Dit dusquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Die Hanne is er vanaf het begin doorgedrukt in Vlaanderen, en nog steeds snap ik er helemaal niets van. Zingt en beweegt nog steeds als een beginneling. Is ze bewust tegenover Lisa gezet, die ontzettend lekker is, maar toch niet helemaal K3 en nu ook een lelijk kapsel krijgt aangemeten.
Zou zo'n show niet eens eerlijk zijn, goh zeg.
Verder vooraan in de klas mogen zittenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Een kus van de juf en...??? Bank vooruit?
Kijk jij met een doventolk ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:12 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind die nieuwe liedjes veel beter te verteren dan het oude materiaal! Komt helemaal goed dit..
Yesquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Een kus van de juf en...??? Bank vooruit?
Oooooooohquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verder vooraan in de klas mogen zitten
Echt hé, wat een tekstquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
Goh zetten ze in Vlaanderen de stoute of domme kindjes nog steeds achteraan, zoals in de jaren vijftig?
In NL is naar voren in de klas gezet worden ongeveer het stomste wat je een kind kan aandoen.
Wie heeft deze account hier gehackt?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:12 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind die nieuwe liedjes veel beter te verteren dan het oude materiaal! Komt helemaal goed dit..
Met alle respect, maar 95% van de posters hier heeft geen idee wat die-hard K3 fans beweegt.quote:
Jaaaaa, hier ben ik schat!!! Patty!quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:15 schreef bogtrotter het volgende:
Wie heeft deze account hier gehackt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |