Ja de neuq, heb ik eindelijk een AA en knal ik een chopper neer krijg ik die challenge niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:07 schreef ems. het volgende:
wtf is een no kill server en waarom join je die om iets met een AA te killen?
quote:Destroy an air vehicle with portable AA 0/1
Pas aan het einde van de ronde, meen ik. Sowieso krijg je alleen punten als je de game afmaakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:11 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja de neuq, heb ik eindelijk een AA en knal ik een chopper neer krijg ik die challenge niet?
Hm de challenge is niet zo simpel als t lijktquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Pas aan het einde van de ronde, meen ik. Sowieso krijg je alleen punten als je de game afmaakt.
Oh, stom. Dat had ik ook kunnen weten. Ik dacht dat ze doelde op de MAAquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef Woods het volgende:
[..]
Ah, portable AA is dus een raketwerper
Nee ik zit nu op het BF4 forum en daar hebben ze het over Anti Vehicle Ribbons enzoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, stom. Dat had ik ook kunnen weten. Ik dacht dat ze doelde op de MAA
Je moet inderdaad een kill krijgen en niet alleen een "vehicle destruction" met een stinger of een iglaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:48 schreef Woods het volgende:
[..]
Nee ik zit nu op het BF4 forum en daar hebben ze het over Anti Vehicle Ribbons enzo
Die ribbons heb ik allen, ik moet nu met een IGLA of STINGER een helikopter neerhalen en degene doden. Is de challenge voor de MP7 trouwens.
Heb de challenge gehaald. Mp7 is baasquote:Op maandag 18 januari 2016 14:21 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Je moet inderdaad een kill krijgen en niet alleen een "vehicle destruction" met een stinger of een igla
Ik heb 2 xu2490hs-b1 schermen gekocht.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:44 schreef Questular het volgende:
Vandaag mn nieuwe budget scherm binnengekregen
http://tweakers.net/price(...)hs-b1-zwart/reviews/
Wat een verschil, ik speelde nu met een 24inch Dell scherm die ik van mn werk heb kunnen overnemen, een echt kantoor scherm. En dan is dit toch echt iets anders, beeld is heerlijk scherp waardoor ik alles beter kan zien, aimen gaat lekkerder. Top aankoop
Hier ook met Battlescreen. Rete interessant maar in de praktijk heb ik er weinig aan. Gewoon wat vaker op de minimap kijken is voldoende.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:57 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ik heb 2 xu2490hs-b1 schermen gekocht.
Waarschijnlijk iets minder snel (5ms), maar wel AH-IPS
Ik merk er niet veel van.(de traagheid bedoel ik), maar dat kan ook andere oorzaken hebben.
Mijn skillz bijvoorbeeld![]()
Heb alleen nog een 3 jaar oude, toen al mid-range, videokaart\CPU en heb maar een cap gezet op 60 fps.Dat haal ik meestal ook wel.
Alleen als ik mijn battlescreen op mijn tweede scherm draai gaat mijn framerate omlaag naar 50 fps.
Had hiervoor nog een CRT ,ook van iiyama.
Die ging maar niet kapot, maar is toch naar de inzamelaar gegaan.
Zelfs bij de kringloop zie ik alleen maar platte schermen.
nee belachelijk is als je dat mes al volgens de animatie in iemand hebt gestoken, je dan wordt neergeschoten door een teamgenoot van die gast en hij vervolgens doorloopt alsof er niks aan de hand is.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:11 schreef Questular het volgende:
Degene bij Dice die de knife animatie een mooie toevoeging vond moet zn baan kwijtrakenBelachelijk dat je geen dmg doet bij degene die aan het knifen is...
gewoon laten knifen. Als die gozer niet doorheeft dat iemand pal achter hem staat verdient 'ie het gewoon. Ik wacht vaak tot hij klaar is met knifen en knife hem terug, kun je weinig tegen doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:08 schreef Questular het volgende:
Ik zie iemand een team member besluipen om te knifen, de animatie begint en ik schiet hem 3x in zn achterhoofd. Hij maakt de animatie af met 100 health, dat is gewoon bullshit.
BC2 wist een prima mechaniek neer te zetten idd met een prima midden tussen full dynamic en scripted...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:26 schreef ems. het volgende:
Die hele knife-animatie is ook bullshit en haalt alleen maar tempo uit het spel. Doe mij dan maar gewoon weer lekker arcade-achtige BC2-knifes.
Itt alle voorgangers hoor je echter nauwelijks voetstappen, zodat van achteren neersteken vaak wel makkelijk is...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:28 schreef Drinky het volgende:
Counterknifen is de grote K van bf4. Als iemand dichtbij je kan komen met een knife dan verdien je het gewoon te sterven.
Is volgens mij niet dat het niet geregistreerd wordt maar dat je die archievements vaak in een specifieke (onduidelijke) volgorde moet doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:43 schreef Woods het volgende:
Volgende faal, BF4 registreert mij kill assist nietEssentieel voor de F2000 vrij te spelen op Metro.
Op magische wijze vrijgespeeld
Niet in volgorde, maar in dezelfde ronde.. Voor de F2000 moet je 10 kills in de metro op Metro halen (dus niet buiten het station), 2 assist ribbons en een assault rifle ribbon. Volgens mij moet je minstens 2 van die 3 dingen in dezelfde ronde halen. Ik heb zelf toevallig net de L85 unlocked, waarvoor je een kill met een pistol, een 320-grenade en de defibs moet maken in dezelfde ronde. Ik gebruik de 320 nooit, dus die had ik nog niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Is volgens mij niet dat het niet geregistreerd wordt maar dat je die archievements vaak in een specifieke (onduidelijke) volgorde moet doen.
Deze challenge moet ik ook nog halen. Maar een kill met een defib lijkt me onmogelijk, gaat niet in 1 schok dacht ik? Ga 't nu in Hardcore proberenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Niet in volgorde, maar in dezelfde ronde.. Voor de F2000 moet je 10 kills in de metro op Metro halen (dus niet buiten het station), 2 assist ribbons en een assault rifle ribbon. Volgens mij moet je minstens 2 van die 3 dingen in dezelfde ronde halen. Ik heb zelf toevallig net de L85 unlocked, waarvoor je een kill met een pistol, een 320-grenade en de defibs moet maken in dezelfde ronde. Ik gebruik de 320 nooit, dus die had ik nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |