Wij zijn er beide van overtuigd dat dit het beste voor de kinderen is. Die gaan voor alles.quote:Op maandag 16 november 2015 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en dat komt jou wel goed uit en het is te hopen dat ze ermee akkoord gaat voordat ze wakker wordt.

Dump die (ongetwijfeld bevriende) boekhouder en huur op z'n minst een fiscalist in.quote:Op maandag 16 november 2015 13:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt en ben ik me van bewust. De mijn boekhouder is nu van alles aan het verzamelen en uit aan het pluizen.

Dat gaan we regelen hoor.quote:Op maandag 16 november 2015 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die toekomst kan wel zorgen dat je ineens op straat staat of dat er ruzie over komt.
Lijkt me minimaal dat je erover na dient te denken / stappen voor moet ondernemen om ien ieder geval hierover iets op papier te krijgen

Het de kinderen beter uitkomt. Hier is de stabiele factor en dat willen we houden.quote:Op maandag 16 november 2015 13:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dump die (ongetwijfeld bevriende) boekhouder en huur op z'n minst een fiscalist in.
Goh, Betyar ik weet dat je een wensdenker bent maar benader deze scheiding zo zakelijk mogelijk man. Je kunt niet én willen scheiden én de boel bij het oude laten omdat dat je beter uitkomt.

Maar zoals je zegt van "das toekomst, zie wel... " komt dat niet zo over. Dan laat je het gewoon lekker op z'n beloop totdat je er tegenaan gaat lopenquote:

Lijkt me ook een optie dat zij er blijft wonen en jij iets anders zoekt.quote:Op maandag 16 november 2015 13:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Het de kinderen beter uitkomt. Hier is de stabiele factor en dat willen we houden.

Ik zal vast voor TS antwoorden: Dat is niet handig want 'onze' zaak is er ook gevestigd.quote:Op maandag 16 november 2015 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me ook een optie dat zij er blijft wonen en jij iets anders zoekt.

Zij is al weg, woont bij haar vriend.quote:Op maandag 16 november 2015 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me ook een optie dat zij er blijft wonen en jij iets anders zoekt.

Dat zegt vrij weinig.quote:Op maandag 16 november 2015 13:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Zij is al weg, woont bij haar vriend.

En ik vraag me daarom af of je dit wel zonder tussenkomst van derden moet willen regelen. Zoals het nu gaat, zou ik verwachten dat de ex zich op een kwaad moment belazerd gaat voelen.quote:Op maandag 16 november 2015 13:57 schreef Leandra het volgende:
Lastige combinatie van factoren hoor, een huis uit een erfenis, waar je vervolgens samen nog een hypotheek tegenaan gegooid hebt, een gezamenlijk bedrijf, waarin de een degene is die het primaire werk doet...
Het is op je blote knieën bidden dat er goed contact blijft en dat de nieuwe verkering niet denkt eea te moeten gaan binnenharken, want dan ga je hier nog een hoop ellende mee krijgen

Zullen eens kijken of ze daar wel echt gelukkig wordt.quote:Op maandag 16 november 2015 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan ze alsnog weer terugverhuizen en jij iets anders zoeken.

Dat is echt de grootste fout die je kunt maken: Hopen dat ze niet gelukkig wordt met die ander. Je moet je eigen geluk gaan vinden en niet hopen op het mislopen van die relatie. Zij heeft een keuze gemaakt en die is bikkelhard voor jou. Dat verdien je niet, maar het is wel de realiteit. De scheiding moet er ook op gericht zijn om zelf een nieuw leven op te kunnen bouwen. Daar heb je recht op, maar dan moet je zelf ook de stappen zetten om de weg vrij te maken hiervoor.quote:Op maandag 16 november 2015 14:03 schreef betyar het volgende:
Zullen eens kijken of ze daar wel echt gelukkig wordt.

Dat is ie ook. Ik noem hem boekhouder omdat het makkelijker bekt.quote:Op maandag 16 november 2015 13:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dump die (ongetwijfeld bevriende) boekhouder en huur op z'n minst een fiscalist in.

Vooral dom. Afspraken worden hier goed op papier gezet hoor.quote:Op maandag 16 november 2015 14:11 schreef Norma_Jeane het volgende:
Nou ts als je eens wil weten hoe fout het kan gaan als je het niet allemaal goed splitst moet je deze eens lezen: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/296719

En als ze dat niet wordt dan mag ze met hangende pootjes naar huis, waar jij haar deze misstap wel gaat vergeven?quote:Op maandag 16 november 2015 14:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Zullen eens kijken of ze daar wel echt gelukkig wordt.

Niet, ik ga lekker genieten als vrij mannetje, ze gaat maar naar haar moeder.quote:Op maandag 16 november 2015 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als ze dat niet wordt dan mag ze met hangende pootjes naar huis, waar jij haar deze misstap wel gaat vergeven?
Hoelang ga je daar op wachten?

Dat moet eerst nog maar eens gebeuren.quote:Op maandag 16 november 2015 14:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooral dom. Afspraken worden hier goed op papier gezet hoor.

Respect? Je eigen man op deze manier zo hard en langdurig bedriegen - daar kan ik in geen 100 jaar respect voor opbrengen. Verliefd worden op een ander is 1 ding, je man stelselmatig bedriegen en ook nog een beetje aan het lijntje houden is gewoon onbeshoft en egocentrisch. Ikke ikke ikke en fuck de rest. Een huwelijk is geen wegwerpbeker, daar vecht je eerst voor totdat het niet meer kan en pas als je er 100% van bent overtuigd, pas dan ga je uit elkaar en regelt dat op een fatsoenlijke manier.quote:Op maandag 16 november 2015 14:35 schreef zovty het volgende:
Ik vind het dapper van haar dat ze voor haar gevoel kiest.
18 jaar en 2 kinderen gooi je niet zomaar weg, maar toch heeft ze die keuze gemaakt. Dan moet ze zo ontzettend veel meer voelen voor die ander dan voor jou....
Ik snap dat het jou pijn doet, maar respect voor haar. Als ik het zo lees dan heeft ze een verstandige keuze gemaakt.

Ik heb dat eigenlijk niet in de posts van TS gelezen, dat harde en langdurige bedriegen.quote:Op maandag 16 november 2015 14:42 schreef ZZtopSpeed het volgende:
[..]
Respect? Je eigen man op deze manier zo hard en langdurig bedriegen - daar kan ik in geen 100 jaar respect voor opbrengen. Verliefd worden op een ander is 1 ding, je man stelselmatig bedriegen en ook nog een beetje aan het lijntje houden is gewoon onbeshoft en egocentrisch. Ikke ikke ikke en fuck de rest. Een huwelijk is geen wegwerpbeker, daar vecht je eerst voor totdat het niet meer kan en pas als je er 100% van bent overtuigd, pas dan ga je uit elkaar en regelt dat op een fatsoenlijke manier.

Ze heeft de verliefdheid opgebiecht, voor de relatie gevochten, en ze heeft het nu ook verteld ipv hem laten ontdekken.quote:Op maandag 16 november 2015 14:42 schreef ZZtopSpeed het volgende:
[..]
Respect? Je eigen man op deze manier zo hard en langdurig bedriegen - daar kan ik in geen 100 jaar respect voor opbrengen. Verliefd worden op een ander is 1 ding, je man stelselmatig bedriegen en ook nog een beetje aan het lijntje houden is gewoon onbeshoft en egocentrisch. Ikke ikke ikke en fuck de rest. Een huwelijk is geen wegwerpbeker, daar vecht je eerst voor totdat het niet meer kan en pas als je er 100% van bent overtuigd, pas dan ga je uit elkaar en regelt dat op een fatsoenlijke manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |