quote:Op woensdag 16 december 2015 14:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jongens:
Var
Wan
Ngmar
Mre
Meisjes:
Solde
Rene
Nge
Mme
Ik snap de 'grap' nog steeds nietquote:Op woensdag 16 december 2015 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn het duurde nog akelig lang voor ik m doohad![]()
Wordt Sil niet al gauw Silly?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Sil (heeft bij mijn oudste ook lang op de lijst gestaan)
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jongens:
Var
Wan
Ngmar
Mre
Meisjes:
Solde
Rene
Nge
Mme
Neuh hooguit Sillie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:39 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Wordt Sil niet al gauw Silly?
[..]
Of Sylviaquote:
Nog even een serieuze suggestie:quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:39 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Wordt Sil niet al gauw Silly?
[..]
Inmiddels ben ik gewend aan de afkorting Sil maar ik heb ook heel lang de associatie met Sylvia gehadquote:Op vrijdag 18 december 2015 06:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
Of SylviaHet heeft bij mij echt even geduurd voor ik doorhad dat een vriendin het had over een jongetje Syl (in dit geval ook echt met een y) en dat het niet een afgekorte meisjesnaam was.
Ik ben duidelijk wereldvreemd. Want ik snap er niks van.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn het duurde nog akelig lang voor ik m doohad![]()
Zo moeilijk is ie toch nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk wereldvreemd. Want ik snap er niks van.
En m'n reflex is nu er een i voor te zetten.... niet dat dat een vooruitgang is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:33 schreef Burdie het volgende:
Net gezien op een auto: Seda en Ceyda..
Ken je ze?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En m'n reflex is nu er een i voor te zetten.... niet dat dat een vooruitgang is.
Oh shoot... een lesauto hè?
Kom ik weer aanquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:33 schreef Burdie het volgende:
Net gezien op een auto: Seda en Ceyda..
Lieve Kyara, post jij misschien in het verkeerde topic?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:48 schreef Kyara het volgende:
Ik heb uitgepakt! Wat een boel en wat leuk! Straks foto's en uitgebreidere reactie.
Maar lieve Santa, ben jij misschien Ferrari-Rood?
Whehehequote:Op zaterdag 19 december 2015 19:48 schreef Kyara het volgende:
Ik heb uitgepakt! Wat een boel en wat leuk! Straks foto's en uitgebreidere reactie.
Maar lieve Santa, ben jij misschien Ferrari-Rood?
Zoiets dacht ik welquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Kom ik weer aanHet zijn Turkse meisjesnamen.
Seda = Sèda en Ceyda= Djeyda
Awww, mocht de derde geen y? Wat sneuquote:Op zondag 20 december 2015 08:46 schreef ferrari_rood het volgende:
een drieling Daychia, Jayden en Jason
Kyara ga eens naar het goede topic
Zijn dat dan anagrammen van Sis en Born?quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nog even een serieuze suggestie:
Sisi of Robin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We houden van zachte klanken, sprookjesachtig, exotisch / andere culturen, bijzonder, eenvoud... Het mag ook best wel out-of-the-box zijn. Jongensnamen vinden we minder makkelijk dan meisjesnamen![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:23 schreef elamanilo het volgende:
Heeft er iemand nog toffe suggesties of inspiratie voor een naam bij ons? Zowel jongens- als meisjesnamen!IseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We houden van zachte klanken, sprookjesachtig, exotisch / andere culturen, bijzonder, eenvoud... Het mag ook best wel out-of-the-box zijn. Jongensnamen vinden we minder makkelijk dan meisjesnamen
Sis
Loise
Elfi
Avalon
Feija
Asa
Tove
(A)Erin
Josie
Veda
Nele
Jule
Inte
Sarai
Nisse
Mia
Isra
Irsa
Leore/Leora
Lenna
Lezan
Flo/Flor
Salie
Mirre
Mirle
Iske
Lore
Julot
Julin
Marèl
Clea
Béla
Nori
Sue
Vital
Nessa
Kirsi
Bess
Mele
Safa
Espe
Hasse
Bette
Caress
Elan
Elea
[ Bericht 6% gewijzigd door Poppedein op 22-12-2015 11:40:03 ]* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
Ohhh jammer, Bae is heel erg leuk!quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:40 schreef Lamb29 het volgende:
Bae voor een jongen
Ik stuit helaas op een dikke veto
Ben ook razend benieuwd naar jullie lijstjes ela!
Dan zou ze hem Hook moeten noemen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Bae, dat is toch niet vanwege die sprookjesserie he?
Welke naam hadden jullie voor A. Als het een meisje zou zijn geweest? Of houden jullie die nog voor jezelf voor nummer 4 5 6 7 8?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:17 schreef mignonne het volgende:
meh ik weet niet hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2015 18:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Wij hadden Bael op onze lijst voor Lucy, heeel heel hoog!
+1quote:Op woensdag 23 december 2015 17:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou ze hem Hook moeten noemen.
Lekkere vent
Ik heb m nog opgeslagen!quote:
Woh Echt wij moeten nog een kind samen zie ik.quote:
Hier had alles bijna een veto manquote:Op woensdag 23 december 2015 19:56 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Woh Echt wij moeten nog een kind samen zie ik.
Er staan er 9 op die wij nu (hoog) op de lijst hebben.
Livquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Dot. het volgende:
Ja, zoveel leuke jongensnamen gewoon he!
Weet iemand nog leuke korte meisjesnamen die niet eindigen op -a of -e, niet oer-Hollands zijn of een Franse klank hebben? Ik ben er namelijk achter wat ik niet leuk vind, maar wat dan wel is nog lastiger![]()
Ik vind Tess en Robin wel geinig, maar beide kunnen praktisch gezien niet.
Elin en Noor vind ik wel leuk, maar veel te populair. Het hoeft niet super zeldzaam te zijn maar top 50 gaat hem denk ik niet worden...quote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Liv
Juno
Amber
Elin
Eileen
Saar
Noor
Els / Ellis
Hahaha sorry, ik zal mn oren open houden, maar ik weet echt even niets meer te verzinnen naast de lijst die ik vorige keer postte en de lange lel die KD net postquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:29 schreef Lamb29 het volgende:
hahahaha Dat wist ik nietThanks Mignonne, baal ik niet meer van die veto.
Ik had die al op mijn lijstje voor de serie SQ...
Oh poppedein wat een mooie lijst weer!
In die hoek nog meer jongensnamen zijn altijd welkom
Laurenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Dot. het volgende:
Weet iemand nog leuke korte meisjesnamen die niet eindigen op -a of -e, niet oer-Hollands zijn of een Franse klank hebben? Ik ben er namelijk achter wat ik niet leuk vind, maar wat dan wel is nog lastiger![]()
B.rittquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Dot. het volgende:
Gwenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Dot. het volgende:
Ahh well...you never knowquote:Op woensdag 23 december 2015 21:14 schreef Lamb29 het volgende:
Hahahaah denk dat ik alles ook al wel gezien heb op de 1000 sites/boeken/lijsten die ik al gehad heb.
Waren we niet definitief over uit. Eloïse en Anaïs scoorden hoog. Maar mocht ik ooit nog een dochter krijgen kan het zo maar zo zijn dat we er weer heel anders over denken.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Welke naam hadden jullie voor A. Als het een meisje zou zijn geweest? Of houden jullie die nog voor jezelf voor nummer 4 5 6 7 8?
Hadden wij ook hoor, zeker met de jongensnamen.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Waren we niet definitief over uit. Eloïse en Anaïs scoorden hoog. Maar mocht ik ooit nog een dochter krijgen kan het zo maar zo zijn dat we er weer heel anders over denken.
Als er iets is wat ik 3 kinderen verder geleerd heb dan is het wel dat je naam-smaak/voorkeur per kind anders is, of iig de mijne.
Voor Lucy stonden Alice en Ariël erg hoog. Maar ik geloof dat de voorkeur voor de L in een naam bij ons nogal een topper is :'Dquote:Op donderdag 24 december 2015 06:54 schreef Dot. het volgende:
Thanks dames![]()
Ronja vind ik ook ergens wel leuk ja, maar wel heel jaren 80. Alice/Ellis ook wel, maar gewoon door het boekHoezo boekennerd?
Voor T heeft Tiuri ook een tijd op de lijst gestaan![]()
Over de ie/y klank ben ik nog niet helemaal uit. Wij maken namelijk niet echt kleine kindjes en ik vind het toch een beetje een verkleinklank. Al vind ik Amy wel erg leuk (maar kan die weer niet vanwege omgeving) of Lily. Mae vind ik ook leuk, maar kan dat in NL?
Doris staat ook de lijst, al heel langMaar die alliltereert met de achternaam en er staat ook een tussenvoegsels in, dus dan krijg je Doris van D..... Klinkt zo Harry Potterig
Idris, past ook wel bij O. Ik vond hem mooi maar kreeg mijn vriend niet meequote:Op woensdag 23 december 2015 21:14 schreef Lamb29 het volgende:
Hahahaah denk dat ik alles ook al wel gezien heb op de 1000 sites/boeken/lijsten die ik al gehad heb.
Nee, vind ik niet. Mooi juist! Stond ook op mijn lijstjequote:Op donderdag 24 december 2015 10:11 schreef Estrys het volgende:
Ik krijg trouwens heel veel verraste reacties op Abel. Zo ongewoon is die naam toch niet?
Die snap ik niet?quote:Op donderdag 24 december 2015 10:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Als je in Brabant woont / verwacht te gaan wonen zou ik Idris overslaan
O sorry ik had een linkje onder de naam willen zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |