Schedule of Playquote:Group A
(1) Michael van Gerwen
Kim Huybrechts
Steve West
Mark Oosterhuis
Group B
(8) Ian White
Jelle Klaasen
Steve Beaton
Martin Adams
Group C
(5) Adrian Lewis
Michael Smith
Wayne Jones
Andy Fordham
Group D
(4) Peter Wright
Dave Chisnall
Mervyn King
Scott Mitchell
Group E
(2) Gary Anderson
Raymond van Barneveld
Andy Boulton
Larry Butler
Group F
(7) James Wade
Keegan Brown
Mark Webster
Michael van der Horst
Group G
(6) Robert Thornton
Terry Jenkins
Jonny Clayton
Geert De Vos
Group H
(3) Phil Taylor
Rowby-John Rodriguez
Robbie Green
Martin Phillips
quote:Format
Group Games - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Prize Fund
Winner - £100,000
Runner-Up - £50,000
Semi-Final Losers - £25,000
Quarter-Final Losers - £15,000
Second Round Losers - £7,500
Group Winner's Bonus - £2,500
Third Place in Group - £5,000
Fourth Place in Group - £2,500
Over alle 3 de potjes? Dan onderschat je hem toch flink.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:41 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Hoeveel legjes zal Van Der Horst halen deze poulefase. Ik gok op 2
Zal wel tussen de 2 en 15 zitten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Over alle 3 de potjes? Dan onderschat je hem toch flink.
#opsafespelenquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zal wel tussen de 2 en 15 zitten.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Richie George won 3 legs, voor onze Nederlandse BDO qualifiers ga ik voor dat aantal, opgeteld bij elkaar.
Ik hoop dat 'ie het bij minstens 1 potje nog spannend kan maken. Het zijn tenslotte maar korte potjes waarin van alles kan gebeuren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Leg of 6 à 7 dan?![]()
Ik kende 'm eigenlijk niet eerlijk gezegd.
Toevallig zette ik hem net aan, ik moest lachen om die Derp ogen van Andy Jenkins. Wat een gek.quote:
Geweldig als Mark Oosterhuis en Michel van der Horst er bovenuit stijgen en in de finale verzeild raken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis Glen Durrant en Jamie Hughes in plaats van Michel van der Horst en Mark Oosterhuis.
#BOEBOEBOE
Jammer dat hij zijn WK2007-vorm nooit meer heeft kunnen halen. Weet nog wel dat hij op het WK2010 of 2011 met een blauw oog tegen Peter Manley stond te gooien.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig zette ik hem net aan, ik moest lachen om die Derp ogen van Andy Jenkins. Wat een gek.
Terry Jenkins is echt heel erg veranderd in 14 jaar tijd.quote:
Watquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Terry Jenkins is echt heel erg veranderd in 14 jaar tijd.
Andere Jenkins he.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die kreeg ooit klappen van Andy Jenkins.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gwynne uit zichzelf ging stoppen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
John Gwynne is weer in genade aangenomen door Sky? Was Bristow te dronken om het commentaar te doen?
Oh dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gwynne uit zichzelf ging stoppen?
Adams ís inmiddels toch de BDO? Dus hij heeft zichzelf geadviseerd mee te doen?quote:. Na jaren van het afslaan van invitaties van dit toernooi doet Martin Adams mee! Al jaren ligt hij over hoop met de PDC-top maar de BDO adviseerde hem om mee te doen. Als laatste nieuwtje: ANDY FORDHAM doet mee. De Lakesidewinnaar van 2004 is een cultheld binnen het darts en zal na jaren van gezondheidsstrubbelingen eindelijk weer eens op een groot podium staan.
Heeft niet aan de voorwaarden voldaan hé.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:27 schreef aesop het volgende:
[..]
Adams ís inmiddels toch de BDO? Dus hij heeft zichzelf geadviseerd mee te doen?
En wat is er met Scott Waites gebeurd? Weer fulltime tapijtenlegger?
quote:BDO Representatives
2015 Lakeside World Champion - Scott Mitchell
2015 Lakeside World Championship Runner-Up - Martin Adams
2014 World Masters Champion - Martin Phillips
2015 World Trophy Champion - Geert De Vos
BDO Qualifiers: Larry Butler, Andy Fordham
NDB Qualifiers: Mark Oosterhuis, Michel van der Horst
11,250.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
Jonny Clayton zal nog wel vaker op tv te zien zijn. Gooit goed op de vloer meen ik mij te herinneren.
Niet echt onverwacht.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Rowby John onderuit trouwens in de openings partij
Ik heb op Green en Taylor gegokt dat ze de volgende ronde halen, dus ik zit nog goed.quote:
Ik ben benieuwd hoe Phillips het gaat doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb op Green en Taylor gegokt dat ze de volgende ronde halen, dus ik zit nog goed.
Phillips-Green wordt de enige echt boeiende partij gok ik.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Phillips het gaat doen.
5-4 Thorntonquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
Goeie keuze voor mij om De Vos door te laten gaan in mijn voorspelling tot nu toe.
Krijgt De Vos nu 1 punt?quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Krijgt De Vos nu 1 punt?
Want waarom is een overwinning anders 2 punten waard?
Er moet dan toch een manier zijn om 1 punt te pakken?
Nee, waarom zou er per se een gelijkspel mogelijk moeten zijn?quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Krijgt De Vos nu 1 punt?
Want waarom is een overwinning anders 2 punten waard?
Er moet dan toch een manier zijn om 1 punt te pakken?
Overwinningen in het darten zijn altijd 2 punten waard.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou er per se een gelijkspel mogelijk moeten zijn?
Een overwinning is 1 of 3 of 1000 punten waard. Net wat jij wil
Hij heeft zijn bijnaam er ook op uitgekozen kennelijk.quote:
Ja, maar ik had dan voor Hollow Man gekozen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft zijn bijnaam er ook op uitgekozen kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |