Ik ben verdwaald dus.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moemoe
DH
Verdwaald UTO volk.:D
Omdat NWS specu
Mogen we hier wel komen eigenlijk ?quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moemoe
DH
Omdat NWS specu
Als je maar niet te vrolijk doet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mogen we hier wel komen eigenlijk ?
Of hebben we daar een speciaal Fok! paspoort voor nodig ?
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moemoe
DH
Omdat NWS specu
Dus dit mag dan dus niet:quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je maar niet te vrolijk doet.
Shit nou heb ik een probleem.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of ik ben scheel of ik zie die room echt niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:24 schreef moemoe het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
Wie zin heeft om tekeningen te maken met Fokker89 en mij.
Kom erbij!
Room = FOK!
Bij user createdquote:Op zaterdag 7 november 2015 04:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Of ik ben scheel of ik zie die room echt niet.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SNAFU. (Situation Normal All Fucked Up). - WO-II gezegde.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Occupation, alles. En er is geen wekker, maar ik probeer het gewoon opnieuw. Trusten!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2015 04:30 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga ook plat voordat ik domme dingen ga doen in MSPaint.
Oh noquote:Op zaterdag 7 november 2015 04:30 schreef Drugshond het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 7 november 2015 04:30 schreef Drugshond het volgende:
False Positive.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hmmm positieve stokslagen of negatieve stokslagen?
Zal we negatief zijn, nah dan pas ik.
quote:A false positive is an error in some evaluation process in which a condition tested for is mistakenly found to have been detected
Kerstliedjes zijn sowieso verschrikkelijk; het is pas 7 november.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb jij een leuker kerstliedje dan?
Eens luisteren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kerstliedjes zijn sowieso verschrikkelijk; het is pas 7 november.
Het meest realistische kerstliedje is trouwens dit nummer:
Misschien het meest reëel, maar mijn kersthart gaat hier niet van kloppen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kerstliedjes zijn sowieso verschrikkelijk; het is pas 7 november.
Het meest realistische kerstliedje is trouwens dit nummer:
Ik loop gewoon in mijn wintersporttrui rond.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
* Gizmogirl28 gooit thermometer de keet uit. 23 graden fock it, we hebben de ijspegels onder aan de neus hangen.
Dat is ook niet echt de bedoeling van het nummer... Het kwam trouwens in 1997 uit als fanclub-liedje. In 2009 verscheen de bovengenoemde versie, Ironisch genoeg lag er op dat moment net een dik pak sneeuw in Engeland...quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien het meest reëel, maar mijn kersthart gaat hier niet van kloppen.
Ikke dikke trui T-shirt eronder aan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik loop gewoon in mijn wintersporttrui rond.
En dat beslissen ze voor jou?quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ikke dikke trui T-shirt eronder aan.
Woningbouw is aan het bezuinigen en gootd om half 1 de Cv uit.
Ah, good to know.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt de bedoeling van het nummer... Het kwam trouwens in 1997 uit als fanclub-liedje. In 2009 verscheen de bovengenoemde versie, Ironisch genoeg lag er op dat moment net een dik pak sneeuw in Engeland...
Je wil graag eerst Sinterklaas verwelkomen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 05:10 schreef Elfletterig het volgende:
Maar het is sowieso nog veel te vroeg voor kerst-meuk.
Ja, liefst met Zwarte Piet erbij.quote:Op zaterdag 7 november 2015 05:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je wil graag eerst Sinterklaas verwelkomen?
Ik geloof je meteen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 05:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, liefst met Zwarte Piet erbij.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2015 05:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet zo onderhand eens gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |