Dan zou ze hem Hook moeten noemen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Bae, dat is toch niet vanwege die sprookjesserie he?
Welke naam hadden jullie voor A. Als het een meisje zou zijn geweest? Of houden jullie die nog voor jezelf voor nummer 4 5 6 7 8?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:17 schreef mignonne het volgende:
meh ik weet niet hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2015 18:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Wij hadden Bael op onze lijst voor Lucy, heeel heel hoog!
+1quote:Op woensdag 23 december 2015 17:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou ze hem Hook moeten noemen.
Lekkere vent
Ik heb m nog opgeslagen!quote:
Woh Echt wij moeten nog een kind samen zie ik.quote:
Hier had alles bijna een veto manquote:Op woensdag 23 december 2015 19:56 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Woh Echt wij moeten nog een kind samen zie ik.
Er staan er 9 op die wij nu (hoog) op de lijst hebben.
Livquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Dot. het volgende:
Ja, zoveel leuke jongensnamen gewoon he!
Weet iemand nog leuke korte meisjesnamen die niet eindigen op -a of -e, niet oer-Hollands zijn of een Franse klank hebben? Ik ben er namelijk achter wat ik niet leuk vind, maar wat dan wel is nog lastiger![]()
Ik vind Tess en Robin wel geinig, maar beide kunnen praktisch gezien niet.
Elin en Noor vind ik wel leuk, maar veel te populair. Het hoeft niet super zeldzaam te zijn maar top 50 gaat hem denk ik niet worden...quote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Liv
Juno
Amber
Elin
Eileen
Saar
Noor
Els / Ellis
Hahaha sorry, ik zal mn oren open houden, maar ik weet echt even niets meer te verzinnen naast de lijst die ik vorige keer postte en de lange lel die KD net postquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:29 schreef Lamb29 het volgende:
hahahaha Dat wist ik nietThanks Mignonne, baal ik niet meer van die veto.
Ik had die al op mijn lijstje voor de serie SQ...
Oh poppedein wat een mooie lijst weer!
In die hoek nog meer jongensnamen zijn altijd welkom
Laurenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Dot. het volgende:
Weet iemand nog leuke korte meisjesnamen die niet eindigen op -a of -e, niet oer-Hollands zijn of een Franse klank hebben? Ik ben er namelijk achter wat ik niet leuk vind, maar wat dan wel is nog lastiger![]()
B.rittquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Dot. het volgende:
Gwenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Dot. het volgende:
Ahh well...you never knowquote:Op woensdag 23 december 2015 21:14 schreef Lamb29 het volgende:
Hahahaah denk dat ik alles ook al wel gezien heb op de 1000 sites/boeken/lijsten die ik al gehad heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |