SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
We zullen wel weer met het "Niet te overlopen middenveld dankzij het vele fysiek en energie en kracht" spelen, dus dat moet helemaal goed komen!!!Oh.![]()
Ik, als neutrale supporter, denk dat het moeilijk gaat worden. Net zo een bloedeloos gelijkspel als afgelopen donderdag is mijn vrees. Ik hoop dat ik helemaal mis zit natuurlijk.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
De lamme tegen de Blindequote:Op zondag 8 november 2015 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelijkspel wel ja
En dat is schandalig, want dat Feyenoord kan er geen klote van.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Gaat een enorme kutwedstrijd worden met weinig kansen voor Ajax. Gaat een 1-0 verlies of een gelijkspel worden. En eigenlijk is dat schandalig.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 00:40:22 ]![]()
Ik heb naar Bayern zitten kijken, dat is voetbal wat ome Johan Cruijff zo graag wil zien..quote:Op zondag 8 november 2015 00:40 schreef Scorpie het volgende:
Gaat een enorme kutwedstrijd worden met weinig kansen voor Ajax. Gaat een 1-0 verlies of een gelijkspel worden. En eigenlijk is dat schandalig.![]()
De Boer walgt ervanquote:Op zondag 8 november 2015 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb naar Bayern zitten kijken, dat is voetbal wat ome Johan Cruijff zo graag wil zien..RED ONS HENNIEGOD![]()
Wel mooi ja . Maar die competitie an sich is echt zo saai ..quote:Op zondag 8 november 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, wat een feest ook al was het maar tegen Stuttgart.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar het punt is: daar spelen spelers die goed kunnen voetballen. Bij ons worden ze opgesteld om FYSIEK ERVARING UITSTRALING KRACHT. Dat vind ik gewoon walgelijk.quote:Op zondag 8 november 2015 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel mooi ja . Maar die competitie an sich is echt zo saai ..![]()
Nu begin ik steeds meer Franks ambitie te begrijpen om te trainen in Engeland..quote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het punt is: daar spelen spelers die goed kunnen voetballen. Bij ons worden ze opgesteld om FYSIEK ERVARING UITSTRALING KRACHT. Dat vind ik gewoon walgelijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kan ie lekker net als Steve met 0-1 winnen terwijl hij voetballend wordt weggevaagd.quote:Op zondag 8 november 2015 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu begin ik steeds meer Franks ambitie te begrijpen om te trainen in Engeland..![]()
Maar Frank mag blij zijn met een Championshipclub als QPRquote:Op zondag 8 november 2015 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ie lekker net als Steve met 0-1 winnen terwijl hij voetballend wordt weggevaagd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon morgen weer naar Gudelj kijken. Waarom is die vent nog steeds niet uit de basis gepleurd. Dat soort dingen zijn echt fascinerend. TheVulture vindt het vreemd dat we kritiek op Gudelj hebben want hij brengt FYSIEK mee. Er zijn nog steeds mensen die in die onzin en ongein trappen/quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Frank mag blij zijn met een Championshipclub als QPR![]()
Of ze zijn iets te goedgelovig , of ze hebben een lage standaard . Dat krijg je na zoveel jaar tyfusvoetbalquote:Op zondag 8 november 2015 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon morgen weer naar Gudelj kijken. Waarom is die vent nog steeds niet uit de basis gepleurd. Dat soort dingen zijn echt fascinerend. TheVulture vindt het vreemd dat we kritiek op Gudelj hebben want hij brengt FYSIEK mee. Er zijn nog steeds mensen die in die onzin en ongein trappen/RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik snap ook gewoon echt niet wat er op die trainingen gebeurt dat een Gudelj aan mag blijven klooien. Een Moisander, een Sigthorsson, een Boerrigtertje.quote:Op zondag 8 november 2015 01:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of ze zijn iets te goedgelovig , of ze hebben een lage standaard . Dat krijg je na zoveel jaar tyfusvoetbal
Echt, hķé. Dit kan gewoon niet.![]()
Dit geldt niet voor Moisander en Boerrigter maar in het geval van Gudelj is er misschien gewoon niets beters beschikbaar.quote:Op zondag 8 november 2015 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ook gewoon echt niet wat er op die trainingen gebeurt dat een Gudelj aan mag blijven klooien. Een Moisander, een Sigthorsson, een Boerrigtertje.
Echt, hķé. Dit kan gewoon niet.
Ik snap de argumenten vķķr Gudelj ook wel maar hij maakt echt veel te veel fouten. Tot nu toe gewoon niet goed genoeg.![]()
Dit kan wel volgens de filosofie van Lowie van Gaal. Netto is het daarmee eensquote:Op zondag 8 november 2015 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ook gewoon echt niet wat er op die trainingen gebeurt dat een Gudelj aan mag blijven klooien. Een Moisander, een Sigthorsson, een Boerrigtertje.
Echt, hķé. Dit kan gewoon niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien niks beters beschikbaar? Als je het vaak genoeg tegen jezelf blijft zeggen, ga je er misschien in geloven. In de voorbereiding heeft Sinkgraven gewoon elke wedstrijd op die positie gespeeld en gewoon meer dan prima. Wáárom is die Gudelj er op eens ingekomen en heeft hij het recht om er nog steeds in te staan.quote:Op zondag 8 november 2015 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor Moisander en Boerrigter maar in het geval van Gudelj is er misschien gewoon niets beters beschikbaar.
Ik snap de argumenten vķķr Gudelj ook wel maar hij maakt echt veel te veel fouten. Tot nu toe gewoon niet goed genoeg.![]()
Vergeet Siem de Jong niet op het middenveld. Die was nog slechter dan Gudelj op dit moment.quote:Op zondag 8 november 2015 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt, hķé. Dit kan gewoon niet.Oh.![]()
Omdat Frank een realistische coach is die weet hoe het werkt in Europa.quote:Op zondag 8 november 2015 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien niks beters beschikbaar? Als je het vaak genoeg tegen jezelf blijft zeggen, ga je er misschien in geloven. In de voorbereiding heeft Sinkgraven gewoon elke wedstrijd op die positie gespeeld en gewoon meer dan prima. Wáárom is die Gudelj er op eens ingekomen en heeft hij het recht om er nog steeds in te staan.
Oh.![]()
Gudelj versus Sinkgraven is wat mij betreft echt lood om oud ijzer. Allebei hun eigen krachten en zwaktes en allebei niet goed genoeg.quote:Op zondag 8 november 2015 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien niks beters beschikbaar? Als je het vaak genoeg tegen jezelf blijft zeggen, ga je er misschien in geloven. In de voorbereiding heeft Sinkgraven gewoon elke wedstrijd op die positie gespeeld en gewoon meer dan prima. Wáárom is die Gudelj er op eens ingekomen en heeft hij het recht om er nog steeds in te staan.![]()
Onzin.quote:Op zondag 8 november 2015 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gudelj versus Sinkgraven is wat mij betreft echt lood om oud ijzer. Allebei hun eigen krachten en zwaktes en allebei niet goed genoeg.
Zijn beide verschillende types en met Sinkgraven op het middenveld zag je dat het veel meer complementair was aan elkaar en Ajax beter aan voetballen toekwam. Tuurlijk is hij ook niet perfect en mag hij bijvoorbeeld meer scoren, maar hij is voor het veldspel veel belangrijker dan een Gudelj.Oh.![]()
Haha, het zal vast geen toeval zijn dat met Sinkgraven op het middenveld het spel stukken beter was.quote:Op zondag 8 november 2015 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gudelj versus Sinkgraven is wat mij betreft echt lood om oud ijzer. Allebei hun eigen krachten en zwaktes en allebei niet goed genoeg.
Ik ga liever uit van voetballende kwaliteiten dan die hele kermis dat Nederlands voetbal fysiek en mentaal heel zwak is. Sinkgraven is technisch vele malen beter onderlegd dan Gudelj. Ik kan me er echt boos om maken dat ik donderdag om de haverklap foutieve combinaties op het middenveld zag tussen Klaassen en Gudelj. Het hele aanvalsspel was horror omdat werkelijk elke bal een paar kilometer van ieders voet afsprong.
Gelukkig wordt Sinkgraven nog regelmatig ingebracht tijdens wedstrijden... als rechtervleugelspeler![]()
![]()
![]()
.
![]()
Jij bent een van de weinige verstandige users hier.quote:Op zondag 8 november 2015 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, het zal vast geen toeval zijn dat met Sinkgraven op het middenveld het spel stukken beter was.
Ik ga liever uit van voetballende kwaliteiten dan die hele kermis dat Nederlands voetbal fysiek en mentaal heel zwak is. Sinkgraven is technisch vele malen beter onderlegd dan Gudelj. Ik kan me er echt boos om maken dat ik donderdag om de haverklap foutieve combinaties op het middenveld zag tussen Klaassen en Gudelj. Het hele aanvalsspel was horror omdat werkelijk elke bal een paar kilometer van ieders voet afsprong.
Gelukkig wordt Sinkgraven nog regelmatig ingebracht tijdens wedstrijden... als rechtervleugelspeler![]()
![]()
![]()
.
Oh.![]()
Die willekeurige kutbal van Gudelj in de diepte afgelopen donderdag..quote:Op zondag 8 november 2015 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige verstandige users hier.
Doeltrap, ergens in de tweede helft.. RRRRRRRAZEND![]()
Ik ben het met je eens dat het spel van Ajax beter is met Sinkgraven dan met Gudelj. Daar staat tegenover dat de Sink meer (grote) fouten maakt en aanvallend minder brengt.quote:Op zondag 8 november 2015 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, het zal vast geen toeval zijn dat met Sinkgraven op het middenveld het spel stukken beter was.
![]()
![]()
.
Netto vind ik het verschil echt niet zo groot.![]()
Hoezo brengt hij aanvallend minder als het veldspel van Ajax beter is en er meer kansen worden gecreeërd?quote:Op zondag 8 november 2015 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het spel van Ajax beter is met Sinkgraven dan met Gudelj. Daar staat tegenover dat de Sink meer (grote) fouten maakt en aanvallend minder brengt.
Daarbij maakt hij soms ook fouten omdat hij het voetballend wilt oplossen, en dat vind ik in elk geval een goede intentie. Het kan soms wel eens misgaan, maar liever dat dan alleen maar tikkies terugOh.![]()
Ach ook zo vaak dat hij de bal gewoon naar voren kan spelen door het middenveld, maar hij weer kiest voor de veilige oplossing.quote:Op zondag 8 november 2015 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die willekeurige kutbal van Gudelj in de diepte afgelopen donderdag..
Doeltrap, ergens in de tweede helft.. RRRRRRRAZEND
Of hij gaat weer schieten vanaf 30 meter wat totaal kansloos is.Oh.![]()
Aanvallend minder brengt? Meen je dit? Gudelj levert tķtaal geen bijdrage aan het aanvalsspel. Aan de bal is het zo ontzettend besluiteloos en begint het met de week tragischer te worden. Er zit geen risico in, er zit geen idee bij van godverdomme ik wil graag voetballen. De intentie van voetbal zoals ik het bij een middenvelder graag zou zien is naar voren gericht. Durf in het spel, acties maken, techniek. Als er iets is wat Gudelj niet kenmerkt, is dat het wel. Alleen maar risicoloze tikjes breed of terug, beetje lopen, beetje onzichtbaar zijn. Echt, als de ruimtes kleiner worden is hij radeloos. Kijk naar NEC uit. Daar heb ik hem minstens vijf crossballen in de diepte zien geven die resulteerden in balbezit voor de tegenstander. Hef jezelf dan gewoon op.quote:Op zondag 8 november 2015 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het spel van Ajax beter is met Sinkgraven dan met Gudelj. Daar staat tegenover dat de Sink meer (grote) fouten maakt en aanvallend minder brengt.
Netto vind ik het verschil echt niet zo groot.
Kutspeler, ga lekker weer bij AZ zakelijk kutvoetbal spelen. RRRRRRAAAAA![]()
Omdat Gudelj een zeldzaam goede vrije trap in zijn benen heeft. Die hij bij Ajax tot nu toe nog te weinig laat zien.quote:Op zondag 8 november 2015 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo brengt hij aanvallend minder als het veldspel van Ajax beter is en er meer kansen worden gecreeërd?
Daarbij maakt hij soms ook fouten omdat hij het voetballend wilt oplossen, en dat vind ik in elk geval een goede intentie. Het kan soms wel eens misgaan, maar liever dat dan alleen maar tikkies terug
En dat gezeur over de voetballende oplossing ben ik nogal beu. Heb je niks aan als je elke wedstrijd een keer moet billenknijpen omdat er een riskante pass mis gaat.
Dat Ajacied een van de weinige users hier is die er verstand van heeft ben ik met je eens. Waardeer zijn inhoudelijke posts ook altijd zeer.![]()
Een idee in het spel, de intentie en durf. Als je nog even over gogme begint is mijn bingokaart vol.quote:Op zondag 8 november 2015 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanvallend minder brengt? Meen je dit? Gudelj levert tķtaal geen bijdrage aan het aanvalsspel. Aan de bal is het zo ontzettend besluiteloos en begint het met de week tragischer te worden. Er zit geen risico in, er zit geen idee bij van godverdomme ik wil graag voetballen. De intentie van voetbal zoals ik het bij een middenvelder graag zou zien is naar voren gericht. Durf in het spel, acties maken, techniek. Als er iets is wat Gudelj niet kenmerkt, is dat het wel. Alleen maar risicoloze tikjes breed of terug, beetje lopen, beetje onzichtbaar zijn. Echt, als de ruimtes kleiner worden is hij radeloos. Kijk naar NEC uit. Daar heb ik hem minstens vijf crossballen in de diepte zien geven die resulteerden in balbezit voor de tegenstander. Hef jezelf dan gewoon op.
Kutspeler, ga lekker weer bij AZ zakelijk kutvoetbal spelen. RRRRRRAAAAA![]()
Ach, blijf maar lekker propagandist voor spelers uit de categorie Gudelj. Dan jank ik me wel weer kapot als er bij een standaardsituatie door zijn toedoen een 1-0 voor Feyenoord is gevallen.quote:Op zondag 8 november 2015 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een idee in het spel, de intentie en durf. Als je nog even over gogme begint is mijn bingokaart vol.![]()
Propagandist? Ga toch weg met je populistische onzin. Ik zeg vrij duidelijk dat ik ze allebei ongeschikt vind. Ik zie alleen het gigantische verschil tussen de twee niet.quote:Op zondag 8 november 2015 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, blijf maar lekker propagandist voor spelers uit de categorie Gudelj. Dan jank ik me wel weer kapot als er bij een standaardsituatie door zijn toedoen een 1-0 voor Feyenoord is gevallen.
Misschien moeten we even bespreken wie er meer wil winnen.![]()
--Iemand opstellen alleen om zijn vrije trap ja?quote:Op zondag 8 november 2015 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat Gudelj een zeldzaam goede vrije trap in zijn benen heeft. Die hij bij Ajax tot nu toe nog te weinig laat zien.
En dat gezeur over de voetballende oplossing ben ik nogal beu. Heb je niks aan als je elke wedstrijd een keer moet billenknijpen omdat er een riskante pass mis gaat.
Dat Ajacied een van de weinige users hier is die er verstand van heeft ben ik met je eens. Waardeer zijn inhoudelijke posts ook altijd zeer.
Je moet gewoon voetballen als je Ajax bent, dus ja je moet het zoeken in de voetballende oplossing. Met combinaties op het middenveld en wegtikken die handel. Daarvoor kijk ik voetbal, niet omdat er iemand een tikkie kan uitdelen (wat meestal gewoon vrije trap tegenstander is)Oh.![]()
Dit meen je toch niet?quote:Op zondag 8 november 2015 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Propagandist? Ga toch weg met je populistische onzin. Ik zeg vrij duidelijk dat ik ze allebei ongeschikt vind. Ik zie alleen het gigantische verschil tussen de twee niet.
Misschien moeten we even bespreken wie er meer wil winnen.
Oh.![]()
Nou ja, zoals ik zei vind ik wel dat er verschillen zijn natuurlijk. Je kunt kiezen tussen Gudelj die zich de halve wedstrijd verstopt of Sinkgraven die met idioot riskante passes strooit waar hij helemaal de kwaliteit niet voor heeft omdat hij er zo graag voetballend uit wil komen. Ik vind de één niet heel veel nuttiger dan de ander.quote:
Maar goed. Alles is wel gezegd. Ik ben benieuwd naar morgen![]()
![]()
Beetje krom als je het zo zegtquote:Op zondag 8 november 2015 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanvallend minder brengt? Meen je dit? Gudelj levert tķtaal geen bijdrage aan het aanvalsspel. Aan de bal is het zo ontzettend besluiteloos en begint het met de week tragischer te worden. Er zit geen risico in, er zit geen idee bij van godverdomme ik wil graag voetballen. De intentie van voetbal zoals ik het bij een middenvelder graag zou zien is naar voren gericht. Durf in het spel, acties maken, techniek. Als er iets is wat Gudelj niet kenmerkt, is dat het wel. Alleen maar risicoloze tikjes breed of terug, beetje lopen, beetje onzichtbaar zijn. Echt, als de ruimtes kleiner worden is hij radeloos. Kijk naar NEC uit. Daar heb ik hem minstens vijf crossballen in de diepte zien geven die resulteerden in balbezit voor de tegenstander. Hef jezelf dan gewoon op.
Kutspeler, ga lekker weer bij AZ zakelijk kutvoetbal spelen. RRRRRRAAAAA
Ik krijg de indruk dat Gudelj niets liever wil dan de bepalende speler zijn die hij bij AZ was en daardoor geforceerd die diepe ballen gaat geven in de hoop dat er maar eens eentje aankomt, het is een speler die echt wel wat kan alleen het komt er totaal niet uit, net als bij Klaassen nu. Wellicht dat de samenwerking tussen die twee nog verbetert (dat mag ik tenminste hopen) en dat Frank toch weer zijn gelijk krijgt![]()
Probleem is dat Gudelj bij AZ nooit echt uitblonk in technische allure. De goals die hij maakte waren of goals in een standaardsituatie of op de counter van die droge knalletjes. Qua assists en zo moet het denk ik meer zo zijn dat er echt veel spelers in de zestien aanwezig zijn voor hij zo'n bal kan geven. Ajax moet toch meer tegen compact verdedigende ploegen opboksen.quote:Op zondag 8 november 2015 02:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Beetje krom als je het zo zegt
Ik krijg de indruk dat Gudelj niets liever wil dan de bepalende speler zijn die hij bij AZ was en daardoor geforceerd die diepe ballen gaat geven in de hoop dat er maar eens eentje aankomt, het is een speler die echt wel wat kan alleen het komt er totaal niet uit, net als bij Klaassen nu. Wellicht dat de samenwerking tussen die twee nog verbetert (dat mag ik tenminste hopen) en dat Frank toch weer zijn gelijk krijgt![]()
Nounou nu doe je alsof sinkgraven de verlosser is. Die knul heeft een uurtje leuk gevoetbald in het shirt van Ajax. De rest van de tijd staat hij grassprietjes te tellen of te dromen over z'n nieuwe speelgoedauto.quote:Op zondag 8 november 2015 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzin.
Zijn beide verschillende types en met Sinkgraven op het middenveld zag je dat het veel meer complementair was aan elkaar en Ajax beter aan voetballen toekwam. Tuurlijk is hij ook niet perfect en mag hij bijvoorbeeld meer scoren, maar hij is voor het veldspel veel belangrijker dan een Gudelj.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nog steeds tien keer liever Sinkgraven. Of zie jij liever die Servische pantzerwagen hopeloos blijven aankloten?quote:Op zondag 8 november 2015 09:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Nounou nu doe je alsof sinkgraven de verlosser is. Die knul heeft een uurtje leuk gevoetbald in het shirt van Ajax. De rest van de tijd staat hij grassprietjes te tellen of te dromen over z'n nieuwe speelgoedauto.![]()
Bedoel je hier niet sinkgraven? Want die heeft er ook wel een paar opzn naamquote:Op zondag 8 november 2015 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, blijf maar lekker propagandist voor spelers uit de categorie Gudelj. Dan jank ik me wel weer kapot als er bij een standaardsituatie door zijn toedoen een 1-0 voor Feyenoord is gevallen..
Voor de rest is gudelj ook niet zaligmakend. Het is gewoon armoe troef.Behulpzaam als een waterkraan.
Liever allebei niet maar dat is niet echt een optie gok ik.quote:Op zondag 8 november 2015 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds tien keer liever Sinkgraven. Of zie jij liever die Servische pantzerwagen hopeloos blijven aankloten?
Traint urby eigenlijk nog mee? Urby op linkshalf
Behulpzaam als een waterkraan.
In standaardsituaties zou ik Sinkgraven nooit de schuld geven. Al zet je hem op stelten, dan torent hij nog niet boven de rest uit.quote:Op zondag 8 november 2015 09:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Bedoel je hier niet sinkgraven? Want die heeft er ook wel een paar opzn naam.
Voor de rest is gudelj ook niet zaligmakend. Het is gewoon armoe troef.Kunnen we niet gewoon stellen dat we nooit meer aankopen van buitenaf moeten halen? De enige spelers die slagen, komen vanuit de jeugdopleiding of Jong Ajax binnenzetten.quote:Op zondag 8 november 2015 09:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Liever allebei niet maar dat is niet echt een optie gok ik.
Gelukkig kunnen goden als Willem Vissers profetisch lullen dat Ajax het aan de fans verplicht is om meer ERVARING en ROUTINE binnen te halen omdat het allemaal zo slapjes is.![]()
We nemen het mee in de beraadslagingquote:Op zondag 8 november 2015 09:28 schreef bombmannl het volgende:
Gudelj prima speler
Stelletje jankballen
Dank![]()
Uiteindelijk beter dan Serero maar niet goed genoeg, ik zie liever Bazoer, Klaassen Sinkgravenquote:Op zondag 8 november 2015 09:28 schreef bombmannl het volgende:
Gudelj prima speler
Stelletje jankballen![]()
Oja, jij was ook die gene die zei dat Ziyech niet goed genoeg zou zijn voor Ajax.quote:Op zondag 8 november 2015 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk beter dan Serero maar niet goed genoeg, ik zie liever Bazoer, Klaassen Sinkgraven![]()
is dat zo? Kan me dat niet herinnerenquote:Op zondag 8 november 2015 10:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oja, jij was ook die gene die zei dat Ziyech niet goed genoeg zou zijn voor Ajax.![]()
Vrij zeker, van jou hoefde hij niet te komen want hij was niet eens dragend bij Heerenveen en speelde vaak matig. Dus dan haal je Sink maar die nog minder dragend was, en één goede bal bij Heerenveen heeft gegeven.quote:Op zondag 8 november 2015 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? Kan me dat niet herinneren![]()
Het zijn allebei geen Hendrixen inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2015 09:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Bedoel je hier niet sinkgraven? Want die heeft er ook wel een paar opzn naam.
Voor de rest is gudelj ook niet zaligmakend. Het is gewoon armoe troef.Gelijk heeft hij ook. Iemand kan uitblinken bij Twente, Heerenveen of AZ maar bij Ajax compleet door de mand vallen. Druk doet veel met spelers. Daarnaast kom je terecht in een team wat niet meer compleet rondom jou draait. Iedereen ziet dat die jongen kan ballen, maar een stap naar de Nederlandse top is in veel gevallen een moeilijke.quote:Op zondag 8 november 2015 10:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oja, jij was ook die gene die zei dat Ziyech niet goed genoeg zou zijn voor Ajax.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wat een onzin man, had ik maar wat te bepalen bij Ajax, hoewel toch maar liever niet.quote:Op zondag 8 november 2015 10:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vrij zeker, van jou hoefde hij niet te komen want hij was niet eens dragend bij Heerenveen en speelde vaak matig. Dus dan haal je Sink maar die nog minder dragend was, en één goede bal bij Heerenveen heeft gegeven.
Feit is wel dat Zyech het nu gewoon goed doet op dat zinkende schip![]()
Overdrijf je niet een beetje? Sinkgraven is echt een mooi weer-voetballer. Vrij nutteloos in De Kuip. Zag je anderhalve week geleden ook, lekker hakballetjes op eigen helft doen terwijl je amper meer de middenlijn over komt.quote:Op zondag 8 november 2015 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien niks beters beschikbaar? Als je het vaak genoeg tegen jezelf blijft zeggen, ga je er misschien in geloven. In de voorbereiding heeft Sinkgraven gewoon elke wedstrijd op die positie gespeeld en gewoon meer dan prima. Wáárom is die Gudelj er op eens ingekomen en heeft hij het recht om er nog steeds in te staan.2000 light years from home![]()
Maher 2.0quote:Op zondag 8 november 2015 09:28 schreef bombmannl het volgende:
Gudelj prima speler
Stelletje jankballen![]()
Mijn excuses dan als jij dit niet was, meende mij toch te herinneren dat hier debielen waren die Ziyech absoluut niks vonden.quote:Op zondag 8 november 2015 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin man, had ik maar wat te bepalen bij Ajax, hoewel toch maar liever niet.
Feit is wel dat Zyech het nu gewoon goed doet op dat zinkende schip
Die beste man heeft meer voetballend vermogen dan Sink/Gudelj/Klaassen bij elkaar. Blijf het zonde vinden dat ze toen geen 5/6 miljoen neer wilden leggen maar wel doodleuk 8 betalen voor Sink.![]()
Gudelj heeft vaak genoeg bewezen dat hij gewoon een prima pass heeft maar hij gebruikt hem veel te weinig en speelt hem bloedeloos breedt. Deze man is perfecf voor de 6 positie![]()
Ik overdrijf inderdaad. Word er gewoon boos van dat een non-voetballer als Gudelj keer op keer in de basis mag blijven staan. Dan klamp ik me graag vast aan wedstrijden waar wel voetballende middenvelders meespelen.quote:Op zondag 8 november 2015 11:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje? Sinkgraven is echt een mooi weer-voetballer. Vrij nutteloos in De Kuip. Zag je anderhalve week geleden ook, lekker hakballetjes op eigen helft doen terwijl je amper meer de middenlijn over komt.![]()
Heel erg zonde ja. Denk dat hij van grote waarde had kunnen zijn voor Ajax. Sowieso droevig om zo veel talent omringd door zo veel prutsers te zien.quote:Op zondag 8 november 2015 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mijn excuses dan als jij dit niet was, meende mij toch te herinneren dat hier debielen waren die Ziyech absoluut niks vonden.
Die beste man heeft meer voetballend vermogen dan Sink/Gudelj/Klaassen bij elkaar. Blijf het zonde vinden dat ze toen geen 5/6 miljoen neer wilden leggen maar wel doodleuk 8 betalen voor Sink.![]()
Jongens van Ajax,
Toy, toy, toy!!! Maak gehakt van ze!
Ik ga ervoor zitten vanmiddag. Leuke voetbalmiddag. Eerst PSV-Utrecht!Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Tja, Janssen mocht ook een halfjaar aan kloten op "6" dit krijg je sowieso ook met Guedelj. Sinkgraven vind ik ook geen oplossing, dan moet je Bazoer of Klaassen zeker weer op "6" zetten en dat is ook niks.quote:Op zondag 8 november 2015 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overdrijf inderdaad. Word er gewoon boos van dat een non-voetballer als Gudelj keer op keer in de basis mag blijven staan. Dan klamp ik me graag vast aan wedstrijden waar wel voetballende middenvelders meespelen.
Het vinden van een goede controleur is blijkbaar erg lastig voor Ajax, zoveel Anita's en Blinds heb je nu eenmaal niet.![]()
Bazoer kan toch voldoen als controleur of ben ik nu een terminale gekquote:Op zondag 8 november 2015 11:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, Janssen mocht ook een halfjaar aan kloten op "6" dit krijg je sowieso ook met Guedelj. Sinkgraven vind ik ook geen oplossing, dan moet je Bazoer of Klaassen zeker weer op "6" zetten en dat is ook niks.
Het vinden van een goede controleur is blijkbaar erg lastig voor Ajax, zoveel Anita's en Blinds heb je nu eenmaal niet.?
![]()
Vind ik niet, gaat ten koste van zijn aanvallende kwaliteiten. Bazoer heeft een enorm loop vermogen, speelt tegenstanders kapot door altijd in beweging te zijn. Op 6 speel je toch meer vanuit één positie.quote:Op zondag 8 november 2015 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bazoer kan toch voldoen als controleur of ben ik nu een terminale gek?
![]()
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 8 november 2015 11:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind ik niet, gaat ten koste van zijn aanvallende kwaliteiten. Bazoer heeft een enorm loop vermogen, speelt tegenstanders kapot door altijd in beweging te zijn. Op 6 speel je toch meer vanuit één positie.![]()
Klaassen is ook het gevaarlijkste dichtbij de goal, Gudelj en Sinkgraven zijn allebei beter op linkshalf, conclusie we hebben geen ''6''.quote:![]()
Het is gewoon lood om oud ijzer. Opzich valt het bij jullie nog mee, wij hebben letterlijk jarenlang Immers moeten tolererenquote:Op zondag 8 november 2015 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overdrijf inderdaad. Word er gewoon boos van dat een non-voetballer als Gudelj keer op keer in de basis mag blijven staan. Dan klamp ik me graag vast aan wedstrijden waar wel voetballende middenvelders meespelen..
2000 light years from home![]()
Maar zal ik eens wat zeggen: spelen we met een zes?quote:Op zondag 8 november 2015 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klaassen is ook het gevaarlijkste dichtbij de goal, Gudelj en Sinkgraven zijn allebei beter op linkshalf, conclusie we hebben geen ''6''.![]()
Hartstikke leuk allemaal, maar dan zie ik nog liever een voetballend alternatief dan een figuur dat totaal geen idee heeft waar het mee bezig is.quote:![]()
Daarmee werd je vrij overtuigend kampioen met Anita en Blind op die positie.quote:Op zondag 8 november 2015 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar zal ik eens wat zeggen: spelen we met een zes?![]()
Dat weet ik, maar momenteel spelen we toch echt met de punt naar voren.quote:Op zondag 8 november 2015 12:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daarmee werd je vrij overtuigend kampioen met Anita en Blind op die positie.![]()
Achteraf is altijd makkelijk. Volgens mij was iedereen ook dolblij met sinkgraven.quote:Op zondag 8 november 2015 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mijn excuses dan als jij dit niet was, meende mij toch te herinneren dat hier debielen waren die Ziyech absoluut niks vonden.
Nee man, daar was men vrij negatief over, zeker gezien zijn hoge prijs.quote:Op zondag 8 november 2015 12:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Achteraf is altijd makkelijk. Volgens mij was iedereen ook dolblij met sinkgraven.![]()
Gudelj heeft bij Ajax slechts één ding bewezen en dat is dat hij er geen klote van kan... wat een verschrikkelijke kutspeler is dat.quote:Op zondag 8 november 2015 11:47 schreef Brammess het volgende:
Gudelj heeft vaak genoeg bewezen dat hij gewoon een prima pass heeft maar hij gebruikt hem veel te weinig en speelt hem bloedeloos breedt. Deze man is perfecf voor de 6 positie![]()
![]()
![]()
![]()
Geen enkel probleem hoor maar er worden wel vaker dingen over spelers gezegd, dat Zyech nu uitblinkt zegt ook weinig want dat is ook wel makkelijk bij dat zooitje ongeregeld, ik heb hem dit seizoen nog geen hele wedstrijd zien spelen en op basis van samenvattingen blijft het moeilijk beoordelen.quote:Op zondag 8 november 2015 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die beste man heeft meer voetballend vermogen dan Sink/Gudelj/Klaassen bij elkaar. Blijf het zonde vinden dat ze toen geen 5/6 miljoen neer wilden leggen maar wel doodleuk 8 betalen voor Sink.
Sinkgraven is wel een talent maar daar had/heeft Ajax er al genoeg van, zeker voor dat geld niet een noodzakelijke aankoop.
Over Klaassen ben ik het niet met je eens, is wel een ander soort voetballer dan Zyech maar wel eentje met een hoog rendement, dat hij wat moeite heeft met die 10 positie goed in te vullen ligt niet alleen aan hem, ik zie hem liever als rechtshalf![]()
Een voetballende middenvelder kan al zoveel schelen in dit Ajax. Iemand die de oplossing vooruit zoekt en zich dan goed aanspeelbaar maakt op het middenveld.quote:Op zondag 8 november 2015 09:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Nounou nu doe je alsof sinkgraven de verlosser is. Die knul heeft een uurtje leuk gevoetbald in het shirt van Ajax. De rest van de tijd staat hij grassprietjes te tellen of te dromen over z'n nieuwe speelgoedauto.
Natuurlijk schort er nog een hoop aan Sinkgraven, maar ik denk dat als hij vertrouwen krijgt op het middenveld hij zich daar wel in kan verbeteren. Alleen talenten maken wel eens foutjes, nou en? Daar leren ze van.Oh.![]()
Gewoon punt naar achteren: Sinkgraven-Bazoer-Klaassen.
Maar dit hoeft niet allemaal zo statisch te staan en Bazoer en Klaassen kunnen dan ook wel eens rouleren in een wedstrijd.Oh.![]()
quote:Op zondag 8 november 2015 13:16 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Fischer en Milik bank. Frank gaat voor een punt.![]()
![]()
Klaassen in de spits?quote:Op zondag 8 november 2015 13:16 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Fischer en Milik bank. Frank gaat voor een punt.
Die kan daar helemaal niet uit de voeten joh. En Schöne
Dit wordt een nederlaag.Oh.![]()
@MikeVerweij: De keuze van @FrankRonald1970 om @arekmilik9 niet op te stellen is ingegeven door goede eerste helft in beker #feyaja Klaassen in spits![]()
![]()
Ah, laten we keuzes beoordelen op het resultaatquote:Op zondag 8 november 2015 13:23 schreef Heeinz het volgende:
@MikeVerweij: De keuze van @FrankRonald1970 om @arekmilik9 niet op te stellen is ingegeven door goede eerste helft in beker #feyaja Klaassen in spits
Het feit dat dat goed uitpakte lag er niet aan dat Fischer in de spits stond imoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Arme Milik, het is toch om doodmoe van te worden
Alsof die jongen bij voorbaat niet goed genoeg is om het tegen statische verdedigers op te nemen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Deze opstelling![]()
Sinkgraven op het middenveld![]()
Geen Milik en Fischer![]()
Feyenoord wint deze wedstrijdOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
En het dan gek vinden dat je aanvallers niet wekelijks uitblinkenquote:Op zondag 8 november 2015 13:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Elke wedstrijd een totaal andere opstelling
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat zou best kunnen, maar dat gegoochel met die aanvallers komt me onderhand echt mijn strot uit, geen enkele aanvaller weet waar ie aan toe isquote:Op zondag 8 november 2015 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stelletje jankzakken we pakken ze gewoon.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vorige week uitblinker, nu op het bankje.quote:Op zondag 8 november 2015 13:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als ik Milik was zou ik volgend jaar lekker naar een andere club gaan, man man man.
Dat doet een spits goed.![]()
Ach Milik schiet er 2 in tegen Roda maar de rest van het seizoen heeft hij nog niet zo goed gespeeld dat de Boer niet om hem heen kan. Ze moeten die basisplek ook afdwingenquote:Op zondag 8 november 2015 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dat gegoochel met die aanvallers komt me onderhand echt mijn strot uit, geen enkele aanvaller weet waar ie aan toe is![]()
Je krijgt bij De Boer gewoon nooit een kans om twee, drie wedstrijden achter elkaar te spelen, dan is het echt niet vreemd dat je er niet beter van gaat spelenquote:Op zondag 8 november 2015 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach Milik schiet er 2 in tegen Roda maar de rest van het seizoen heeft hij nog niet zo goed gespeeld dat de Boer niet om hem heen kan. Ze moeten die basisplek ook afdwingenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bazoer, Tete, Dijks,Klaassen en Riedewaldquote:Op zondag 8 november 2015 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je krijgt bij De Boer gewoon nooit een kans om twee, drie wedstrijden achter elkaar te spelen, dan is het echt niet vreemd dat je er niet beter van gaat spelen![]()
Ja over verdediging en middenveld hoor je me niet, maar in de aanval is het een tombola al het hele seizoen. Op El Ghazi na..quote:Op zondag 8 november 2015 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bazoer, Tete, Dijks,Klaassen en RiedewaldOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat weet ik niet, want dan brengt Frank al Viergever voor Dijks oid.quote:Op zondag 8 november 2015 13:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Milik mag straks weer in de 85e minuut invallen om het verschil te maken.![]()
Bazoer ook mits fitquote:Op zondag 8 november 2015 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj en Klaassen hebben een garantie op een basisplaats![]()
Jammer dat Frank Milik haat.quote:
Maar Milik is dan natuurlijk ook niet van het niveau van Kolbeinn Sigthorgod.Oh.![]()
Handeling in de kleine ruimtes en dan doodleuk Gudelj opstellenquote:Op zondag 8 november 2015 14:04 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
'Ik kies voor handeling in de kleine ruimtes'
'Serero zit dicht tegen een basisplaats aan'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
de Boerquote:Op zondag 8 november 2015 13:16 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Fischer en Milik bank. Frank gaat voor een punt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
wtfquote:Op zondag 8 november 2015 13:16 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Fischer en Milik bank. Frank gaat voor een punt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 van de absolute uitblinkers in de vorige competitiewedstrijd op de bank zetten
Klaassen in de spits zetten![]()
![]()
Fischer was goed vorige Klassieker he?quote:Op zondag 8 november 2015 14:16 schreef OllieWilliams het volgende:
2 van de absolute uitblinkers in de vorige competitiewedstrijd op de bank zetten
Klaassen in de spits zetten![]()
Die was geen eens de vaste rechtsback in Jong NAC tochquote:Op zondag 8 november 2015 14:18 schreef wieisboos het volgende:
Dat broertje van Gudelj schijnt er dus ook helemaal niks van te kunnen, speelt met A2 mee
Oh.![]()
Younes heeft me ook nog niet overtuigd, terwijl Fischer in het verleden heeft bewezen lekker te kunnen ballen en belangrijk te kunnen zijn in grote wedstrijden. En Schöne als rechtsbuiten ben ik ook geen fan van.quote:Op zondag 8 november 2015 14:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Fischer was goed vorige Klassieker he?
Maar ik laat me graag verrassen.![]()
Prima scouting dus.quote:Op zondag 8 november 2015 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was geen eens de vaste rechtsback in Jong NAC toch![]()
Is dan ook een LV/LCV.quote:Op zondag 8 november 2015 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was geen eens de vaste rechtsback in Jong NAC toch![]()
Spelen ze nou in een 4-6-0 formatie?It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Grootste verschil met PSV is dat PSV een goede spits heeft die ook onomstreden is. Daarom denk ik dat die ook kampioen gaan worden. Het gegoochel met de spitspositie doet Ajax geen goed. Beste optie blijft Milik, ook al moet ie nog veel sterker worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Desalniettemin moet je ook met deze fantasieopstelling van Frank alsnog geen enkele moeite hebben met Feyenoord.![]()
Ik denk dat we het heel moeilijk gaan krijgen. Klein verlies of gelukkig gelijkspel.quote:Op zondag 8 november 2015 14:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Desalniettemin moet je ook met deze fantasieopstelling van Frank alsnog geen enkele moeite hebben met Feyenoord.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 14:33:53 ]![]()
Blijft gewoon een feit dat als de tegenstander de beuk erin gooit dat Ajax het heel moeilijk heeft. Zal vandaag niet anders zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 14:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Desalniettemin moet je ook met deze fantasieopstelling van Frank alsnog geen enkele moeite hebben met Feyenoord.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gelukkige overwinning bedoel je hoop ikquote:Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat we het heel moeilijk gaan krijgen. Klein verlies of gelukkige nederlaag.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig gelijkspel zelfsquote:Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkige overwinning bedoel je hoop ik![]()
![]()
Iemand die me geen ACE stream kan aanbieden, omdat het natuurlijk uitdrukkelijk verboden is om acestreams te delen vraag ik er dan ook uitdrukkelijk niet om. PM om de stream niet te delen is dan ook niet welkom
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Mensen met een bovenmodaal inkomen kunnen prima gebruik maken van de streams op Fox sports.nl.quote:Op zondag 8 november 2015 14:34 schreef raptorix het volgende:
Iemand die me geen ACE stream kan aanbieden, omdat het natuurlijk uitdrukkelijk verboden is om acestreams te delen vraag ik er dan ook uitdrukkelijk niet om. PM om de stream niet te delen is dan ook niet welkomVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ben lui.quote:Op zondag 8 november 2015 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen met een bovenmodaal inkomen kunnen prima gebruik maken van de streams op Fox sports.nl.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dan is Fox sports Go de ideale oplossing. Één keer aanschaffen en je kunt het hele seizoen kijken zonder te hoeven zoeken naar streams.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jup.quote:
Al zou ik als Ajax-verdediger ook gek worden van die slappe hap voor me. Je kan amper een bal kwijt en de rest komt keihard weer terug.![]()
Ik zie het ook nog wel op lullige wijze 0-1 worden.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waarom staat Milik er eigenlijk niet gewoon in, geblesseerd of moet dit weer een ingenieus tactisch plan voorstellen?quote:Op zondag 8 november 2015 14:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lange ballen op kop sterke jongens als Younes, Schone en KlaassenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
weer een achterlijke ingeving van de boerquote:Op zondag 8 november 2015 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom staat Milik er eigenlijk niet gewoon in, geblesseerd of moet dit weer een ingenieus tactisch plan voorstellen?![]()
Het laatste , Frank het tactische meesterbreinquote:Op zondag 8 november 2015 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom staat Milik er eigenlijk niet gewoon in, geblesseerd of moet dit weer een ingenieus tactisch plan voorstellen?Ik ben inmiddels overleden![]()
Dat laatste. Frankquote:Op zondag 8 november 2015 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom staat Milik er eigenlijk niet gewoon in, geblesseerd of moet dit weer een ingenieus tactisch plan voorstellen?![]()
![]()
Dat weet niemand.quote:Op zondag 8 november 2015 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
In dit geval werkte het ook nog.quote:
Maar serieus als je tegen een team speelt met Vermeer in het doel, dan zorg je toch dat je voorin iemand hebt die wat met een hoge bal kan?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Schonequote:Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef wieisboos het volgende:
Vraag me af wie er trager is, Schone of Heitinga![]()
Tja, hing in de lucht. Ze laten zich weer lekker afbluffen. Geen beleving.
Armoedige, onmachtige ploeg.![]()
Jammer ditquote:Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef FritzWepper het volgende:
De Rotterdamse storm gaat een beetje liggen.![]()
Bedankt frank voor weer een hopeloze kut opstelling.
En donder nu alsjeblieft eens op met die tering Gudelj.![]()
Frank donder nou toch een heel eind op. Ik kan het wel blijven herhalen, maar het blijft niet om aan te zien dit.![]()
Bijtertje,deelt een beuk uit,stroopt de mouwen op etcquote:Op zondag 8 november 2015 15:10 schreef OllieWilliams het volgende:
Bedankt frank voor weer een hopeloze kut opstelling.
En donder nu alsjeblieft eens op met die tering Gudelj.Narf!![]()
Brengt gif en mannelijkheid, fysieke kracht.quote:Op zondag 8 november 2015 15:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Bijtertje,deelt een beuk uit,stroopt de mouwen op etc![]()
Schone is pure bagger vandaag, Younes idem, om niet de zwijgen over die belachelijk defensieve tactiek.![]()
en levert iedere bal inquote:Op zondag 8 november 2015 15:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Bijtertje,deelt een beuk uit,stroopt de mouwen op etc
moet wel een van de slechtste spelers ooit in een Ajax shirt zijn![]()
Vincent Bijlo 2quote:Op zondag 8 november 2015 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Litmanen heeft het weer goed gezienRED ONS HENNIEGOD![]()
Zelfs die Taxi chauffeur was beterquote:Op zondag 8 november 2015 15:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
en levert iedere bal in
moet wel een van de slechtste spelers ooit in een Ajax shirt zijnNarf!![]()
Gelukkig zijn er meer andere wedstrijden dan toppers.quote:
Komt goed Feyenoord houdt dit nooit vol 1-2 overwinning.![]()
Kijk eens naar jezelf.quote:Op zondag 8 november 2015 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer andere wedstrijden dan toppers.
Lekker jezelf verdidigenquote:Op zondag 8 november 2015 15:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)groep-in-jaren.dhtml
Narf!![]()
Beste speler in de Eredivisie.quote:Op zondag 8 november 2015 15:16 schreef Scorpie het volgende:
Bazoer is echt de enige die een voldoende haalt.![]()
Positief blijvenquote:Op zondag 8 november 2015 15:18 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met dit tyfuszooitje.Ik ben inmiddels overleden![]()
Jij krijgt een stijf piemeltje van overwinningen op Excelsior en roda?quote:Op zondag 8 november 2015 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer andere wedstrijden dan toppers.
Zeg ik dat?quote:Op zondag 8 november 2015 15:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij krijgt een stijf piemeltje van overwinningen op Excelsior en roda?![]()
Milik niet in de basis en dan alleen lange ballen spelen
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Veel lange ballen, niet echt een oplossing..quote:Op zondag 8 november 2015 15:20 schreef iPat het volgende:
Milik niet in de basis en dan alleen lange ballen spelen![]()
beter dan die kut terug speelballen en balbezitquote:Op zondag 8 november 2015 15:21 schreef Vermecelli het volgende:
Dan maar Martin Jol voor de selectie zetten. Goeie spits halen en lekker lange ballen spelen.![]()
Is Frank de enige die jullie de schuld kunnen geven? Denk maar niet dat een ander het perse beter gaat doen. Zijn team wordt ook met het jaar jonger, kan die weinig aan doen. De aankopen van Ajax zijn dramatischer dan het team.
Dat ie Milik niet in de spits zet snap ik overigens ook niet. Maar das wat anders dan dat het compleet aan hem ligt."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Fixedquote:Op zondag 8 november 2015 15:19 schreef Gruisman het volgende:
Dit komt wel echt helemaal door de onkunde van Frank![]()
Frankie is betrokken bij de aankopen.quote:Op zondag 8 november 2015 15:22 schreef Stiggie het volgende:
Is Frank de enige die jullie de schuld kunnen geven? Denk maar niet dat een ander het perse beter gaat doen. Zijn team wordt ook met het jaar jonger, kan die weinig aan doen. De aankopen van Ajax zijn dramatischer dan het team.![]()
Neequote:Op zondag 8 november 2015 15:22 schreef Stiggie het volgende:
Is Frank de enige die jullie de schuld kunnen geven? Denk maar niet dat een ander het perse beter gaat doen. Zijn team wordt ook met het jaar jonger, kan die weinig aan doen. De aankopen van Ajax zijn dramatischer dan het team.![]()
Overmars en Frank hebben gefaald. Ajax is sportief weinig tot niets opgeschoten met die hele fluwelen revolutie.![]()
Frank en Marc moeten allebei oprotten. En doe Edwin ook maar weg, want die blijft maar stage lopenOh.![]()
middenveld ook niks.quote:Op zondag 8 november 2015 15:23 schreef BobW het volgende:
Verdediging is prima, aanval is helemaal niks.![]()
debiele opstelling.quote:Op zondag 8 november 2015 15:19 schreef Gruisman het volgende:
Dit komt wel echt een beetje door Frank
En dan na afloop weer onzin lullen.
ben er ook wel een beetje klaar mee, tijd voor iemand met een wat aanvallender denkwijze als trainer![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 8 november 2015 15:23 schreef 16meter het volgende:
Overmars en Frank hebben gefaald. Ajax is sportief weinig tot niets opgeschoten met die hele fluwelen revolutie.![]()
ik hoop hetquote:Op zondag 8 november 2015 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal me niks verbazen als het 4-0 wordt![]()
ach ajax blijft toch 1equote:Op zondag 8 november 2015 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal me niks verbazen als het 4-0 wordt![]()
Ik weet niet of je vergeten bent hoeveel jaar terug het was dat we uberhaupt de schaal wonnen in Amsterdam voor Frank. 2004 was dat namelijk. Dus we zijn wel degelijk wat opgeschoten met Frankie.quote:Op zondag 8 november 2015 15:23 schreef 16meter het volgende:
Overmars en Frank hebben gefaald. Ajax is sportief weinig tot niets opgeschoten met die hele fluwelen revolutie."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
En iemand die logische opstellingen bedenkt.quote:Op zondag 8 november 2015 15:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
debiele opstelling.
En dan na afloop weer onzin lullen.
ben er ook wel een beetje klaar mee, tijd voor iemand met een wat aanvallender denkwijze als trainer
En niet rare aankopen er door wil drukken.Oh.![]()
Dus Frank is alleen verantwoordelijk als we winnen ?quote:Op zondag 8 november 2015 15:25 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je vergeten bent hoeveel jaar terug het was dat we uberhaupt de schaal wonnen in Amsterdam voor Frank. 2004 was dat namelijk. Dus we zijn wel degelijk wat opgeschoten met Frankie.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat boeit me niks. We winnen geen enkel boeiend potje dit jaar. In Europa alleen gewonnen van Jablonec met pijn en moeite en zelfs de toppers in de Eredivisie winnen we niet (Ja oké van Vitesse wel, maar dat is niet echt een topper)quote:Oh.![]()
4 x op rij een kampioenschap met een andere spelersgroep waar steeds de belangrijke spelers werden verkocht is geen incident.quote:Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus Frank is alleen verantwoordelijk als we winnen ?"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Brian Clough won ooit een paar keer de CL , ook geen incident .quote:Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef Stiggie het volgende:
[..]
4 x op rij een kampioenschap is geen incident.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het laatste kampioensjaar was ook niks.quote:Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef Stiggie het volgende:
[..]
4 x op rij een kampioenschap met een andere spelersgroep waar steeds de belangrijke spelers werden verkocht is geen incident.
Daarvoor maakte Eriksen ons kampioen.Oh.![]()
Hartstikke leuk, Stiggie.quote:Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef Stiggie het volgende:
[..]
4 x op rij een kampioenschap met een andere spelersgroep waar steeds de belangrijke spelers werden verkocht is geen incident.
We willen eens fatsoenlijk voetbal zien. Fat-soen-lijk voet-bal.![]()
Ik speel honderd keer liever leuker voetbal dan oogaidsvoetbal met een kampioenschap.quote:Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef Stiggie het volgende:
[..]
4 x op rij een kampioenschap met een andere spelersgroep waar steeds de belangrijke spelers werden verkocht is geen incident.![]()
quote:Op zondag 8 november 2015 15:25 schreef Yreal het volgende:
Ik mag hopen dat ze veel boetes krijgen voor vuurwerk.![]()
![]()
4x met weinig punten, conclusie: PSV faalde 4x.quote:Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef Stiggie het volgende:
[..]
4 x op rij een kampioenschap met een andere spelersgroep waar steeds de belangrijke spelers werden verkocht is geen incident.![]()
Het is nog niet afgelopenquote:Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit me niks. We winnen geen enkel boeiend potje dit jaar. In Europa alleen gewonnen van Jablonec met pijn en moeite en zelfs de toppers in de Eredivisie winnen we niet (Ja oké van Vitesse wel, maar dat is niet echt een topper)![]()
dat blijktquote:Op zondag 8 november 2015 15:23 schreef BobW het volgende:
Verdediging is prima, aanval is helemaal niks.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach wie weet wordt het nog wat de tweede helft. Als zo'n kansje als die van Sinkgraven erin gaat staat het weer gelijk.quote:Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Overschakelen naar Dortmund of dit nog kijken?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Leuker voetbal en verliezen ben je ook snel klaar mee hoorquote:Op zondag 8 november 2015 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik speel honderd keer liever leuker voetbal dan oogaidsvoetbal met een kampioenschap."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik wil echt de 2e helft niet zien, helemaal geen zin in.quote:Op zondag 8 november 2015 15:28 schreef kreekie het volgende:
Overschakelen naar darten kijken of niet![]()
Dit.quote:Op zondag 8 november 2015 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik speel honderd keer liever leuker voetbal dan oogaidsvoetbal met een kampioenschap.
Als je alleen geīnteresseerd bent in een kampioenschap kan je ook de uitslagen bekijken op Teletekst en aan het eind van het jaar op een parkeerplaats een feestje vieren met Lil Kleine.Oh.![]()
Darten. Meen je dit?quote:Op zondag 8 november 2015 15:28 schreef kreekie het volgende:
Feyenoord kan er dan ook geen reet van.quote:Op zondag 8 november 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord ook allerminst overtuigend.
Des te triester dat Ajax hier niet van wint.Oh.![]()
Ja, Geert de Vos moet nu spelen, dus schakel maar overquote:Op zondag 8 november 2015 15:28 schreef kreekie het volgende:
![]()
Dat weet ik uiteraard ook niet maar het kan zomaar hoorquote:Op zondag 8 november 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gaat Ajax echt niet meer winnen hoor.![]()
Tsja. Wat kan je er nog van zeggen? Alles is inmiddels wel gezegd. Cyclus, lijdensweg, herhaling van zetten.quote:Op zondag 8 november 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kan er dan ook geen reet van.
Des te triester dat Ajax hier niet van wint.![]()
We creeëren niks, en Feyenoord kan het wel verdedigen.quote:Op zondag 8 november 2015 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik uiteraard ook niet maar het kan zomaar hoorOh.![]()
Fischer ipv Schöne, dat moet in ieder geval een vooruitgang zijn in deze wedstrijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
We creëren niks.quote:Op zondag 8 november 2015 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik uiteraard ook niet maar het kan zomaar hoor![]()
Milik moet er sowieso in. Rare zet van Frankie om een spits met veel rendement niet te gebruiken."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik had Kishna er nog graag bij gehad. Maar dan ipv Schöne.quote:Op zondag 8 november 2015 15:31 schreef Vermecelli het volgende:
Hadden we deze wedstrijd maar een type Kishna, Youness is echt puur aids
Er moet in elk geval echt een buitenspeler erbij.Oh.![]()
Feyenoord verdient het eerlijk gezegd ook wel meer. Het spel en Ajax verdient geen punt(en).Dit, dus.![]()
Frank wees een vent en zeg na afloop gewoon eerlijk dat je vandaag gefaald hebt met een achterlijke kut opstelling.![]()
Laat Netto en Frank maar niks kopen voorlopigquote:Op zondag 8 november 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had Kishna er nog graag bij gehad. Maar dan ipv Schöne.
Er moet in elk geval echt een buitenspeler erbij.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer dat het lekkere ontspannende spel tegen Roda helemaal weg is.quote:Op zondag 8 november 2015 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat het veel te gehaast is. Onrust, haast.Oh.![]()
Ik ben bang dat Netto voorlopig nog niet oprot.quote:Op zondag 8 november 2015 15:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat Netto en Frank maar niks kopen voorlopig
Frank nog heel misschien volgend seizoen als er ergens een club intrapt.Oh.![]()
Frank en Netto moeten optyfen. Lang genoeg wanbeleid gevoerd.quote:Op zondag 8 november 2015 15:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat Netto en Frank maar niks kopen voorlopig![]()
Die kans voor was het Sinkgraven? kwam volgens mij uit een fase waar er rustig rondgespeeld werd en geduld was.quote:Op zondag 8 november 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat het lekkere ontspannende spel tegen Roda helemaal weg is.![]()
Daarom , als ze met een vleugelspeler komen zal het wel een slechte zijnquote:Op zondag 8 november 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Netto voorlopig nog niet oprot.
Frank nog heel misschien volgend seizoen als er ergens een club intrapt.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: