Nee, die rechtsachter van ajax staat achter dirkiequote:
Echt mongool inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2015 15:10 schreef Cavaliers het volgende:
Zijn juichen is wel echt, dat moet je hem nageven.
Sinds wanneer is Martin Jol voor PSV?quote:
bij niet kunnen zien altijd voordeel aanvallende ploeg toch?quote:Op zondag 8 november 2015 15:12 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
ik begrijp wel waarom hij hem niet geeft
neem aan dat hij doelt op evt. buitenspel.quote:Op zondag 8 november 2015 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Er wordt een voorzet gegeven en hij kan hem zomaar vrij intikken als deze goed valt. Imo is dat ontnemen scoringskans + rood.
Ja, ik dacht dat het situatie Veltman-Kramer was.quote:Op zondag 8 november 2015 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
neem aan dat hij doelt op evt. buitenspel.
hier ver vandaan.quote:Op zondag 8 november 2015 15:13 schreef Intellectueel het volgende:
Waar komen die mensen op de tribune eigenlijk vandaan?
Die zijn allemaal al een beetje dood.quote:
Van Beek is toch geen spits?quote:Op zondag 8 november 2015 15:13 schreef RipCity het volgende:
Als je geen spits hebt, ken je niet scoren.
Als je ze zo ziet: de longstay.quote:Op zondag 8 november 2015 15:13 schreef Intellectueel het volgende:
Waar komen die mensen op de tribune eigenlijk vandaan?
Hoe in hemelsnaam meten ze dit uberhauptquote:Op zondag 8 november 2015 15:14 schreef Intellectueel het volgende:
Hartslag van 100 is niet veel, zeker niet bij zo'n ontlading.
hartslagmetersquote:Op zondag 8 november 2015 15:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe in hemelsnaam meten ze dit uberhaupt
Hand op de pols en een telraam.quote:Op zondag 8 november 2015 15:15 schreef Seam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2015 15:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hand op de pols en dan een telraam.
Luisteren en tellen. Je hoorde de hartslagen toch ook?quote:Op zondag 8 november 2015 15:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Beste rechtsvoetige verdediger van Nederland in potentie.quote:Op zondag 8 november 2015 15:15 schreef Intellectueel het volgende:
Van Beek speelt een puike wedstrijd.
Beter dan Maherquote:
wie?quote:
Maar dat is Veltman al.quote:Op zondag 8 november 2015 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste rechtsvoetige verdediger van Nederland in potentie.
The Free is het niet met je eensquote:Op zondag 8 november 2015 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste rechtsvoetige verdediger van Nederland in potentie.
quote:Op zondag 8 november 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Free is het niet met je eens
Maar wie geeft De Boer een donderspeech voor zijn volkomen belachelijke opstelling? Dat Feyenoord het maar goed afstraftquote:
Je bent nog jong, ik vergeef het jequote:Op zondag 8 november 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dit nog wel goed komen, jongens. Geen gezeik, lekker genieten van de 1-1 in de tweede helft.
Zoveel waarheidquote:Op zondag 8 november 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat zijn die feyenoordtokkies ook altijd afschuwelijk mad om niets.
Die is alweer 23 he.quote:
allemaal doorgesnovenquote:Op zondag 8 november 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat zijn die feyenoordtokkies ook altijd afschuwelijk mad om niets.
Jij bent ook nog jong. Wat is het verschil, Kareltje?quote:Op zondag 8 november 2015 15:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je bent nog jong, ik vergeef het je
We kunnen Stijn sturen.quote:Op zondag 8 november 2015 15:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar wie geeft De Boer een donderspeech voor zijn volkomen belachelijke opstelling? Dat Feyenoord het maar goed afstraft
Jij bent 13, ik ben tenminste volgens de wet al volwassen.quote:Op zondag 8 november 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong. Wat is het verschil, Kareltje?
Dat wordt toch overstemd met gefap op Pereiro.quote:Op zondag 8 november 2015 15:19 schreef RvLaak het volgende:
Krijgen we nu alweer 2 weken langen Ajax gejank op de scheids?
Nou nouquote:Op zondag 8 november 2015 15:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij bent 13, ik ben tenminste volgens de wet al volwassen.
wel terecht ook moet ik eerlijk zeggenquote:Op zondag 8 november 2015 15:18 schreef Vasion het volgende:
Ruststand 1-0 in het voordeel van Feyenoord
haha lolquote:Op zondag 8 november 2015 15:19 schreef RvLaak het volgende:
Krijgen we nu alweer 2 weken langen Ajax gejank op de scheids?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me sterkquote:Op zondag 8 november 2015 15:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat wordt toch overstemd met gefap op Pereiro.
quote:Op zondag 8 november 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leugenaar, leugenaar, leugenaar. Dit valt me teeeeeeeeeeegen van je.
quote:Op zondag 8 november 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelski van de Serie ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over vier maanden 18.quote:Op zondag 8 november 2015 15:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee sorry, je bent iets van 17 toch?
Dat komt indrukwekkend over, hé!quote:Op zondag 8 november 2015 15:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat zeggen ook alleen kinderen
Ik heb een goeie nederlandse, nadeel is wel dat ie iets van 10 seconden achter looptquote:Op zondag 8 november 2015 15:22 schreef luckass het volgende:
vies enge reclames op mijn Tsjechische stream
Van Beek gaat een betere worden.quote:Op zondag 8 november 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Free is het niet met je eens
Depayquote:Op zondag 8 november 2015 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Beek gaat een betere worden.
De Cil,
Tete, De Vrij/van Beek, Riedewald/Kongolo,Willems
Bazoer, Hendrix, Snaider
Robben, De Pay.
Vraagteken.
Zoiets voor de kwalificatie WK.
Je vergeet King Clasie.quote:Op zondag 8 november 2015 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Cil,
Bazoer, Hendrix, Snaider
Robben, De Pay.
Vraagteken.
Je vergeet Vlaarquote:Op zondag 8 november 2015 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Cil,
Bazoer, Hendrix, Snaider
Robben, De Pay.
Vraagteken.
lens > depay voor de rest mee eensquote:Op zondag 8 november 2015 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Cil,
Bazoer, Hendrix, Snaider
Robben, De Pay.
Vraagteken.
Het is echt slecht ja, Feyenoord wel fellerquote:Op zondag 8 november 2015 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een zaadpot.
Kramer is lamlendig zeg. Je kan nog beter Kazim brengen. En ajax is om te huilen. Zij moeten maar milik brengen en klaassen terug naar het middenveld willen ze nog wat kunnen.
Ajax heeft ook twee goede kansen gehad anders.quote:Op zondag 8 november 2015 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel terecht ook moet ik eerlijk zeggen
Zit niet in zijn beste periode maar wat onnodig om hem af te schrijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2015 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
De revolutie is net zo kut als de longen van de bedenker.
Nee.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
hier geniet ik vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh, deze wedstrijd is toch pas over 2 weken?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het een samenvatting wasquote:Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Huh, deze wedstrijd is toch pas over 2 weken?!
Ja dat was gisteren al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 8 november 2015 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 november 2015 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Clasie speelt niet eens bij saufemptenquote:Op zondag 8 november 2015 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hendrix nu al boven Clasie zetten is wel een beetje opportuun.
Tete is een wereld talent. Karsdorp een dom dravertjequote:Op zondag 8 november 2015 15:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind Karsdorp beter deze wedstrijd hoor.
Dan ben je niet op de hoogte.quote:Op zondag 8 november 2015 15:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Clasie speelt niet eens bij saufempten
Hier kan ik me helemaal in vinden.quote:Op zondag 8 november 2015 15:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tete is een wereld talent. Karsdorp een dom dravertje
Welles.quote:Op zondag 8 november 2015 15:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vind ik nogal overdreven. Allebei hele goede spelers. Tete heeft wel meer eigenschappen van een toekomstige topper inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2015 15:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tete is een wereld talent. Karsdorp een dom dravertje
Speelt alles na zijn blessure dus wat bazel je?quote:Op zondag 8 november 2015 15:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Over Basel gesproken, Boëtius speelt nooitquote:Op zondag 8 november 2015 15:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Speelt alles na zijn blessure dus wat bazel je?
En wat zegt dat?quote:Op zondag 8 november 2015 15:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Speelt alles na zijn blessure dus wat bazel je?
Elia >> Boetiusquote:Op zondag 8 november 2015 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Over Basel gesproken, Boëtius speelt nooit.
Niks, maar de dude waar hij op reageerde zei dat Clasie niet speelt.quote:
Die kan er heel weinig van idd.quote:Op zondag 8 november 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ahmadi geblesseerd.
Lucky Feyenoord.
elhammadiequote:Op zondag 8 november 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ahmadi geblesseerd.
Lucky Feyenoord.
Ah, oké.quote:Op zondag 8 november 2015 15:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niks, maar de dude waar hij op reageerde zei dat Clasie niet speelt.
Ja watskeburtquote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef luckass het volgende:
mijn stream loopt 450 seconden achter echt fantastisch
we?quote:Op zondag 8 november 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, gaan we dan weer een voorsprong weggeven?
Clasie is geen goede controleur. Prima speler verder, maar geen echte 6 vind ik.quote:Op zondag 8 november 2015 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hendrix nu al boven Clasie zetten is wel een beetje opportuun.
wat is hij dan wel?quote:Op zondag 8 november 2015 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Clasie is geen goede controleur. Prima speler verder, maar geen echte 6 vind ik.
Objectieve post. Dat Elia weer in het gezicht van iemand hangt laten we dan maar even zitten, niet?quote:
Als je het weet...quote:Op zondag 8 november 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Elia beginnen. Ik weet dat dit in de categorie MAAR HIJ BEGON is.
Ik loop een beetje te ziekenquote:Op zondag 8 november 2015 15:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Objectieve post. Dat Elia weer in het gezicht van iemand hangt laten we dan maar even zitten, niet?
Joepiequote:
Zoeken naar de voetballende oplossingquote:Op zondag 8 november 2015 15:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ajacieden huilen omdat Feyenoord mannelijk voetbal speelt.
Weer 2 weken gejank in de media over de arbitragequote:Op zondag 8 november 2015 15:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ajacieden huilen omdat Feyenoord mannelijk voetbal speelt.
Buitenspelfoutje?quote:Op zondag 8 november 2015 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, 1 buitenspel foutje. Volgens mij niets anders toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |