Je hebt, op ergernis na, weinig gemist.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leuk in ieder geval dat je er bentMaar was het terecht? Jij hebt de hele avond gevolgd, ik helaas (of gelukkig) niet.
Gesponsord.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze kan in ieder geval moschino jurken kopen en dure hakken
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:17 schreef amaranta het volgende:
wat een naar bericht bij hart van holland nu
50% jury 50% stemmenquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar hoe is het winnende trio nu eigenlijk bepaald? (Zogenaamd) helemaal door de mensen thuis? Of door Gertje en de jury?
En uiteindelijk gaat het daar om: De (nu primaire) kinderdoelgroep. En het is ook niet zo dat als ik kids heb en ze zouden nog bestaan, ze niet beter geworden zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe liedjes zijn best leuk en dat boeit de kinderen
Alles voorspelbaar, wat ik vantevoren al zei?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je hebt, op ergernis na, weinig gemist.
Allemaal heel terecht en eerlijk 50% publiek 50% jury. Er was zelfs een notaris bij!quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar hoe is het winnende trio nu eigenlijk bepaald? (Zogenaamd) helemaal door de mensen thuis? Of door Gertje en de jury?
De luchtballonnen zitten er goed in, zeker dankzij de tune van het programma. Ik neurie het meerdere keren per dag.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe liedjes zijn best leuk en dat boeit de kinderen
Deurwaarder in het Belgischquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allemaal heel terecht en eerlijk 50% publiek 50% jury. Er was zelfs een notaris bij!
Die zal het gezien zijn eerdere berichten pure stront vinden. Weet ik wel zeker. En gelijk heeft hij.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef moemoe het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de grootste K3-fan van FOK! vindt van de nieuwe samenstelling.
Wat vind je Gellarboy?
Die krijgt ze, hè. Het is niet voor niets dat er aan het einde met koeienletters staat waar ze hun kleren vandaan hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze kan in ieder geval moschino jurken kopen en dure hakken
Jup.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaat het daar om: De (nu primaire) kinderdoelgroep. En het is ook niet zo dat als ik kids heb en ze zouden nog bestaan, ze niet beter geworden zijn.
Jep, winnaars waren vorige week al bekend.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Alles voorspelbaar, wat ik vantevoren al zei?
Gellar heeft niet veel op met tante Klaas.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef moemoe het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de grootste K3-fan van FOK! vindt van de nieuwe samenstelling.
Wat vind je Gellarboy?
Eerlijk gezegd vond ik dat er wel betere combinaties bij zaten, zowel qua personality en uitstraling als qua zang. Maarja, als je in de middag al verhalen leest over hoe de publieksstemmen toch mee worden geteld omdat ze overeenkomen met de mening van Studio 100 en Marthe, Klaasje en Hanne overkomen als drie hele zoete, brave meisjes die iedereen blijkbaar geweldig vindt, dan weet je wel hoe laat het is. :Squote:Op vrijdag 6 november 2015 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leuk in ieder geval dat je er bentMaar was het terecht? Jij hebt de hele avond gevolgd, ik helaas (of gelukkig) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |