Moeders ookquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:41 schreef Madhouse11 het volgende:
Alle vaders zouden het wel volhouden met deze combi
Stichting voor depressieve jongeren.quote:
Een slimme platenbaas gaat de drie afvallers een contract aanbieden natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:41 schreef Nielsch het volgende:
De drie die afvallen kunnen een K3 coverband beginnen. Kun je volgens mij nog echt wel wat mee verdienen in het schnabbelcircuit!
Had je die meteen of ben je veranderd?quote:
Zou Gertje vast een stokske voor gestoken hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een slimme platenbaas gaat de drie afvallers een contract aanbieden natuurlijk.
Gert heeft dat echt wel dichtgetimmerd gok ikquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een slimme platenbaas gaat dat natuurlijk voorkomen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee had 4 of 5... Maar ik moet Hanne niet.. dus dan 8, want Lisaquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je die meteen of ben je veranderd?
Ik hoop ook 8!
Hier ook 8, maar vrees voor 3 of 6quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je die meteen of ben je veranderd?
Ik hoop ook 8!
Ah dus zo sturen ze de uitslag... leukste nummer, halve jurkje..quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:44 schreef DKUp het volgende:
Groep 8:
De leukste meisjes en het leukste nummer.
Jaaa die en dat soldaten lied!quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jij bent de bom! Echt een goed nummer. Ik wil 8 komooooppppp
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zou Gertje vast een stokske voor gestoken hebben.
Wij motten Hanne niet nee. Hanne moet een poliep.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee had 4 of 5... Maar ik moet Hanne niet.. dus dan 8, want Lisa
Manipulatiequote:Op vrijdag 6 november 2015 22:46 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Ah dus zo sturen ze de uitslag... leukste nummer, halve jurkje..
wtfquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij motten Hanne niet nee. Hanne moet een poliep.
Dirk... Wat vind jij nou van die Hanne.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:47 schreef Gellarboy het volgende:
Reclame update:
Alle liedjes: yay!
Alle combo's zonder Klysma: yay!
Wil wel zeggen dat Lisa er dan al uit ligt. Een noodzakelijk kwaad. En het werd toch niks met dat haar, helaas.
Niet perfect, ook geen ramp.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:48 schreef Renesite het volgende:
Dirk... Wat vind jij nou van die Hanne.
Doe normaal. Hanne zingt élke week vals..quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:49 schreef Meike26 het volgende:
Doe effe normaal
Hanne is veel verder en beter getalenteerd dan Lisa.. Goed, ze heeft het figuur van een halve Sidonia, maar ze ruled Lisa echt de studio uit.
Mijn oren horen anders. Kan je niks aan doen Meik!quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:49 schreef Meike26 het volgende:
Doe effe normaal
Hanne is veel verder en beter getalenteerd dan Lisa.. Goed, ze heeft het figuur van een halve Sidonia, maar ze ruled Lisa echt de studio uit.
Nee toch? Is toch Heppie, van de Frogertjes?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stichting voor depressieve jongeren.
Vrij nieuw initiatief gestart door verpleegsters in Belgie dacht ik.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:50 schreef Gellarboy het volgende:
Wat doet Arcee hier in hemelsnaam?!.
Die idd!quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee toch? Is toch Heppie, van de Frogertjes?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:51 schreef Gellarboy het volgende:
Mentalisten, uitvinders, bloemstylisten.
Wat een BAGGER!!!!
8quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Nummer 8
Maar ik heb verder niks gevolgd, kijk alleen de laatste paar minuten
Je caikabel kan er bijna uitquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:51 schreef Gellarboy het volgende:
Mentalisten, uitvinders, bloemstylisten.
Wat een BAGGER!!!!
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:51 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Klaasje moet erbij zitten, zodat vriend tenminste vrijwillig met kind naar de concerten toe gaat, en ik thuis kan blijven
Ik vind nummertje 8 eigenlijk wel leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:52 schreef roos94 het volgende:
Ik vind dat jodelahie liedje het leukst
Ein-de-lijkquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuke catchy liedjes allemaal toch wel.
En straks natuurlijk 10.000 luchtballonnen met de winnaars!
Was dat die Spanjaard?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Die vriend van Marthe is ook niet echt een lekkertje
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Die vriend van Marthe is ook niet echt een lekkertje
quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een slap gelul. Wat kan mij die zoon in Australie GODVERDOMMEN rot op mens!!!
Gert zweerde op de hoofden van z'n kindjes dat dat niet waar isquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:55 schreef Zelfscanner het volgende:
Uislag was al op een broodtrommel geprint toch
Per haarkleurquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we de groep door of per haarkleur?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:59 schreef livelink het volgende:
Als het Lisa is weten we meteen de hele uitslag.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:01 schreef roos94 het volgende:
NMMEMENENENENEEEEEEENNEEEENENENENENNEEN
HAHAHAHAHAHquote:
Sinds wanneer ben jij papaquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als papa ben ik het alleen eens met Klaasje.
Ik vind haar zo leukquote:
Hoe weet je dit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:05 schreef houdjemond het volgende:
26 en dan boos zijn om de nieuwe samenstelling van K3
Ik wel, Klaasje en Hanne zingen niet sterk. Marthe moet de hele boel dragen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:04 schreef bogtrotter het volgende:
Vonden we dit nou niet allemaal een barslechtste combinatie drie topics geleden?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:05 schreef houdjemond het volgende:
26 en dan boos zijn om de nieuwe samenstelling van K3
Is zo'n onzeker doosje. Met alle respect. Hquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Die rode die het niet is geworden is toch heel veel leuker? Die andere lijkt een beetje dood van binnen?
Lisa had amper kans.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:06 schreef Madhouse11 het volgende:
Onbegrijpelijk die Hanne.
En iets zegt me dat de dames het al wisten, die reacties, ik weet het niet
Van buiten ook hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Die rode die het niet is geworden is toch heel veel leuker? Die andere lijkt een beetje dood van binnen?
JAAAAAAAAAA!!! Dat waren wel ook echt mijn drie favorieten. Ik denk dat wij van begin tot eind eigenlijk identiek dezelfde mening hebben gehad. Anyway.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:07 schreef Poedelpoes het volgende:
Wow, zoveel respect voor Lauren. Goed antwoord!
NU KUNNEN JINDRA, DEMI EN LAUREN EEN BETERE GROEP BEGINNEN
Ja? Ik kijk nu alleen maar even, maar ik vind haar echt heel stomquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is zo'n onzeker doosje. Met alle respect. Hnne.
quote:Jammer dit is geen goeie combinatie dit kan de aftredende meisjes niet evenaren
Stom en onzekere Hquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Ik kijk nu alleen maar even, maar ik vind haar echt heel stom
Welke groep was je favoriet?quote:
Al-ber-THOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:08 schreef nick333 het volgende:
Meneer spaghetti komt in opstand.
https://twitter.com/Koen_Crucke/status/662753344042221568
[..]
Beetje de Voldemort in de K3 wereld...quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Kathleen!
Werd onterecht zo enorm vergeten in al die herinneringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |