Ik ben verdwaald dus.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moemoe
DH
Verdwaald UTO volk.:D
Omdat NWS specu
Mogen we hier wel komen eigenlijk ?quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moemoe
DH
Omdat NWS specu
Als je maar niet te vrolijk doet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mogen we hier wel komen eigenlijk ?
Of hebben we daar een speciaal Fok! paspoort voor nodig ?
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moemoe
DH
Omdat NWS specu
Dus dit mag dan dus niet:quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je maar niet te vrolijk doet.
Shit nou heb ik een probleem.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of ik ben scheel of ik zie die room echt niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:24 schreef moemoe het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
Wie zin heeft om tekeningen te maken met Fokker89 en mij.
Kom erbij!
Room = FOK!
Bij user createdquote:Op zaterdag 7 november 2015 04:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Of ik ben scheel of ik zie die room echt niet.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SNAFU. (Situation Normal All Fucked Up). - WO-II gezegde.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Occupation, alles. En er is geen wekker, maar ik probeer het gewoon opnieuw. Trusten!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2015 04:30 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga ook plat voordat ik domme dingen ga doen in MSPaint.
Oh noquote:Op zaterdag 7 november 2015 04:30 schreef Drugshond het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 7 november 2015 04:30 schreef Drugshond het volgende:
False Positive.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hmmm positieve stokslagen of negatieve stokslagen?
Zal we negatief zijn, nah dan pas ik.
quote:A false positive is an error in some evaluation process in which a condition tested for is mistakenly found to have been detected
Kerstliedjes zijn sowieso verschrikkelijk; het is pas 7 november.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb jij een leuker kerstliedje dan?
Eens luisteren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kerstliedjes zijn sowieso verschrikkelijk; het is pas 7 november.
Het meest realistische kerstliedje is trouwens dit nummer:
Misschien het meest reëel, maar mijn kersthart gaat hier niet van kloppen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik loop gewoon in mijn wintersporttrui rond.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
* Gizmogirl28 gooit thermometer de keet uit. 23 graden fock it, we hebben de ijspegels onder aan de neus hangen.
Dat is ook niet echt de bedoeling van het nummer... Het kwam trouwens in 1997 uit als fanclub-liedje. In 2009 verscheen de bovengenoemde versie, Ironisch genoeg lag er op dat moment net een dik pak sneeuw in Engeland...quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien het meest reëel, maar mijn kersthart gaat hier niet van kloppen.
Ikke dikke trui T-shirt eronder aan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik loop gewoon in mijn wintersporttrui rond.
En dat beslissen ze voor jou?quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ikke dikke trui T-shirt eronder aan.
Woningbouw is aan het bezuinigen en gootd om half 1 de Cv uit.
Ah, good to know.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt de bedoeling van het nummer... Het kwam trouwens in 1997 uit als fanclub-liedje. In 2009 verscheen de bovengenoemde versie, Ironisch genoeg lag er op dat moment net een dik pak sneeuw in Engeland...
Je wil graag eerst Sinterklaas verwelkomen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 05:10 schreef Elfletterig het volgende:
Maar het is sowieso nog veel te vroeg voor kerst-meuk.
Ja, liefst met Zwarte Piet erbij.quote:Op zaterdag 7 november 2015 05:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je wil graag eerst Sinterklaas verwelkomen?
Ik geloof je meteen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 05:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, liefst met Zwarte Piet erbij.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2015 05:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet zo onderhand eens gaan slapen
Trustequote:Op zaterdag 7 november 2015 05:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet zo onderhand eens gaan slapen
En daarom, houd ik van je Efteling!quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is je verloofde al zwanger?quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:09 schreef anonymoussie het volgende:
Goeiedag zeg.
Spitsuur hier vannacht.
Het gemiddelde koppel is er een jaar mee bezig voor het lukt. Dus ik zou maar alvast beginnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is nog niet de bedoeling.
Ik ken horrorverhalen over 10 jaar en dan ben je te oud voor IVF en alles, depressies en gedoe. Dus inderdaad, gelijk vandaag beginnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het gemiddelde koppel is er een jaar mee bezig voor het lukt. Dus ik zou maar alvast beginnen.
Dat maakt zij wel uit voor je.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is nog niet de bedoeling.
Ik weet niet of ze nu bij elkaar zijn, en als hij in zijn eentje begint dan wordt zij niet zwanger natuurlijk.quote:
Ga jij dan even naar de bijna-vrouw van Wibi.quote:
Ik weet niet of ik dat wel leuk vind.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga jij dan even naar de bijna-vrouw van Wibi.
Bij mij moet je ook niet zijn, hier worden geen kindjes gemaakt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel leuk vind.
Ik hoef het eindproduct ook niet, gaat mij om het maken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mij moet je ook niet zijn, hier worden geen kindjes gemaakt.
Ja fijn, maar ik hoef het eindproduct ook niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoef het eindproduct ook niet, gaat mij om het maken.
Verkopen dan maar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja fijn, maar ik hoef het eindproduct ook niet.
Nee, ik wil het niet ontwikkelen...dat hele eindproduct.quote:
Hou je mond danquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik wil het niet ontwikkelen...dat hele eindproduct.
Schijn je makkelijk te kunnen oplossen met een klerenhanger.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, de klaphekjes in mijn supermarkt zijn denk ik al genoeg. Die komen met zo'n teringvaart tegen je buik.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijn je makkelijk te kunnen oplossen met een klerenhanger.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:32 schreef Fokker89 het volgende:
En jij zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ja precies. Als je dan toch allebei zo zeker bent van het plan zou ik niet gaan wachten op een huwelijkspapiertje.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken horrorverhalen over 10 jaar en dan ben je te oud voor IVF en alles, depressies en gedoe. Dus inderdaad, gelijk vandaag beginnen.
Ik wil hem wel voor je baren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee, het eindproduct is prima, maar niet in eigen productie.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wacht, jullie willen het eindproduct niet. Laat dan maar.
Dan doe ik het wel; mijn brede heupen schijnen een goede voorspeller te zijn voor een vlotte bevalling.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee, het eindproduct is prima, maar niet in eigen productie.
Ik heb defecte apparatuur enzo.
Weet alleen niet of de verborgen gebreken dan niet alsnog meegaan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel; mijn brede heupen schijnen een goede voorspeller te zijn voor een vlotte bevalling.
Hmja... Dat zou wel kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet alleen niet of de verborgen gebreken dan niet alsnog meegaan.
Draag je voor uit eigen werk?quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:01 schreef Metalfrost het volgende:
het vieze verlepte bier
in het riool gebrouwen
het smaakt niet van hier
kom we gaan rouwen
Nee, ter plekke verzonnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Draag je voor uit eigen werk?
Mwah. Ik heb geen haast.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het gemiddelde koppel is er een jaar mee bezig voor het lukt. Dus ik zou maar alvast beginnen.
Dit moet ze vooral denken ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat maakt zij wel uit voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |