Ik heb ook de neiging om mijn donkerste geheimen op te biechten, als dit maar stoptquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:34 schreef Cee het volgende:
Hier proberen ze op Guantanamo Bay terroristen mee te folteren.
Niet meer, ze hebben inmiddels mijn 2-uur durende karaoke sessie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:34 schreef Cee het volgende:
Hier proberen ze op Guantanamo Bay terroristen mee te folteren.
Daar kan je weleens gelijk in hebben.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze kunnen zo op de bezemsteel van marco gaan zitten
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Zou de vriend van die ene in bed spreken van een Maanlanding?
En doen ze dan ook de countdown voor hij opstijgt?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Zou de vriend van die ene in bed spreken van een Maanlanding?
Marco has a lift-off.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
En doen ze dan ook de countdown voor hij opstijgt?
wacht maar tot de liveshow, dan heeft iedereen elke week last van een keelontstekingquote:
De sponsor doet spijkers in de thee ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wacht maar tot de liveshow, dan heeft iedereen elke week last van een keelontsteking
Fantastisch altijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wacht maar tot de liveshow, dan heeft iedereen elke week last van een keelontsteking
trachitol (c)quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
De sponsor doet spijkers in de thee ja.
meer dan een miljoenkijkers elke weekquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat playbacken nog niet van de buis?
Ik denk dat ik in mijn vorige leven kittens heb verdronken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik snap niet waar wij het aan verdiend hebben om overladen te worden met Jandino-shows.
Wtf?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meer dan een miljoenkijkers elke week
Zeker ook geen concurrent op die tijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel verstandelijk gehandicapten waren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Hitler was, kan niet anders.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in mijn vorige leven kittens heb verdronken.
Kolere, nog meer Jandino...ik was kampbeul.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Hitler was, kan niet anders.
fc Kipquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:44 schreef DKUp het volgende:
Jandino, wat een bagger. Zijn stem alleen al....
Mensen zijn nog te lui om te zappenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat soort tuig verdient gewoon deze terreur.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen zijn nog te lui om te zappen
Al zou ik door glas en brandende kolen moeten voor de afstandsbediening, Jandino moet weg.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen zijn nog te lui om te zappen
ik wens ze een komedie programma toe dat door jandino & ferry doedens gepresenteerd wordtquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat soort tuig verdient gewoon deze terreur.
Ik ging een beetje dood van binnen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik wens ze een komedie programma toe dat door jandino & ferry doedens gepresenteerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |