Rechtermuisknop op bf4 in origin ---> Details en daar legacy map pack.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:11 schreef Woods het volgende:
2 nieuwe maps http://battlelog.battlefi(...)egacy-ops-available/
Kan em nergens downloaden
Ouderwets kut geregeld idd. Kan makkelijk dmv patch.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op bf4 in origin ---> Details en daar legacy map pack.
Kwestie van houding, je kunt je eraan ergeren, of je kunt je instellen op welke spelers wel voor de objective gaan en je daarbij aansluiten en ze helpen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:48 schreef Questular het volgende:
de game begint me steeds meer tegen te staan, daar waar ik dacht een leuke gebalanceerde shooter the hebben gekocht met een leuke community lijkt dit beeld niet echt te kloppen.
Grote open maps worden verpest door snipers en tank campers die alleen maar voor de kills gaan. Conquest op een map zoals locker draait altijd uit op 1 team die het andere team alleen maar spawnraped..... Niemand voelt zich geroepen uit zichzelf teams wat eerlijker te maken in bv Domination of TDM, nu ben ik absoluut niet degene die het verschil maakt dus ik kan wel switchen maar dat heeft weinig zin. Het lijkt echt dat deze game vol zit met mensen die alleen maar de makkelijke manier van spelen willen, een hoge k/d ratio de wapens en vehicles die op dit moment het beste zijn en als het ff kan teams die absoluut niet in balance zijn. Ik geef het nog een paar weken maar misschien moet ik toch opzoek naar een shooter die meer bij mij past
Van tevoren even kijken wat de score is helpt ook al een boel. Als het redelijk gelijk opgaat of het begint net zit je meestal wel goed. Kan je vervolgens natuurlijk alsnog keihard afgeslacht worden maar dat risico loop je altijdquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Als ik alleen speel en het team is kut ga ik gewoon naar een andere server als ik geen zin heb om te veel moeite te doen.
Mijn eigen onkunde is zeker een deel van de frustratiequote:Op zaterdag 19 december 2015 13:14 schreef ems. het volgende:
Dan kan je natuurlijk een van de modernere cods een kans geven gezien die eigenlijk toch allemaal hetzelfde zijn en spelenToch denk ik dat je kritiek vooralsnog meer te maken heeft met dat je (en dat bedoel ik niet gemeen) nog niet heel goed bent in het spel en daarom dergelijke situaties nog niet soepel kan vermijden. Die frustratie die je hierboven beschrijft had ik ook op het moment dat ik nog niet op instinct speelde en teveel bezig was met nadenken.
Als het team kut is dan is er altijd wel 1 squad die de objectives speelt toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Als ik alleen speel en het team is kut ga ik gewoon naar een andere server als ik geen zin heb om te veel moeite te doen.
Lekker aggresive recon spelen. Mijn favoriete bezigheid, lekker rondrennen met mijn FY-JS en flags cappen. Loadout zou ik C4 en radio beacon nemen. En op je rifle normale barrel of surpressor met canted iron sights en Quick pull. Als sidearm een shorty of GN18quote:Op maandag 21 december 2015 15:46 schreef Questular het volgende:
Ik heb dit weekend sniper geprobeerd en om de een of andere reden heb ik dat wapen veel sneller onder controle dan bv de ace 23. Dus ik ga eens een tijdje klooien met sniper. Beetje spawnpoint droppen etc. Niet het type sniper die aan de rand van de map ligt te campen maar gewoon rondlopen en mn ding doen maar dan met een sniperrifle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |