Schedule of Playquote:Group A
(1) Michael van Gerwen
Kim Huybrechts
Steve West
Mark Oosterhuis
Group B
(8) Ian White
Jelle Klaasen
Steve Beaton
Martin Adams
Group C
(5) Adrian Lewis
Michael Smith
Wayne Jones
Andy Fordham
Group D
(4) Peter Wright
Dave Chisnall
Mervyn King
Scott Mitchell
Group E
(2) Gary Anderson
Raymond van Barneveld
Andy Boulton
Larry Butler
Group F
(7) James Wade
Keegan Brown
Mark Webster
Michael van der Horst
Group G
(6) Robert Thornton
Terry Jenkins
Jonny Clayton
Geert De Vos
Group H
(3) Phil Taylor
Rowby-John Rodriguez
Robbie Green
Martin Phillips
quote:Format
Group Games - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Prize Fund
Winner - £100,000
Runner-Up - £50,000
Semi-Final Losers - £25,000
Quarter-Final Losers - £15,000
Second Round Losers - £7,500
Group Winner's Bonus - £2,500
Third Place in Group - £5,000
Fourth Place in Group - £2,500
Over alle 3 de potjes? Dan onderschat je hem toch flink.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:41 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Hoeveel legjes zal Van Der Horst halen deze poulefase. Ik gok op 2
Zal wel tussen de 2 en 15 zitten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Over alle 3 de potjes? Dan onderschat je hem toch flink.
#opsafespelenquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zal wel tussen de 2 en 15 zitten.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Richie George won 3 legs, voor onze Nederlandse BDO qualifiers ga ik voor dat aantal, opgeteld bij elkaar.
Ik hoop dat 'ie het bij minstens 1 potje nog spannend kan maken. Het zijn tenslotte maar korte potjes waarin van alles kan gebeuren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Leg of 6 à 7 dan?![]()
Ik kende 'm eigenlijk niet eerlijk gezegd.
Toevallig zette ik hem net aan, ik moest lachen om die Derp ogen van Andy Jenkins. Wat een gek.quote:
Geweldig als Mark Oosterhuis en Michel van der Horst er bovenuit stijgen en in de finale verzeild raken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis Glen Durrant en Jamie Hughes in plaats van Michel van der Horst en Mark Oosterhuis.
#BOEBOEBOE
Jammer dat hij zijn WK2007-vorm nooit meer heeft kunnen halen. Weet nog wel dat hij op het WK2010 of 2011 met een blauw oog tegen Peter Manley stond te gooien.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig zette ik hem net aan, ik moest lachen om die Derp ogen van Andy Jenkins. Wat een gek.
Terry Jenkins is echt heel erg veranderd in 14 jaar tijd.quote:
Watquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Terry Jenkins is echt heel erg veranderd in 14 jaar tijd.
Andere Jenkins he.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die kreeg ooit klappen van Andy Jenkins.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gwynne uit zichzelf ging stoppen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
John Gwynne is weer in genade aangenomen door Sky? Was Bristow te dronken om het commentaar te doen?
Oh dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gwynne uit zichzelf ging stoppen?
Adams ís inmiddels toch de BDO? Dus hij heeft zichzelf geadviseerd mee te doen?quote:. Na jaren van het afslaan van invitaties van dit toernooi doet Martin Adams mee! Al jaren ligt hij over hoop met de PDC-top maar de BDO adviseerde hem om mee te doen. Als laatste nieuwtje: ANDY FORDHAM doet mee. De Lakesidewinnaar van 2004 is een cultheld binnen het darts en zal na jaren van gezondheidsstrubbelingen eindelijk weer eens op een groot podium staan.
Heeft niet aan de voorwaarden voldaan hé.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:27 schreef aesop het volgende:
[..]
Adams ís inmiddels toch de BDO? Dus hij heeft zichzelf geadviseerd mee te doen?
En wat is er met Scott Waites gebeurd? Weer fulltime tapijtenlegger?
quote:BDO Representatives
2015 Lakeside World Champion - Scott Mitchell
2015 Lakeside World Championship Runner-Up - Martin Adams
2014 World Masters Champion - Martin Phillips
2015 World Trophy Champion - Geert De Vos
BDO Qualifiers: Larry Butler, Andy Fordham
NDB Qualifiers: Mark Oosterhuis, Michel van der Horst
11,250.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
Jonny Clayton zal nog wel vaker op tv te zien zijn. Gooit goed op de vloer meen ik mij te herinneren.
Niet echt onverwacht.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Rowby John onderuit trouwens in de openings partij
Ik heb op Green en Taylor gegokt dat ze de volgende ronde halen, dus ik zit nog goed.quote:
Ik ben benieuwd hoe Phillips het gaat doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb op Green en Taylor gegokt dat ze de volgende ronde halen, dus ik zit nog goed.
Phillips-Green wordt de enige echt boeiende partij gok ik.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Phillips het gaat doen.
5-4 Thorntonquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
Goeie keuze voor mij om De Vos door te laten gaan in mijn voorspelling tot nu toe.
Krijgt De Vos nu 1 punt?quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Krijgt De Vos nu 1 punt?
Want waarom is een overwinning anders 2 punten waard?
Er moet dan toch een manier zijn om 1 punt te pakken?
Nee, waarom zou er per se een gelijkspel mogelijk moeten zijn?quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Krijgt De Vos nu 1 punt?
Want waarom is een overwinning anders 2 punten waard?
Er moet dan toch een manier zijn om 1 punt te pakken?
Overwinningen in het darten zijn altijd 2 punten waard.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou er per se een gelijkspel mogelijk moeten zijn?
Een overwinning is 1 of 3 of 1000 punten waard. Net wat jij wil
Hij heeft zijn bijnaam er ook op uitgekozen kennelijk.quote:
Ja, maar ik had dan voor Hollow Man gekozen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft zijn bijnaam er ook op uitgekozen kennelijk.
Lekkere jinx!quote:
Ideale gewicht nu om stappen te gaan makenquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Keegan Brown is ook weer flink aangedikt.
En lekker gewhatsappt op z'n mobiel?quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:33 schreef wimderon het volgende:
Ray heeft de hele week niks gedaan zegt ie. Bioscoopje gepakt en uitgerust.
Hij is zeker naar James Bond geweest.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:33 schreef wimderon het volgende:
Ray heeft de hele week niks gedaan zegt ie. Bioscoopje gepakt en uitgerust.
Over anderhalf uur gaat het weer los.quote:
Hij hoorde bij de geplaatste zestien. Was runner-up bij The Masters.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Moest raybar180 eigenlijk ook kwalificeren voor de grand slam? Of hoorde hij bij de geplaatste 16?
Is Snackpot inmiddels dikker dan Fordham?quote:
Nog lang niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Snackpot inmiddels dikker dan Fordham?
quote:
Ik denk dat je daar gewoon van uit moet gaan. 70 gemiddeld oidquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]The Return of the Viking
Al hoop ik zo ontzettend dat het geen vernedering gaat worden ... ...
Wat was zijn gemiddelde op het kwalificatietoernooi?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar gewoon van uit moet gaan. 70 gemiddeld oid
Dat wordt zo mooiquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan moet Adams nog komen. Hopelijk vernedert hij de kantoorklerk.
Weet ik niet, maar hij moest godverdomme helemaal bijkomen en zitten na die finalequote:Op zaterdag 7 november 2015 21:22 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wat was zijn gemiddelde op het kwalificatietoernooi?
Ik hoop liever dat het PDC publiek Adams laat janken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
White hopelijk in de halve finale want Tanya is er ook.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee dat is Wright.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:32 schreef wimderon het volgende:
King met z'n wisselen tussen nieuwe en oude darts steeds
Dat vind ik dus echt doodvermoeiend en walgelijk. Altijd maar die rare excuses waarom hij dat doet. Podiumhoogte, diepte van de zaal en al dat vage gezwets.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee hoor, die pakt gewoon elke keer andere.
Heb ik nog weinig van gelezen eerlijk gezegd. Wel dat hij op zoek was naar de ideale dart voor hem. Die viesdikke darts waarmee hij de finale van het WK haalde kon hij niet goed genoeg mee scoren bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt doodvermoeiend en walgelijk. Altijd maar die rare excuses waarom hij dat doet. Podiumhoogte, diepte van de zaal en al dat vage gezwets.
Hij had het daar over ooit in de Premier League 2014.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb ik nog weinig van gelezen eerlijk gezegd. Wel dat hij op zoek was naar de ideale dart voor hem. Die viesdikke darts waarmee hij de finale van het WK haalde kon hij niet goed genoeg mee scoren bijvoorbeeld.
Ja als je vorige week anderson van gerwen gezien hebt... Is het al snel drie x niksquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar moet je ook pas echt voor kijken vanaf woensdag.
Ik probeerde het eens na te bootsen maar de dikheid van zijn vingers zorgen gewoon voor de grip denk ik.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Houdt Andy die dart uberhaupt bij de barrel vast? Ziet er heel apart uit.
Co is gewoon met pensioen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:51 schreef DeeBee het volgende:
Hoe gaat het met Co z'n BDO-carriere trouwens? Of heeft hij nog steeds een sabbatical?
17 mei voor het laatst gegooidquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:51 schreef DeeBee het volgende:
Hoe gaat het met Co z'n BDO-carriere trouwens? Of heeft hij nog steeds een sabbatical?
Een schande voor de liefhebbers van dartsen dat deze nobuddie mag presenteren.quote:
Gewoon serieus vragen of Fordham een kans heeftquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een schande voor de liefhebbers van dartsen dat deze nobuddie mag presenteren.
En het is geen satirequote:Op zaterdag 7 november 2015 21:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat een domme vragen stelt die Maijerkneus.
En een verdomd goeie ookquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De vrouw van Fordham is een feeder.
*O'Sheaquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Andy zou de hoofdprijs winnen voor beste opkomst.
Iedereen ziet er tov AndyFfordham minder dik uit, zelfs de maan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:00 schreef DeeBee het volgende:
Snackpot zag er zowaar wat minder dik uit!
Nou nou nou nou.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het podium zakt kk in elkaar gek.
Hoort erbij vanwege de Barney 'ik ben gehackt op Twitter'-meme.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat ''kk'' was idd nergens voor nodig en was ook geen echte toevoeging in die opmerking lol
Maar een stuk dikker dan na dat-ie enorm was afgevallen, toch?quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:00 schreef DeeBee het volgende:
Snackpot zag er zowaar wat minder dik uit!
BMI van onehundredandeightyyyyyyyquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Tering check die vetkwab onder zijn bovenarm
godskolere
Goddelijk lichaam heeft ie ook. Achja, aan zn gezicht te zien is hij iig een stuk minder dik dan zn gezicht van vroeger.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoort erbij vanwege de Barney 'ik ben gehackt op Twitter'-meme.
Wat een god, die Fordham.
Ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:06 schreef HighVolume het volgende:
Die fordham was toch eerst enorm afgevallen
Het sleutelwoord is 'eerst'quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:06 schreef HighVolume het volgende:
Die fordham was toch eerst enorm afgevallen
ik ging uit van 80 gemiddeld voor de viking.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:07 schreef DeeBee het volgende:
Fordham gooit alvast 5x zo goed als iedereen verwachtte.
Dan komt ie omquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Fordham moet je geen best of 5 sets laten spelen
Helemaal als die tegen Hendo moet . Bij leg 2 al kotsend door het podium gezaktquote:
Zeeziekgod.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helemaal als die tegen Hendo moet . Bij leg 2 al kotsend door het podium gezakt
Maar die Smith gooit ie naar huis.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:15 schreef Merode32 het volgende:
Ja hoor hij gooit fantastisch, maar wel met 5-1 achter.
Co vertelde net dat hij die volle motivatie niet meer heeft. Geloof dat hij soms nog wel eens wat kwalificatie toernooien speelt voor een groter TV toernooi oid. Maar hij maakt niet veel kans nu hij niet meer zo gemotiveerd is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:51 schreef DeeBee het volgende:
Heeft ook weinig gespeeld bij de BDO. In 2015.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Co vertelde net dat hij die volle motivatie niet meer heeft. Geloof dat hij soms nog wel eens wat kwalificatie toernooien speelt voor een groter TV toernooi oid. Maar hij maakt niet veel kans nu hij niet meer zo gemotiveerd is.
Nu is het aan Co Stompe Jr. om de vaandel te dragen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Heeft ook weinig gespeeld bij de BDO. In 2015.
17/05/2015 Muensterland Classic WDF 2 Final ¤350
03/05/2015 Denmark Masters WDF 2 Last 16 DKK 500
02/05/2015 Denmark Open WDF 2 Last 64 DKK 0
19/04/2015 German Masters WDF Major Last 16 ¤100
18/04/2015 German Open WDF Major Last 128 ¤0
22/03/2015 Hal Open WDF 1 Last 32 Unknown
01/02/2015 Dutch Open WDF Major Last 64 ¤50
darteritus met een grote muil dusquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:32 schreef Max23 het volgende:
Kruising tussen Paul Nicholson en Mark Webster
We zijn al een wedstrijd verder he.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:33 schreef polderturk het volgende:
Lewis ziet er mager uit naast Fordham.
Je livestream loopt 20 minuten achter denk ik.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:33 schreef polderturk het volgende:
Lewis ziet er mager uit naast Fordham.
Pics gewenst.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu is het aan Co Stompe Jr. om de vaandel te dragen.
Doen Noord en Zuid ook mee?quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
West - Oosterhuis wordt morgenavond wel een grandioze flopshow.
Fordham gooit voor het eerst in zowat acht jaar op een groot toernooi en 99 gemiddeldquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:42 schreef DeeBee het volgende:
67.63, zonder gemiste kansen op dubbels.
Maar die was meteen goedquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor begon ook pas op z'n 28ste. Dit word een hele grote dus.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:53 schreef Nober het volgende:
Tanyagodin
Die moet gewoon met White oplopen.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:55 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop op mooie slingers bij de laatste pijl van Adams.
Ajacied422 vindt dit leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |