Ik had er ook ooit 1 maar ik heb gelijk die bandjes eraf gekniptquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he, zo fokking lelijk en tokkie is dat
whehequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik had er ook ooit 1 maar ik heb gelijk die bandjes eraf geknipt
Het spook van jaquote:
Houdt me iig van de straat op vrijdagavondquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je kan je voorlopig nog genoeg aan haar ergeren
Met tieten in teugels.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Die houdt van jonge meiden die gilletjes slaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Toen ik hem zag in de Sounmixshow toen kon ik hem al schieten. Vind het zo'n afschuwelijke manquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:31 schreef Starlie het volgende:
Ik vind Marco dit seizoen niet zo leuk...
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoezo is dat spoilermateriaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, trouwens.
Met zijn reputatie als da piemp...quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:32 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hoezo is dat spoilermateriaal?
Eens, trouwens.
Was vorige week ook zo, het is een nieuwe, heet S. Wonder.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:32 schreef Cee het volgende:
Daar zit verdomme een halve bouwmarkt in die outfits.
Dat hebben echte artiesten niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heeft Maan geen achternaam?
Dag.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Verduisteringquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Maan Heelal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Marco is haar aan het beschermenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb ook de neiging om mijn donkerste geheimen op te biechten, als dit maar stoptquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:34 schreef Cee het volgende:
Hier proberen ze op Guantanamo Bay terroristen mee te folteren.
Niet meer, ze hebben inmiddels mijn 2-uur durende karaoke sessie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:34 schreef Cee het volgende:
Hier proberen ze op Guantanamo Bay terroristen mee te folteren.
Daar kan je weleens gelijk in hebben.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze kunnen zo op de bezemsteel van marco gaan zitten
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Zou de vriend van die ene in bed spreken van een Maanlanding?
En doen ze dan ook de countdown voor hij opstijgt?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Zou de vriend van die ene in bed spreken van een Maanlanding?
Marco has a lift-off.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
En doen ze dan ook de countdown voor hij opstijgt?
wacht maar tot de liveshow, dan heeft iedereen elke week last van een keelontstekingquote:
De sponsor doet spijkers in de thee ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wacht maar tot de liveshow, dan heeft iedereen elke week last van een keelontsteking
Fantastisch altijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wacht maar tot de liveshow, dan heeft iedereen elke week last van een keelontsteking
trachitol (c)quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
De sponsor doet spijkers in de thee ja.
meer dan een miljoenkijkers elke weekquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat playbacken nog niet van de buis?
Ik denk dat ik in mijn vorige leven kittens heb verdronken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik snap niet waar wij het aan verdiend hebben om overladen te worden met Jandino-shows.
Wtf?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meer dan een miljoenkijkers elke week
Zeker ook geen concurrent op die tijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel verstandelijk gehandicapten waren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Hitler was, kan niet anders.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in mijn vorige leven kittens heb verdronken.
Kolere, nog meer Jandino...ik was kampbeul.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Hitler was, kan niet anders.
fc Kipquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:44 schreef DKUp het volgende:
Jandino, wat een bagger. Zijn stem alleen al....
Mensen zijn nog te lui om te zappenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat soort tuig verdient gewoon deze terreur.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen zijn nog te lui om te zappen
Al zou ik door glas en brandende kolen moeten voor de afstandsbediening, Jandino moet weg.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen zijn nog te lui om te zappen
ik wens ze een komedie programma toe dat door jandino & ferry doedens gepresenteerd wordtquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat soort tuig verdient gewoon deze terreur.
Ik ging een beetje dood van binnen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik wens ze een komedie programma toe dat door jandino & ferry doedens gepresenteerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |