhoud van de posts van Davy?
Ja maar je laat je toch op een goedkope manier naar achter dringen, echt treurig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat PSV op papier een honderd keer betere selectie dan Willem II heeft.
Zijn posts zijn eigenlijk vrij inhoudsloos.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom dan toch zo'n hekel aan de inhoud van de posts van Davy?
Gelukkig laat Ajax zich dat niet overkomen. 36-7.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar je laat je toch op een goedkope manier naar achter dringen, echt treurig.
De verdediging staat daar op de een of andere manier wel goed.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig laat Ajax zich dat niet overkomen. 36-7.
Dat eerste.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De verdediging staat daar op de een of andere manier wel goed.
Of is het geluk?
Ajax wint ook vaak gewoon met 2 goals verschil. En neemt daarna pas echt gas terug.quote:
Mwah, ze spelen gewoon retedefensief voetbal. Niemand geniet ervan, niemand heeft er plezier mee. Iedereen heeft kritiek erop behalve intern. Daar vinden ze van zichzelf dat ze fantastisch bezig zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax wint ook vaak gewoon met 2 goals verschil. En neemt daarna pas echt gas terug.
PSV speelt dit jaar ook te naief. Terug naar de tactiek van vorig jaar graag.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, ze spelen gewoon retedefensief voetbal. Niemand geniet ervan, niemand heeft er plezier mee. Iedereen heeft kritiek erop behalve intern. Daar vinden ze van zichzelf dat ze fantastisch bezig zijn.
Zoals een beroemd spandoek ons vertelde: ''CLEAN SHIT''
Pas drie keer punten verloren waarvan één echt onnodig was. We rijgen de clean shits aaneen waar dat vorig jaar een pittige uitdaging was.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV speelt dit jaar ook te naief. Terug naar de tactiek van vorig jaar graag.
Ajax staat vrij defensief en heeft dit seizoen gewoon een prima verdediging en dito keeper staan voor eredivisiebegrippen.quote:
quote:Op zondag 22 november 2015 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat Fey - Twe? Half 3 zeker?
quote:Op zondag 22 november 2015 10:48 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat er in Den Haag nu zo'n kunstgrasmat ligt, die akker een paar jaar geleden tegen Vitesse was een genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |