abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 december 2015 @ 11:40:09 #101
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158233696
En dat verschil zit hem in resolutie of Hz?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158276855
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik ben me de laatste 2 dagen toch een potje slecht. Raak he-le-maal niks. Ik heb mn settings geoptimaliseerd en verschillende tutorials en guides gelezen over aiming movement etc etc en juist nu gaat het echt ruk :P En het kan aan mij liggen maar ik heb zo vaak het gevoel dat ik degene ben die als 1e zn target raakt om vervolgens neer te gaan zonder iets geraakt te hebben. En nu snap ik dat aim heel belangrijk is op langere range en dat ik nog moet wennen aan de spray en recoil maar soms lijkt ik zo duidelijk iets te raken en er gebeurd helemaal niks. Bv gisteren op Locker Conquest ik kom vanuit low c en zie 2 man staan die mij niet opmerken. Ik sta op point blank range vuur een hele clip af op beide spelers die netjes naast elkaar staan, 0 hitpoints en ze blijven staan met 100hp beide...
Denk dat ik de komende tijd maar vooral in de test range en singleplayer ga werken aan mn aim.....

Het "vreemde" is dat ik op Hardcore mode veel beter presteer...
  woensdag 16 december 2015 @ 12:11:43 #103
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158280059
2 nieuwe maps http://battlelog.battlefi(...)egacy-ops-available/

Kan em nergens downloaden
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_158280171
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:11 schreef Woods het volgende:
2 nieuwe maps http://battlelog.battlefi(...)egacy-ops-available/

Kan em nergens downloaden
Rechtermuisknop op bf4 in origin ---> Details en daar legacy map pack.
Conscience do cost.
  woensdag 16 december 2015 @ 14:28:53 #105
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158282955
:Y)
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 16 december 2015 @ 15:19:06 #106
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158284134
Moet zeggen dat die operation outbreak map me wel kan bekoren. Beetje Vietnam-achtig als je vanuit een heli over de boomtoppen kijkt.

Edit- 2 nieuwe nog niet aan toe gekomen :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 16 december 2015 @ 15:52:37 #107
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158285000
Noshar Canals zit dus in Dragon Valley inbegrepen :N
  woensdag 16 december 2015 @ 16:34:52 #108
12888 Skull-splitter
pi_158286057
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Rechtermuisknop op bf4 in origin ---> Details en daar legacy map pack.
Ouderwets kut geregeld idd. Kan makkelijk dmv patch.
  donderdag 17 december 2015 @ 19:13:35 #109
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158313008
Naar mijn idee is Noshar Canals niet 1:1 overgezet. De map is veel te groot opgezet met lege ruimtes tussenin. De spawn is iedere keer kut en teveel op snipen gericht want met short range lukt het niet.
pi_158323192
Ik denk dat ik vooral de HC game mode ga spelen, geen map/radar, hogere dmg output etc etc maakt het allemaal net iets leuker spelen. Jammer dat er niet heel veel HC servers zijn :)
pi_158323647
Ik moet zeggen dat ik BF4 na de grote updates van afgelopen jaar echt zeer soepel en goed vind lopen. Op het begin was het natuurlijk een ramp, maar nu met de nieuwe maps zoals Dragon Valley 2015 kan ik voorlopig weer lekker vooruit.
Wat een vette map is dat zeg, tering.

Ben nu level 110 en heb al heel wat uren er in zitten, en gaan er nog heel wat komen. Ik waardeer het heel erg dat DICE en de community er voor zorgen dat het spel nu 2 jaar na de release nog steeds vernieuwd wordt.

En Obliteration is een geniale game-modus, is vrijwel het enige dat ik speel, soms Rush. En dat van een Die-hard Battlefield 2 (conquest) speler.
pi_158350930
de game begint me steeds meer tegen te staan, daar waar ik dacht een leuke gebalanceerde shooter the hebben gekocht met een leuke community lijkt dit beeld niet echt te kloppen.
Grote open maps worden verpest door snipers en tank campers die alleen maar voor de kills gaan. Conquest op een map zoals locker draait altijd uit op 1 team die het andere team alleen maar spawnraped..... Niemand voelt zich geroepen uit zichzelf teams wat eerlijker te maken in bv Domination of TDM, nu ben ik absoluut niet degene die het verschil maakt dus ik kan wel switchen maar dat heeft weinig zin. Het lijkt echt dat deze game vol zit met mensen die alleen maar de makkelijke manier van spelen willen, een hoge k/d ratio de wapens en vehicles die op dit moment het beste zijn en als het ff kan teams die absoluut niet in balance zijn. Ik geef het nog een paar weken maar misschien moet ik toch opzoek naar een shooter die meer bij mij past :)
  zaterdag 19 december 2015 @ 11:24:20 #113
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_158352422
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:48 schreef Questular het volgende:
de game begint me steeds meer tegen te staan, daar waar ik dacht een leuke gebalanceerde shooter the hebben gekocht met een leuke community lijkt dit beeld niet echt te kloppen.
Grote open maps worden verpest door snipers en tank campers die alleen maar voor de kills gaan. Conquest op een map zoals locker draait altijd uit op 1 team die het andere team alleen maar spawnraped..... Niemand voelt zich geroepen uit zichzelf teams wat eerlijker te maken in bv Domination of TDM, nu ben ik absoluut niet degene die het verschil maakt dus ik kan wel switchen maar dat heeft weinig zin. Het lijkt echt dat deze game vol zit met mensen die alleen maar de makkelijke manier van spelen willen, een hoge k/d ratio de wapens en vehicles die op dit moment het beste zijn en als het ff kan teams die absoluut niet in balance zijn. Ik geef het nog een paar weken maar misschien moet ik toch opzoek naar een shooter die meer bij mij past :)
Kwestie van houding, je kunt je eraan ergeren, of je kunt je instellen op welke spelers wel voor de objective gaan en je daarbij aansluiten en ze helpen.

Blijf op conquest bij de voertuigen (tanks, IFV's) die PTFO-en als inf, dan neemt je kans op overleven met een tienvoud toe.

Alles in BF is een kwestie van wisselwerking tussen teamplay, voertuigen en positioneren. Dat maakt dat het interessant blijft imo. Op publics vind je bijna geen teamplay. Truc is om de teamplay wel te vinden door de juiste squad te joinen (vaak met high ranked spelers, je kunt de ranks laten zien op squadscreen in je options) en je erop aan te passen. Dan speelt BF wel heel interessant imo!
pi_158352581
Ook een kwestie van de juiste servers uitkiezen :P Verder denk ik dat je de kritiek die je hier geeft gaat terugvinden in vrijwel elke andere fps die je kan spelen.
Conscience do cost.
pi_158353821
Ik heb een tijd CoD4 gespeeld en die game had wat mij betreft een prima balance gevonden. De maps waren niet te groot waardoor je niet eindeloos lang moest rennen om neergesniped te worden en de perks die je had waren niet game killing. Maar goed die game wordt niet meer gespeeld :)
pi_158353969
Dan kan je natuurlijk een van de modernere cods een kans geven gezien die eigenlijk toch allemaal hetzelfde zijn en spelen :) Toch denk ik dat je kritiek vooralsnog meer te maken heeft met dat je (en dat bedoel ik niet gemeen) nog niet heel goed bent in het spel en daarom dergelijke situaties nog niet soepel kan vermijden. Die frustratie die je hierboven beschrijft had ik ook op het moment dat ik nog niet op instinct speelde en teveel bezig was met nadenken.
Conscience do cost.
  zaterdag 19 december 2015 @ 15:08:35 #117
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_158356056
Als ik alleen speel en het team is kut ga ik gewoon naar een andere server als ik geen zin heb om te veel moeite te doen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_158356532
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Als ik alleen speel en het team is kut ga ik gewoon naar een andere server als ik geen zin heb om te veel moeite te doen.
Van tevoren even kijken wat de score is helpt ook al een boel. Als het redelijk gelijk opgaat of het begint net zit je meestal wel goed. Kan je vervolgens natuurlijk alsnog keihard afgeslacht worden maar dat risico loop je altijd :P

Bepaalde servers met actieve clans regelen het soms ook heel goed trouwens. Daar heb ik vaak de leukste (en meest gelijke) battles.
Conscience do cost.
pi_158359330
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:14 schreef ems. het volgende:
Dan kan je natuurlijk een van de modernere cods een kans geven gezien die eigenlijk toch allemaal hetzelfde zijn en spelen :) Toch denk ik dat je kritiek vooralsnog meer te maken heeft met dat je (en dat bedoel ik niet gemeen) nog niet heel goed bent in het spel en daarom dergelijke situaties nog niet soepel kan vermijden. Die frustratie die je hierboven beschrijft had ik ook op het moment dat ik nog niet op instinct speelde en teveel bezig was met nadenken.
Mijn eigen onkunde is zeker een deel van de frustratie :)
pi_158360213
Heey !! Vraagje, via Origin zou je battlefield 1942 gratis moeten kunnen downloaden.

https://www.origin.com/nl-nl/store/buy/battlefield-1942

Dan kom je hier

http://www.battlefield.com/battlefield-1942

En dan klik je op download kom je terug bij die 1e link.
Ik heb ook al op steam gekeken niet meer te koop.

Was gewoon gave shit
  zondag 20 december 2015 @ 00:42:29 #121
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_158370923
Gewoon via de Origin-client doen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 21 december 2015 @ 15:35:17 #122
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158411492
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Als het team kut is dan is er altijd wel 1 squad die de objectives speelt toch? :P
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_158411756
Ik heb dit weekend sniper geprobeerd en om de een of andere reden heb ik dat wapen veel sneller onder controle dan bv de ace 23. Dus ik ga eens een tijdje klooien met sniper. Beetje spawnpoint droppen etc. Niet het type sniper die aan de rand van de map ligt te campen maar gewoon rondlopen en mn ding doen maar dan met een sniperrifle.
  maandag 21 december 2015 @ 16:02:47 #124
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158412139
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:46 schreef Questular het volgende:
Ik heb dit weekend sniper geprobeerd en om de een of andere reden heb ik dat wapen veel sneller onder controle dan bv de ace 23. Dus ik ga eens een tijdje klooien met sniper. Beetje spawnpoint droppen etc. Niet het type sniper die aan de rand van de map ligt te campen maar gewoon rondlopen en mn ding doen maar dan met een sniperrifle.
Lekker aggresive recon spelen. Mijn favoriete bezigheid, lekker rondrennen met mijn FY-JS en flags cappen. Loadout zou ik C4 en radio beacon nemen. En op je rifle normale barrel of surpressor met canted iron sights en Quick pull. Als sidearm een shorty of GN18 :)
  maandag 21 december 2015 @ 16:06:14 #125
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158412215
Persoonlijke favoriete scope is de JGM maar dat is smaak;)
  maandag 21 december 2015 @ 16:07:46 #126
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_158412257
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als het team kut is dan is er altijd wel 1 squad die de objectives speelt toch? :P
Ja maar om altijd naar de beste squad rennen is ook zo zwak.
[/quote]
pi_158433130
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:48 schreef Questular het volgende:
Dat ligt vooral aan de servers die je joint. Daarom ook meteen als je een server chill vindt, gewoon toevoegen aan favorieten. Ik heb nu een lijst met allemaal chille servers waar je dat soort noob-shit niet tegen komt.
pi_158433668
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 16:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Lekker aggresive recon spelen. Mijn favoriete bezigheid, lekker rondrennen met mijn FY-JS en flags cappen. Loadout zou ik C4 en radio beacon nemen. En op je rifle normale barrel of surpressor met canted iron sights en Quick pull. Als sidearm een shorty of GN18 :)
Die FY-JS staat op mn verlanglijstje, helaas is die assignement niet de makkelijkste :) Dus ik doe het nog ff met mn 338-recon.
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:25:36 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158434247
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:38 schreef Questular het volgende:

[..]

Die FY-JS staat op mn verlanglijstje, helaas is die assignement niet de makkelijkste :) Dus ik doe het nog ff met mn 338-recon.
De assignment is idd vooral grinden als sniper. Maar heb hem per toeval gehaald toen ik aan het snipen was :P

Een scout elite of m40a5 zijn ook vrij goede rifles voor CQC. M98 is na een aantal patches ook een beest maar heeft te lange reload :P

Ik wil graag die GOL magnum maar tjah dat is pas een kut achieve :(
pi_158626424
De laatste paar dagen echt grappige bugs tegengekomen. Zo ben ik al 3x dood gegaan door een falende parachute, met de kanttekening dat ik gewoon ergens rondliep en in 1x de animatie van een parachute sprong te zien kreeg (eigenlijk mn character die stilstaat en met zn armen aan het wapperen is) vervolgens ben ik dood. Gisteren tijdens een potje conquest op Haitan Resort liep ik met mn sniper rond en zie iemand het strand op knallen met een jetski. Die persoon gaat in het zand liggen op een metertje of 15 van mij zonder dat hij me opmerkt. Ik scope en schiet hem 2x vol in het hoofd zonder dmg te doen, wat blijkt een blaadje van een struik waar ik achter sta vangt de kogels op, niet lang daarna sta ik in een gebouw bij punt A en zie iemand richting punt B gaan. Ik scope schiet en een flapje van een kartonnen doos vangt dit keer de kogel op :)
  zondag 3 januari 2016 @ 14:54:35 #131
97079 Jeff89
Conquer All
pi_158787610
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ouderwets kut geregeld idd. Kan makkelijk dmv patch.
Ze hadden het best iets overzichtelijker kunnen maken, maar dit heeft toch wel mijn voorkeur boven de BF3 en BC2 methoda.. Daar zat ALLE DLC gewoon in patches verwerkt, ongeacht of je er nu op zat te wachten of niet. BC2 Vietnam nam gewoon 1gb oid in, terwijl je hem alleen kon spelen als je de key kocht. Volgens mij was dat bij BF3 met een deel van de DLC ook zo. Nu vult BF4 tenminste je schijf niet met maps die je eventueel niet gaat spelen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:07:24 #132
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158849343
Waar staan die icoontjes rechts op het beeld voor? Voornamelijk bij hoog tickrate spelletjes?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:57:53 #133
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_158850863
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:07 schreef Woods het volgende:
Waar staan die icoontjes rechts op het beeld voor? Voornamelijk bij hoog tickrate spelletjes?
Gejat van het forum op Battlelog:

https://www.reddit.com/r/(...)tatus_icon_feedback/
[/quote]
pi_158850926
Ik zie ze regelmatig voorbij komen maar ik heb er eigenlijk nooit wat van gemerkt, zowel qua gameplay als ping.
Conscience do cost.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:45:05 #135
12888 Skull-splitter
pi_158855294
Hier vooral client packet loss en server performance issues...
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:58:27 #136
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158855712
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier vooral client packet loss en server performance issues...
Hier ook maar enkele seconden. Ik ga niet op een 120hz server spelen bijvoorbeeld. Ikzelf merk nog weinig van deze verbeteringen.

Soms kom ik een 40hz server tegen terwijl ik hier niet op kan filteren :P

quote:
Zodiac Mission: Capricorn
Jump into any Battlefield 4 multiplayer mode and map and score 4 Kills with C4 to get the Capricorn Dog Tag. This mission is active between January 5, 2016 9AM PT and January 11, 2016 9AM PT**.

[ Bericht 13% gewijzigd door Woods op 06-01-2016 14:13:36 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:10:33 #137
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159054954
GOL MAGNUM vrij te spelen door:

quote:
• Get a Sniper Rifle Ribbon in a round 0/1
• In a round, kill 5 players from the Caspian or Firestorm towers 0/5
Heb enkele reacties voorbij zien komen dat het een moeilijke opgave is. Wil de challange aangaan maar welke torens worden er bedoelt?

Moet je trouwens opgaven die in Second Assault of China Rising voor een wapen op een DLC map voltooien?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:43:03 #138
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_159056126
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:10 schreef Woods het volgende:
GOL MAGNUM vrij te spelen door:

[..]

Heb enkele reacties voorbij zien komen dat het een moeilijke opgave is. Wil de challange aangaan maar welke torens worden er bedoelt?

Moet je trouwens opgaven die in Second Assault of China Rising voor een wapen op een DLC map voltooien?
De enige grote toren in Caspian die ook neer kan, op Firestorm de hoogste toren. Die kan ook vlammen spuwen als iemand op de knop drukt. Niet zo moeilijk.
Sniperrifle Ribbon krijg je bij 6 kills.
Denk daar aan als je denkt van ''ha 5 kills, klaar''.

quote:
Nee, dacht het niet.
pi_159107597
Vandaag mn nieuwe budget scherm binnengekregen

http://tweakers.net/price(...)hs-b1-zwart/reviews/

Wat een verschil, ik speelde nu met een 24inch Dell scherm die ik van mn werk heb kunnen overnemen, een echt kantoor scherm. En dan is dit toch echt iets anders, beeld is heerlijk scherp waardoor ik alles beter kan zien, aimen gaat lekkerder. Top aankoop :)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:02:40 #140
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159124560
Wat is de FAMAS een godengun. Die 1000 RPM. Full auto in close quarters. Zelfs shotguns zijn om 50% van de gevallen kansloos. De AEK kon ik totaal niet " voelen" maar deze. Pfff wat een gun! :)
pi_159124753
Ik kan goed met de famas overweg maar voor close-range vind ik de AEK toch echt heer en meester :P

F2000 is trouwens ook heel goed te doen voor hetzelfde werk.
Conscience do cost.
pi_159124873
Ik heb nu iets vaker de Bulldog, vind ik ook een prima wapen :)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:57:48 #143
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159125628
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:13 schreef ems. het volgende:
Ik kan goed met de famas overweg maar voor close-range vind ik de AEK toch echt heer en meester :P

F2000 is trouwens ook heel goed te doen voor hetzelfde werk.
Hahah die AEK is theoretisch op alle vlakken beter muv iets mindere hipfire en 100 rpm minder. Ik kan dan ook niet plaatsen waarom ik de Famas zoveel beter vind spelen. De recoil is belachelijk, 25+1 magazijn :P hell ik run hem zelfs met Hbar en potato :')!!
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:58:21 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159125640
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:19 schreef Questular het volgende:
Ik heb nu iets vaker de Bulldog, vind ik ook een prima wapen :)
Is ook een prima wapen :)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 17:33:31 #145
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159127532
Op welke map maak ik de meeste kans om:
quote:
Destroy an air vehicle with portable AA 0/1
Kom ze niet tegen op de grote Conquest maps :{
pi_159127573
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:33 schreef Woods het volgende:
Op welke map maak ik de meeste kans om:

[..]

Kom ze niet tegen op de grote Conquest maps :{
Dan kijk je niet goed :P De AA zit in de meeste grote open maps en kills ermee krijgen is zo ongeveer het makkelijkste aspect van heel battlefield.

Maar Golmud en Zavod zijn populaire maps die ze hebben iig :)
Conscience do cost.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 17:37:28 #147
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159127611
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan kijk je niet goed :P De AA zit in de meeste grote open maps en kills ermee krijgen is zo ongeveer het makkelijkste aspect van heel battlefield.

Maar Golmud en Zavod zijn populaire maps die ze hebben iig :)
Golmud gister inderdaad tegen gekomen maar de admin gebruikte die om makkelijk kills mee ter krijgen(hardcore te makkelijk) Spawnen ze bij de base of bij checkpoints?
pi_159127711
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:37 schreef Woods het volgende:

[..]

Golmud gister inderdaad tegen gekomen maar de admin gebruikte die om makkelijk kills mee ter krijgen(hardcore te makkelijk)
Voor zover ik weet zijn vehicles op hardcore niet meer vatbaar voor damage dan op normal.
quote:
Spawnen ze bij de base of bij checkpoints?
Bij de base in de meeste gevallen. Op bepaalde maps spawnen ze ook daarbuiten.
Conscience do cost.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 17:58:43 #149
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159127979
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Voor zover ik weet zijn vehicles op hardcore niet meer vatbaar voor damage dan op normal.

[..]

Bij de base in de meeste gevallen. Op bepaalde maps spawnen ze ook daarbuiten.
Heb het geprobeert in zon 'nokill' server maar BF4 registreert dat niet :'( Weet nu wel dat ze er spawnen.
pi_159128108
wtf is een no kill server en waarom join je die om iets met een AA te killen? :P
Conscience do cost.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 18:11:21 #151
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159128162
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:07 schreef ems. het volgende:
wtf is een no kill server en waarom join je die om iets met een AA te killen? :P
Ja de neuq, heb ik eindelijk een AA en knal ik een chopper neer krijg ik die challenge niet?

quote:
Destroy an air vehicle with portable AA 0/1
pi_159128170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:11 schreef Woods het volgende:

[..]

Ja de neuq, heb ik eindelijk een AA en knal ik een chopper neer krijg ik die challenge niet?
Pas aan het einde van de ronde, meen ik. Sowieso krijg je alleen punten als je de game afmaakt.
Conscience do cost.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 18:46:32 #153
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159128827
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Pas aan het einde van de ronde, meen ik. Sowieso krijg je alleen punten als je de game afmaakt.
Hm de challenge is niet zo simpel als t lijkt
pi_159128849
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef Woods het volgende:

[..]

Ah, portable AA is dus een raketwerper :')
Oh, stom. Dat had ik ook kunnen weten. Ik dacht dat ze doelde op de MAA :P
Conscience do cost.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 18:48:17 #155
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159128885
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh, stom. Dat had ik ook kunnen weten. Ik dacht dat ze doelde op de MAA :P
Nee ik zit nu op het BF4 forum en daar hebben ze het over Anti Vehicle Ribbons enzo

Die ribbons heb ik allen, ik moet nu met een IGLA of STINGER een helikopter neerhalen en degene doden. Is de challenge voor de MP7 trouwens.

[ Bericht 10% gewijzigd door Woods op 15-01-2016 19:09:03 ]
  maandag 18 januari 2016 @ 14:21:14 #156
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_159201346
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:48 schreef Woods het volgende:

[..]

Nee ik zit nu op het BF4 forum en daar hebben ze het over Anti Vehicle Ribbons enzo

Die ribbons heb ik allen, ik moet nu met een IGLA of STINGER een helikopter neerhalen en degene doden. Is de challenge voor de MP7 trouwens.
Je moet inderdaad een kill krijgen en niet alleen een "vehicle destruction" met een stinger of een igla
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  maandag 18 januari 2016 @ 14:49:28 #157
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159201926
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:21 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Je moet inderdaad een kill krijgen en niet alleen een "vehicle destruction" met een stinger of een igla
Heb de challenge gehaald. Mp7 is baas :7
  maandag 18 januari 2016 @ 14:57:42 #158
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_159202106
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:44 schreef Questular het volgende:
Vandaag mn nieuwe budget scherm binnengekregen

http://tweakers.net/price(...)hs-b1-zwart/reviews/

Wat een verschil, ik speelde nu met een 24inch Dell scherm die ik van mn werk heb kunnen overnemen, een echt kantoor scherm. En dan is dit toch echt iets anders, beeld is heerlijk scherp waardoor ik alles beter kan zien, aimen gaat lekkerder. Top aankoop :)
Ik heb 2 xu2490hs-b1 schermen gekocht.
Waarschijnlijk iets minder snel (5ms), maar wel AH-IPS
Ik merk er niet veel van.(de traagheid bedoel ik), maar dat kan ook andere oorzaken hebben.
Mijn skillz bijvoorbeeld :P
Heb alleen nog een 3 jaar oude, toen al mid-range, videokaart\CPU en heb maar een cap gezet op 60 fps.Dat haal ik meestal ook wel.
Alleen als ik mijn battlescreen op mijn tweede scherm draai gaat mijn framerate omlaag naar 50 fps.

Had hiervoor nog een CRT ,ook van iiyama.
Die ging maar niet kapot, maar is toch naar de inzamelaar gegaan.
Zelfs bij de kringloop zie ik alleen maar platte schermen.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_159212760
Degene bij Dice die de knife animatie een mooie toevoeging vond moet zn baan kwijtraken :P Belachelijk dat je geen dmg doet bij degene die aan het knifen is...
  dinsdag 19 januari 2016 @ 01:47:54 #160
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159219656
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:57 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Ik heb 2 xu2490hs-b1 schermen gekocht.
Waarschijnlijk iets minder snel (5ms), maar wel AH-IPS
Ik merk er niet veel van.(de traagheid bedoel ik), maar dat kan ook andere oorzaken hebben.
Mijn skillz bijvoorbeeld :P
Heb alleen nog een 3 jaar oude, toen al mid-range, videokaart\CPU en heb maar een cap gezet op 60 fps.Dat haal ik meestal ook wel.
Alleen als ik mijn battlescreen op mijn tweede scherm draai gaat mijn framerate omlaag naar 50 fps.

Had hiervoor nog een CRT ,ook van iiyama.
Die ging maar niet kapot, maar is toch naar de inzamelaar gegaan.
Zelfs bij de kringloop zie ik alleen maar platte schermen.
Hier ook met Battlescreen. Rete interessant maar in de praktijk heb ik er weinig aan. Gewoon wat vaker op de minimap kijken is voldoende.
pi_159219981
Of gewoon hardcore en wat vaker naar geluiden luisteren en naar blauwe driehoekjes kijken 8-)
Conscience do cost.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 03:42:25 #162
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159220138
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:11 schreef Questular het volgende:
Degene bij Dice die de knife animatie een mooie toevoeging vond moet zn baan kwijtraken :P Belachelijk dat je geen dmg doet bij degene die aan het knifen is...
nee belachelijk is als je dat mes al volgens de animatie in iemand hebt gestoken, je dan wordt neergeschoten door een teamgenoot van die gast en hij vervolgens doorloopt alsof er niks aan de hand is.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_159220747
Ik zie iemand een team member besluipen om te knifen, de animatie begint en ik schiet hem 3x in zn achterhoofd. Hij maakt de animatie af met 100 health, dat is gewoon bullshit.
pi_159225157
Die hele knife-animatie is ook bullshit en haalt alleen maar tempo uit het spel. Doe mij dan maar gewoon weer lekker arcade-achtige BC2-knifes.
Conscience do cost.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:48:20 #165
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159226991
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:08 schreef Questular het volgende:
Ik zie iemand een team member besluipen om te knifen, de animatie begint en ik schiet hem 3x in zn achterhoofd. Hij maakt de animatie af met 100 health, dat is gewoon bullshit.
gewoon laten knifen. Als die gozer niet doorheeft dat iemand pal achter hem staat verdient 'ie het gewoon. Ik wacht vaak tot hij klaar is met knifen en knife hem terug, kun je weinig tegen doen.
Drinky is een baas
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:51:56 #166
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159227088
Als je van voren wordt bemest(?) dan kan je vaak met f counteren maar ik heb al 3 keer gehad dat ik iemand knifde en bleef drukken dan kan je niet meer counterknifen.(sowieso counterknifen das wel de meest fucked up shit)
  dinsdag 19 januari 2016 @ 14:28:08 #167
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159228004
Counterknifen is de grote K van bf4. Als iemand dichtbij je kan komen met een knife dan verdien je het gewoon te sterven.
Drinky is een baas
pi_159229701
Of counterkniven wel of niet goed gaat is sowieso een beetje een roulette. Soms blijft de animatie hangen en is er opeens iemand dood. Soms ram ik ruim op tijd op F en dan countert ie gewoon niet. Soms knife ik iemand van achteren en in die animatie springt hij opeens om en countert hij mij :')

In de praktijk knife ik eigenlijk nog nauwelijks. Het -enige- voordeel aan knifen is dat die persoon niet meer gedefibd kan worden, en dat is een dermate klein voordeel dat het nooit opweegt tegen de eindeloze nadelen.
Conscience do cost.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 15:37:55 #169
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159229811
Knife was in BF3 mijn 2e wapen, echt hard verneukt in BF4

http://battlelog.battlefi(...)eapons/189512652/pc/
Drinky is een baas
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:17:32 #170
12888 Skull-splitter
pi_159244266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:26 schreef ems. het volgende:
Die hele knife-animatie is ook bullshit en haalt alleen maar tempo uit het spel. Doe mij dan maar gewoon weer lekker arcade-achtige BC2-knifes.
BC2 wist een prima mechaniek neer te zetten idd met een prima midden tussen full dynamic en scripted...
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:28 schreef Drinky het volgende:
Counterknifen is de grote K van bf4. Als iemand dichtbij je kan komen met een knife dan verdien je het gewoon te sterven.
Itt alle voorgangers hoor je echter nauwelijks voetstappen, zodat van achteren neersteken vaak wel makkelijk is...

[ Bericht 33% gewijzigd door Skull-splitter op 20-01-2016 05:50:31 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 15:43:29 #171
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159256688
Volgende faal, BF4 registreert mij kill assist niet |:( Essentieel voor de F2000 vrij te spelen op Metro.
Op magische wijze vrijgespeeld
pi_159257448
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:43 schreef Woods het volgende:
Volgende faal, BF4 registreert mij kill assist niet |:( Essentieel voor de F2000 vrij te spelen op Metro.
Op magische wijze vrijgespeeld
Is volgens mij niet dat het niet geregistreerd wordt maar dat je die archievements vaak in een specifieke (onduidelijke) volgorde moet doen.
Conscience do cost.
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:51:31 #173
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159263400
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Is volgens mij niet dat het niet geregistreerd wordt maar dat je die archievements vaak in een specifieke (onduidelijke) volgorde moet doen.
Niet in volgorde, maar in dezelfde ronde.. Voor de F2000 moet je 10 kills in de metro op Metro halen (dus niet buiten het station), 2 assist ribbons en een assault rifle ribbon. Volgens mij moet je minstens 2 van die 3 dingen in dezelfde ronde halen. Ik heb zelf toevallig net de L85 unlocked, waarvoor je een kill met een pistol, een 320-grenade en de defibs moet maken in dezelfde ronde. Ik gebruik de 320 nooit, dus die had ik nog niet.
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:21:57 #174
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159264573
Counterknifen kan alleen maar als je van voren komt, dat zijn 3 van de 12 animaties oid?. Edoch de animatie iets te langzaam gaat, vind ik dat wel veel beter dan gefrustreerd zijn omdat panic knifers met lage hp nog een even jihad op je af rennen. Niet zo overdrijven heren :P
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:44:59 #175
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159282751
De challenges maken het nog wel leuk. Word hoognodig tijd dat ik Premium eens aanschaf. Heb Second Assault wel ooit gekocht vanwege Metro maar speel BF4 steeds vaker en die andere DLC maps zien er wel dik uit.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:51 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Niet in volgorde, maar in dezelfde ronde.. Voor de F2000 moet je 10 kills in de metro op Metro halen (dus niet buiten het station), 2 assist ribbons en een assault rifle ribbon. Volgens mij moet je minstens 2 van die 3 dingen in dezelfde ronde halen. Ik heb zelf toevallig net de L85 unlocked, waarvoor je een kill met een pistol, een 320-grenade en de defibs moet maken in dezelfde ronde. Ik gebruik de 320 nooit, dus die had ik nog niet.
Deze challenge moet ik ook nog halen. Maar een kill met een defib lijkt me onmogelijk, gaat niet in 1 schok dacht ik? Ga 't nu in Hardcore proberen :P
pi_159282854
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Counterknifen kan alleen maar als je van voren komt, dat zijn 3 van de 12 animaties oid?. Edoch de animatie iets te langzaam gaat, vind ik dat wel veel beter dan gefrustreerd zijn omdat panic knifers met lage hp nog een even jihad op je af rennen. Niet zo overdrijven heren :P
Het probleem is vooral dat het, in ieder geval bij mij, -zo- vaak bugged. Bij meer dan de helft van de counterknives gaat er bij mij iets verkeerd. Danwel animatie, danwel het counterknifen zelf. Soms krijg ik simpelweg geen kans om terug te knifen en soms staan we ~5 seconden stil voordat opeens een van ons sterft.

Als het helemaal naar behoren zou werken dan zou het minder tergend zijn maar nu voelt het vooral overbodig en ondoordacht. Dan prefereer ik toch de vloeiende en onrealistisch jihads boven de 'moderne' animatie. En eigenlijk denk ik dat dat qua gameplay ook veel leuker is.
Conscience do cost.
  donderdag 21 januari 2016 @ 16:46:03 #177
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159284333
Wat een K spel. Hele match uitgespeeld kan ik iemand van achter besluipen gaat ie niet dood door defib |:(
  vrijdag 22 januari 2016 @ 14:42:55 #178
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159305846
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Het probleem is vooral dat het, in ieder geval bij mij, -zo- vaak bugged. Bij meer dan de helft van de counterknives gaat er bij mij iets verkeerd. Danwel animatie, danwel het counterknifen zelf. Soms krijg ik simpelweg geen kans om terug te knifen en soms staan we ~5 seconden stil voordat opeens een van ons sterft.

Als het helemaal naar behoren zou werken dan zou het minder tergend zijn maar nu voelt het vooral overbodig en ondoordacht. Dan prefereer ik toch de vloeiende en onrealistisch jihads boven de 'moderne' animatie. En eigenlijk denk ik dat dat qua gameplay ook veel leuker is.
Het buggen heb ik alleen ervaring mee in de zin van dat de counteranimatie niet inzet maar ze in die foxtrot pose blijven staan :P Het resultaat is echter wel hetzelfde. Dus heb je gecounterd dan is die gewoon dood. Alleen de animatie ontbreekt soms.

Overigens helpt het ook om te "strafen" als je van voren komt. 80 % van de keren zet de animatie in dat je van de zijkant komt. Dat verklaart misschien waarom je soms niet kunt counteren ;)
  zondag 24 januari 2016 @ 12:06:15 #179
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159351929
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:44 schreef Woods het volgende:
De challenges maken het nog wel leuk. Word hoognodig tijd dat ik Premium eens aanschaf. Heb Second Assault wel ooit gekocht vanwege Metro maar speel BF4 steeds vaker en die andere DLC maps zien er wel dik uit.

[..]

Deze challenge moet ik ook nog halen. Maar een kill met een defib lijkt me onmogelijk, gaat niet in 1 schok dacht ik? Ga 't nu in Hardcore proberen :P
Gaat wel in 1 schok, als je ze eerst charged. Dus ingedrukt houden zodat hij ze over elkaar wrijft. Dan geef je meer HP voor revives, maar ook meer dmg.
  maandag 25 januari 2016 @ 01:30:57 #180
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159372528
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:06 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Gaat wel in 1 schok, als je ze eerst charged. Dus ingedrukt houden zodat hij ze over elkaar wrijft. Dan geef je meer HP voor revives, maar ook meer dmg.
Dit wist ik niet. Ik vond 20hp al zo weinig.
  maandag 25 januari 2016 @ 13:53:20 #181
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159380471
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 01:30 schreef Woods het volgende:

[..]

Haha, dat had ik ook aan het begin. Hoe lang geef je mensen al 20-heals? :P Als je je muisknop ingedrukt houd hoor je een piepje als ze helemaal geladen zijn, voor 100% heal. Er is geloof ik ook een medic-specialisatie die na een paar lvls instant-heal geeft.
  maandag 25 januari 2016 @ 14:22:03 #182
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_159381355
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 01:30 schreef Woods het volgende:

[..]

:%
[/quote]
  maandag 25 januari 2016 @ 14:30:54 #183
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159381578
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:53 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Haha, dat had ik ook aan het begin. Hoe lang geef je mensen al 20-heals? :P Als je je muisknop ingedrukt houd hoor je een piepje als ze helemaal geladen zijn, voor 100% heal. Er is geloof ik ook een medic-specialisatie die na een paar lvls instant-heal geeft.
Zelf word ik ook ge-20-health. Speel meestal als medic met een pack geen probleem.
  maandag 25 januari 2016 @ 15:39:25 #184
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159383593
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:30 schreef Woods het volgende:

[..]

Zelf word ik ook ge-20-health. Speel meestal als medic met een pack geen probleem.
Mensen Tot 20 paddlen staat gewoon garant voor sitting duck kills.
pi_159383836
Ik word ook liever geteamkilled dan dat ik zo'n 20% res krijg en binnen een halve seconde weer dood ben omdat de resser in kwestie te beroerd is om eerst even z'n clip te legen op degene die mij neerschoot. :P
Conscience do cost.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:40:30 #186
12888 Skull-splitter
pi_159404947
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mensen Tot 20 paddlen staat gewoon garant voor sitting duck kills.
Sowieso reviven als de ruimte nog vollop bestookt wordt :')
In HC ben je toch met een kogel of 1-5 kapot, dus loont daar alleen de moeite als de ruimte verder ook vrij is.
pi_159405144
Ik probeer echt zoveel mogelijk "play the objective" te doen in conquest maps en nog steeds blijft mn SPM onder de 400.... beetje jammer dat ik het schijnbaar nog steeds niet snap :P
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:59:49 #188
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159405356
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

In HC ben je toch met een kogel of 1-5 kapot, dus loont daar alleen de moeite als de ruimte verder ook vrij is.
Ik gebruik revives soms als afleiding.. Eerst in cover die peddels laden, dan de heal, en dan meteen het vuur openen. Kansen spreiden :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:50 schreef Questular het volgende:
Ik probeer echt zoveel mogelijk "play the objective" te doen in conquest maps en nog steeds blijft mn SPM onder de 400.... beetje jammer dat ik het schijnbaar nog steeds niet snap :P
Volgens mij word de SPM stat op battlelog ook door boosts beinvloed.. Ik heb 689, maar ik heb (als ik er aan denk teminste) altijd minimaal 50% boost aanstaan. 100/200% op dubbelXP events en als ik nog iets moet unlocken (volgens mij alleen bolt-actions nog nu).
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:18:45 #189
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159405776
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tenzij er een objective wordt gecapt, laat mij sowieso maar lekker respawnen. Zo vaak gehad dat ik nog een halve clip had of vergeten was dat mijn C4 op was en naar een tank rennen :')
pi_159544686
Iemand hier die BF Hardline speelt?

voeg me dan toe: stefan040NL
  zondag 31 januari 2016 @ 22:13:40 #191
12888 Skull-splitter
pi_159556077
Haha.
  zondag 31 januari 2016 @ 23:34:12 #192
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_159558777
Vanmiddag voor het eerst in maanden weer eens een paar uur gespeeld en ik werd meteen weer geconfronteerd met hackers. :N
Flesje bier
  zondag 31 januari 2016 @ 23:58:22 #193
12888 Skull-splitter
pi_159559232
Vooral mensen die net om de hoek komen en instant headshots schieten of je met 1 hit met lmg/smg doden zonder headshot vallen op...
  maandag 1 februari 2016 @ 00:11:09 #194
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159559451
Hacken is gewoon kansloos. Waarvoor zou je? Je haalt ene hoge kd maar je doet het zelf niet eens. Het doel ontgaat me volledig. Waar ik me ontzettend aan erger zijn de lvl 140 vehicle whores. Met de Attack helicopter/ tank 3/4 infantry neerhalen en dan naar de spawn voor repairs :')

Maak je ze eindelijk dood komen ze terug in weeral een tank/ jet/Attack heli :'(
pi_159561453
Gisteren heb ik eens als gunner in een tank gezeten. Maar wat is dat makkelijk zeg. Beetje op infantry schieten, en af toe die tank repairen...... als je een goede tankdriver heb stelt het echt helemaal niks voor. Nu snap ik wel dat die k/d ratio whores leven in die tanks....
Op dit moment haal ik het meeste plezier uit infantry servers met een sniper/dmr limit.
  maandag 1 februari 2016 @ 11:02:41 #196
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_159563389
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 07:53 schreef Questular het volgende:
Gisteren heb ik eens als gunner in een tank gezeten. Maar wat is dat makkelijk zeg. Beetje op infantry schieten, en af toe die tank repairen...... als je een goede tankdriver heb stelt het echt helemaal niks voor. Nu snap ik wel dat die k/d ratio whores leven in die tanks....
Op dit moment haal ik het meeste plezier uit infantry servers met een sniper/dmr limit.
En doe het nu zelf eens,

Tank is nog best moeilijk hoor, Als er een piloot is die weet wat ie doet is het een stuk lastiger
Ook op het moment dat er een squad met engineers constant op je zit te jagen met 2/3 rpg's

Tuurlijk zijn er de games waar je als tank kunt huishouden maar er zijn er genoeg waar je continu afgemaakt wordt.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_159563590
Het zal vast moeilijk zijn. Blijft het feit alsnog staan dat een goede tanker of heli pilot een groot voordeel heeft op een goede medic, enigneer of assault speler. Je aim en je movement kan nog zou goed zijn als infantry speler, een tank met thermal sights ontwijk je niet zo snel.
Ik heb niks tegen vehicles maar het zijn er gewoon teveel, en het trekt een bepaalde soort speler aan. Gisteren zat ik in een game met iemand die in de AA woonde. 3x dood 160 kills....en iemand die praktisch vanaf spawn kill na kill binnensleepte zonder uberhaupt zich bezig te houden met de game mode.
  maandag 1 februari 2016 @ 11:14:33 #198
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159563641
quote:
10s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:02 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

En doe het nu zelf eens,

Tank is nog best moeilijk hoor, Als er een piloot is die weet wat ie doet is het een stuk lastiger
Ook op het moment dat er een squad met engineers constant op je zit te jagen met 2/3 rpg's

Tuurlijk zijn er de games waar je als tank kunt huishouden maar er zijn er genoeg waar je continu afgemaakt wordt.
Tank is een van de makkelijkste killgrinders in het spel. Als je blind swarmde objectives oprijdt dan ben je wel aan de beurt ja. Maar indirect rond het infanterie speelveld en je houd je omgeving in de gaten ben je echt bijna onverslaanbaar.

Vooral als er 2 a 3 MBTs mee zijn, en de infantry is vooral met elkaar bezig.
  maandag 1 februari 2016 @ 13:33:21 #199
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_159567114
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tank is een van de makkelijkste killgrinders in het spel. Als je blind swarmde objectives oprijdt dan ben je wel aan de beurt ja. Maar indirect rond het infanterie speelveld en je houd je omgeving in de gaten ben je echt bijna onverslaanbaar.

naja, ik speel vooral op servers van de clan waar ik lid van ben, en daar zitten toch altijd wel een aantal goede piloten die jou op het moment dat je je afzijdig houdt als tank zijnde van de infanterie clusters je compleet in de pan hakken.

Ik kan het zelf ook prima met die attack heli of de scout, ik speel bf toch veel in teamverband en dan is geen enkel voertuig echt OP. Tanks zijn eerder zo dun als papier. Het zijn de vlietuigen en de heli's die het probleem altijd zijn. Vooral op maps waar de AA niet aanwezig is of drukker is met inf slachten.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 1 februari 2016 @ 14:14:40 #200
12888 Skull-splitter
pi_159568253
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat maakt BF BF in mijn ogen. Aanpassen op de tegenstand die je treft. C4, mijnen, RPG's inzetten als de tegenstander ermee kampeert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')