Ik heb geen zin om door te bladeren. Waar ging het over?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax. Zie post twee van het vorige topic.
Jij krijgt helemaal niet steeds gelijk, je bent alleen de enige hier die steeds op behoorlijk overdreven en drammerige wijze zijn gelijk denkt te moeten halen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is best leuk om steeds weer gelijk te krijgen, alleen niet bij PSV
Ergens is het ook weer jammer wat betreft Ajax. Dan denken ze straks dat ze heel goed bezig zijn en dat er vooral geen kritiek geleverd mag worden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat geen kampioen worden. Jammer.
Terwijl hij helemaal geen inhoudelijke posts levert.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal niet steeds gelijk, je bent alleen de enige hier die steeds op behoorlijk overdreven en drammerige wijze zijn gelijk denkt te moeten halen.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om door te bladeren. Waar ging het over?
twitter:martenvisser1 twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 20:58:16Vak 410 zingt "Kankerbestuur, kankerbestuur!" en zingt direct daarna Cruijff toe. Zeldzaam dom dit. #ajacam reageer retweet
Ook dat nog eens inderdaadquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl hij helemaal geen inhoudelijke posts levert.
Is goedquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal niet steeds gelijk
en als feyenoord fluked met het grote deel mazzel wat ze hebben is dat ook jammer, kunnen we ze niet uitlachenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ergens is het ook weer jammer wat betreft Ajax. Dan denken ze straks dat ze heel goed bezig zijn en dat er vooral geen kritiek geleverd mag worden.
nee totaal geen zin meer om te kijken na dit puntverliesquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:39 schreef Rickertman96 het volgende:
bump eens dat studio sport eredivisie topic jongens
Feyenoord heeft geen mazzel maar een kwaliteitsprobleem wat ze op de lange termijn op gaat breken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en als feyenoord fluked met het grote deel mazzel wat ze hebben is dat ook jammer, kunnen we ze niet uitlachen
Aaaaaaaahaha.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die keeper van Groningen vind ik een dikke padt.
kopf hochquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee totaal geen zin meer om te kijken na dit puntverlies
alweer
23:20 motd je weeeeeeeeeetquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leicester bovenaan, mooi man.
Wil jij dit nooit meer doen? Dank je.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die keeper van Groningen vind ik een dikke padt.
minstens 9 puntenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema PSV in de ED
AZ thuis
Vitesse uit
PEC thuis
Roda thuis
Zo zo.
0 punten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema PSV in de ED
AZ thuis
Vitesse uit
PEC thuis
Roda thuis
Zo zo.
Vardy?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week Leicester - Man United. Genot.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
0 punten.
Maar als we winnen, sta ik vooraan het hardst te juichen.
Gaat Vardy scoren denk je?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week Leicester - Man United. Genot.
Cruciale periode, maar de motor door draait.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema PSV in de ED
AZ thuis
Vitesse uit
PEC thuis
Roda thuis
Zo zo.
"kanjer" mag ook al niet meer. Man man man man man man man man man.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom wordt er steeds gesjoemeld met mijn TT's? Er staat, of stond inmiddels, helemaal geen denigrerend of beledigend woord in. Ik vind dat het bestuur van Ajax bestaat uit kanjers.
kanjerbeleidquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"kanjer" mag ook al niet meer. Man man man man man man man man man.
Ik vind jou een kanjer.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"kanjer" mag ook al niet meer. Man man man man man man man man man.
Cocu vond Koch beter dan Bazoer, zijn selectiebeleid is niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Met zo'n selectie zo lopen te kutten. Conclusie Cocu kan er niks van en de spelers hebben een kut mentaliteit
kanjermentaliteit.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Met zo'n selectie zo lopen te kutten. Conclusie Cocu kan er niks van en de spelers hebben een kut mentaliteit
Bedanktquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Punten verloren tegen ADO, Heracles, Heerenveen, Excelsior en nu Willem II. Jezelf compleet belachelijk gemaakt tegen de Graafschap en met de hakken over de sloot tegen NEC. Pijnlijke feiten. #CocuOut.
Dat gezegd hebbende, ga ik er vandoor. Een fijn weekend toegewenst.
Doei kanjer.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Punten verloren tegen ADO, Heracles, Heerenveen, Excelsior en nu Willem II. Jezelf compleet belachelijk gemaakt tegen de Graafschap en met de hakken over de sloot tegen NEC. Pijnlijke feiten. #CocuOut.
Hetzelfde pik. En sterkte.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Maar waarom dan toch zo'n hekel aan de inhoud van de posts van Davy? Ja, het is een irritante zuiger, maar PSV kan toch ook gewoon niet op de 0 spelen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Omdat PSV op papier een honderd keer betere selectie dan Willem II heeft.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom dan toch zo'n hekel aan de inhoud van de posts van Davy?
Ja maar je laat je toch op een goedkope manier naar achter dringen, echt treurig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat PSV op papier een honderd keer betere selectie dan Willem II heeft.
Zijn posts zijn eigenlijk vrij inhoudsloos.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom dan toch zo'n hekel aan de inhoud van de posts van Davy?
Gelukkig laat Ajax zich dat niet overkomen. 36-7.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar je laat je toch op een goedkope manier naar achter dringen, echt treurig.
De verdediging staat daar op de een of andere manier wel goed.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig laat Ajax zich dat niet overkomen. 36-7.
Dat eerste.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De verdediging staat daar op de een of andere manier wel goed.
Of is het geluk?
Ajax wint ook vaak gewoon met 2 goals verschil. En neemt daarna pas echt gas terug.quote:
Mwah, ze spelen gewoon retedefensief voetbal. Niemand geniet ervan, niemand heeft er plezier mee. Iedereen heeft kritiek erop behalve intern. Daar vinden ze van zichzelf dat ze fantastisch bezig zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax wint ook vaak gewoon met 2 goals verschil. En neemt daarna pas echt gas terug.
PSV speelt dit jaar ook te naief. Terug naar de tactiek van vorig jaar graag.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, ze spelen gewoon retedefensief voetbal. Niemand geniet ervan, niemand heeft er plezier mee. Iedereen heeft kritiek erop behalve intern. Daar vinden ze van zichzelf dat ze fantastisch bezig zijn.
Zoals een beroemd spandoek ons vertelde: ''CLEAN SHIT''
Pas drie keer punten verloren waarvan één echt onnodig was. We rijgen de clean shits aaneen waar dat vorig jaar een pittige uitdaging was.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV speelt dit jaar ook te naief. Terug naar de tactiek van vorig jaar graag.
Ajax staat vrij defensief en heeft dit seizoen gewoon een prima verdediging en dito keeper staan voor eredivisiebegrippen.quote:
quote:Op zondag 22 november 2015 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat Fey - Twe? Half 3 zeker?
quote:Op zondag 22 november 2015 10:48 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat er in Den Haag nu zo'n kunstgrasmat ligt, die akker een paar jaar geleden tegen Vitesse was een genot.
Liever niet. Dan zouden we er nog een keer naar moeten kijken.quote:Op zondag 22 november 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt straks Frans Bauer ons vertellen dat dit Bananasplit is en de echte wedstrijd nog gespeeld moet worden?
quote:Op zondag 22 november 2015 13:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Liever niet. Dan zouden we er nog een keer naar moeten kijken.
Battlefront genotquote:Op zondag 22 november 2015 12:28 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga wel Star Wars spelen of zo, hier wil ik mijn tijd niet aan verdoen.
Ik kijk nu de 2e helft van Napoliquote:Op zondag 22 november 2015 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zorg dat je er iets bij te doen hebt zou ik zeggen
Tapiagodquote:
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 22-11-2015 om 13:48:28Heracles-Excelsior ligt op koers om de saaiste wedstrijd ooit te worden. Is nu nog Zweden-Turkije op EURO 2000. reageer retweet
Nee, die staat normaal op 10.quote:Op zondag 22 november 2015 13:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Speelt Ziyech altijd in de spits?
Zou best kunnen, kijk die arme verdediging toch eensquote:
Het is wel een geinige potquote:Op zondag 22 november 2015 14:03 schreef Mkr het volgende:
Zaadpot. Hopelijk is het verschil groot met FEYTWE
Meen je dit? MEEN JE DIT?quote:Op zondag 22 november 2015 14:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is wel een geinige pot
De zwarte pieten op de tribune waren erg spannend jaquote:Op zondag 22 november 2015 14:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is wel een geinige potSpannend wel.
Hoezo? Als er dan toch iemand de overwinning toe moet komen dan maar Heracles.quote:Op zondag 22 november 2015 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou hup, ik vind het tijd voor de 1-0 worden.
Heracles speelt toch thuis? Ik heb een verschrikkelijke hekel aan het Dnipro-voetbal van Excelsior.quote:Op zondag 22 november 2015 14:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoezo? Als er dan toch iemand de overwinning toe moet komen dan maar Heracles.
Ik bedoelde Excelsior. Die spelen een stuk beter naar voren en lijken er nog wat van te willen makenquote:Op zondag 22 november 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles speelt toch thuis? Ik heb een verschrikkelijke hekel aan het Dnipro-voetbal van Excelsior.
Ja, door eerst de complete eerste helft de wedstrijd dood te maken.quote:Op zondag 22 november 2015 14:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde Excelsior. Die spelen een stuk beter naar voren en lijken er nog wat van te willen maken
Volgens mij heb jij gewoon een hekel aan Excelsior nog los van deze dramatische wedstrijd.quote:Op zondag 22 november 2015 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, door eerst de complete eerste helft de wedstrijd dood te maken.
Ik heb geen hekel aan Excelsior maar om de spelopvatting die ze onder Groenendijk tentoonspreiden.quote:Op zondag 22 november 2015 14:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een hekel aan Excelsior nog los van deze dramatische wedstrijd.
Onder Dijkhuizen ook.quote:Op zondag 22 november 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Excelsior maar om de spelopvatting die ze onder Groenendijk tentoonspreiden.
Er zat naar mijn beleving toen veel meer plezier in dan nu. Er zaten veel minder saaie wedstrijden bij dan nu het geval is.quote:
Ze spelen zich zonder moeite onder de niet bestaande druk van Heracles uit en leggen nog het beste spel op het veld ook vandaag. Natuurlijk is het niet goed maar hoe kan je dat van een club en trainer van Excelsior verwachten. Gewoon knap wat ze keer op keer presteren ondanks hun walgelijke rubbertjeskunstgras.quote:Op zondag 22 november 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Excelsior maar om de spelopvatting die ze onder Groenendijk tentoonspreiden.
Ik baseer mijn mening niet alleen op vandaag. Ik zit al sinds speeldag 1 naar legio wedstrijden te kijken waar iedereen snakt naar meer koffie en koekjes. Wedstrijden worden in helft 1 compleet dood gemaakt om vervolgens in de tweede helft luizig een of twee goals te maken en voor de rest Dnipro-achtige tactieken toe te passen door meer tijd te rekken. Ik heb promovendi of kleinere ploegen gezien die een leukere spelopvatting hadden en ook nog eens veel resultaat haalden.quote:Op zondag 22 november 2015 14:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ze spelen zich zonder moeite onder de niet bestaande druk van Heracles uit en leggen nog het beste spel op het veld ook vandaag. Natuurlijk is het niet goed maar hoe kan je dat van een club en trainer van Excelsior verwachten. Gewoon knap wat ze keer op keer presteren ondanks hun walgelijke rubbertjeskunstgras.
Hopelijk scoort de Staaf weer 6x.quote:Op zondag 22 november 2015 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vijf wedstrijden op rij ongeslagen, vijf wedstrijden voetballeed.
Op naar FEY-TWE.
Dat is ook gewoon kut.quote:Op zondag 22 november 2015 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vijf wedstrijden op rij ongeslagen, vijf wedstrijden voetballeed.
Op naar FEY-TWE.
En daarmee na één seizoen of hooguit 2 seizoenen weer te degraderen. Excelsior speelt zich gewoon al 2 seizoenen en als het zo doorgaat 3 seizoenen moeiteloos veilig zonder ook maar enige mogelijkheden te hebben.quote:Op zondag 22 november 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening niet alleen op vandaag. Ik zit al sinds speeldag 1 naar legio wedstrijden te kijken waar iedereen snakt naar meer koffie en koekjes. Wedstrijden worden in helft 1 compleet dood gemaakt om vervolgens in de tweede helft luizig een of twee goals te maken en voor de rest Dnipro-achtige tactieken toe te passen door meer tijd te rekken. Ik heb promovendi of kleinere ploegen gezien die een leukere spelopvatting hadden en ook nog eens veel resultaat haalden.
Dat gaat inderdaad lastig als je de mindere op het veld bent.quote:Op zondag 22 november 2015 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles bezit eenmaal niet het vermogen om zulke ploegen goed kapot te spelen.
Als Cambuur zo punten zou pakken zou ik dat meer dan prima vinden.quote:Op zondag 22 november 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening niet alleen op vandaag. Ik zit al sinds speeldag 1 naar legio wedstrijden te kijken waar iedereen snakt naar meer koffie en koekjes. Wedstrijden worden in helft 1 compleet dood gemaakt om vervolgens in de tweede helft luizig een of twee goals te maken en voor de rest Dnipro-achtige tactieken toe te passen door meer tijd te rekken. Ik heb promovendi of kleinere ploegen gezien die een leukere spelopvatting hadden en ook nog eens veel resultaat haalden.
Dat is omdat Drommel er niks van kan.quote:Op zondag 22 november 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel na vijf minuten meer interessante gebeurtenissen.
Drommel in Oranje.quote:Op zondag 22 november 2015 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is omdat Drommel er niks van kan.
Misschien heeft dat gewoon met beleid te maken.quote:Op zondag 22 november 2015 14:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En daarmee na één seizoen of hooguit 2 seizoenen weer te degraderen. Excelsior speelt zich gewoon al 2 seizoenen en als het zo doorgaat 3 seizoenen moeiteloos veilig zonder ook maar enige mogelijkheden te hebben.
Vandaag hadden ze gewoon weer recht op 3 punten.
Ik denk voor Vitesse.quote:
Kennelijk het enige correcte beleidquote:Op zondag 22 november 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft dat gewoon met beleid te maken.
Ooit veldspeler.quote:Op zondag 22 november 2015 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is omdat Drommel er niks van kan.
Als, zijnde is pas zuur.quote:Op zondag 22 november 2015 14:25 schreef Mkr het volgende:
Wel zuur als je als FC Twente zijnde 3 keepers hebt die er niks van bakken.
Doe maar niet meer.quote:
Is ie vriendjes met Wim Kieft?quote:Op zondag 22 november 2015 14:26 schreef Cavaliers het volgende:
Mario heeft een ontzettend oud hoofd gekregen.
Gewaagd.quote:Op zondag 22 november 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
''IK VERWACHT DAT FEYENOORD DE BOVENLIGGENDE PARTIJ ZAL ZIJN''
- Ronald de Boer
Vorige speelronde keek ik ook naar NEC. Met enige hoop. Het viel niet mee buiten een prachtige kool van Santos.quote:Op zondag 22 november 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik overweeg te zappen naar NEC - Utrecht als FEY-TWE kut is.
wowquote:Op zondag 22 november 2015 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
Even kijken of Dirk weer theatraal naast het arbitrio gaat staan.
www.foxsports.nlquote:
Opperkleurder en ik moesten hard lachen om deze post.quote:Op zondag 22 november 2015 14:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rot op met je gemekker om streams.
quote:Op zondag 22 november 2015 14:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rot op met je gemekker om streams.
Ik ben dan ook extreem grappig.quote:Op zondag 22 november 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opperkleurder en ik moesten hard lachen om deze post.
Ik leef in het moment. Aan vooraf ingestuurde grapjes doe ik niet.quote:Op zondag 22 november 2015 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke grapjes of komen die vanzelf?
Je bent dus geen type Kopsterk of GGMM?quote:Op zondag 22 november 2015 14:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik leef in het moment. Aan vooraf ingestuurde grapjes doe ik niet.
Kom we gaan naar hem zwaaien.quote:Op zondag 22 november 2015 14:32 schreef Cavaliers het volgende:
Dat gezegd hebbende, is PizzaGeit echt een gigantische lul.
Ik ben een type Cavaliers.quote:Op zondag 22 november 2015 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent dus geen type Kopsterk of GGMM?
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 22 november 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie lege stoeltjes in De Kuip.
Kan dat?
Uitvak niet gevuld?quote:Op zondag 22 november 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan dat?
Het schijnt dat er in de ArenA ook lege stoeltjes waren.quote:Op zondag 22 november 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan dat?
Enorme rijen buiten de Kuip vanwege strenge fouillering.quote:Op zondag 22 november 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan dat?
Het schijnt dat supporters elkaar hebben uitgefloten.quote:Op zondag 22 november 2015 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in de ArenA ook lege stoeltjes waren.
Het schijnt zelfs dat er enkele gevuld waren daar, nog veel schokkenderquote:Op zondag 22 november 2015 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in de ArenA ook lege stoeltjes waren.
48.000 manquote:Op zondag 22 november 2015 14:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat er enkele gevuld waren daar, nog veel schokkender
TwenteFC heeft geen recht om over gevulde stoeltjes te pratenquote:Op zondag 22 november 2015 14:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat er enkele gevuld waren daar, nog veel schokkender
Die had weer naar SCC gemoeten.quote:Op zondag 22 november 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Elvis Manu beleeft ook goede tijden bij Brighton.
http://www.transfermarkt.(...)rb=&pos=&trainer_id=
En dan Ziyech weg straks, maak je maar klaar voor de JLquote:Op zondag 22 november 2015 14:38 schreef TwenteFC het volgende:
Het is ook bedroevend slecht dit seizoen.
Ja.quote:
Ik denk dan aan een Djeezbericht.quote:Op zondag 22 november 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
''De Staaf''
Dan denk ik meer aan banketletters bij de Kerst.
PSV heeft laten zien hoe het niet moet.quote:Op zondag 22 november 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zonder 'doordrukken' wint Feyenoord dit gewoon. Doe niet zo schijterig, Slobberslob.
PSV speelt echter niet in de magische KUIP.quote:Op zondag 22 november 2015 14:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
PSV heeft laten zien hoe het niet moet.
Feyenoord en een voorsprong weggeven heb ik eerder gezien.quote:Op zondag 22 november 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zonder 'doordrukken' wint Feyenoord dit gewoon. Doe niet zo schijterig, Slobberslob.
Maar dat doen ze niet tegen een historisch slecht Twente.quote:Op zondag 22 november 2015 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Feyenoord en een voorsprong weggeven heb ik eerder gezien.
Jij hebt duidelijk de periode onder Vandereijken niet meegemaaktquote:Op zondag 22 november 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat doen ze niet tegen een historisch slecht Twente.
Waarom Janssen?quote:Op zondag 22 november 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot nu toe zijn Falkenburg, Janssen en Thomas de enige kandidaten voor de speler van de week.
Klaassen zal er statistisch ook wel tussen geduwd wordenquote:Op zondag 22 november 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot nu toe zijn Falkenburg, Janssen en Thomas de enige kandidaten voor de speler van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |