Jammer dat ze dan voor Blundertje kiest alsnog.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:48 schreef Uccie het volgende:
Hup Anouk zegt even hoe het in elkaar zit.
ja, maar sanne's hart zei wat andersquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat? Deze chick fokte haar tekst toch op?
Sanne weet het zelf allemaal niet meerquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, maar sanne's hart zei wat anders
Is ze zangeres dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:53 schreef Peter het volgende:
Zou er überhaupt iemand voor Sanne draaien als zij zou gaan zingen?
in hun graf jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:53 schreef Peter het volgende:
Zou er überhaupt iemand voor Sanne draaien als zij zou gaan zingen?
TAL / [The Voice 6] Adoptiespel / Adopteer een kandidaatquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:57 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat is dat adopteren waar iedereen het hier over heeft?
Oh, lol. Daar zou ik niet aan mee willen doen hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
TAL / [The Voice 6] Adoptiespel / Adopteer een kandidaat
maar kan alleen tijdens de auditierondes
Zoals ik al eerder zij, deze hele jury mag van mij wel weg.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want? Die andere coaches zijn niet echt veel beter, toch?
Anouk en Ali vind ik wel tof, ook qua chemie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zij, deze hele jury mag van mij wel weg.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:59 schreef Uccie het volgende:
Ik ben gewoon bevooroordeeld #teamdenhaag.
anouk moet jurylid worden van idolsquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Anouk vind ik juist wel een goede coach. Met d'r hart op de tong
ja, dan moet sanne weer huilenquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mooi als ze zo zegt: 'Ik vind jullie allebei niet leuk.'
jaaaaa!quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
anouk moet jurylid worden van idols
Komt dat terug dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat ze al blij is als ze de finale van tvoh heeft gehadquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Flink groot, ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe groot is die steen van je eigenlijk?![]()
HATSEFLATS!quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:03 schreef Starlie het volgende:
Die achterban van die gozer is tenenkrommend
quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:04 schreef Negentiendertig het volgende:
Gaat Anouk nou voor die chick die niet zingen kan?
geelquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:06 schreef Negentiendertig het volgende:
Dat haar van die Afrikaanse, bah.
Dacht ik ook, maar toen hoorde ik de liedjeskeuze. Wat is die Rachael een k#twijf zeg. Prinsesjequote:
jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:08 schreef Starlie het volgende:
Gaat die rasta nou het slachtoffer uithangen?
Mag van mij wel ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Rachael door gaat, hoop ik dat ze struikelt
Ze blijft schijnbaar 2 jaar, zei ze zelf bij late nightquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk dat ze al blij is als ze de finale van tvoh heeft gehad
i know, maar na een seizoen tvoh gelijk verder met idols? denk niet dat ze dat trektquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze blijft schijnbaar 2 jaar, zei ze zelf bij late night
En ik las dat ze nog een kindje wil, dus dat past ook niet in de planning.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
i know, maar na een seizoen tvoh gelijk verder met idols? denk niet dat ze dat trekt
plus dat het coachende deel juist t gene is dat haar trekt
Oh, ook dat heb ik gemistquote:
Wat drinken we?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, want ik heb dorst en wachtte op de reclame
Als Sterre een naam is...quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:14 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, ook dat heb ik gemistMaar ze heet dus echt Maan?
Zij gaat zo huilen omdat haar tegenstandster hoger kanquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:14 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, ook dat heb ik gemistMaar ze heet dus echt Maan?
Je zou al je kinderen zo noemen, eentje Rudolf noemen en een dreun op z'n neus geven en je kan de kerstman de wereld oversturen.quote:
Je kan moeilijk van een meidje van 19 verwachten dat ze drie universitaire titels heeft, dus op die leeftijd....quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net of het behalen van het vwo een prestatie is.
Dat maken zij er van inderdaad. Het is ook niet een battle.quote:
deze uitvoering welquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een dodelijk saai nummer zeg
Het ging er mij met name om dat de nadruk daarop lag. Waarom moet het erbij vermeldt worden. Waarschijnlijk wil ze dat aan iedereen laten weten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kan moeilijk van een meidje van 19 verwachten dat ze drie universitaire titels heeft, dus op die leeftijd....
Denk ik ook, die liet tenminste nog iets horen..quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:22 schreef Starlie het volgende:
Die jankbal gaat door... ze klinkt ook wel beter alleen jammer van haar maniertjes.
Het is een enorme aanstelster.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:24 schreef Starlie het volgende:
Poeh die Rachel... irritant die maniertjes echt tenenkrommend
ja ja nu weten we t welquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:24 schreef Negentiendertig het volgende:
Anouk <3
Rachel is bloedlelijk als ze huilt ook
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:24 schreef Negentiendertig het volgende:
Anouk <3
Rachel is bloedlelijk als ze huilt ook
Je hebt niet veel gemist.quote:
Dan pas?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:25 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
En had ik al gezegd dat ik Rachel fucking lelijk vind als ze huilt?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:25 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Anouk <33333
En had ik al gezegd dat ik Rachel fucking lelijk vind als ze huilt?
ja zonde. Haar auditie was top.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:26 schreef Max23 het volgende:
Van topper bij de audities, naar verliezen in de battles
Het is een wandelend zielig kutverhaal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:27 schreef Stickertje het volgende:
ben benieuwd waar ze de volgende ronde zielig over doet
Ik hoop echt dat het Manuela afgekort is officieel.quote:
een naaM van niksquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het Manuela afgekort is officieel.
echt he, zo fokking lelijk en tokkie is datquote:
Ik had er ook ooit 1 maar ik heb gelijk die bandjes eraf gekniptquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he, zo fokking lelijk en tokkie is dat
whehequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik had er ook ooit 1 maar ik heb gelijk die bandjes eraf geknipt
Het spook van jaquote:
Houdt me iig van de straat op vrijdagavondquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je kan je voorlopig nog genoeg aan haar ergeren
Met tieten in teugels.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Die houdt van jonge meiden die gilletjes slaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Toen ik hem zag in de Sounmixshow toen kon ik hem al schieten. Vind het zo'n afschuwelijke manquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:31 schreef Starlie het volgende:
Ik vind Marco dit seizoen niet zo leuk...
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoezo is dat spoilermateriaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, trouwens.
Met zijn reputatie als da piemp...quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:32 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hoezo is dat spoilermateriaal?
Eens, trouwens.
Was vorige week ook zo, het is een nieuwe, heet S. Wonder.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:32 schreef Cee het volgende:
Daar zit verdomme een halve bouwmarkt in die outfits.
Dat hebben echte artiesten niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heeft Maan geen achternaam?
Dag.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Verduisteringquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Maan Heelal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Marco is haar aan het beschermenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb ook de neiging om mijn donkerste geheimen op te biechten, als dit maar stoptquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:34 schreef Cee het volgende:
Hier proberen ze op Guantanamo Bay terroristen mee te folteren.
Niet meer, ze hebben inmiddels mijn 2-uur durende karaoke sessie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:34 schreef Cee het volgende:
Hier proberen ze op Guantanamo Bay terroristen mee te folteren.
Daar kan je weleens gelijk in hebben.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze kunnen zo op de bezemsteel van marco gaan zitten
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Zou de vriend van die ene in bed spreken van een Maanlanding?
En doen ze dan ook de countdown voor hij opstijgt?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Zou de vriend van die ene in bed spreken van een Maanlanding?
Marco has a lift-off.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
En doen ze dan ook de countdown voor hij opstijgt?
wacht maar tot de liveshow, dan heeft iedereen elke week last van een keelontstekingquote:
De sponsor doet spijkers in de thee ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wacht maar tot de liveshow, dan heeft iedereen elke week last van een keelontsteking
Fantastisch altijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wacht maar tot de liveshow, dan heeft iedereen elke week last van een keelontsteking
trachitol (c)quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
De sponsor doet spijkers in de thee ja.
meer dan een miljoenkijkers elke weekquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat playbacken nog niet van de buis?
Ik denk dat ik in mijn vorige leven kittens heb verdronken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik snap niet waar wij het aan verdiend hebben om overladen te worden met Jandino-shows.
Wtf?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meer dan een miljoenkijkers elke week
Zeker ook geen concurrent op die tijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel verstandelijk gehandicapten waren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Hitler was, kan niet anders.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in mijn vorige leven kittens heb verdronken.
Kolere, nog meer Jandino...ik was kampbeul.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Hitler was, kan niet anders.
fc Kipquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:44 schreef DKUp het volgende:
Jandino, wat een bagger. Zijn stem alleen al....
Mensen zijn nog te lui om te zappenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat soort tuig verdient gewoon deze terreur.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen zijn nog te lui om te zappen
Al zou ik door glas en brandende kolen moeten voor de afstandsbediening, Jandino moet weg.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen zijn nog te lui om te zappen
ik wens ze een komedie programma toe dat door jandino & ferry doedens gepresenteerd wordtquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat soort tuig verdient gewoon deze terreur.
Ik ging een beetje dood van binnen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik wens ze een komedie programma toe dat door jandino & ferry doedens gepresenteerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |