Ik ben verdwaald dus.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moemoe
DH
Verdwaald UTO volk.:D
Omdat NWS specu
Mogen we hier wel komen eigenlijk ?quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moemoe
DH
Omdat NWS specu
Als je maar niet te vrolijk doet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mogen we hier wel komen eigenlijk ?
Of hebben we daar een speciaal Fok! paspoort voor nodig ?
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moemoe
DH
Omdat NWS specu
Dus dit mag dan dus niet:quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je maar niet te vrolijk doet.
Shit nou heb ik een probleem.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of ik ben scheel of ik zie die room echt niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:24 schreef moemoe het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
Wie zin heeft om tekeningen te maken met Fokker89 en mij.
Kom erbij!
Room = FOK!
Bij user createdquote:Op zaterdag 7 november 2015 04:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Of ik ben scheel of ik zie die room echt niet.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SNAFU. (Situation Normal All Fucked Up). - WO-II gezegde.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Occupation, alles. En er is geen wekker, maar ik probeer het gewoon opnieuw. Trusten!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2015 04:30 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga ook plat voordat ik domme dingen ga doen in MSPaint.
Oh noquote:Op zaterdag 7 november 2015 04:30 schreef Drugshond het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 7 november 2015 04:30 schreef Drugshond het volgende:
False Positive.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hmmm positieve stokslagen of negatieve stokslagen?
Zal we negatief zijn, nah dan pas ik.
quote:A false positive is an error in some evaluation process in which a condition tested for is mistakenly found to have been detected
Kerstliedjes zijn sowieso verschrikkelijk; het is pas 7 november.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb jij een leuker kerstliedje dan?
Eens luisteren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kerstliedjes zijn sowieso verschrikkelijk; het is pas 7 november.
Het meest realistische kerstliedje is trouwens dit nummer:
Misschien het meest reëel, maar mijn kersthart gaat hier niet van kloppen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik loop gewoon in mijn wintersporttrui rond.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
* Gizmogirl28 gooit thermometer de keet uit. 23 graden fock it, we hebben de ijspegels onder aan de neus hangen.
Dat is ook niet echt de bedoeling van het nummer... Het kwam trouwens in 1997 uit als fanclub-liedje. In 2009 verscheen de bovengenoemde versie, Ironisch genoeg lag er op dat moment net een dik pak sneeuw in Engeland...quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien het meest reëel, maar mijn kersthart gaat hier niet van kloppen.
Ikke dikke trui T-shirt eronder aan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik loop gewoon in mijn wintersporttrui rond.
En dat beslissen ze voor jou?quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ikke dikke trui T-shirt eronder aan.
Woningbouw is aan het bezuinigen en gootd om half 1 de Cv uit.
Ah, good to know.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt de bedoeling van het nummer... Het kwam trouwens in 1997 uit als fanclub-liedje. In 2009 verscheen de bovengenoemde versie, Ironisch genoeg lag er op dat moment net een dik pak sneeuw in Engeland...
Je wil graag eerst Sinterklaas verwelkomen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 05:10 schreef Elfletterig het volgende:
Maar het is sowieso nog veel te vroeg voor kerst-meuk.
Ja, liefst met Zwarte Piet erbij.quote:Op zaterdag 7 november 2015 05:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je wil graag eerst Sinterklaas verwelkomen?
Ik geloof je meteen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 05:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, liefst met Zwarte Piet erbij.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2015 05:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet zo onderhand eens gaan slapen
Trustequote:Op zaterdag 7 november 2015 05:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet zo onderhand eens gaan slapen
En daarom, houd ik van je Efteling!quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is je verloofde al zwanger?quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:09 schreef anonymoussie het volgende:
Goeiedag zeg.
Spitsuur hier vannacht.
Het gemiddelde koppel is er een jaar mee bezig voor het lukt. Dus ik zou maar alvast beginnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is nog niet de bedoeling.
Ik ken horrorverhalen over 10 jaar en dan ben je te oud voor IVF en alles, depressies en gedoe. Dus inderdaad, gelijk vandaag beginnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het gemiddelde koppel is er een jaar mee bezig voor het lukt. Dus ik zou maar alvast beginnen.
Dat maakt zij wel uit voor je.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is nog niet de bedoeling.
Ik weet niet of ze nu bij elkaar zijn, en als hij in zijn eentje begint dan wordt zij niet zwanger natuurlijk.quote:
Ga jij dan even naar de bijna-vrouw van Wibi.quote:
Ik weet niet of ik dat wel leuk vind.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga jij dan even naar de bijna-vrouw van Wibi.
Bij mij moet je ook niet zijn, hier worden geen kindjes gemaakt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel leuk vind.
Ik hoef het eindproduct ook niet, gaat mij om het maken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mij moet je ook niet zijn, hier worden geen kindjes gemaakt.
Ja fijn, maar ik hoef het eindproduct ook niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoef het eindproduct ook niet, gaat mij om het maken.
Verkopen dan maar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja fijn, maar ik hoef het eindproduct ook niet.
Nee, ik wil het niet ontwikkelen...dat hele eindproduct.quote:
Hou je mond danquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik wil het niet ontwikkelen...dat hele eindproduct.
Schijn je makkelijk te kunnen oplossen met een klerenhanger.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, de klaphekjes in mijn supermarkt zijn denk ik al genoeg. Die komen met zo'n teringvaart tegen je buik.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijn je makkelijk te kunnen oplossen met een klerenhanger.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:32 schreef Fokker89 het volgende:
En jij zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ja precies. Als je dan toch allebei zo zeker bent van het plan zou ik niet gaan wachten op een huwelijkspapiertje.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken horrorverhalen over 10 jaar en dan ben je te oud voor IVF en alles, depressies en gedoe. Dus inderdaad, gelijk vandaag beginnen.
Ik wil hem wel voor je baren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee, het eindproduct is prima, maar niet in eigen productie.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wacht, jullie willen het eindproduct niet. Laat dan maar.
Dan doe ik het wel; mijn brede heupen schijnen een goede voorspeller te zijn voor een vlotte bevalling.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee, het eindproduct is prima, maar niet in eigen productie.
Ik heb defecte apparatuur enzo.
Weet alleen niet of de verborgen gebreken dan niet alsnog meegaan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel; mijn brede heupen schijnen een goede voorspeller te zijn voor een vlotte bevalling.
Hmja... Dat zou wel kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet alleen niet of de verborgen gebreken dan niet alsnog meegaan.
Draag je voor uit eigen werk?quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:01 schreef Metalfrost het volgende:
het vieze verlepte bier
in het riool gebrouwen
het smaakt niet van hier
kom we gaan rouwen
Nee, ter plekke verzonnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Draag je voor uit eigen werk?
Mwah. Ik heb geen haast.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het gemiddelde koppel is er een jaar mee bezig voor het lukt. Dus ik zou maar alvast beginnen.
Dit moet ze vooral denken ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat maakt zij wel uit voor je.
misschienquote:
Denk het wel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
misschien
Ik had de laatste post in dat verbeterpunten topic van de Frontpage in Feedback, heb daarna een nieuw topic geopend in dezelfde reeks. Een gewone user op zwart mag die wel openen hopelijk?
okquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Denk het wel.
Anders was die mogelijkheid er niet?
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:19 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten en ik wil niet weer matig eten.
Ik heb spare ribs in de vriezer die moeten toch op, die ben ik nu aan het ontdooien. Maak ik er gepofte aardappel bij en roerbak wat groente. Maar ik moet even wachten welke smaak dat vlees heeftquote:
Jammer.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat het hier toch maar weer matig eten gaat worden.
Mjah, ben een beetje lui vandaag en heb ook niet veel meer in huis. Maandag weer boodschappen doen.quote:
Ik had gewoon weer een kuiltje voor de jus, even lekker normaal doen allemaal.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat het hier toch maar weer matig eten gaat worden.
dat staat morgen op het menuquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had gewoon weer een kuiltje voor de jus, even lekker normaal doen allemaal.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga weer tomatenpaprikasoep maken. Het is tenslotte zaterdag.
quote:
Goeien grapjen.quote:
Heb ik ook op. Vol vitaminen, goed als je een grieperig bent.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga weer tomatenpaprikasoep maken. Het is tenslotte zaterdag.
Griep = kippensoep.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik ook op. Vol vitaminen, goed als je een grieperig bent.
ja, maar hij heeft wel gelijk.quote:
Ik vind goor.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar hij heeft wel gelijk.
Of loeihete aziatische soep, dat trekt alle registers ook wel open.
Kippensoep?quote:
Soep is sowieso geen echt eten.quote:
Kun je toch wel voor jezelf maken dan?quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Kippensoep kan hier niet met een vega in huis.
Zeg ik dat dan?quote:
Ohja dat is waar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Kippensoep kan hier niet met een vega in huis.
Waarom als er paprikasoep wordt gemaakt?quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je toch wel voor jezelf maken dan?
Waar maakt ze de groentebouillon van, want daar zoek ik nog steeds een lekker recept voor.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom als er paprikasoep wordt gemaakt?
Nee dat zeg ik net, dat zie je toch?quote:
Maakt ze niet zelf. Gewoon paprika, wortel, tomaat, uien, knoflook, peper, zout, laurierblaadje en bouillonblokkie. Zelf gooi ik er wel eens stukjes chorizo doorheen als het in huis is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar maakt ze de groentebouillon van, want daar zoek ik nog steeds een lekker recept voor.
Vond het een beetje nutteloze opmerking in deze context.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik net, dat zie je toch?
Voor soep van vlees doe ik het wel, zelf maken. Maar groente inderdaad altijd een blokje. Maar dacht als iemand nou eens echt een lekker recept heeft wil ik dat wel proberen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Maakt ze niet zelf. Gewoon paprika, wortel, tomaat, uien, knoflook, peper, zout, laurierblaadje en bouillonblokkie. Zelf gooi ik er wel eens stukjes chorizo doorheen als het in huis is.
Zelf bouillon maken vind ik zo'n aanstellerij.
PietVerdriet heeft wel een goed recept denk ik.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor soep van vlees doe ik het wel, zelf maken. Maar groente inderdaad altijd een blokje. Maar dacht als iemand nou eens echt een lekker recept heeft wil ik dat wel proberen.
Kan ik weleens doen, leuk topic is dat.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:35 schreef Tem het volgende:
[..]
PietVerdriet heeft wel een goed recept denk ik.
CUL / Het grote vraag Piet hoe maak ik het klaar topic - #58 Waar alles mag
Wij hadden zo'n zakje kippensoep in India gekocht.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar hij heeft wel gelijk.
Of loeihete aziatische soep, dat trekt alle registers ook wel open.
Oke.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n zakje kippensoep in India gekocht.
Leek op cup-a-soep.
Alleen zijn die dingen daar van nature peper.
Godsamme wat was dat een pepere soep. Aanrader als er van alles dichtzit ja.
Uiensoep bij verkoudheid, beste kuurquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
[..]
Ohja dat is waar.
Nou ok dan...bij verkoudheid helpt uiensoep ook wel goed, al doe ik daar dan wel heel veel oude kaas in.
In India loopt toch alles alle gaten uit als je daar wat naarbinnen werkt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n zakje kippensoep in India gekocht.
Leek op cup-a-soep.
Alleen zijn die dingen daar van nature peper.
Godsamme wat was dat een pepere soep. Aanrader als er van alles dichtzit ja.
Wij hadden daar geen last van, gelukkig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]
In India loopt toch alles alle gaten uit als je daar wat naarbinnen werkt.
Lekker in de Ganges schijten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wij hadden daar geen last van, gelukkig.
Precies.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja want daar bestaan geen luxe villa's en appartementen.
Groenoord.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar? Onze Ganges moet ik eigenlijk nog ontdekken...
Alcohol verdampt in de pan hoor.quote:
Liever niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:31 schreef anonymoussie het volgende:
Maar jij komt hier weleens poepen, Tem?
Dat is een leugenquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alcohol verdampt in de pan hoor.
In mijn glas niet
nicequote:Op zaterdag 7 november 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn soep is klaar![]()
[ afbeelding ]
Oh noesquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is een leugen, er blijft nog altijd 1/4e over aan alcohol, dus lekker veel soep eten, heb je ook nog een leuke avond.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn soep is klaar![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat ik niet van tomaat hou.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn soep is klaar![]()
[ afbeelding ]
mist nog wel een grote lepel met creme fraichequote:
En gehaktballetjes.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
mist nog wel een grote lepel met creme fraiche
Nee niet in paprikasoep.quote:
Nou ik niet, in gewone tomatensoep wel, dat is zonder gewoon niet echt.quote:
Zou wel kunnen ja, lekker creamy.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
mist nog wel een grote lepel met creme fraiche
Creme fraiche vind ik eigenlijk altijd wel een topshow.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja, lekker creamy.
Biesloop vind ik niet zo lekker, balletjes ook niet
Ga je lekkerquote:
Druk in mijn hoofd.quote:
Lukt niet echt.quote:
Nee geen alcohol, dan heb ik daar morgen spijt van. Ik ga wel even foto's googlen. Misschien zie ik wat voor mijn nieuwe opdracht.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neem een wijntje en ga een film kijken ofzo.
Nieuwe afleveringen?quote:
Ik zeg ook niet dat je 3 flessen moet leeg drinken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee geen alcohol, dan heb ik daar morgen spijt van. Ik ga wel even foto's googlen. Misschien zie ik wat voor mijn nieuwe opdracht.
Nee, maar dan gaat de fles wel leeg.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je 3 flessen moet leeg drinken.
Gooi je eerst de helft van de fles leeg, en begin je dan pasquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaat de fles wel leeg.
doodzondequote:Op zaterdag 7 november 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gooi je eerst de helft van de fles leeg, en begin je dan pas.
Ongeveer, het zijn terugblikken X jaar later.quote:
Ik zou je een pof van mijn joint aanbieden, als ik zeker zou weten dat je niet agressief zou worden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee geen alcohol, dan heb ik daar morgen spijt van. Ik ga wel even foto's googlen. Misschien zie ik wat voor mijn nieuwe opdracht.
ik waardeer het gebaar. zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zou je een pof van mijn joint aanbieden, als ik zeker zou weten dat je niet agressief zou worden.
Heb je al een deur gesloopt?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik waardeer het gebaar. zal ik maar zeggen
Nee, ik hang een beetje voor de tvquote:
Dit valt me reuze mee.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik waardeer het gebaar. zal ik maar zeggen
Geen idee, de nacht van de popmuziek staat opquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, is er nog een leuk SBS programma? Met van die leuke BNers?
Vind het nog steeds kansloos hoor, dat is niet veranderdquote:
Dat mag natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind het nog steeds kansloos hoor, dat is niet veranderd
Ja, je was vannacht ook veel te laat weg.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
Wat heeft iedereen een leven vandaag, of wachten ze allemaal weer tot ik ga slapen, zoals normaal doordeweeks.
Ik zag dat ik een heel topic heb gemist, dus dat is aardig ingehaald.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, je was vannacht ook veel te laat weg.
Ik heb geen leuk verhaal.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
Vertel dan eens een leuk verhaal ofzo Uccie.
Ik denk dat ik gewoon lekker ga slapen, misschien dat ik morgen dan echt niet meer moe ben.quote:
Ik ben er gewoon hoorquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
Wat heeft iedereen een leven vandaag, of wachten ze allemaal weer tot ik ga slapen, zoals normaal doordeweeks.
Nee, ik heb nog een glas dubbelfris genomen.quote:
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moest meteen aan Harry denken.
Lekker gek.quote:Op zondag 8 november 2015 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een glas dubbelfris genomen.
#wildenachten
Zelfs ik vind dat. Terwijl ik normaal wel van woordgrapjes houd.quote:Op zondag 8 november 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind Willem nu al compleet kut, met zijn gedrag.
Die gaat je zo begroetenquote:
Kwam doordat die broek uit was.quote:Op zondag 8 november 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind Willem nu al compleet kut, met zijn gedrag.
Dus als je denkt aan een man met de broek uit dan denk je aan Specularium?quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kwam doordat die broek uit was.
Moest meteen aan jou denken.
Wie niet.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus als je denkt aan een man met de broek uit dan denk je aan Specularium?
Het is geen moemoequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Alleen bij een stripfiguur.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus als je denkt aan een man met de broek uit dan denk je aan Specularium?
quote:Op zondag 8 november 2015 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]Hey FatimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 november 2015 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]Goh, gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nog niet. Moet eerst nog via loket opdracht geven. Heb 16e afspraak met een ander. Die wacht ik eerst even af.quote:
Ok.quote:Op zondag 8 november 2015 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Moet eerst nog via loket opdracht geven. Heb 16e afspraak met een ander. Die wacht ik eerst even af.
Ik denk sowieso dat je Oranje ongeveer het meest tolerante dorp van NL is.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 00:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Alleen bij een stripfiguur.![]()
Hoop ik.
Maar die van de 16e is geloof ik meer strafrecht advocaat dus weet niet of dat wat gaat worden :pquote:
quote:Op zondag 8 november 2015 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan wie denk je nu?Maar stel dat er nu een broek naast lag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Aan wie denk je nu?Dit gaat google niet leuk vinden,... haal weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]
Aan wie denk je nu?Wel als ie gaat zwemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Als ie je zaak maar goed behandelt. Wees concreet tijdens die afspraak.quote:Op zondag 8 november 2015 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar die van de 16e is geloof ik meer strafrecht advocaat dus weet niet of dat wat gaat worden :p
Ja misschien ben ik dat gisteren niet helemaal geweest nee.quote:Op zondag 8 november 2015 00:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als ie je zaak maar goed behandelt. Wees concreet tijdens die afspraak.
Alles goed geregeld bij de nieuwe werkgever?quote:Op zondag 8 november 2015 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien ben ik dat gisteren niet helemaal geweest nee.
quote:Op zondag 8 november 2015 00:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit gaat google niet leuk vinden,... haal weg.
Ja tot nu toe wel. Genoeg diensten dus denk dat het wel goed zitquote:Op zondag 8 november 2015 00:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Alles goed geregeld bij de nieuwe werkgever?
Ah mooi om te horen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja tot nu toe wel. Genoeg diensten dus denk dat het wel goed zit
Ieuw.quote:
En nog met dieren ook.quote:
Oeh, zal ik dan Uccie wegjagen met mijn klefheidquote:Op zondag 8 november 2015 00:33 schreef anonymoussie het volgende:
Heb ik Harry weggejaagd met mijn klefheid?
Als je dat maar uit je bolle kop laat.quote:Op zondag 8 november 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, zal ik dan Uccie wegjagen met mijn klefheid
Nee joh.quote:Op zondag 8 november 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet je best maar.quote:Op zondag 8 november 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik blijf.quote:Op zondag 8 november 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het woord "wegjagen" valt vier posts op rij en wie duikt er op? d4v1d...
Harry valt niet te verjagen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:33 schreef anonymoussie het volgende:
Jij hebt een lelijk hoofd.quote:Op zondag 8 november 2015 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij mag je. Je hebt een lelijke UI, trouwens.
quote:Op zondag 8 november 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je dat maar uit je bolle kop laat.
Jij moet dit hele topic wakker blijven.quote:
Ik kijk iets over apen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:33 schreef anonymoussie het volgende:
Dat lukt misschien nog wel.quote:Op zondag 8 november 2015 00:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij moet dit hele topic wakker blijven.
quote:Op zondag 8 november 2015 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou en? Dan halen ze die plaatjes toch weg?
Werk jij 7 dagen per week of zoquote:Op zondag 8 november 2015 00:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ook.
Net thuis van werk en mn wekker gaat over 5 uurtjes
Deze week welquote:Op zondag 8 november 2015 00:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Werk jij 7 dagen per week of zo
Doe eens niet zo racistisch joh.quote:
En dan een foto van de moeder van Yasmin.quote:Op zondag 8 november 2015 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Aapjes kijken met Harry" zou een prachtige titel voor het volgende topic van deze SC zijn.
Is dit net zoiets als Chimpanzee?quote:Op zondag 8 november 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk Yasmin ruig doen met haar disses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |