Ze zit er ook tien jaar korter in. Maar ach ja Josjequote:
Mooi verwoord ( als je Feyenoord vervangt met Ajax) en je hebt gelijk denk ik, gaat puur om geld voor Gertje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het voelt een beetje zoals vroeger. Feyenoord-Ajax missen, na de wedstrijd kijken wat de eindstand is, eigenlijk al weten dat Feyenoord verloren heeft en dan toch nog zwaar teleurgesteld zijn.
Sorry, van mij geen sportieve reacties, ik hoop op een tikkie begrip. Als iedereen vantevoren al roept dat het (onterecht) Hanne, Marthe en Klaasje moeten worden, en studio 100 gaat daar heel simpel in mee dan valt me dat echt tegen. Dieptepunt is wel het lelijker maken van Lisa zodat Hanne helemaal oersimpel aan haar plekje komt.
Wat een domper.
Heeft toch met de haarkleur te maken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:14 schreef babipangang het volgende:
Binnenkort weer een k2 zoekt k3 show, want klaasje gaat het niet trekken en zal uiteindelijk de bitch worden binnen k3
Ze was zo cute toen ze K3 zoekt K3 won.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:10 schreef roos85 het volgende:
Josje is echt blij dat ze er vanaf is he.
Stonden deze drie ook op die trommel?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het voelt een beetje zoals vroeger. Feyenoord-Ajax missen, na de wedstrijd kijken wat de eindstand is, eigenlijk al weten dat Feyenoord verloren heeft en dan toch nog zwaar teleurgesteld zijn.
Sorry, van mij geen sportieve reacties, ik hoop op een tikkie begrip. Als iedereen vantevoren al roept dat het (onterecht) Hanne, Marthe en Klaasje moeten worden, en studio 100 gaat daar heel simpel in mee dan valt me dat echt tegen. Dieptepunt is wel het lelijker maken van Lisa zodat Hanne helemaal oersimpel aan haar plekje komt.
Wat een domper.
Wat is er mis met Klaasje?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:14 schreef babipangang het volgende:
Binnenkort weer een k2 zoekt k3 show, want klaasje gaat het niet trekken en zal uiteindelijk de bitch worden binnen k3
Echt he, Klaasje en Hanne, seriously, het moet toch ook nog goed klinken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:14 schreef megamandy het volgende:
Aah daar ging het al fout bij fucking Hanne
Ik heb niet alles gezien, maar ik vind het gewoon een totaal gebrek aan lef van de jury en studio 100.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mooi verwoord ( als je Feyenoord vervangt met Ajax) en je hebt gelijk denk ik, gaat puur om geld voor Gertje.
Zou Gertje het uit liefdadigheid moeten doen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mooi verwoord ( als je Feyenoord vervangt met Ajax) en je hebt gelijk denk ik, gaat puur om geld voor Gertje.
Nee, dat waren Lauren, Jindra en Hanne.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stonden deze drie ook op die trommel?
Ik denk dat je de aanhalingstekens dan bent vergetenquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:16 schreef Meike26 het volgende:
Verdomme, krijgnu pas een sms terug dat ze mijn stem niet konden verwerken
Ik moest toch CIJFER smsen naar 6365 of niet dan ?!
De stemmen lijken ook veel te veel op elkaar. De vorige K3's hadden altijd verschillende stemkleuren maar dit ughh.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he, Klaasje en Hanne, seriously, het moet toch ook nog goed klinken.
For what it's worth, ik kom bij je in de "zwaar teleurgesteld"-hoek zitten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een domper.
Een oneindig betere combo.... Hanne is niet eens mijn probleem, hanne met nog 1 zwakkere is het probleem.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat waren Lauren, Jindra en Hanne.
Leuk in ieder geval dat je er bentquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:16 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
For what it's worth, ik kom bij je in de "zwaar teleurgesteld"-hoek zitten.
Josje verdiende 2000 euro ofzo toch aan het begin?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoeveel verdient zo'n duo eigenlijk of gaat alles naar de platenbaas en houden ze er bijna niks aan over.
huh?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:17 schreef amaranta het volgende:
wat een naar bericht bij hart van holland nu
ze kan in ieder geval moschino jurken kopen en dure hakkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Josje verdiende 2000 euro ofzo toch aan het begin?
Je hebt, op ergernis na, weinig gemist.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leuk in ieder geval dat je er bentMaar was het terecht? Jij hebt de hele avond gevolgd, ik helaas (of gelukkig) niet.
Gesponsord.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze kan in ieder geval moschino jurken kopen en dure hakken
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:17 schreef amaranta het volgende:
wat een naar bericht bij hart van holland nu
50% jury 50% stemmenquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar hoe is het winnende trio nu eigenlijk bepaald? (Zogenaamd) helemaal door de mensen thuis? Of door Gertje en de jury?
En uiteindelijk gaat het daar om: De (nu primaire) kinderdoelgroep. En het is ook niet zo dat als ik kids heb en ze zouden nog bestaan, ze niet beter geworden zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe liedjes zijn best leuk en dat boeit de kinderen
Alles voorspelbaar, wat ik vantevoren al zei?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je hebt, op ergernis na, weinig gemist.
Allemaal heel terecht en eerlijk 50% publiek 50% jury. Er was zelfs een notaris bij!quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar hoe is het winnende trio nu eigenlijk bepaald? (Zogenaamd) helemaal door de mensen thuis? Of door Gertje en de jury?
De luchtballonnen zitten er goed in, zeker dankzij de tune van het programma. Ik neurie het meerdere keren per dag.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe liedjes zijn best leuk en dat boeit de kinderen
Deurwaarder in het Belgischquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allemaal heel terecht en eerlijk 50% publiek 50% jury. Er was zelfs een notaris bij!
Die zal het gezien zijn eerdere berichten pure stront vinden. Weet ik wel zeker. En gelijk heeft hij.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef moemoe het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de grootste K3-fan van FOK! vindt van de nieuwe samenstelling.
Wat vind je Gellarboy?
Die krijgt ze, hè. Het is niet voor niets dat er aan het einde met koeienletters staat waar ze hun kleren vandaan hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze kan in ieder geval moschino jurken kopen en dure hakken
Jup.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaat het daar om: De (nu primaire) kinderdoelgroep. En het is ook niet zo dat als ik kids heb en ze zouden nog bestaan, ze niet beter geworden zijn.
Jep, winnaars waren vorige week al bekend.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Alles voorspelbaar, wat ik vantevoren al zei?
Gellar heeft niet veel op met tante Klaas.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef moemoe het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de grootste K3-fan van FOK! vindt van de nieuwe samenstelling.
Wat vind je Gellarboy?
Eerlijk gezegd vond ik dat er wel betere combinaties bij zaten, zowel qua personality en uitstraling als qua zang. Maarja, als je in de middag al verhalen leest over hoe de publieksstemmen toch mee worden geteld omdat ze overeenkomen met de mening van Studio 100 en Marthe, Klaasje en Hanne overkomen als drie hele zoete, brave meisjes die iedereen blijkbaar geweldig vindt, dan weet je wel hoe laat het is. :Squote:Op vrijdag 6 november 2015 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leuk in ieder geval dat je er bentMaar was het terecht? Jij hebt de hele avond gevolgd, ik helaas (of gelukkig) niet.
Zow, daar moet ik even voor gaan zitten, wat een lapquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:21 schreef iBenny het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Klaasje_Meijer
Toppagina![]()
De luchtballonnen was ook een onderdeel tijdens de bootcamp, en natuurlijk de begintune.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond Jindra heel sportief toen ze verloren had.
Overigens zag ik Kristel meezingen met dat nieuwe lied, terwijl ze zei geen nummer nog te kennen... tja....
Het valt mij echt tegen hoe traaaaaag het is. Ze hadden beter dat 'jij bent de bom' nummer nog een keer kunnen doen, dat was een knaller.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vind zelfs ook de intro tune van het programma leuker dan het echt liedje
Vanaf begin ook meezingen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond Jindra heel sportief toen ze verloren had.
Overigens zag ik Kristel meezingen met dat nieuwe lied, terwijl ze zei geen nummer nog te kennen... tja....
Klaasje is lekker ouwe kanalenvegerquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens kom op. (zie opvallend veel vrouwen reageren ineens) We willen 3 LEKKERE dames in K3. We hebben 2 duidelijk niet lekkere dames in K3, missie compleet mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |