abonnement Unibet Coolblue
pi_158485716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:46 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Welke naam hadden jullie voor A. Als het een meisje zou zijn geweest? Of houden jullie die nog voor jezelf voor nummer 4 5 6 7 8?
Waren we niet definitief over uit. Eloïse en Anaïs scoorden hoog. Maar mocht ik ooit nog een dochter krijgen kan het zo maar zo zijn dat we er weer heel anders over denken.
Als er iets is wat ik 3 kinderen verder geleerd heb dan is het wel dat je naam-smaak/voorkeur per kind anders is, of iig de mijne. :')
:)
  donderdag 24 december 2015 @ 01:00:29 #227
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158487151
Bij mij is dat ook :Y De naam die ik voor de anderen had schuiven niet door.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158489213
Thanks dames _O_

Ronja vind ik ook ergens wel leuk ja, maar wel heel jaren 80. Alice/Ellis ook wel, maar gewoon door het boek :') Hoezo boekennerd?

Voor T heeft Tiuri ook een tijd op de lijst gestaan O+

Over de ie/y klank ben ik nog niet helemaal uit. Wij maken namelijk niet echt kleine kindjes en ik vind het toch een beetje een verkleinklank. Al vind ik Amy wel erg leuk (maar kan die weer niet vanwege omgeving) of Lily. Mae vind ik ook leuk, maar kan dat in NL?

Doris staat ook de lijst, al heel lang O+ Maar die alliltereert met de achternaam en er staat ook een tussenvoegsels in, dus dan krijg je Doris van D..... Klinkt zo Harry Potterig :')
pi_158490249
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

Waren we niet definitief over uit. Eloïse en Anaïs scoorden hoog. Maar mocht ik ooit nog een dochter krijgen kan het zo maar zo zijn dat we er weer heel anders over denken.
Als er iets is wat ik 3 kinderen verder geleerd heb dan is het wel dat je naam-smaak/voorkeur per kind anders is, of iig de mijne. :')
Hadden wij ook hoor, zeker met de jongensnamen.
Lucy was Emily Matilda tot ver in de zwangerschap, maar het feit dat mijn broer een Emily kreeg.. :') (uitgesproken als Amy-Lee) De namen die we voor 'jongensLucy' hadden, hadden nooit bij Lex gepast, toen we Lex zagen klopte dat gewoon, het was geen Jack, veel te stoer. Loek had ook gepast, zacht. En tijd maakt ook verschil, voor Elin hadden we Aidan, dat zou ik nu nooit meer doen met die opkomst van Jaydens :')
pi_158490268
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 06:54 schreef Dot. het volgende:
Thanks dames _O_

Ronja vind ik ook ergens wel leuk ja, maar wel heel jaren 80. Alice/Ellis ook wel, maar gewoon door het boek :') Hoezo boekennerd?

Voor T heeft Tiuri ook een tijd op de lijst gestaan O+

Over de ie/y klank ben ik nog niet helemaal uit. Wij maken namelijk niet echt kleine kindjes en ik vind het toch een beetje een verkleinklank. Al vind ik Amy wel erg leuk (maar kan die weer niet vanwege omgeving) of Lily. Mae vind ik ook leuk, maar kan dat in NL?

Doris staat ook de lijst, al heel lang O+ Maar die alliltereert met de achternaam en er staat ook een tussenvoegsels in, dus dan krijg je Doris van D..... Klinkt zo Harry Potterig :')
Voor Lucy stonden Alice en Ariël erg hoog. Maar ik geloof dat de voorkeur voor de L in een naam bij ons nogal een topper is :'D
pi_158490355
O. Had als jongen Liam geheten
.. Zou ik ook niet meer kiezen nu. Moira was voor haar ook een optie maar past zo niet bij haar
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158490502
Voor Lex hadden we Maverick heel hoog, tot we bedachten dat ze hem Maf zouden noemen.. had wel geklopt :D
pi_158490786
Wij hebben de meisjesnaam wel doorgeschoven. De jongensnaam die we bij de middelste hadden dan weer niet.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158490819
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:14 schreef Lamb29 het volgende:
Hahahaah denk dat ik alles ook al wel gezien heb op de 1000 sites/boeken/lijsten die ik al gehad heb. 8)7
Idris, past ook wel bij O. Ik vond hem mooi maar kreeg mijn vriend niet mee ;(. Te apart }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158490882
Ik krijg trouwens heel veel verraste reacties op Abel. Zo ongewoon is die naam toch niet?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158490978
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:11 schreef Estrys het volgende:
Ik krijg trouwens heel veel verraste reacties op Abel. Zo ongewoon is die naam toch niet?
Nee, vind ik niet. Mooi juist! Stond ook op mijn lijstje :D.

Wij kregen ook verraste reacties op A.rthur. Maar ik denk ook omdat je die naam weinig hoort momenteel en ze het zeker niet bij ons hadden verwacht.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158490981
Als je in Brabant woont / verwacht te gaan wonen zou ik Idris overslaan :P
pi_158491121
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Als je in Brabant woont / verwacht te gaan wonen zou ik Idris overslaan :P
Die snap ik niet?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158491241
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:25 schreef Estrys het volgende:

[..]

Die snap ik niet?
O sorry ik had een linkje onder de naam willen zetten :')

Dat is een grote zorginstelling voor mensen met een beperking en gedragsproblemen.
pi_158491557
Ohh das idd een mooie naam! Jammer van de Brabantse instelling ;) gezien ik export ben en dus al mijn familie daar heb
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158491611
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:49 schreef Lamb29 het volgende:
Ohh das idd een mooie naam! Jammer van de Brabantse instelling ;) gezien ik export ben en dus al mijn familie daar heb
Die instelling zit aan de verkeerde kant van Brabant hoor :P aan de goede kant hebben we er nog nooit van gehoord.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158491891
Ik zit ook aan de goeie kant :D maar toch ken ik hem.

Verder was het niet helemaal serieus he ;) denk dat het wel overkomelijk is.
pi_158491945
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zit ook aan de goeie kant :D maar toch ken ik hem.

Verder was het niet helemaal serieus he ;) denk dat het wel overkomelijk is.
Denk ik ook. Net als de 'ik doe de deur dicht' associatie bij Abel. Ik heb overigens nog niemand in mijn omgeving gehoord die die associatie had. Meer over het boek van Annie MG :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158492337
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Als je in Brabant woont / verwacht te gaan wonen zou ik Idris overslaan :P
Zo mocht ik van mn moeder echt niet voor Seb kiezen als het een jongen zou zijn, want dat is in haar dialect een dropje :D
pi_158492732
Zo zijn de afvalcontainers bij mijn ouders van het merk Otto. Best een leuke jongensnaam, maar ik associeer het toch met een stinkende grijze afvalbak...
("Zet jij de Otto morgenochtend aan straat, schat?")
pi_158492798
Otto is een naam die veel in mijn familie voorkwam.
pi_158492983
Eerste keer dat ik m'n eigen naam hier als optie gegeven zie worden (in die lange lijstjes hierboven) :o O+

Enne, "verkeerde" kant van Brabant? :( No such thing! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_158493299
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:40 schreef Dot. het volgende:

[..]

Zo mocht ik van mn moeder echt niet voor Seb kiezen als het een jongen zou zijn, want dat is in haar dialect een dropje :D
Dan zal ze ergens hier uit de buurt komen. :Y dat hoor ik namelijk vooral van oudere mensen weleens. Nou dat issie ook hoor, een dropje O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158493328
Mick geeft dan ook al problemen in het Brabantse :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158978302
17 dagen niet gepost hier?!
Tijd voor lijstjes O+

Ik zoek een meisjesnaam. We hebben een lijstje maar het zijn hele verschillende namen en we hebben nog niet dat YESgevoel zoals we dat bij F hadden.
Denk aan een meisje met een jurk met kastanjes en een regenworm in haar zak en rubber laarsjes en kapotte knieën. (Het wordt vast een meisje met peutermake-up en Elsajurken, maar je kunt het proberen he :+ )

Onze smaken zijn een beetje verschillend en daardoor blijven van mijn wensenlijstje steeds de beetje kakkineuze of ouderwetse namen over. Maar voel je vrij om het aan te vullen, F was ook een verrassing. Het mag wel iets gangbaarder zijn dan F.

Willemijn
Laurie
Cato
Lieve
Mare
Evelien
Dieuwertje
Noortje
Loes
Mia
Annika
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')