Ik vind haar zo leukquote:
Hoe weet je dit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:05 schreef houdjemond het volgende:
26 en dan boos zijn om de nieuwe samenstelling van K3
Ik wel, Klaasje en Hanne zingen niet sterk. Marthe moet de hele boel dragen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:04 schreef bogtrotter het volgende:
Vonden we dit nou niet allemaal een barslechtste combinatie drie topics geleden?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:05 schreef houdjemond het volgende:
26 en dan boos zijn om de nieuwe samenstelling van K3
Is zo'n onzeker doosje. Met alle respect. Hquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Die rode die het niet is geworden is toch heel veel leuker? Die andere lijkt een beetje dood van binnen?
Lisa had amper kans.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:06 schreef Madhouse11 het volgende:
Onbegrijpelijk die Hanne.
En iets zegt me dat de dames het al wisten, die reacties, ik weet het niet
Van buiten ook hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Die rode die het niet is geworden is toch heel veel leuker? Die andere lijkt een beetje dood van binnen?
JAAAAAAAAAA!!! Dat waren wel ook echt mijn drie favorieten. Ik denk dat wij van begin tot eind eigenlijk identiek dezelfde mening hebben gehad. Anyway.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:07 schreef Poedelpoes het volgende:
Wow, zoveel respect voor Lauren. Goed antwoord!
NU KUNNEN JINDRA, DEMI EN LAUREN EEN BETERE GROEP BEGINNEN
Ja? Ik kijk nu alleen maar even, maar ik vind haar echt heel stomquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is zo'n onzeker doosje. Met alle respect. Hnne.
quote:Jammer dit is geen goeie combinatie dit kan de aftredende meisjes niet evenaren
Stom en onzekere Hquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Ik kijk nu alleen maar even, maar ik vind haar echt heel stom
Welke groep was je favoriet?quote:
Al-ber-THOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:08 schreef nick333 het volgende:
Meneer spaghetti komt in opstand.
https://twitter.com/Koen_Crucke/status/662753344042221568
[..]
Beetje de Voldemort in de K3 wereld...quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Kathleen!
Werd onterecht zo enorm vergeten in al die herinneringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |