Jammer dat ze dan voor Blundertje kiest alsnog.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:48 schreef Uccie het volgende:
Hup Anouk zegt even hoe het in elkaar zit.
ja, maar sanne's hart zei wat andersquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat? Deze chick fokte haar tekst toch op?
Sanne weet het zelf allemaal niet meerquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, maar sanne's hart zei wat anders
Is ze zangeres dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:53 schreef Peter het volgende:
Zou er überhaupt iemand voor Sanne draaien als zij zou gaan zingen?
in hun graf jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:53 schreef Peter het volgende:
Zou er überhaupt iemand voor Sanne draaien als zij zou gaan zingen?
TAL / [The Voice 6] Adoptiespel / Adopteer een kandidaatquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:57 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat is dat adopteren waar iedereen het hier over heeft?
Oh, lol. Daar zou ik niet aan mee willen doen hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
TAL / [The Voice 6] Adoptiespel / Adopteer een kandidaat
maar kan alleen tijdens de auditierondes
Zoals ik al eerder zij, deze hele jury mag van mij wel weg.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want? Die andere coaches zijn niet echt veel beter, toch?
Anouk en Ali vind ik wel tof, ook qua chemie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zij, deze hele jury mag van mij wel weg.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:59 schreef Uccie het volgende:
Ik ben gewoon bevooroordeeld #teamdenhaag.
anouk moet jurylid worden van idolsquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Anouk vind ik juist wel een goede coach. Met d'r hart op de tong
ja, dan moet sanne weer huilenquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mooi als ze zo zegt: 'Ik vind jullie allebei niet leuk.'
jaaaaa!quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
anouk moet jurylid worden van idols
Komt dat terug dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat ze al blij is als ze de finale van tvoh heeft gehadquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Flink groot, ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe groot is die steen van je eigenlijk?![]()
HATSEFLATS!quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:03 schreef Starlie het volgende:
Die achterban van die gozer is tenenkrommend
quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:04 schreef Negentiendertig het volgende:
Gaat Anouk nou voor die chick die niet zingen kan?
geelquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:06 schreef Negentiendertig het volgende:
Dat haar van die Afrikaanse, bah.
Dacht ik ook, maar toen hoorde ik de liedjeskeuze. Wat is die Rachael een k#twijf zeg. Prinsesjequote:
jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:08 schreef Starlie het volgende:
Gaat die rasta nou het slachtoffer uithangen?
Mag van mij wel ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Rachael door gaat, hoop ik dat ze struikelt
Ze blijft schijnbaar 2 jaar, zei ze zelf bij late nightquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk dat ze al blij is als ze de finale van tvoh heeft gehad
i know, maar na een seizoen tvoh gelijk verder met idols? denk niet dat ze dat trektquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze blijft schijnbaar 2 jaar, zei ze zelf bij late night
En ik las dat ze nog een kindje wil, dus dat past ook niet in de planning.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
i know, maar na een seizoen tvoh gelijk verder met idols? denk niet dat ze dat trekt
plus dat het coachende deel juist t gene is dat haar trekt
Oh, ook dat heb ik gemistquote:
Wat drinken we?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, want ik heb dorst en wachtte op de reclame
Als Sterre een naam is...quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:14 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, ook dat heb ik gemistMaar ze heet dus echt Maan?
Zij gaat zo huilen omdat haar tegenstandster hoger kanquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:14 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, ook dat heb ik gemistMaar ze heet dus echt Maan?
Je zou al je kinderen zo noemen, eentje Rudolf noemen en een dreun op z'n neus geven en je kan de kerstman de wereld oversturen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |