Ik vond hem heerlijk, hij was nog een beetje warm van binnenquote:
Ja ja nu heb ik trek in zoetquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond hem heerlijk, hij was nog een beetje warm van binnen
Die heb ik nog niet geproefd, ik haal dat maar niet in huis, want ik kan kan me de laatste tijd niet beheersen.quote:
Verstandig... Ik koop het ook niet meer.. te lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geproefd, ik haal dat maar niet in huis, want ik kan kan me de laatste tijd niet beheersen.
Ik snap dat niet, niks aan die koekjes hype. Ik heb sowieso nooit echt zoet in huis, maar verslaafd aan ditquote:
Ok voor deze keer danquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, niks aan die koekjes hype. Ik heb sowieso nooit echt zoet in huis, maar verslaafd aan dit [ afbeelding ]
En dan de sinaasappel
Ahh voor 11 november, waar ik niet aan doequote:
Pure chocola vind ik heerlijk, maar dan niet met die fruitsmaakjesquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, niks aan die koekjes hype. Ik heb sowieso nooit echt zoet in huis, maar verslaafd aan dit [ afbeelding ]
En dan de sinaasappel
Ik doe er ook niet aan... Slecht voor de kinderen zoveel snoep... Kijk wat Aap afgelopen maandag binnenhaalde .....quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh voor 11 november, waar ik niet aan doe
Het is subtiel lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pure chocola vind ik heerlijk, maar dan niet met die fruitsmaakjes
Inderdaad, ik doe niet openquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe er ook niet aan... Slecht voor de kinderen zoveel snoep... Kijk wat Aap afgelopen maandag binnenhaalde .....
Wijf!quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe er ook niet aan... Slecht voor de kinderen zoveel snoep... Kijk wat Aap afgelopen maandag binnenhaalde .....
Dit zijn mini-reepjesquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan je de beste rochels mee maken...
Ongezondquote:
quote:
Ik besef me wel dat ik me heel kwetsbaar opstel, maar... lekker luisteren volgende weekquote:
Ik ga mijn leven in muziek draaienquote:
Heb je ze allemaal al op een rij?quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mijn leven in muziek draaien
Ik heb ze behoorlijk op n rijtje gekregenquote:
En heb je hulp bij de hand voor het geval dat ...? Tis tenslotte Friday the 13thquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ze behoorlijk op n rijtje gekregen
Sociale opvang bedoel je ?quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
En heb je hulp bij de hand voor het geval dat ...? Tis tenslotte Friday the 13th
Het gaat super worden, dat kan ik je verzekeren, maar ik ga niet praten tussendoorquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of het iets wordt.. Ga je ook praten tussen de nummers door?
Die heb ik achter de handquote:
Ik heb er zin aanquote:
Dus een eenmalige gebeurtenis?quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er zin aan
Gaat opgenomen worden zodat Merel en Junior het later ook kunnen afluisteren!
Ja hoor, ik zal vertellen waarom ik n bepaald nummer draai!quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:08 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 7 november 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ook met toelichting... ?
Ja zeker, ook voor het nageslacht ...quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal vertellen waarom ik n bepaald nummer draai!
dat maakt het juist interssant hooop ik
en als je dan vragen hebt hoor ik het welquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
Spannend hoor... Ik heb nog geen plannen dus ik tune wel in
Jij kent je eigen leven het bestquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:12 schreef just me het volgende:
[..]
en als je dan vragen hebt hoor ik het wel
ik vind het stiekem best spannend
Oooh dat zekerquote:
Dat wat je deelt bepaal je zelf... Maar goed als je eenmaal begint te praten ...quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:13 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh dat zeker
maar om het te delen met anderen is toch anders
ik ben en blijf een emo-muts
dan lul ik 5 kwartier in n uurquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wat je deelt bepaal je zelf... Maar goed als je eenmaal begint te praten ...
Uhu het zijn er iets meer en ik geef geen live commentaarquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan : Zo dat waren mn 2 plaatjes .....![]()
![]()
Ik ga het straks ook proberen...quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:18 schreef just me het volgende:
[..]
Uhu het zijn er iets meer en ik geef geen live commentaar![]()
en nu ga ik mijn mandje opzoeken voordat ik weer teveel praatwelterusten
Overdreven geestesinspanning sloopt het lichaam.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank, of misschien dat ik nog een stukje ga studeren ......
Klopt. Ik was in de slaapstand beland.....quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overdreven geestesinspanning sloopt het lichaam.
Wat tof, een eenmalige showquote:
ik blijf wel spammenquote:Op zaterdag 7 november 2015 08:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat tof, een eenmalige show![]()
Ik kom zeker luisteren, maar wil je die vrijdag hier nog een keer komen spammen, anders ben ik bang dat ik het vergeet
ik probeerde het al in mijn sig te zetten maar dat lukt me nietquote:Op zaterdag 7 november 2015 09:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke dag minstens 1 keer, zo vergeten we het niet
Misschien is die wel te volquote:Op zaterdag 7 november 2015 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik probeerde het al in mijn sig te zetten maar dat lukt me niet
had al een regel weggehaald maar ik probeer het straks wel als ik wakkerder benquote:
Kijk anders even naar de mijnequote:Op zaterdag 7 november 2015 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
had al een regel weggehaald maar ik probeer het straks wel als ik wakkerder ben
Ik ben wel benieuwd naar je playlist, maar die ga je natuurlijk niet verklappen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
had al een regel weggehaald maar ik probeer het straks wel als ik wakkerder ben
quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je playlist, maar die ga je natuurlijk niet verklappen.
Tis je geluktquote:
quote:
Het leven van just me is één grote verrassingquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:10 schreef just me het volgende:
[..]
het is Mad gelukt met jip en janneke uitleg
ik geef van te voren geen playlist vrij, het leven van just me moet maar beluisterd worden![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leven van just me is één grote verrassing
Ik doel meer op het 2e linkje in je sig....quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:10 schreef just me het volgende:
[..]
het is Mad gelukt met jip en janneke uitleg
ik geef van te voren geen playlist vrij, het leven van just me moet maar beluisterd worden![]()
Boeiendquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leven van just me is één grote verrassing
Ik bet niet zo helder vandaagquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doel meer op het 2e linkje in je sig....
Dat gaat het sowieso niet worden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je geluisterd hebt.
quote:
absoluutquote:
Wordt inderdaad lastig als je andere plannen hebt.quote:
Ik ben echt nieuwsgierig, kan je geen raadspelletje van je playlist maken?quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuwsgierig, kan je geen raadspelletje van je playlist maken?
Ik hou namelijk heel erg van spelletjes, het leek me wel een leuke combiquote:
Ik lees wel terugquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou namelijk heel erg van spelletjes, het leek me wel een leuke combi
Het viel te proberen natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het viel te proberen natuurlijk![]()
Maar sowieso tof dat je een gastshow doet.
Want je moet je haar wassen vrijdag?quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:52 schreef chufi het volgende:
Tegen betaling zijn de opnames op te vragen ?
Mn snor drukken misschienquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want je moet je haar wassen vrijdag?
ach stiekem mis ik hem wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was een Bingokaart uitspraak van hem
Ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
ach stiekem mis ik hem wel een beetje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |