Volgende week weer roepen dat alles kut is. Nacompetitie dit dat.quote:Op zondag 8 november 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tisser?
Groningen is echt slecht.
KNJBquote:Op zondag 8 november 2015 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet buitenspel... Maar soit
Cambuur gaat zich niet direct veilig spelen nee, maar mooi dat het eindelijk eens mee zitquote:Op zondag 8 november 2015 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgende week weer roepen dat alles kut is. Nacompetitie dit dat.
Gelukkigquote:Op zondag 8 november 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi
ik juich ook voor feyenoord vandaag!
Wat?quote:Op zondag 8 november 2015 14:47 schreef Seam het volgende:
Ah Frank gaat de spelers van Feyenoord weer vertellen hoe de Ajacieden moeten gaan spelen
Verstandig man
Wat heb jij met Cambuur?quote:Op zondag 8 november 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur gaat zich niet direct veilig spelen nee, maar mooi dat het eindelijk eens mee zit
Ik vind dat een zeer leuke club, net als Stijn en Cavaliersquote:
Echt een domme aankoop van Feyenoord idd.quote:Op zondag 8 november 2015 14:48 schreef VEM2012 het volgende:
Kramer is toch ook maar een zeer beperkte spits zeg...
Beter een beperkte spits dan een gehandicapte spits zoals Kazim.quote:Op zondag 8 november 2015 14:48 schreef VEM2012 het volgende:
Kramer is toch ook maar een zeer beperkte spits zeg...
of klaassenquote:Op zondag 8 november 2015 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beter een beperkte spits dan een gehandicapte spits zoals Kazim.
Kazim is zelfs te beperkt voor excelsior. Maar het doet pijn aan de ogen dat feyenoord het met zo'n koekenbakker moet doen.quote:Op zondag 8 november 2015 14:49 schreef Merkie het volgende:
Beter een beperkte spits dan een gehandicapte spits zoals Kazim.
jouw moederquote:
Meer hoef ik niet te weten.quote:Op zondag 8 november 2015 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik was even gezapt naar ESPN, sorry.
Een kolkende de Vliert?quote:Op zondag 8 november 2015 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
2-2 bij de topper tussen Den Bosch en Oss.
Kreeg er na een duel last van. Kan er ook toen best in geschoten zijnquote:Op zondag 8 november 2015 14:51 schreef Rabieluh het volgende:
Bazoer opstellen terwijl hij een blessure heeft.
Dat zou PSV nooit doen.quote:Op zondag 8 november 2015 14:51 schreef Rabieluh het volgende:
Bazoer opstellen terwijl hij een blessure heeft.
PSV zou Bazoer sowieso niet opstellen. Geen plek meer vrij als CV.quote:
hopen op een snelle koolquote:Op zondag 8 november 2015 14:52 schreef Seam het volgende:
Mooie klassieker hoor, goed voetbal, veel passie, lekker fel! Heerlijk om naar te kijken!
3 jaar geleden misschien.quote:Op zondag 8 november 2015 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar stond hij wel achter Koch in de pikorde.
Jouw voorspelling van PSV klopte niet, het werd wel de middenweg.quote:
thuisfluiterquote:Op zondag 8 november 2015 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rood voor Oss inmiddels.
Het neemt knotsgekke vormen aan
3-2 na 21 minuten plus rood!
oeiquote:Op zondag 8 november 2015 14:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jouw voorspelling van PSV klopte niet, het werd wel de middenweg.
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 8 november 2015 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou dat in De Kuip ook het geval zijn!?!?!?!?!?
Nee joh doe niet zo gek.quote:Op zondag 8 november 2015 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou dat in De Kuip ook het geval zijn!?!?!?!?!?
quote:
Hattrick Gestede.quote:Op zondag 8 november 2015 14:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kijk tot de rust, als het zo slecht blijft als nu schakel ik naar de Bruyne en co.
Roma-Lazio zo.quote:Op zondag 8 november 2015 14:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kijk tot de rust, als het zo slecht blijft als nu schakel ik naar de Bruyne en co.
Ohquote:
FYSIEKquote:Op zondag 8 november 2015 14:57 schreef RvLaak het volgende:
Wat gaan die spelers van Ajax makkelijk liggen... Hebben ze echt zo weinig fysiek daar?
Dit kun je over alle voetballers in de Eredivisie zeggenquote:Op zondag 8 november 2015 14:57 schreef RvLaak het volgende:
Wat gaan die spelers van Ajax makkelijk liggen... Hebben ze echt zo weinig fysiek daar?
Kan zijn, maar die van Feyenoord blijven veel vaker staan dan die van Ajax...quote:Op zondag 8 november 2015 14:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit kun je over alle voetballers in de Eredivisie zeggen
Vrij apart dat hij in de spits staat ja.quote:Op zondag 8 november 2015 14:56 schreef luckass het volgende:
ik vind die hele klaassen drie keer niks
Speelt een bijzonder matig seizoen. Ook als hij 10 is.quote:Op zondag 8 november 2015 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vrij apart dat hij in de spits staat ja.
Onverstandig inderdaad, als een Feyenoorder valt krijgen ze toch altijd de vrije trap meequote:Op zondag 8 november 2015 14:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar die van Feyenoord blijven veel vaker staan dan die van Ajax...
mij welquote:Op zondag 8 november 2015 14:59 schreef tralalala het volgende:
Dat camerastandpunt vanuit de lichtmast, DIT BOEIT ECHT NIEMAND.
snickerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |