Ja maar om altijd naar de beste squad rennen is ook zo zwak.quote:Op maandag 21 december 2015 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als het team kut is dan is er altijd wel 1 squad die de objectives speelt toch?
Dat ligt vooral aan de servers die je joint. Daarom ook meteen als je een server chill vindt, gewoon toevoegen aan favorieten. Ik heb nu een lijst met allemaal chille servers waar je dat soort noob-shit niet tegen komt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:48 schreef Questular het volgende:
de game begint me steeds meer tegen te staan, daar waar ik dacht een leuke gebalanceerde shooter the hebben gekocht met een leuke community lijkt dit beeld niet echt te kloppen.
Grote open maps worden verpest door snipers en tank campers die alleen maar voor de kills gaan. Conquest op een map zoals locker draait altijd uit op 1 team die het andere team alleen maar spawnraped..... Niemand voelt zich geroepen uit zichzelf teams wat eerlijker te maken in bv Domination of TDM, nu ben ik absoluut niet degene die het verschil maakt dus ik kan wel switchen maar dat heeft weinig zin. Het lijkt echt dat deze game vol zit met mensen die alleen maar de makkelijke manier van spelen willen, een hoge k/d ratio de wapens en vehicles die op dit moment het beste zijn en als het ff kan teams die absoluut niet in balance zijn. Ik geef het nog een paar weken maar misschien moet ik toch opzoek naar een shooter die meer bij mij past
Die FY-JS staat op mn verlanglijstje, helaas is die assignement niet de makkelijkstequote:Op maandag 21 december 2015 16:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lekker aggresive recon spelen. Mijn favoriete bezigheid, lekker rondrennen met mijn FY-JS en flags cappen. Loadout zou ik C4 en radio beacon nemen. En op je rifle normale barrel of surpressor met canted iron sights en Quick pull. Als sidearm een shorty of GN18
De assignment is idd vooral grinden als sniper. Maar heb hem per toeval gehaald toen ik aan het snipen wasquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Die FY-JS staat op mn verlanglijstje, helaas is die assignement niet de makkelijksteDus ik doe het nog ff met mn 338-recon.
Ze hadden het best iets overzichtelijker kunnen maken, maar dit heeft toch wel mijn voorkeur boven de BF3 en BC2 methoda.. Daar zat ALLE DLC gewoon in patches verwerkt, ongeacht of je er nu op zat te wachten of niet. BC2 Vietnam nam gewoon 1gb oid in, terwijl je hem alleen kon spelen als je de key kocht. Volgens mij was dat bij BF3 met een deel van de DLC ook zo. Nu vult BF4 tenminste je schijf niet met maps die je eventueel niet gaat spelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ouderwets kut geregeld idd. Kan makkelijk dmv patch.
Gejat van het forum op Battlelog:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:07 schreef Woods het volgende:
Waar staan die icoontjes rechts op het beeld voor? Voornamelijk bij hoog tickrate spelletjes?
Hier ook maar enkele seconden. Ik ga niet op een 120hz server spelen bijvoorbeeld. Ikzelf merk nog weinig van deze verbeteringen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier vooral client packet loss en server performance issues...
quote:Zodiac Mission: Capricorn
Jump into any Battlefield 4 multiplayer mode and map and score 4 Kills with C4 to get the Capricorn Dog Tag. This mission is active between January 5, 2016 9AM PT and January 11, 2016 9AM PT**.
Heb enkele reacties voorbij zien komen dat het een moeilijke opgave is. Wil de challange aangaan maar welke torens worden er bedoelt?quote:• Get a Sniper Rifle Ribbon in a round 0/1
• In a round, kill 5 players from the Caspian or Firestorm towers 0/5
De enige grote toren in Caspian die ook neer kan, op Firestorm de hoogste toren. Die kan ook vlammen spuwen als iemand op de knop drukt. Niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:10 schreef Woods het volgende:
GOL MAGNUM vrij te spelen door:
[..]
Heb enkele reacties voorbij zien komen dat het een moeilijke opgave is. Wil de challange aangaan maar welke torens worden er bedoelt?
Moet je trouwens opgaven die in Second Assault of China Rising voor een wapen op een DLC map voltooien?
Nee, dacht het niet.quote:Moet je trouwens opgaven die in Second Assault of China Rising voor een wapen op een DLC map voltooien?
Hahah die AEK is theoretisch op alle vlakken beter muv iets mindere hipfire en 100 rpm minder. Ik kan dan ook niet plaatsen waarom ik de Famas zoveel beter vind spelen. De recoil is belachelijk, 25+1 magazijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:13 schreef ems. het volgende:
Ik kan goed met de famas overweg maar voor close-range vind ik de AEK toch echt heer en meester
F2000 is trouwens ook heel goed te doen voor hetzelfde werk.
Is ook een prima wapenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:19 schreef Questular het volgende:
Ik heb nu iets vaker de Bulldog, vind ik ook een prima wapen
Kom ze niet tegen op de grote Conquest mapsquote:Destroy an air vehicle with portable AA 0/1
Dan kijk je niet goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:33 schreef Woods het volgende:
Op welke map maak ik de meeste kans om:
[..]
Kom ze niet tegen op de grote Conquest maps
Golmud gister inderdaad tegen gekomen maar de admin gebruikte die om makkelijk kills mee ter krijgen(hardcore te makkelijk) Spawnen ze bij de base of bij checkpoints?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goedDe AA zit in de meeste grote open maps en kills ermee krijgen is zo ongeveer het makkelijkste aspect van heel battlefield.
Maar Golmud en Zavod zijn populaire maps die ze hebben iig
Voor zover ik weet zijn vehicles op hardcore niet meer vatbaar voor damage dan op normal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:37 schreef Woods het volgende:
[..]
Golmud gister inderdaad tegen gekomen maar de admin gebruikte die om makkelijk kills mee ter krijgen(hardcore te makkelijk)
Bij de base in de meeste gevallen. Op bepaalde maps spawnen ze ook daarbuiten.quote:Spawnen ze bij de base of bij checkpoints?
Heb het geprobeert in zon 'nokill' server maar BF4 registreert dat nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn vehicles op hardcore niet meer vatbaar voor damage dan op normal.
[..]
Bij de base in de meeste gevallen. Op bepaalde maps spawnen ze ook daarbuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |