Waarom denk je dat het Libische volk uberhaupt in opstand kwam, er was bijna geen enkele vrijheid, er was schaarste met betrekking tot voedsel en drinkwater, de banen waren slecht zo fantastisch werd er helemaal niet betaald, en als je in aanraking kwam met de politie of andere veiligheidsdiensten dan had je een echt groot probleem, een gruwelijk probleem kan je zeggen, het idealiseren van het regime onder deze dictator slaat nergens op.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alle zorg, gratis huizen, goedlopende economie en stabiliteit van onder Khadaffi zijn weg. Tevens maken allerlei stammen elkaar af. Nee, maar goed dat Khadaffi weg is inderdaad
twitter:markito0171 twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 16:51:45#Syria #Hama Rebels shelling Lahaya highway checkpoint with heavy artilleryhttps://t.co/Mze5DO3UVg reageer retweet
Mensen hebben niet zozeer een zwak voor hen, maar het alternatief wat er voor hen in de plaatskomt is nog vele malen slechter.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap het niet, mensen die assad vereren hebben tegelijk een zwak voor kadaffi,poetin,saddam, ayatolla,fidel castro,chavez en heel die mikmak. Heeft het nog wel met de regionale politieke situatie te maken of meer met een psychologisch fenomeen waarbij "sterke" leiders de hart sneller laat kloppen? o_O
Het bestaan van haatbaardaapjes lijkt eerder op een excuus om voor een dictator op te kunnen komen. Niemand in dit topic kiest voor haatbaarden, echter kiezen mensen wel voor dictators. Wie het land mag regeren wanneer de dictator is afgezet is voor de rebellen en prorebellen een open vraagstuk. Het is echt geen moslimextremist/dictator keuze.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Mensen hebben niet zozeer een zwak voor hen, maar het alternatief wat er voor hen in de plaatskomt is nog vele malen slechter.
Ze zijn minder erg dan die mongoloide haatbaardaapjes waar sommigen in dit topic mee weglopen.
Omdat zij power of iman hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:49 schreef Richestorags het volgende:
Is er iemand die mij kan uitleggen waarom dit soort Hakbars ongestoord met pick-up trucks kunnen rondrijden en knallen en niet gepakt kunnen worden door vliegtuigen / helicopters? Altijd als ik die filmpjes zie vraag ik me dat af.
Er zijn ook vreselijk veel vrouwen die de meest gewetenloze criminelen adoreren. Misschien is dit wel het zelfde. Of, mensen zien dat het n Saddam erger werd. Dat het n Khadaffi erger werd. Dat een gemene kerel verjagen niet pers zaligmakend hoeft te zijn, omdat wat volgt dus veel erger kan zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap het niet, mensen die assad vereren hebben tegelijk een zwak voor kadaffi,poetin,saddam, ayatolla,fidel castro,chavez en heel die mikmak. Heeft het nog wel met de regionale politieke situatie te maken of meer met een psychologisch fenomeen waarbij "sterke" leiders de hart sneller laat kloppen? o_O
Wat een gigantisch wij-zij denken zeg, tot het obsessieve aan toe. Ik denk dat er weinig mensen zijn die cht pro assad zijn, maar eerder denken dat het het minste van alle kwaden is. Daar lijkt het namelijk wel heel erg op.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Laatste tijd geen pro-Assad fokkers meer actief in topic.
Assad is zwaar aan het verliezen dus.
Pro-Fsa leden komen met video's.
Pro-Assad leden met loze woorden, zgn propaganda, sodemieter toch op man, met je tactical retreat!
Ik denk toch het eerstequote:Op vrijdag 6 november 2015 22:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn ook vreselijk veel vrouwen die de meest gewetenloze criminelen adoreren. Misschien is dit wel het zelfde. Of, mensen zien dat het n Saddam erger werd. Dat het n Khadaffi erger werd. Dat een gemene kerel verjagen niet pers zaligmakend hoeft te zijn, omdat wat volgt dus veel erger kan zijn.
Adoreren is niet het goede woord, maar Saddam en Khadaffi waren een veel beter alternatief dan alle ellende die we nu zien.
Zal wel cluster fosfor zijn ipv precisie fosfor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:48 schreef Nintex het volgende:
De Russen hebben inmiddels brandbommen onder de vliegtuigen hangen.
Onbevestigd is het gebruik van Witte Fosfor.
Oh ja, het ging zo goed in Tunesi dat de hele toerisme sector is ingestort na aanslagen door een stel haatbaarden. Hetzelfde type haatbaard wat jullie aan de macht willen zien in Syri.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk toch het eersteVoor Tunesi ging het bijvoorbeeld goed, maar blijkbaar willen dictarorliefhebbers liever dingen anders zien en concentreren op bijvoorbeeld libie.
Assad is helemaal niet zwaar aan het verliezen. De ontwikkelingen in Hama worden redelijk opgeblazen en vormen nauwelijks een gevaar voor het regime noch voor de gebieden rondom Latakia. De pro-Assad strijdkrachten hebben daarentegen weer vorderingen gemaakt in Aleppo, waar het echte offensief plaatsvindt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
http://www.defensenews.co(...)ding-rises/74060972/quote:DUBAI — With crude oil prices hovering below $50 a barrel in recent months, Saudi Arabia's budget is rapidly shrinking. But despite cuts and financial challenges, ongoing internal and external concerns are driving an increase in defense spending.
Je verwacht dat meteen alles koek en ei is na een regimechange?quote:Op zaterdag 7 november 2015 07:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh ja, het ging zo goed in Tunesi dat de hele toerisme sector is ingestort na aanslagen door een stel haatbaarden. Hetzelfde type haatbaard wat jullie aan de macht willen zien in Syri.
Saudi doet tof in Syri, Iran en Rusland slaan terug in Jemen. Houthis lopen nu vrijelijk rond in Saudische steden terwijl de Saoediers zich steeds verder terugtrekken. Deze week landde nog een grote Russische Il-76 transporttoestel in Sanaa om ongetwijfeld de Houthis weer van wapentuig te voorzien. Zo hoeven Iran en Rusland helemaal geen wapentuig meer via de zee te smokkelen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:14 schreef Koskesh het volgende:
Haha wat een falers die saudis. Moet je kijken wat Iran deed toen Isis een beetje dichtbij de grens kwam in jalawla in Irak. Die saudis hebben vele miljarden uitgegeven aan glimmend Amerikaans spul en kunnen hun eigen grenzen niet eens bewaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het niet, mensen die Assad willen weghebben, vereren tegelijkertijd Erdolf.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb niets met die gastquote:Op zaterdag 7 november 2015 12:03 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, mensen die Assad willen weghebben, vereren tegelijkertijd Erdolf.
Met erdogan. Ik zie hem niet als "oplossing tegen het kwaad". Ik post ook geen fotos van hem, zoals sommigen van poetin doen.quote:
Ziet men hem dan als oplossing tegen het kwaad? Tegen welk kwaad?quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met erdogan. Ik zie hem niet als "oplossing tegen het kwaad". Ik post ook geen fotos van hem, zoals sommigen van poetin doen.
Omdat je zegt dat mensen die tegen assad zijn k erdogan vereren. Ik ben bijvoorbeeld tegen assad, maar ik vereer erdogan niet. Anderzijds zijn assad liefhebbers vaak meteen poetin liefhebbers (ze plaatsen fotos enzo van hem en zien hem als oplossing tegen het westen).quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:13 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ziet men hem dan als oplossing tegen het kwaad? Tegen welk kwaad?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Pro-Fsa leden komen met video's.
Pro-Assad leden met loze woorden, zgn propaganda, sodemieter toch op man, met je tactical retreat!
Ja, daarom krijgen Soennietjes overal klappen: Syrie,Yemen,Irak,.....quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Omdat zij power of iman hebben.
Deze beschermt hun als een soort radarschild tegen vliegtuigen/helicopters.
Als die Soennietjes zich allemaal massaal tegen Assad keren wordt hij nog dezelfde dag in Syri onthoofd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:32 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, daarom krijgen Soennietjes overal klappen: Syrie,Yemen,Irak,.....
Of werkt die "iman" alleen tegen vliegtuigen?
Nee.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als die Soennietjes zich allemaal massaal tegen Assad keren wordt hij nog dezelfde dag in Syri onthoofd.
Als hij niet tijdig weet te vluchten geef ik hem in zo een scenario echt niet meer dan een dag.quote:
Voor wie moet hij vluchten ? Damascus is in handen van Alawieten/Sjiieten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als hij niet tijdig weet te vluchten geef ik hem in zo een scenario echt niet meer dan een dag.
Als de inheemse Soennietische bevolking van en rondom Damascsus zich tegen Assad keert, dus inclusief de militaire krachten, plus de oprukkende rebellen, terroristen, militanten, hoe je ze ook wilt noemen zie je Assad als een kaartendoos in elkaar vallen. De door de Sjieten/Alawieten gedomineerde legertop heeft met een loyale Soennitische achterban al honderden kilometers verloren, laat staan dat ze te maken zouden krijgen met nog meer deserteurs en inheemse oppositie. Laten we wel een beetje realistisch blijven.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:43 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Voor wie moet hij vluchten ? Damascus is in handen van Alawieten/Sjiieten.
Meeste Sjiieten in Irak zijn niet tegen een Koerdische autonomie!quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:35 schreef Triggershot het volgende:
In Irak zijn het vooral de Sjieten die de klappen hebben gekregen overigens, eerst van de Koerden met hun autonomie, daarna oprukkende IS.
Ze laten er geen gras over groeien daarquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Video showing the aftermath of Russian air attack on Duma
NSFW
Sure, daarom lopen ze steeds te janken dat ze miljarden mislopen over de oliedeals tussen Turkije en de KRG. Kom nou agie, je weet wel beter.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:51 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Meeste Sjiieten in Irak zijn niet tegen een Koerdische autonomie!
Isis heeft geen 1 Sjitiishe stad/dorp veroverd!
In Damascus zijn er heel weinig Soennitische soldaten, meeste soldaten zijn Alawi//Shia + Shia militiesquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als de inheemse Soennietische bevolking van en rondom Damascsus zich tegen Assad keert, dus inclusief de militaire krachten, plus de oprukkende rebellen, terroristen, militanten, hoe je ze ook wilt noemen zie je Assad als een kaartendoos in elkaar vallen.
Meer dan een goed gemikte kogel heb je niet nodig om je tegenstander te doden, hoeveel Soennitische mannen tussen de 18 en 50 zijn er die de wapens kunnen oppakken in Damascus en hoeveel Soennitische soldaten in en rondom Damascus die voor Assad strijden?quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:04 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
In Damascus zijn er heel weinig Soennitische soldaten, meeste soldaten zijn Alawi//Shia + Shia milities
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |