abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 december 2015 @ 11:40:09 #101
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158233696
En dat verschil zit hem in resolutie of Hz?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158276855
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik ben me de laatste 2 dagen toch een potje slecht. Raak he-le-maal niks. Ik heb mn settings geoptimaliseerd en verschillende tutorials en guides gelezen over aiming movement etc etc en juist nu gaat het echt ruk :P En het kan aan mij liggen maar ik heb zo vaak het gevoel dat ik degene ben die als 1e zn target raakt om vervolgens neer te gaan zonder iets geraakt te hebben. En nu snap ik dat aim heel belangrijk is op langere range en dat ik nog moet wennen aan de spray en recoil maar soms lijkt ik zo duidelijk iets te raken en er gebeurd helemaal niks. Bv gisteren op Locker Conquest ik kom vanuit low c en zie 2 man staan die mij niet opmerken. Ik sta op point blank range vuur een hele clip af op beide spelers die netjes naast elkaar staan, 0 hitpoints en ze blijven staan met 100hp beide...
Denk dat ik de komende tijd maar vooral in de test range en singleplayer ga werken aan mn aim.....

Het "vreemde" is dat ik op Hardcore mode veel beter presteer...
  woensdag 16 december 2015 @ 12:11:43 #103
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158280059
2 nieuwe maps http://battlelog.battlefi(...)egacy-ops-available/

Kan em nergens downloaden
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_158280171
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:11 schreef Woods het volgende:
2 nieuwe maps http://battlelog.battlefi(...)egacy-ops-available/

Kan em nergens downloaden
Rechtermuisknop op bf4 in origin ---> Details en daar legacy map pack.
Conscience do cost.
  woensdag 16 december 2015 @ 14:28:53 #105
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158282955
:Y)
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 16 december 2015 @ 15:19:06 #106
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158284134
Moet zeggen dat die operation outbreak map me wel kan bekoren. Beetje Vietnam-achtig als je vanuit een heli over de boomtoppen kijkt.

Edit- 2 nieuwe nog niet aan toe gekomen :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 16 december 2015 @ 15:52:37 #107
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158285000
Noshar Canals zit dus in Dragon Valley inbegrepen :N
  woensdag 16 december 2015 @ 16:34:52 #108
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158286057
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Rechtermuisknop op bf4 in origin ---> Details en daar legacy map pack.
Ouderwets kut geregeld idd. Kan makkelijk dmv patch.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 17 december 2015 @ 19:13:35 #109
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158313008
Naar mijn idee is Noshar Canals niet 1:1 overgezet. De map is veel te groot opgezet met lege ruimtes tussenin. De spawn is iedere keer kut en teveel op snipen gericht want met short range lukt het niet.
pi_158323192
Ik denk dat ik vooral de HC game mode ga spelen, geen map/radar, hogere dmg output etc etc maakt het allemaal net iets leuker spelen. Jammer dat er niet heel veel HC servers zijn :)
pi_158323647
Ik moet zeggen dat ik BF4 na de grote updates van afgelopen jaar echt zeer soepel en goed vind lopen. Op het begin was het natuurlijk een ramp, maar nu met de nieuwe maps zoals Dragon Valley 2015 kan ik voorlopig weer lekker vooruit.
Wat een vette map is dat zeg, tering.

Ben nu level 110 en heb al heel wat uren er in zitten, en gaan er nog heel wat komen. Ik waardeer het heel erg dat DICE en de community er voor zorgen dat het spel nu 2 jaar na de release nog steeds vernieuwd wordt.

En Obliteration is een geniale game-modus, is vrijwel het enige dat ik speel, soms Rush. En dat van een Die-hard Battlefield 2 (conquest) speler.
pi_158350930
de game begint me steeds meer tegen te staan, daar waar ik dacht een leuke gebalanceerde shooter the hebben gekocht met een leuke community lijkt dit beeld niet echt te kloppen.
Grote open maps worden verpest door snipers en tank campers die alleen maar voor de kills gaan. Conquest op een map zoals locker draait altijd uit op 1 team die het andere team alleen maar spawnraped..... Niemand voelt zich geroepen uit zichzelf teams wat eerlijker te maken in bv Domination of TDM, nu ben ik absoluut niet degene die het verschil maakt dus ik kan wel switchen maar dat heeft weinig zin. Het lijkt echt dat deze game vol zit met mensen die alleen maar de makkelijke manier van spelen willen, een hoge k/d ratio de wapens en vehicles die op dit moment het beste zijn en als het ff kan teams die absoluut niet in balance zijn. Ik geef het nog een paar weken maar misschien moet ik toch opzoek naar een shooter die meer bij mij past :)
  zaterdag 19 december 2015 @ 11:24:20 #113
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_158352422
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:48 schreef Questular het volgende:
de game begint me steeds meer tegen te staan, daar waar ik dacht een leuke gebalanceerde shooter the hebben gekocht met een leuke community lijkt dit beeld niet echt te kloppen.
Grote open maps worden verpest door snipers en tank campers die alleen maar voor de kills gaan. Conquest op een map zoals locker draait altijd uit op 1 team die het andere team alleen maar spawnraped..... Niemand voelt zich geroepen uit zichzelf teams wat eerlijker te maken in bv Domination of TDM, nu ben ik absoluut niet degene die het verschil maakt dus ik kan wel switchen maar dat heeft weinig zin. Het lijkt echt dat deze game vol zit met mensen die alleen maar de makkelijke manier van spelen willen, een hoge k/d ratio de wapens en vehicles die op dit moment het beste zijn en als het ff kan teams die absoluut niet in balance zijn. Ik geef het nog een paar weken maar misschien moet ik toch opzoek naar een shooter die meer bij mij past :)
Kwestie van houding, je kunt je eraan ergeren, of je kunt je instellen op welke spelers wel voor de objective gaan en je daarbij aansluiten en ze helpen.

Blijf op conquest bij de voertuigen (tanks, IFV's) die PTFO-en als inf, dan neemt je kans op overleven met een tienvoud toe.

Alles in BF is een kwestie van wisselwerking tussen teamplay, voertuigen en positioneren. Dat maakt dat het interessant blijft imo. Op publics vind je bijna geen teamplay. Truc is om de teamplay wel te vinden door de juiste squad te joinen (vaak met high ranked spelers, je kunt de ranks laten zien op squadscreen in je options) en je erop aan te passen. Dan speelt BF wel heel interessant imo!
pi_158352581
Ook een kwestie van de juiste servers uitkiezen :P Verder denk ik dat je de kritiek die je hier geeft gaat terugvinden in vrijwel elke andere fps die je kan spelen.
Conscience do cost.
pi_158353821
Ik heb een tijd CoD4 gespeeld en die game had wat mij betreft een prima balance gevonden. De maps waren niet te groot waardoor je niet eindeloos lang moest rennen om neergesniped te worden en de perks die je had waren niet game killing. Maar goed die game wordt niet meer gespeeld :)
pi_158353969
Dan kan je natuurlijk een van de modernere cods een kans geven gezien die eigenlijk toch allemaal hetzelfde zijn en spelen :) Toch denk ik dat je kritiek vooralsnog meer te maken heeft met dat je (en dat bedoel ik niet gemeen) nog niet heel goed bent in het spel en daarom dergelijke situaties nog niet soepel kan vermijden. Die frustratie die je hierboven beschrijft had ik ook op het moment dat ik nog niet op instinct speelde en teveel bezig was met nadenken.
Conscience do cost.
  zaterdag 19 december 2015 @ 15:08:35 #117
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_158356056
Als ik alleen speel en het team is kut ga ik gewoon naar een andere server als ik geen zin heb om te veel moeite te doen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_158356532
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Als ik alleen speel en het team is kut ga ik gewoon naar een andere server als ik geen zin heb om te veel moeite te doen.
Van tevoren even kijken wat de score is helpt ook al een boel. Als het redelijk gelijk opgaat of het begint net zit je meestal wel goed. Kan je vervolgens natuurlijk alsnog keihard afgeslacht worden maar dat risico loop je altijd :P

Bepaalde servers met actieve clans regelen het soms ook heel goed trouwens. Daar heb ik vaak de leukste (en meest gelijke) battles.
Conscience do cost.
pi_158359330
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:14 schreef ems. het volgende:
Dan kan je natuurlijk een van de modernere cods een kans geven gezien die eigenlijk toch allemaal hetzelfde zijn en spelen :) Toch denk ik dat je kritiek vooralsnog meer te maken heeft met dat je (en dat bedoel ik niet gemeen) nog niet heel goed bent in het spel en daarom dergelijke situaties nog niet soepel kan vermijden. Die frustratie die je hierboven beschrijft had ik ook op het moment dat ik nog niet op instinct speelde en teveel bezig was met nadenken.
Mijn eigen onkunde is zeker een deel van de frustratie :)
pi_158360213
Heey !! Vraagje, via Origin zou je battlefield 1942 gratis moeten kunnen downloaden.

https://www.origin.com/nl-nl/store/buy/battlefield-1942

Dan kom je hier

http://www.battlefield.com/battlefield-1942

En dan klik je op download kom je terug bij die 1e link.
Ik heb ook al op steam gekeken niet meer te koop.

Was gewoon gave shit
  zondag 20 december 2015 @ 00:42:29 #121
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_158370923
Gewoon via de Origin-client doen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 21 december 2015 @ 15:35:17 #122
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158411492
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Als het team kut is dan is er altijd wel 1 squad die de objectives speelt toch? :P
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_158411756
Ik heb dit weekend sniper geprobeerd en om de een of andere reden heb ik dat wapen veel sneller onder controle dan bv de ace 23. Dus ik ga eens een tijdje klooien met sniper. Beetje spawnpoint droppen etc. Niet het type sniper die aan de rand van de map ligt te campen maar gewoon rondlopen en mn ding doen maar dan met een sniperrifle.
  maandag 21 december 2015 @ 16:02:47 #124
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158412139
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:46 schreef Questular het volgende:
Ik heb dit weekend sniper geprobeerd en om de een of andere reden heb ik dat wapen veel sneller onder controle dan bv de ace 23. Dus ik ga eens een tijdje klooien met sniper. Beetje spawnpoint droppen etc. Niet het type sniper die aan de rand van de map ligt te campen maar gewoon rondlopen en mn ding doen maar dan met een sniperrifle.
Lekker aggresive recon spelen. Mijn favoriete bezigheid, lekker rondrennen met mijn FY-JS en flags cappen. Loadout zou ik C4 en radio beacon nemen. En op je rifle normale barrel of surpressor met canted iron sights en Quick pull. Als sidearm een shorty of GN18 :)
  maandag 21 december 2015 @ 16:06:14 #125
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158412215
Persoonlijke favoriete scope is de JGM maar dat is smaak;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')