Ah.quote:Klaasje is Nederlandse, de anderen Vlaamsen.
Ja precies, het liep precies zoals iedereen vantevoren al riep. Had Lauren nog een serieuze kans?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:21 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik dat er wel betere combinaties bij zaten, zowel qua personality en uitstraling als qua zang. Maarja, als je in de middag al verhalen leest over hoe de publieksstemmen toch mee worden geteld omdat ze overeenkomen met de mening van Studio 100 en Marthe, Klaasje en Hanne overkomen als drie hele zoete, brave meisjes die iedereen blijkbaar geweldig vindt, dan weet je wel hoe laat het is. :S
100%quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Alles voorspelbaar, wat ik vantevoren al zei?
Ja tuurlijk. Ik doel ook op die 2 Belgen, wat dacht jij dan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klaasje is lekker ouwe kanalenveger
Yes een Quote!quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens kom op. (zie opvallend veel vrouwen reageren ineens) We willen 3 LEKKERE dames in K3. We hebben 2 duidelijk niet lekkere dames in K3, missie compleet mislukt.
Ik las wel wat eerdere berichten van hem, maar nu is het echt echt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die zal het gezien zijn eerdere berichten pure stront vinden. Weet ik wel zeker. En gelijk heeft hij.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik doel ook op die 2 Belgen, wat dacht jij dan.
Van links naar rechts?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:23 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Yes een Quote!
We hebben 1 mooie dame, 1 hele mooie dame, en doot doot mr skeletal; mening over wie-wie is verschillen
Nee. En je zag ook aan Lauren dat ze dat zelf al doorhad. Ze deed wel echt haar best, maar ze straalde toch wel uit dat ze eigenlijk er al vanuit ging dat Marthe het zou worden. Werd er een beetje sippig van. Lisa idem dito, al wist die het net wat beter te verbergen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja precies, het liep precies zoals iedereen vantevoren al riep. Had Lauren nog een serieuze kans?
voor die bootcamp moesten ze dat toch allemaal zingen dus ze zal dat wel onthouden hebbenquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond Jindra heel sportief toen ze verloren had.
Overigens zag ik Kristel meezingen met dat nieuwe lied, terwijl ze zei geen nummer nog te kennen... tja....
Ze schrijven haar naam helemaal verkeerd. Je schrijft het "Alieke".quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:21 schreef iBenny het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Klaasje_Meijer
Toppagina![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niet wat er aan ontbreekt hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens kom op. (zie opvallend veel vrouwen reageren ineens) We willen 3 LEKKERE dames in K3. We hebben 2 duidelijk niet lekkere dames in K3, missie compleet mislukt.
Haha ik begrijp bij God niet hoe je in Marthe een mooie dame kan zien, maar over Hanne zijn we het eens. (sorry ik heb een beetje recht tot klagen, de Marthe-fans hebben nu toch hun zin)quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:23 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Yes een Quote!
We hebben 1 mooie dame, 1 hele mooie dame, en doot doot mr skeletal; mening over wie-wie is verschillen
Lisa zong alsof ze al wist dat ze zou afvallen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:23 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Nee. En je zag ook aan Lauren dat ze dat zelf al doorhad. Ze deed wel echt haar best, maar ze straalde toch wel uit dat ze eigenlijk er al vanuit ging dat Marthe het zou worden. Werd er een beetje sippig van. Lisa idem dito, al wist die het net wat beter te verbergen.
Guess again dus.quote:‘Namen nieuwe K3 uitgelekt dankzij broodtrommeltje’
Foto's van de broodtrommels zijn er niet, maar uit reacties op internet blijkt dat de opvolgers van Josje, Karen en Kristel luisteren naar de namen Lauren, Jindra en Hanne.
Die kunnen we inmiddels halfdood van de grond rapen geloof ikquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef moemoe het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de grootste K3-fan van FOK! vindt van de nieuwe samenstelling.
Wat vind je Gellarboy?
Er staat al meer.quote:
Ik geloof dat er op dit moment kleuters aan de pagina werken ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:24 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ze schrijven haar naam helemaal verkeerd. Je schrijft het "Alieke".
Lekker objectief.quote:Klaasje Meijer
Klaasje Meijer is een van de winnaressen van het tv programma k3 zoekt k3, dat najaar 2015 is uitgezonden. Samen met Marthe de Pillecyn en Hanne vormt ze K3, die eerst bestond uit Karen, Kristel en Josje en ze is een echt een echte hoeteon! En ze is een leuke meid.
Dat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het valt mij echt tegen hoe traaaaaag het is. Ze hadden beter dat 'jij bent de bom' nummer nog een keer kunnen doen, dat was een knaller.
Tieeeeeeenduuiizzzzeendddd luuuuucccccchtballooonnnen...
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niet wat er aan ontbreekt hoor
quote:Klaasje Meijer
Klaasje Meijer is een van de winnaressen van het tv programma k3 zoekt k3, dat najaar 2015 is uitgezonden. Samen met Marthe de Pillecyn en Hanne vormt ze K3, die eerst bestond uit Karen, Kristel en Josje! Hey Tuubie! :3
quote:Klaasje Meijer is een van de winnaressen van het tv programma k3 zoekt k3, dat najaar 2015 is uitgezonden. Samen met Marthe de Pillecyn en Hanne vormt ze K3, die eerst bestond uit Karen, Kristel en Josje! Ze is een leuke meid. Ze is de dochter van een dominee uit 's Gravenzande.
Hanne is niet leuk.
Ze worden uitgefaseerd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:27 schreef Poedelpoes het volgende:
Maar waarom zijn Karen, kristel en josje nu al exleden? ze zitten er tot 2016 nog bij
Ze zullen wel hebben gerepeteerd vanmiddag... Die teksten onthou je zoquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond Jindra heel sportief toen ze verloren had.
Overigens zag ik Kristel meezingen met dat nieuwe lied, terwijl ze zei geen nummer nog te kennen... tja....
Erg jammer, verbaast me trouwens wel dat Jindra zo volstrekt kansloos was. Maar goed, met Klaasje kan ik in ieder geval nog lezen. De enige die de mokkel-topics zal halen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:23 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Nee. En je zag ook aan Lauren dat ze dat zelf al doorhad. Ze deed wel echt haar best, maar ze straalde toch wel uit dat ze eigenlijk er al vanuit ging dat Marthe het zou worden. Werd er een beetje sippig van. Lisa idem dito, al wist die het net wat beter te verbergen.
Náh!!!quote:Klaasje Meijer
Klaasje Meijer is een van de winnaressen van het tv programma k3 zoekt k3, dat najaar 2015 is uitgezonden. Samen met Marthe de Pillecyn en Hanne vormt ze K3, die eerst bestond uit Karen, Kristel en Josje!En ze is een leuke meid. Ze is de dochter van een dominee uit 's Gravenzande.
Hanne is niet leuk.
Klaasje Meijer is een van de winnaressen van het tv programma k3 zoekt k3, dat najaar 2015 is uitgezonden. Samen met Marthe de Pillecyn en Hanne vormt ze K3, die eerst bestond uit Karen, Kristel en Josje! Ze is een leuke meid. Ze is de dochter van een dominee uit 's Gravenzande.
Hanne is niet leuk.
Klaasje Meijer is een van de winnaressen van het tv programma k3 zoekt k3, dat najaar 2015 is uitgezonden. Samen met Marthe de Pillecyn en Hanne vormt ze K3, die eerst bestond uit Karen, Kristel en Josje! Ze is een leuke meid. Ze is de dochter van een dominee uit 's Gravenzande.
Hanne is niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |